Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Quantitative Trading - AmzDoge bot

Banda de accelerare foarte lunga ...

clever-pv.com - incarcare EV din ...

Probleme Xiaomi 11S - CALL RECORDER
 Schimbare circuit integrat

De unde inchiriez apartament in G...

Yale Linus - broasca electronica

Problema Passat B6 2.0 2006
 Alegere placa de retea Type C

Parere sistem audio stock Renault...

SpamRats blacklist abuziv

Tratament naturist pentru depresie
 Service laptop, scurt pe MB

Ghiseul.ro

Probleme comune Ford Focus I 1.8T...

Daca nu intru la info
 

Tesla Model X

- - - - -
  • Please log in to reply
662 replies to this topic

#541
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,452
  • Înscris: 13.11.2017
La asta n-o sa poti afla raspuns niciodata. La accidente nu cred ca exista o statistica a celor care au luat foc si si mai putin una dupa marcile de autovehicule.
Daca te referi la cele care au luat foc fara sa fie implicate in accidente, la Tesla au fost doar doua cazuri la 153892 Model S vandute ceea ce este oricum mai putin decat cele 51 la 1000k Mercedesuri vandute.
In plus avantajul la Tesla in caz de accident este ca pot lua foc dar nu explodeaza, sau cel putin n-am auzit de vreun caz pana acum. Intreba-l pe Torque ca el le urmareste mai atent prostiile astea.

#542
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,365
  • Înscris: 04.12.2012
De-asta spun mereu ca sunt aspecte complet neesentiale. Iar carcotasii sunt veri cu vulpea care privea cu jind la struguri ;)

#543
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,803
  • Înscris: 16.02.2002
Tesla killerPosted Image

Prin SUV-ul electric e-tron, primul din gama Audi, nemții speră că vor încuraja clienții să treacă de la motoarele convenționale la vehiculele ecologice, cu un nivel asemănător al performanței financiare.
“Nu aș putea să dorm bine noaptea dacă nu am fi pe un drum care să ne asigure că mașinile electrice vor avea o profitabilitate comparabilă cu vehiculele diesel. Puteți presupune de aici că dorm bine,” a declarat Seitz.
Oficialul Audi nu a dorit să dezvăluie profitul estimat în cazul vânzărilor lui e-tron, invocând motive de competitivitate.

#544
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Alt accident cu o Tesla in care iar a luat foc. Nu sunt multe accidente mari(nu ma refer la tamponari), dar cam des iau foc.

https://www.google.c...njured/5143718/

"FREMONT, Calif. - The driver of a Tesla Model X SUV survived what appeared to be a high-speed crash this morning in Fremont after smashing head-on into a tree on Paseo Padre Parkway near Thornton Avenue. Fremont Fire Battalion Chief Gary Ashley said the driver was able to free himself from the wreckage. The vehicle caught fire and suffered extensive damage to the front third. No other vehicles were involved."

#545
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,154
  • Înscris: 15.12.2009
Asa, si?

Din linkul tau: "The damage sustained by the vehicle is indicative of a very high speed collision, which can result in a fire in any type of car, not just electric vehicles. Despite the significant impact, we understand that the driver sustained only minor injuries and has been taken to the hospital for further evaluation"

#546
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 17.10.2008
Adica intr-o situatie similara cu o masina conventionala , explozia sau arderea rapida a combustibilului aruncat pe masina la impact ar fi dus la o propagare mult mai violenta a incendiului si poate chiar la imposibilitatea soferului de a parasi masina, fata de una electrica unde incendiul se propaga mult mai greu datorita cantitatii mult mai mici de substante inflamabile.

De obicei la electrice incendiul survine in urma unui scurtcircuit si nu pleca de la baterii. Din punctul asta de vedere e mult mai sigur un electric,drept urmare soferul a scapat aproape nevatamat.

Edited by kreeper, 20 February 2019 - 10:33.


#547
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007

View Postkreeper, on 20 februarie 2019 - 10:33, said:

Adica intr-o situatie similara cu o masina conventionala , explozia sau arderea rapida a combustibilului aruncat pe masina la impact ar fi dus la o propagare mult mai violenta a incendiului si poate chiar la imposibilitatea soferului de a parasi masina, fata de una electrica unde incendiul se propaga mult mai greu datorita cantitatii mult mai mici de substante inflamabile.

De obicei la electrice incendiul survine in urma unui scurtcircuit si nu pleca de la baterii. Din punctul asta de vedere e mult mai sigur un electric,drept urmare soferul a scapat aproape nevatamat.
Cantitate mai mica de substante inflamabile? Ai cam lipsit de la scoala.
Citeste un pic (ajung informatiile gen wiki, nu trebuie intrat in amanunt) despre litiu, comportamentul bateriilor  de acumulatori la caldura sau socuri, Thermal Runway, etc.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7-xPHopebiE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce zici, e impresionant?

Edited by remvirg, 20 February 2019 - 11:52.


#548
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Impresionant. Cred ca a lipsit.

#549
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,452
  • Înscris: 13.11.2017

View Postremvirg, on 20 februarie 2019 - 11:48, said:

Cantitate mai mica de substante inflamabile? Ai cam lipsit de la scoala.
Citeste un pic (ajung informatiile gen wiki, nu trebuie intrat in amanunt) despre litiu, comportamentul bateriilor  de acumulatori la caldura sau socuri, Thermal Runway, etc.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7-xPHopebiE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ce zici, e impresionant?

Lasa garagara si cunostintele tale impresionante de pe wiki si da un singur exemplu de masina electrica care a explodat cum explodeaza astea cu motor termic. Colegul a zis ca astea iau doar foc si omul iese intreg din ele. La cele termice si daca are catapulta de avion il aduna pe bucatele daca scanteia a ajuns la rezervor. In plus mai studiaza ce fel de baterii se pun (ca daca sunt cu litiu nu inseamna ca "e toate la fel" - ar fi trebuit sa stii ca cele de pe masini au alta compozitie decat cele de pe telefoane, cunoscatorule), cum sunt protejate de socuri externe si compartimentate astfel incat incat focul se extinde foarte greu la bateriile din alte pachete etc.

#550
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Soferul sa autosalvat. Sa mai caut. Nu e nevoie.

https://www.gds.ro/L...-in-totalitate/

#551
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007

View PostFord4, on 20 februarie 2019 - 16:17, said:



Lasa garagara si cunostintele tale impresionante de pe wiki si da un singur exemplu de masina electrica care a explodat cum explodeaza astea cu motor termic. Colegul a zis ca astea iau doar foc si omul iese intreg din ele. La cele termice si daca are catapulta de avion il aduna pe bucatele daca scanteia a ajuns la rezervor. In plus mai studiaza ce fel de baterii se pun (ca daca sunt cu litiu nu inseamna ca "e toate la fel" - ar fi trebuit sa stii ca cele de pe masini au alta compozitie decat cele de pe telefoane, cunoscatorule), cum sunt protejate de socuri externe si compartimentate astfel incat incat focul se extinde foarte greu la bateriile din alte pachete etc.
Sa studiez? Hahaha. Se vede din afirmatia ta "ca daca sunt cu litiu nu inseamna ca "e toate la fel" cine are nevoie de studiu.
Litiul e la fel indiferent cum il pui. Dar cred ca ai dreptate, in bateriile auto il pun pe cant si nu explodeaza.
Nu doar iau foc, chiar si explodeaza.
E adevarat ca sunt protejate dar la un soc din ala care face praf jumatate de masina nu ai cu ce sa le protejezi iar reactia (aprindere sau explozie) nu are nevoie sa ajunga focul la ele ci doar sa se crape una. Se aprinde in prezenta oxigenului, nu are nevoie de flacara.
In cazul un care se incalzesc excesiv (foc de la masina termica cu care s-a tamponat) pot sa si explodeze.

Edited by remvirg, 20 February 2019 - 18:20.


#552
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,452
  • Înscris: 13.11.2017
Ti-am zis sa spui un singur caz de masina electrica care a explodat.Posted Image !
Si da, pe langa litiu in compozitia bateriilor mai intra o multime de alte materiale diferite chiar de la o marca de masina electrica la alta, care fac ca bateria sa fie mai mult sau mai putin inflamabila dar la cultura ta formata pe wiki ma astept sa zici ca un alt hater de pe aici ca masinile electrice merg cu baterii de laptop. Iar de explodat explodeaza doar in mintea ta. Nici macar aia de telefon din filmuletul tau nu a explodat.
Dar nu ma astept sa priceapa asta cineva care scoate cifre din burta si elucubreaza cu reducerea poluarii cu 50% daca faci o centura, de parca nemtii nu au centuri si tot au trebuit sa baneze dieselele ca sa se mai poata respira prin orase. Dar na, stiu ca o sa-ti sustii ineptiile in continuare !

#553
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007
daca cultura mea e de wiki, a ta e colt de strada la crapat seminte. Ce ziceai de intelegerea textelor scrise? Reciteste postul lui kreeper la care am raspus si la care te-ai bagat tu ca musca. Spunea ca in masinile electrice sunt cantitati mult mai mici de materiale inflamabile decat intr-o termica, ceea ce e fals. Sunt cantitati mai mari si mai inflamabila, insa tocmai asta face sa fie protejate mai bine, mult mai bine. De aceea nu ai avut pana acum incidente. Iar daca nu ai avut incidente nu inseamna ca materialele inflamabile ju exista. Referitor la litiu, cand si daca o sa ai posibilitate vreodata sa refaci experimentul cu o celula luata dintr-o baterie auto, o sa ne povestesti dupa, cum substantele alea au oprit litiul sa arda.
https://mobile.twitt...9190/frame.html
Referitor la reducerea poluarii in bacau, e mai simplu de inteles dar nici asta nu ai reusit. Din lipsa centurii, inclusiv aia prin letea, toate masinile care tranziteaza zona polueaza orasul. Masinile alea sunt mai multe sau mai putine, asa dupa mintea ta, decat cele care au sau nu treaba in oras?
La nemtii aia, daca nu ar avea centuri si ar baga prin orase si acel trafic, cat ar avea poluarea?
Oricum situatia bacaului e un pic diferita. Ai mai mult de jumatate din traficul din moldova care-ti trece prin oras si pe care daca-l elimini tu crezi ca e putin.

Edited by remvirg, 21 February 2019 - 06:27.


#554
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007
Concluzia unui articol pe aceasta tema :However, if many more electric vehicles take to the roads in the future, these fires could become more common, and firefighters will need to know how to safely extinguish them.
https://amp.livescie...nup-danger.html
https://jalopnik.com...a-fi-1819665352
https://slate.com/te...o-shutdown.html

View PostFord4, on 20 februarie 2019 - 22:10, said:

Ti-am zis sa spui un singur caz de masina electrica care a explodat.Posted Image !
Nici macar aia de telefon din filmuletul tau nu a explodat.
Ai auzit de note 7 si de faptul ca a fost retras dupa lansare din cauza riscului de explozie?
Am spus ca riscul de explozie vine de la supraincalzire. Arunca o baterie de genul ala in foc si o sa vezi daca explodeaza.

Edited by remvirg, 21 February 2019 - 07:12.


#555
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,452
  • Înscris: 13.11.2017
Hai sa te iau mai pe scurt. Care parte nu ai inteles-o din :

1 Bateriile de la EV pot lua foc dar nu explodeaza (despre asta vorbeam dar tu mereu deviezi discutia unde-ti convine)
2 Bateriile de la Note 7 nu sunt la fel cu cele de pe EV-uri ?

#556
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007
The 27-year-old was driving her boss’s Model S battery-electric vehicle about 1 a.m. on November 3, when they appear to have swerved to avoid a car driving in the wrong direction, crashing into a tree and then a parking garage in Indianapolis. The car almost immediately exploded.
He placed partial blame on the Tesla's battery wich exploded in the crash.

https://www.nbcnews..../amp/ncna722541

Oficial, in teste, se intampla asa https://electrek.co/...ck-test-safety/

In lumea reala se poate intampla ca in cazul de mai sus.



Mai poti?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UrT5MA_iTXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
https://www.click2ho...e-in-ne-houston

Edited by remvirg, 21 February 2019 - 10:38.


#557
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007
Nu-ti cumpara Tesla ca explodeaza. Avertizarea ta a ajuns prea tarziu pentru mine. Sper sa nu am ghinion. :))

#558
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,230
  • Înscris: 04.08.2007
Sa te bucuri de masina.
Nu asta e ideea. Ba chiar cred ca sunt mai sigure din punctul asta de vedere decat termicele, mai ales benzinarele. Doar ca cineva care a aflat, la o sedinta de spart seminte la coltul blocului, ca litiul din bateriile EV e altfel, nu e litiu normal, e vrajit, nu arde, nu scoate gaze toxice si nu explodeaza, incearca sa demonstreze ca asa si e in realitate.

View PostFord4, on 20 februarie 2019 - 22:10, said:

Ti-am zis sa spui un singur caz de masina electrica care a explodat.Posted Image !

Edited by remvirg, 21 February 2019 - 11:36.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate