Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Tesla Model X

- - - - -
  • Please log in to reply
662 replies to this topic

#397
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 14:06, said:

... din moment ce sustii ceva ce nu exista in manualul Tesla si stii sigur ca ar putea functiona cu senzorii aia? Cu mai putin respect...
Daca nu aș fi semnat niște teancuri de NDA ți-aș putea da niște detalii pe care le-ai găsi cel puțin interesante. Așa rămânem doar la a ne împunge pe un forum.


View Postvata_pa_batz, on 01 mai 2018 - 14:13, said:

Altfel spus tu, userul @ro_explorer, poti decide singur si in cunostinta de cauza, cit este de mare doza de incredere acordata unui astfel de sistem, dar doar pentru tine. Pentru alte vieti nu este cazul sa argumentezi, deoarece nu preiei tu responsabilitatea in caz ca treburile ies prost

Exact asta e situația prezenta a AP.

Edited by ro_explorer, 01 May 2018 - 18:14.


#398
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 18:01, said:

Exact asta e situația prezenta a AP.

Daca rupi din context, poti argumenta cum vrei. E comoda si metoda asta, nu-i asa?

#399
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 13:55, said:

Deci tu lucrezi la Tesla in echipa de dezvoltare AP sa inteleg. Se pare ca STII exact ce senzori sunt utilizati in diferite situatii si stii de asemenea exact cum lucreaza algoritmii AP de la masinile in cauza.
Respect ...
Exact cum i-am zis și eu și s-a supărat ca un copil mic.
Pe orice topic Tesla asta e unica critică, autopilotul.

Eu nu înteleg (sau poate sunt neînțelegător?) de ce nu deschide un topic despre autopilotul Tesla?
Ce rost are să repete aceleași lucruri pe ”n” topicuri?

#400
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postericmario, on 01 mai 2018 - 19:30, said:

Exact cum i-am zis și eu și s-a supărat ca un copil mic.
Pe orice topic Tesla asta e unica critică, autopilotul.

Eu nu înteleg (sau poate sunt neînțelegător?) de ce nu deschide un topic despre autopilotul Tesla?
Ce rost are să repete aceleași lucruri pe ”n” topicuri?

Foarte probabil pentru faptul ca nu este necesar un topic extra pentru tema asta. In contextul de fata se potriveste la fix. Sau nu?

#401
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 01 mai 2018 - 12:59, said:

Multumesc. Pentru mine a fost cel mai util post din multe altele citite.

Cu plăcere prietene! Posted Image

View Postvata_pa_batz, on 01 mai 2018 - 19:32, said:


Foarte probabil pentru faptul ca nu este necesar un topic extra pentru tema asta. In contextul de fata se potriveste la fix. Sau nu?
Crezi că e normal să vorbești despre același lucru pe cel puțin 5 topicuri?
Autopilot în sus, autopilot în jos...
De parcă mașinile Tesla la aia se limitează, la autopilot!
Ah nu?
Păi atunci ce rămâne de criticat?
Bateria, care face de rușine restul producătorilor de EV?
Posted Image

#402
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 01 mai 2018 - 18:01, said:

Daca nu aș fi semnat niște teancuri de NDA ți-aș putea da niște detalii pe care le-ai găsi cel puțin interesante. Așa rămânem doar la a ne împunge pe un forum.
LOL. Misto. Deh, asa sunt eu mai ghinionist pe lume. Lasa, nu te obosi, poate alta data...

Din nou AEB-ul se pare ca nu functioneaza la Tesla. Un Model X a intrat intr-un grup de oameni care deja suferisera u accident, omorand un om.

Foarte ciudat ca nu reusesc sa-l faca sa functioneze cum trebuie, in schimb declarati sunt ocupati cu conducerea autonoma de nivel 5

#403
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Pai si cu ultima fraza din postare ce ne facem? O ignoram?

"It is unknown whether the Autopilot was activated or not as of now."

#404
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
O sa vedem. Eu cred ca tot autopilotul e vinovat. Nu stiu sa.l faca sa functioneze. Nu stiu.

#405
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Asta la o masina noua. Cam multe probleme. E un record.

https://forums.tesla...ues-new-model-x

#406
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Atâta energie consumată pentru un producător pe care îl urăști...
Cam dă de bănuit, nu crezi?Posted Image

#407
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 04 mai 2018 - 23:36, said:

Pai si cu ultima fraza din postare ce ne facem? O ignoram?

"It is unknown whether the Autopilot was activated or not as of now."

Punand intrebarea asta nu faci decat sa arati ca nu stii mai nimic despre ceea ce vorbesti. Ce sa zic, pacat ca nu-mi poti da detaliile alea protejate prin NDA...
Dar nu esti singurul, marea majoritatea a celor care isi dau cu parerea despre AP habar n-au ce e AP, ce e AEB, autosteer, etc

Autopilot-ul trebuie activat in prealabil, insa el este format in mare din:
- autosteer: functia care pastreaza masina pe banda, efectuand viraje odata cu drumul
- ACC, sau radarul adaptiv: functia care iti pastreaza viteza constanta, luand in considerare masinile din fata

Insa functionarea AP nu are nicio legatura cu functionarea AEB-ul, cel care ar fi trebuit sa evite sau sa reduca efectele accidentului. Este foarte putin probabil ca AEB-ul sa fi fost dezactivat de sofer din moment ce se activeaza automat la fiecare pornire, cum face si ESP-ul. Dar este destul de probabil ca acesta sa fi fost dezactivat de Tesla, avand in vedere multiplele probleme cu el, probleme confirmate si de criticile primite din partea Consumer Reports, NTSB, etc, care au constatat ca acesta nu functioneaza la Tesla, pentru masinile cu hw AP 2.0.

#408
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Multă vorba pentru nimic. Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar.
Pana una alta aia e o postare de pe un forum, fără nici o susținere investigația reala. Nu spun ca e falsa sau nu, spun doar ca nu se știe absolut nimic așadar totul este pura speculatie din partea unora ca tine care pur și simplu au de dus o cruciada împotriva unor chestii.

Carry on!

#409
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postro_explorer, on 05 mai 2018 - 11:56, said:

Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar.

Dimpotriva, de fapt chiar asta este ideea de autopilot. Este mult mai sigur decit factorul uman. Conform afirmatiilor lui Musk Posted Image

#410
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Se pare că autopilotul face toți banii din lume.
Altfel nu s-ar agita colegii anti-Tesla atât.
Succes, urâților!

Edited by ericmario, 05 May 2018 - 20:49.


#411
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postro_explorer, on 05 mai 2018 - 11:56, said:

Multă vorba pentru nimic. Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar.
Prietene, tu ai raspuns postarii mele, nu articolului de ziar sau forum. Iar in postarea mea, eu nu am facut nicio referire la AP, eu am pomenit de AEB. Ala ar fi trebuit sa intervina, macar acum intelegi cu ce ocupa unul si cu ce se ocupa celalalt?
Pe de alta parte, sunt de acord cu tine ca nu este un incident confirmat oficial, de asemenea accept faptul ca pot exista n situatii pentru care acel AEB nu ar fi intervenit sau poate ca a intervenit dar n-a putut face mai mult, insa in lumina evenimentlor anterioare cand Tesla a avut probleme mari cu AEB-ul cred ca intamplarea ridica niste semne de intrebare.
Insa argumentele tale cum ca era sau nu activat AP-ul, ca e bine sau nu e bine sunt absolut nule

View Postvata_pa_batz, on 05 mai 2018 - 12:03, said:

Dimpotriva, de fapt chiar asta este ideea de autopilot. Este mult mai sigur decit factorul uman. Conform afirmatiilor lui Musk Posted Image
Mai precis de doua ori mai sigur decat factorul uman. Stai asa, era vorba de ala vechi, ca asta nou... probabil e la ani lumina.

Stiti ceva de Hansolo? Sunt curios cum comentaza declaratiile NHTSA care a afirmat recent ca Tesla i-a rastalmacit spusele si s-a folosit intr-un mod gresit de raportul lor in urma accidentului mortal :D

Edited by valitudor, 07 May 2018 - 16:12.


#412
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,473
  • Înscris: 17.09.2007
Stai linistit, nu raspund la provocari/flame, sunt satul de asta, de logica circulara si rastalmacit.
Ca membru din ,,nucleul dur" iti spun ca poti sa ma pomenesti cat vrei, nu iti mai raspund.

#413
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Flame, logică circulară? Da, te-am provocat să comentezi noile declarații ale NHTSA care contrazic mai bine de un an de ziceri de-ale tale cu privire la raportul lor. Ce să spun, am avut dreptate, ce ai mai putea adăuga tu acum?
Poate doar ca nu răspunzi la flame.

#414
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rvk4fNxF0l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Record oficial Guinness Book cu o masina electrica
https://electrek.co/...7-9-dreamliner/

Edited by inuendo0, 15 May 2018 - 12:27.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate