Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Tesla Model X

- - - - -
  • Please log in to reply
662 replies to this topic

#577
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,114
  • Înscris: 04.08.2007
Mai citeste o data postul lui kreeper si vezi daca era vorba despre vreun accident.
In locul cunostintelor minime de fizica si chimie, alea de liceu, in mintea ta e o gaura neagra. Iti e imposibil sa sustii o discutie, singurele tale "argumente" sunt: gargara, de doi bani, emoticoane. Este evident ca daca habar nu ai ce e ala ion, ce e ala polimer, ce e aia si cum e construita o baterie, ce e ala curent electric, ce e aia oxidare, etc nu poti produce decat posturi cum e cel de mai sus. Nu te mai chinui degeaba, nu-ti cere nimeni sa demonstrezi ceea ce nici nu intelegi.
Mai mult, uiti si de unde ai pornit si nu a trecut decat o zi.
Daca ai intelege cum arata o baterie ai intelege ca intr-un accident care face praf masina si compartimentul bateriei (in articolele alea care pt tine sunt de 2 bani despre astfel de accidente e vorba nu despre tamponari usoar) , nu mai conteaza nici fuzibilele si nici racirea bateriei. Cum nu conteaza nici taierea alimentarii la o benzinara.
Eu credeam ca si sapunul cu glicerina e periculos, daca il scapi pe jos se sparge gresia. Noroc cu postul tau, m-am mai linistit.

Edited by remvirg, 22 February 2019 - 08:57.


#578
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Concluzia e una. Dintr.o simpla numarare a accidentelor grave, nu tamponari, au luat cam multe Tesla foc.

#579
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Pai numai alea cam apar la stiri. Ar fi intetesant totusi o statistica oficiala.

#580
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ar fi. Dar excluse tamponarile usoare. Accidentele mari.

#581
Cy_Cristian

Cy_Cristian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,845
  • Înscris: 22.02.2009
Zi-mi cand vrei sa ma opresc din cautari.
https://eu.usatoday....ent/2477704002/

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z6q13j4BdnU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

https://youtu.be/kwMtO9xYAkE?t=75

Edited by Cy_Cristian, 22 February 2019 - 15:39.


#582
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
https://electrek.co/...ace/#more-85096

Traiasca Drag Coefficient!


TL;dr
[ https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2019/02/2_Consumption_EN-Audi-etron-Tesla-Model-X-Jaguar-I-PACE-Range-Consumption-Test-nextmove-1-e1550776961985.jpg?quality=82&strip=all - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2019/02/3_Range_EN-Audi-etron-Tesla-Model-X-Jaguar-I-PACE-Range-Consumption-Test-nextmove-e1550777111149.jpg?quality=82&strip=all - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#583
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
Eu cred ca unii din noi intelegem putin gresit lucrurile si automat se fac legaturi intre "Acumulatori" si cazurile in care masinile au luat "Foc" si e de inteles, dar acumulatorii nu au o legatura directa cu masinile care au luat foc, pentu ca nu am vazut accident in care incendiul sa plece de sub masina din dreptul acumulatorilor.

Ceea ce produce incendiu este insusi curentul electric, iar orice electrician stie ca nu ai voie sa te joci cu el si ca nu iti ofera a 2-a sansa cand ai gresit ceva. Masinile electrice care au luat foc din accidente minore au luat foc datorita unui scurtcircuit intern cauzat de accident, unde materialele metalice au strapuns cablurile de tensiune, cred ca stiti ce se poate intampla la 230v si 16A ca iau foc case, dar cand te gandesti la 400v si 1000A efectele sunt dezastruase. Si atunci ce e de facut ? nu mai folosim masini electrice ca ne e teama de ceea ce produce un acumulator , adica ne e frica de curentul electric?

Foarte multi producatori de masini, si nu vorbesc doar de Tesla s-au ingrijorat mai mult de chimia acumulatorilor si de a ii face capabili sa reziste la impact mai mult decat sa se gandeasca ce se poate intampla daca se produce un scurtcircuit si in decurs de cateva milisecunde ajung zeci de cabluri sa se inroseasca la temperaturi ce pot depasi 4000 de grade celsius, eu cred ca aici e problema!

O rezolvare ar fi sa puna pe circuitul principal al bateriilor un releu cu actionare electronica si un sistem de senzori montat la exterior sub tabla , atunci cand tabla se deformeaza si se declanseaza senzorul sa opreasca imediat alimentarea de la acumulatori dar si un sistem de reinitiere a tensiuni cu un mic self diagnostic. (sunt mai mult ca sigur ca asta ar fi salvat multe masini de la incendiu)

Edited by kreeper, 23 February 2019 - 15:59.


#584
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
@kreeper, nu ai dreptate, toate incendiile la Tesla au fost din cauza ,,gauririi" acumulatorilor in urma accidentului.
Potentialele probleme de scurtcircuit intern la cabluri au avut rezolvari simple si fiabile (releul pomenit exista deja), dar la acumulatori Li-Ion e ceva mai greu sa combati combustia specifica in caz de accident.

Edited by Hansolo, 23 February 2019 - 19:08.


#585
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Bateria este automat decuplata in caz de impact. Cel putin asa e la Leaf si sunt sigur ca si la Tesla e tot la fel.

#586
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View PostTorquemada-666, on 22 februarie 2019 - 14:20, said:

Ar fi. Dar excluse tamponarile usoare. Accidentele mari.

Am gasit un articol pe tema accidentelor cu masini arse:

https://money.cnn.co...risk/index.html

Are electric cars more likely to catch fire?
The simple answer is probably not. Chances are they might even be safer, though it's tough to say that definitively.

Tesla claims that gasoline powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.

The biggest difference is the time it takes to ignite. Gasoline fires start almost immediately when gasoline comes in contact with a spark or flame, and spreads rapidly. Battery fires typically take some time to achieve the heat necessary to start the fire. In some instances, that delay is very good news. It can let the occupants of a car involved in a crash to get out of the vehicle before the fire starts.

#587
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
O Tesla x a fost gasita facuta scrum pe un lac in Vermont. Nu cred ca au storpit.o cu benzina sa vada cum arde. Posibil niste drifturi pe gheata care au incins bateriile.

https://www.google.c...rozen-lake/amp/

"A Tesla Model X was found burning to almost nothing on a frozen lake in Vermont and it’s unclear how it ended up there."

#588
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostTorquemada-666, on 27 februarie 2019 - 09:01, said:

Nu cred ....Posibil ....

Attached Files



#589
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Oricum nu a aruncat pe ea cu benzina. Voi urmari cazul.

Pana una alta inca o Tesla S a luat foc. Din pacate soferul a decedat.

Eu ma arat ingrijorat.

https://forum.softpe...6#entry24317254

Edited by Torquemada-666, 27 February 2019 - 10:46.


#590
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008

View PostTorquemada-666, on 27 februarie 2019 - 10:41, said:

Oricum nu a aruncat pe ea cu benzina. Voi urmari cazul.

Pana una alta inca o Tesla S a luat foc. Din pacate soferul a decedat.

Eu ma arat ingrijorat.

https://forum.softpe...6#entry24317254
Eu zic sa iti anulezi comanda pentru Model 3. E prea riscant :)

#591
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 27 februarie 2019 - 10:41, said:

Eu ma arat ingrijorat.

De ce?

#592
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
3T uite una care ia foc spontan si nu e de la Tesla :) !

https://www.auto-bil...ada-158248.html

Si asta am dat din intamplare peste ea. Probabil ca pot gasi sute de astea daca as fi asa crizat ca tine sa caut, iar alte cateva mii probabil ca nici nu sunt relatate de presa. Dar e bine ca sunt dintr-astia care le numara pe toate de la Tesla. Ajuta marca sa devina si mai populara mentinand-o in centrul atentiei Posted Image .

#593
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Cauta. Succes.

#594
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Am zis că nu sunt așa "crizat" ca tine, nu știi să citești mai mult de 2 cuvinte ?

Edited by Ford4, 27 February 2019 - 23:45.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate