Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Tesla Model X

- - - - -
  • Please log in to reply
662 replies to this topic

#379
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postinuendo0, on 27 aprilie 2018 - 12:57, said:

Sau ramai blocat din cauza ca A8 nu face asta, si sistemul lor se deconecteaza daca simte ca nu este flancat de masini pe ambele parti?
Audi e cu siguranță ”miezul” în tot și în toate.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QMjAISZsOqo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#380
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postericmario, on 01 mai 2018 - 08:20, said:

Audi e cu siguranță ”miezul” în tot și în toate.
Nicidecum, eu n-am spus vreodata ca Audi ar fi miezu' in conducerea autonoma, nici macar nemtii nu sunt, desi au facut si fac eforturi la fel ca altii.
Am spus doar ca nu Tesla este liderul, nici macar nu este printre ei. Audi se foloseste de HW si SW facut de nVidia, companie americana, chiar daca l-au adaptat si modificat. Dupa parerea mea, Google si GM sunt lideri, ambele companii americane. Sa nu mai vorbesc de celelalte companii americne din domeniul tehnologiei.

Ai facut din nou un post de flame fara absolut nicio valoare, fara sa transmiti nimic altceva decat batjocura la adresa altora.
Sunt curios daca sta cineva si iti numara posturile daca gaseste in 100 de posturi macar 2 cu o oarecare legatura cu subiectul, sa incerci si tu sa transmiti ceva. Nu neaparat sa fie si corect ceea ce spui, sa transmiti doar o idee, fie ea corecta sau nu...

Edited by valitudor, 01 May 2018 - 09:47.


#381
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Evident a facut flame. Nici Audi nu a zis ca e miezul si nu a postat si invurajat filme in care oamenii pleaca de la volan, dorm sau se uita la filme.😉

#382
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 09:45, said:

...batjocura la adresa altora.

La adresa cui?

Apropo, clipul ăla nu l-am urcat eu pe youtube.

#383
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Batjocura la adresa altora, batjocura la adresa oricarei discutii decente cu argumente pro si contra, batjocura la adresa bunului simt.
Masejele tale, in cvasiunanimitate, sunt la adresa altor persoane, la felul cum scriu gramatical, la virgule lipsa, la indoctrinari, spalari pe creier, etc.

"Bravo Rex" a fost ultimul tau mesaj. Absolut penibil.
Te-as ignora cu multa placere si nu ai fi nevoit sa citesti acest mesaj, insa dintr-un motiv care imi scapa, forumul nu-mi permite sa-ti ascund mesajele. Iar ceea ce sunt nevoit sa citesc, nu e chiar ignorare. Sau poate nu stiu eu cum sa fac, sincer esti primul pe care incerc sa-l ignor cu adevarat si nu gasesc cum...

Edited by valitudor, 01 May 2018 - 10:16.


#384
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 09:45, said:


Sunt curios daca sta cineva si iti numara posturile daca gaseste in 100 de posturi macar 2 cu o oarecare legatura cu subiectul, sa incerci si tu sa transmiti ceva. Nu neaparat sa fie si corect ceea ce spui, sa transmiti doar o idee, fie ea corecta sau nu...
Vali, ce drac transmiți tu când pe orice topic Tesla discuți numai și numai despre autopilot?
Mai dă-l în mă-sa de autopilot, sau e o obsesie deja?

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 10:09, said:

Batjocura la adresa altora, batjocura la adresa oricarei discutii decente cu argumente pro si contra, batjocura la adresa bunului simt.

Aha... la adresa nimănui!
Posted Image

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 10:09, said:

Masejele tale, in cvasiunanimitate, sunt la adresa altor persoane, la felul cum scriu gramatical, la virgule lipsa, la indoctrinari, spalari pe creier, etc.
I always feel like somebody's watching me Posted Image

#385
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu-mi place sa-ti raspund, pentru ca nu-mi plac temele pe care le alegi. O sa fac totusi o exceptie acum.
Am vorbit despre autopilot pe acest topic ca raspuns la mesajul lui inunedo0 in urma vizionarii filmului cu electronica de pe noul AP.
Nu eu am redeschis subiectul, eu am raspuns unor afirmatii pe care le consider gresite. Nu cred ca esti tu in masura sa vorbesti despre obsesiile mele. Dar asa esti tu. Esti expert la orice altceva priveste personal pe altii, mai putin la subiectul discutiei...

Edited by valitudor, 01 May 2018 - 10:20.


#386
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 10:20, said:

Esti expert la orice altceva priveste personal pe altii, mai putin la subiectul discutiei...
Trebuie să recunosc că la treaba asta mă depașești cu ușurință.
Jos pălăria maestre!

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 10:09, said:

Sau poate nu stiu eu cum sa fac, sincer esti primul pe care incerc sa-l ignor cu adevarat si nu gasesc cum...
Hai să nu zici că sunt băiat rău.
Sus de tot in partea stângă dai click pe numele tău.
După asta alegi ”Manage Ignore Prefs”.
De acolo te descurci. Posted Image

#387
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 08:04, said:


2. faptul ca senzorii ultrasonici nu detecteaza un obstacol in dreapta nu inseamna ca pe acolo este safe de rulat. Pentru ca masina sa poata rula pe bucata aceea de drum, este obligatoriu ca acea bucata sa fie interpretata ca sosea, nu numai ca spatiu liber. Cam acelasi lucru face si creierul tau, doar ca acesta este de miliarde de ori mai eficient decat cel al masinii la astfel de treburi.
Imagineaza-ti ca mergi pe o sosea mai inalta putin decat mediul inconjurator, la marginea soselei fiind un sant pentru apa, asa cum sunt majoritatea soselelor din Ro. Ce te astepti sa determine senzorii ultrasonici altceva decat spatiu gol, vid?

Știi (sper) ca modelele Tesla cu autopilot au și camere laterale pentru procesarea împrejurimilor. Nu e totul bazat pe radare și senzori ultrasonici ci este și niște procesare de imagine cu recunoaștere de treburi pe acolo...

Edited by ro_explorer, 01 May 2018 - 11:49.


#388
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004
Camere, senzori, radar...toata paleta. Problema este insa mult mai complexa. Este suficient sa bata soarele in camera pentru ca sistemul s-o ia razna. Multi ingineri si-au data demisia la Tesla pe motiv ca sistemul opereaza cu viata clientului

#389
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Da, ca la ochiul uman. Ce, tu mai vezi OK când îți bate soarele în ochi?
Orice sistem are limitări. De aceea nici nu se iau decizii pe baza unui singur tip de senzori.

Cât despre inginerii care își dau demisia pe baza de stres, este strict problema lor.

Edited by ro_explorer, 01 May 2018 - 11:52.


#390
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 11:50, said:

Da, ca la ochiul uman. Ce, tu mai vezi OK când îți bate soarele în ochi?
Orice sistem are limitări. De aceea nici nu se iau decizii pe baza unui singur tip de senzori.

Cât despre inginerii care își dau demisia pe baza de stres, este strict problema lor.

In momentul, in care iti intra soarele in ochi, iei o decizie si reactionezi intr-un anumit fel, in functie de imprejurari. care la rindul lor pot include o multitudine de variante. Si aici se pune problema cum sa reactioneze autopilotul. Este doar un exemplu cu scopul de a arata cit de complexa poate fi o singura situatie dintr-o multime de situatii diferite.

Nu s-a discutat daca este vorba doar de stress, sau de altceva. Conflicte pot aparea si din nintelegerea problemelor de ordin tehnic la nivel de management.

#391
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postericmario, on 01 mai 2018 - 10:38, said:

De acolo te descurci. Posted Image
Multumesc. Pentru mine a fost cel mai util post din multe altele citite.

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 11:32, said:

Știi (sper) ca modelele Tesla cu autopilot au și camere laterale pentru procesarea împrejurimilor. Nu e totul bazat pe radare și senzori ultrasonici ci este și niște procesare de imagine cu recunoaștere de treburi pe acolo...

Tesla are in total 8 camere, iar daca cele frontale sunt in numar de 3 si se ocupa de interpretarea liniilor benzilor, de obstacole, au probleme cu interpretarea luminilor semafoarelor (dupa declaratiile Tesla) si sunt asistate de un super-computer, tu iti imaginezi ca aceleasi nevoi de procesare si colectare a imaginilor este asigurat pentru fiecare parte laterala a masinii?
Camerele laterale sunt folosite pentru a identifica daca este sau nu un obstacol (masina, stalp, oaie ratacita, vapor) in imediata vecinatate a masina, nu pentru a interpreta si procesa lucruri mult mai complicate, precum marginea drumului in adancime, dincolo de banda pe care ruleaza masina.
Voi va imaginati lucrurile astea ca sunt mult mai performante decat sunt in realitate.
Discutia poate continua pana la sfarsit, dsi manualul Tesla este foarte clar in exprimare si arata ca am interpretat corect lucrurile. Pentru mine, eclaratiile martorilor nu au aceeasi greutate precum declaratiile oficiale ale Tesla...
Evident ca AP ar putea deplasa masina, avand senzorii necesar, eu ma ndoiesc ca el a fost programat sa faca asta, aavnd in vedere situatiile greu de anticipat care ar putea aprea. O atingere laterala accidentala, chiar si cu un TIR, este mult mai putin periculoasa decat un sofer luat prin surprindere de interventia AP si care incearca sa contravireze sau cine stie ce altceva.
O avertizare sonora a sistemului cand se apropie o masina nepermis de mult, eventual o corectare a traiectoriei atunci cand soferul se tinde sa calce linia benzii, este altceva. Eu asta inteleg din manualul Tesla. Pe de alta parte, daca ar vira usor fara sa paraseasca banda presupun ca nu ar fi vreu risc, insa sa-i ceri sa interpreteze banda de urgenta, spatiul dincolo de banda ca fiind safe... cred ca nu veti vedea asa ceva curand... Daca voi intelegeti altceva...

Edited by valitudor, 01 May 2018 - 13:10.


#392
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Un film care mi s-a parut interesant cu un Model S cu AP1. Lasand la o parte inconstienta soferului, mai ales in prima parte a filmului, mie imi arata clar limitarile unaui astfel de sistem.
IC-ul esla arata clar cand recunoaste o banda laterala. Se observa foarte clar sa sistemul recunoaste banda din dreapta sau din stanga doar in doua cazuri:
1. cand propria masina vinde de pe acea banda sau se duce pe ea, la interventia soferului
2. cand pe cealalta banda este detectata o alta masina care merge in acelasi sens.
Altfel, poti sa mergi mult si bine pe autostrada si el nu vede ca sunt doua benzi, ce sa mai spun de spatiu de siguranta.
Mi se pare absolut previzibil, pentru ca etse extrem de dificil sa faci un computer sa se apropie de creierul uman. Evident, un om n-ar avea nicio problema in interpretarea corecta a benzii laterale..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WyRwnxzrnAI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#393
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004
Treburile nu sint foarte clare. A se vedea cazul juridic asigurarea "MemberSelect" impreuna cu clientul David Gillie contra Tesla. Soferul David Gillie n-a reusit sa preia controlul, urmarea fiind daune in valoare de 112.000$
Sistemul lucreaza cu recunoasterea marcajelor pe strada. In principiu datele trebuie filtrate si prelucrate cu un buffer suficient de timp, incluzind timpul de reactie al soferului, astfel incit sa nu se ajunga la situatii limita. Realizabil? Parerea mea personala este ca momentan treaba asta este imposibila

#394
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 12:59, said:

Camerele laterale sunt folosite pentru a identifica daca este sau nu un obstacol (masina, stalp, oaie ratacita, vapor) in imediata vecinatate a masina, nu pentru a interpreta si procesa lucruri mult mai complicate, precum marginea drumului in adancime, dincolo de banda pe care ruleaza masina.
Voi va imaginati lucrurile astea ca sunt mult mai performante decat sunt in realitate.
[...]
Evident ca AP ar putea deplasa masina, avand senzorii necesar, eu ma ndoiesc ca el a fost programat sa faca asta, aavnd in vedere situatiile greu de anticipat care ar putea aprea.
Deci tu lucrezi la Tesla in echipa de dezvoltare AP sa inteleg. Se pare ca STII exact ce senzori sunt utilizati in diferite situatii si stii de asemenea exact cum lucreaza algoritmii AP de la masinile in cauza.
Respect ...

Edited by ro_explorer, 01 May 2018 - 13:55.


#395
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu, nicidecum. Eu doar am citit ce scrie in manualul Tesla si incerc sa explic ce am citit.
Voi incercati sa explicati ceea ce au povestit altii pe YT si sa aduceti tot felul de solutii fanteziste despre cum ar putea sa functioneze senzorii de pe Tesla.
Dupa care puneti opiniile mele in antiteza cu a inginerilor Tesla. LOL Care ingineri Tesla, aia de pe YT, inunedo0?

Dar tu lucrezi la Tesla din moment ce sustii ceva ce nu exista in manualul Tesla si stii sigur ca ar putea functiona cu senzorii aia? Cu mai putin respect...

Edited by valitudor, 01 May 2018 - 14:18.


#396
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 13:55, said:

Deci tu lucrezi la Tesla in echipa de dezvoltare AP sa inteleg. Se pare ca STII exact ce senzori sunt utilizati in diferite situatii si stii de asemenea exact cum lucreaza algoritmii AP de la masinile in cauza.
Respect ...

Postarea asta nu face altceva decit sa provoace inutil un user, care exprima o parere de bunsimt. Cumva sugerezi increderea nemarginita intr-un sistem, care inca n-a trecut de toate probele posibile, care sa-i ateste siguranta, ceea ce sugereaza din nou o doza de naivitate din partea ta. Postarea asta mai emana si un oarecare iz de tertip literar avocatesc. Ce-i drept prin instante se vor lua tot felul de hotariri bazate fix pe acest stil de argumentatie, adica vinatoarea greselulor din formulari. In practica, insa, conteaza doar un singur lucru. Sistemul are limite serioase, de care orice om al tehnicii ar trebui sa fie constient. Altfel spus tu, userul @ro_explorer, poti decide singur si in cunostinta de cauza, cit este de mare doza de incredere acordata unui astfel de sistem, dar doar pentru tine. Pentru alte vieti nu este cazul sa argumentezi, deoarece nu preiei tu responsabilitatea in caz ca treburile ies prost

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate