Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model X
#559
Posted 21 February 2019 - 12:01
remvirg, on 21 februarie 2019 - 11:10, said:
Sa te bucuri de masina. Nu asta e ideea. Ba chiar cred ca sunt mai sigure din punctul asta de vedere decat termicele, mai ales benzinarele. Doar ca cineva care a aflat, la o sedinta de spart seminte la coltul blocului, ca litiul din bateriile EV e altfel, nu e litiu normal, e vrajit, nu arde, nu scoate gaze toxice si nu explodeaza, incearca sa demonstreze ca asa si e in realitate. Citeaza unde am zis eu ca litiul din bateriile alea e altfel ? Macar nu mai da raspunsuri daca nu intelegi ceea ce citesti. Iti explic pentru a mia oara ca bateriile alea nu sunt compuse doar din litiu si asta influenteaza daca explodeaza sau nu. De fapt explic pentru cei care pricep cate ceva, nu neaparat pentru unul ca tine care rastalmaceste orice spune altcineva ori nu pricepe ceea ce citeste. Mai ales ca esti genul care contrazice pe cineva care sta din copilarie in Bacau si-i sustine ca acum 8 ani aerul era irespirabil zi de zi din cauza CIC-ului desi tu esti un habarnist care sta la sute de km distanta dar contrazice doar pentru a o face pe desteptul, ceea ce evident nu este cazul. Iar in ceea ce priveste clipul ala de 2 bani de la CNBC, unde ai vazut tu explozia ? Asa cum ai zis tu in clipul precedent explozie la o combustie spontana, asa au vorbit si specialistii lui peste din publicatia aia. Tu zici explozie la focurile alea de artificii ? Mai cauta ! PS Puteai sa citesti macar ce spune chiar in link-ul tau ca sa vezi ca am dreptate : "Experts note that there are actually more than a dozen different “families” of lithium-ion chemistry. Each has different characteristics — such as the amount of energy they can store and how quickly they can be charged." Edited by Ford4, 21 February 2019 - 12:09. |
#560
Posted 21 February 2019 - 12:28
Bai tu nu vezi ca doar dai din gura ca o tata, nu aduci niciun argument, nimic. Doar ceea ce crezi tu si ce ai auzit la radiosant.
Eu am postat si contrargumente, testele alea oficiale http://electrek.co/2...ck-test-safety/ pt ca nu sunt partizan al vreunei idei. Nu incerc sa neg ceva sau sa demonstrez imposibilul cum faci tu. Nu exista domle, atat. Asta e singurul tau argument. Ai vrut un singur exemplu de electrica care a explodat. Ti l-am dat. Toti sunt specialistii lui peste, videourile sunt fake de 2 bani, publicatiile lui peste, toti mint sau sunt habarnisti, doar tu stii adevarul. Bai tu te auzi? Ai inceput cu Ford4, on 20 februarie 2019 - 16:17, said: Lasa garagara si cunostintele tale impresionante de pe wiki si da un singur exemplu de masina electrica care Ford4, on 21 februarie 2019 - 12:01, said: Iar in ceea ce priveste clipul ala de 2 bani de la CNBC, unde ai vazut tu explozia ? Asa cum ai zis tu in clipul precedent explozie la o combustie spontana, asa au vorbit si specialistii lui peste din publicatia aia. Ce zici ca faci? Explici? Nu explici nimic, doar spui ceea ce crezi tu. Atat. Focurile alea de artificii erau la ceva timp mai tarziu ca doar nu statea presa cu aparatul de filmat pregatit ca gata, urmeaza sa explodeze o Tesla. Explozia nu a fost filmata ca nu o astepta nimeni. Dar in mintea ta e vraiste. Cand naiba am zis eu ca aerul era irespirabil zi de zi in bacau? Tu esti pe legale? Am zis ca in diminetile cu ceata. Voi aveti ceata in fiecare zi in bacau? Edited by remvirg, 21 February 2019 - 12:55. |
#561
Posted 21 February 2019 - 12:46
Ford4, on 21 februarie 2019 - 12:01, said: "Experts note that there are actually more than a dozen different “families” of lithium-ion chemistry. Each has different characteristics — such as the amount of energy they can store and how quickly they can be charged." Evident ca exista variante diferite de configurare, ca exista concentratii diferite de diferite elemente. Asa se" regleaza" desnitatea energetica. Evident ca exista diferite materiale din care e construit separatorul dintre anod si catod. Asta nu schimba esenta, ca materialul care-si tot muta electronii intre catod si anod e litiul. Ca orice alt element are niste proprietati care nu se modifica sau dispar ca asa vrea ford4 din bacau Romania. |
#562
Posted 21 February 2019 - 13:00
remvirg, on 21 februarie 2019 - 12:46, said: Tu crezi ca ai descoperit apa calda? Evident ca exista variante diferite de configurare, ca exista concentratii diferite de diferite elemente. Asa se" regleaza" desnitatea energetica. Evident ca exista diferite materiale din care e construit separatorul dintre anod si catod. Asta nu schimba esenta, ca materialul care-si tot muta electronii intre catod si anod e litiul. Ca orice alt element are niste proprietati care nu se modifica sau dispar ca asa vrea ford4 din bacau Romania. Am vazut acum ca nu ai inteles nimic din ce-ai citit asa ca inchei discutia cu unul pentru care bateriile de telefon sunt la fel cu cele de pe EV-uri numai fiindcă au și litiu în compoziție. Cine a avut de înțeles a înțeles, haterii nu vor înțelege niciodată |
#563
Posted 21 February 2019 - 13:11
Ford4, on 21 februarie 2019 - 13:00, said: Am vazut acum ca nu ai inteles nimic din ce-ai citit asa ca inchei discutia cu unul pentru care bateriile de telefon sunt la fel cu cele de pe EV-uri numai fiindcă au și litiu în compoziție. Cine a avut de înțeles a înțeles, haterii nu vor înțelege niciodată - diferentele intre motoarele pe benzina. Toate ard benzina dar sunt construite diferit cu materiale diferite, fiecar producator il face cum vrea. - diferentele intre n creioane. Toate sunt din lemn/plastic cu mina din grafit, dar fiecare foloseste diferite cincentratii de carbon pt grafit si diferite tipuri de lemn/plastic pr corp -diferentele intre n tipuri de paine. Si tot asa. Tu demonstrezi in continuare ca nu intelegi nimic, ramai la nivel de radiosant si ba pe-a matii. Pt tine acelasi element, litiul, daca e in baterie pt telefon explodeaza sau ia foc, daca pe baterie scrii ev, gata tata ai rezolvat problema. Ceva magic se intampla. Dar e ok,am poluat topicul destul. Ce era de inteles am inteles. Ai vrut un exemplu si tot ai repetat asta. Cand ti l-am dat ai dat-o in diverse, ca eu sunt cu gargara, publicatile sunt de 2 bani, reportajele tv sunt fake, specialistii sunt ai lui peste, aia de au murit in explozie de fapt au inviat, etc. Noroc ca avem un bacauan priceput care sa explice cu argumente cum stau de fapt lucrurile. Edited by remvirg, 21 February 2019 - 13:34. |
#564
Posted 21 February 2019 - 13:55
Pentru totii. Bateriile Tesla ard si ard foarte violent, dar pana sa ajunga sa arda violent trece ceva timp.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WdDi1haA71Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Spre deosebire de benzina care nu ai cum sa o aprinzi putin cate putin, benzina + foc e explozie aproape in toate cazurile. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qDDPd8vVPdg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#565
Posted 21 February 2019 - 14:19
Dar bateriile care ard, emana un gaz extrem de toxic, incarcat cu multe elemente chimice. Nu e bun.
https://www.mdpi.com/2313-0105/2/1/5 Edited by Torquemada-666, 21 February 2019 - 14:20. |
#567
Posted 21 February 2019 - 19:06
remvirg, on 20 februarie 2019 - 11:48, said:
Cantitate mai mica de substante inflamabile? Ai cam lipsit de la scoala. Citeste un pic (ajung informatiile gen wiki, nu trebuie intrat in amanunt) despre litiu, comportamentul bateriilor de acumulatori la caldura sau socuri, Thermal Runway, etc. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7-xPHopebiE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce zici, e impresionant? Sunt multe combinatii de acumulatori care folosesc litiu, dar au chimie diferita pentru ca nu e litiu curat ci e sub forma de aliaj combinat cu alte elemente. Cele din masini nu explodeaza ca cel Li-polimer ce ai aratat tu. Daca o luam pe logica asta iti recomand sa nu mai bei apa, contine hidrogen, e cel mai puternic si inflamabil element cunoscut, cauta "bomba cu hidrogen" sa vezi ce poti pati de la apa ) Edited by kreeper, 21 February 2019 - 19:30. |
#568
Posted 21 February 2019 - 19:17
Nu va înțelege, be cool !
Edited by Ford4, 21 February 2019 - 19:17. |
|
#569
Posted 21 February 2019 - 19:40
bzalex, on 21 februarie 2019 - 13:55, said:
Pentru totii. Bateriile Tesla ard si ard foarte violent, dar pana sa ajunga sa arda violent trece ceva timp. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WdDi1haA71Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Spre deosebire de benzina care nu ai cum sa o aprinzi putin cate putin, benzina + foc e explozie aproape in toate cazurile. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qDDPd8vVPdg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "Bateriile Tesla nu ard la fel" e o aberatie. Sunt acumulatori standard Li Ion acolo... sigur, cu un sistem de management corespunzator riscul de-a lua foc este mult redus. Al doilea filmulet - despre ce vorbim noi aici? Nu despre masini. Da, masinile pot sa arda (indiferent de combustibilul folosit - si nu neaparat din cauza acestuia), insa asta n-are legatura cu un individ care pune filme idioate pe Youtube. |
#570
Posted 21 February 2019 - 19:49
kreeper, on 21 februarie 2019 - 19:06, said: Sunt multe combinatii de acumulatori care folosesc litiu, dar au chimie diferita pentru ca nu e litiu curat ci e sub forma de aliaj combinat cu alte elemente. Cele din masini nu explodeaza ca cel Li-polimer ce ai aratat tu. Daca o luam pe logica asta iti recomand sa nu mai bei apa, contine hidrogen, e cel mai puternic exploziv cunoscut, cauta "bomba cu hidrogen" sa vezi ce poti pati de la apa ) Litiu curat, hmmm. Afla dragule ca aproape niciun metal nu se foloseste nicaieri curat. Nici macar aurul. Se olosesc in aliaje. Te las pe tine sa afli de ce. Li-polimer si li-ion (adica litiu cobalt sau magneziu sau fosfat de fier pe catod si litiu grafit pe anod-mai nou se incearca un gel ci particule de oxid de titan in loc de grafit) sunt si alea auto. Motivul e simplu de inteles. Inmagazineaza mai multa energie. Dar astea sunt amanunte. Edited by remvirg, 21 February 2019 - 19:50. |
#571
Posted 21 February 2019 - 21:28
Pe partea de grafit încă așteaptă mijloacele pentru productia de masa. În laborator au obținut rezultate bune dar încă nu e industrializat procesul.
|
#572
Posted 21 February 2019 - 21:58
remvirg, on 21 februarie 2019 - 12:28, said:
Bai tu nu vezi ca doar dai din gura ca o tata, nu aduci niciun argument, nimic. Doar ceea ce crezi tu si ce ai auzit la radiosant. Eu am postat si contrargumente, testele alea oficiale http://electrek.co/2...ck-test-safety/ pt ca nu sunt partizan al vreunei idei. Nu incerc sa neg ceva sau sa demonstrez imposibilul cum faci tu. Ia gandeste-te putin, in ce conditii se produce o explozie de gaz in apartament? Dar de rezervor auto? Sau de baterie? Chestiuni de fizica elementara, care te pot ajuta sa faci diferenta intre o explozie si o combustie. Pana si la un ICE unii producatori care inteleg diferenta in caz de accident opresc pompa si evacueaza presiunea suplimentara a gazelor din rezervor. La baterii EV masurile de protectie (fuzibile pe fiecare baterie, racire baterie, asigurare evacuare gaze rezultate din combustie) pot impiedica explozia. Despre structura chimica si alte metode nu are sens sa vorbim acum cat timp nu se intelege ce inseamna o explozie. Edited by Hansolo, 21 February 2019 - 21:59. |
#573
Posted 21 February 2019 - 22:23
discutia era despre accidente, inclusiv accidente intre o electrica si o termica, cand termica ia foc (ca e naspa).
Intr-unul din filmele alea era vorba despre o masina electrica care intra cu viteza mare intr-un copac. Sper ca intelegi ca in acest caz fuzibilele, racirea bateriei si evacuare gazelor nu prea mai conteaza. au murit oameni. Nu au murit ca nu aveau centura si au iesit prin parbriz. Are vreo importanta ca dpdv tehnic a fost combustie sau explozie? Teoretic si masinile pe gpl au nspe mii de sisteme de siguranta iar butelia poti sa o calci cu tancul ca nu crapa. Practic insa nu ai voie sa parchezi in parcari subterane/inchise. Edited by remvirg, 21 February 2019 - 22:46. |
|
#574
Posted 22 February 2019 - 00:22
Iar o intorci ca la Ploiesti. Reciteste inca o data de la ce-a plecat discutia.
|
#575
Posted 22 February 2019 - 05:57
Discutia a plecat de la postul lui kreeper in care spunea ca intr-o electrica sunt cantitati mai mici de materiale inflamabile decat intr-o termica, o afirmatie falsa.
De la postul asta ai inceput tu cu argumente gen: gargara, specialisti de 2 bani, publicatii de 2 bani, be cool si emoticoane. |
#576
Posted 22 February 2019 - 08:20
Aha, deci nu de la accidente cum ai postat mai sus. Tocmai te-ai răsucit intre 2 postari numai. troll
Știu că acum o sa reîncepi cu gargara ta stupida despre cum în caz de accident la electrice "fuzibilele, racirea bateriei si evacuare gazelor nu prea mai conteaza" in comparatie cu cat de sigura este tăierea alimentarii cu combustibil la afumătoarea ta. Hai, continua sa te faci de ras cum orice baterie se comporta la fel numai fiindcă are litiu. Probabil că tu esti genul care se ferește si de pastilele cu nitroglicerină din farmacii ca-i este frica sa nu le scape pe jos și să explodeze ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users