Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tesla Model X
#397
Posted 01 May 2018 - 18:01
valitudor, on 01 mai 2018 - 14:06, said: ... din moment ce sustii ceva ce nu exista in manualul Tesla si stii sigur ca ar putea functiona cu senzorii aia? Cu mai putin respect... vata_pa_batz, on 01 mai 2018 - 14:13, said:
Altfel spus tu, userul @ro_explorer, poti decide singur si in cunostinta de cauza, cit este de mare doza de incredere acordata unui astfel de sistem, dar doar pentru tine. Pentru alte vieti nu este cazul sa argumentezi, deoarece nu preiei tu responsabilitatea in caz ca treburile ies prost Exact asta e situația prezenta a AP. Edited by ro_explorer, 01 May 2018 - 18:14. |
#398
Posted 01 May 2018 - 18:20
#399
Posted 01 May 2018 - 19:30
ro_explorer, on 01 mai 2018 - 13:55, said:
Deci tu lucrezi la Tesla in echipa de dezvoltare AP sa inteleg. Se pare ca STII exact ce senzori sunt utilizati in diferite situatii si stii de asemenea exact cum lucreaza algoritmii AP de la masinile in cauza. Respect ... Pe orice topic Tesla asta e unica critică, autopilotul. Eu nu înteleg (sau poate sunt neînțelegător?) de ce nu deschide un topic despre autopilotul Tesla? Ce rost are să repete aceleași lucruri pe ”n” topicuri? |
#400
Posted 01 May 2018 - 19:32
ericmario, on 01 mai 2018 - 19:30, said:
Exact cum i-am zis și eu și s-a supărat ca un copil mic. Pe orice topic Tesla asta e unica critică, autopilotul. Eu nu înteleg (sau poate sunt neînțelegător?) de ce nu deschide un topic despre autopilotul Tesla? Ce rost are să repete aceleași lucruri pe ”n” topicuri? Foarte probabil pentru faptul ca nu este necesar un topic extra pentru tema asta. In contextul de fata se potriveste la fix. Sau nu? |
#401
Posted 01 May 2018 - 19:46
valitudor, on 01 mai 2018 - 12:59, said:
Multumesc. Pentru mine a fost cel mai util post din multe altele citite. vata_pa_batz, on 01 mai 2018 - 19:32, said: Foarte probabil pentru faptul ca nu este necesar un topic extra pentru tema asta. In contextul de fata se potriveste la fix. Sau nu? Autopilot în sus, autopilot în jos... De parcă mașinile Tesla la aia se limitează, la autopilot! Ah nu? Păi atunci ce rămâne de criticat? Bateria, care face de rușine restul producătorilor de EV? |
#402
Posted 04 May 2018 - 21:58
ro_explorer, on 01 mai 2018 - 18:01, said:
Daca nu aș fi semnat niște teancuri de NDA ți-aș putea da niște detalii pe care le-ai găsi cel puțin interesante. Așa rămânem doar la a ne împunge pe un forum. Din nou AEB-ul se pare ca nu functioneaza la Tesla. Un Model X a intrat intr-un grup de oameni care deja suferisera u accident, omorand un om. Foarte ciudat ca nu reusesc sa-l faca sa functioneze cum trebuie, in schimb declarati sunt ocupati cu conducerea autonoma de nivel 5 |
#403
Posted 04 May 2018 - 23:36
Pai si cu ultima fraza din postare ce ne facem? O ignoram?
"It is unknown whether the Autopilot was activated or not as of now." |
#404
Posted 05 May 2018 - 08:13
O sa vedem. Eu cred ca tot autopilotul e vinovat. Nu stiu sa.l faca sa functioneze. Nu stiu.
|
#405
Posted 05 May 2018 - 08:49
#406
Posted 05 May 2018 - 08:58
Atâta energie consumată pentru un producător pe care îl urăști...
Cam dă de bănuit, nu crezi? |
|
#407
Posted 05 May 2018 - 10:12
ro_explorer, on 04 mai 2018 - 23:36, said:
Pai si cu ultima fraza din postare ce ne facem? O ignoram? "It is unknown whether the Autopilot was activated or not as of now." Punand intrebarea asta nu faci decat sa arati ca nu stii mai nimic despre ceea ce vorbesti. Ce sa zic, pacat ca nu-mi poti da detaliile alea protejate prin NDA... Dar nu esti singurul, marea majoritatea a celor care isi dau cu parerea despre AP habar n-au ce e AP, ce e AEB, autosteer, etc Autopilot-ul trebuie activat in prealabil, insa el este format in mare din: - autosteer: functia care pastreaza masina pe banda, efectuand viraje odata cu drumul - ACC, sau radarul adaptiv: functia care iti pastreaza viteza constanta, luand in considerare masinile din fata Insa functionarea AP nu are nicio legatura cu functionarea AEB-ul, cel care ar fi trebuit sa evite sau sa reduca efectele accidentului. Este foarte putin probabil ca AEB-ul sa fi fost dezactivat de sofer din moment ce se activeaza automat la fiecare pornire, cum face si ESP-ul. Dar este destul de probabil ca acesta sa fi fost dezactivat de Tesla, avand in vedere multiplele probleme cu el, probleme confirmate si de criticile primite din partea Consumer Reports, NTSB, etc, care au constatat ca acesta nu functioneaza la Tesla, pentru masinile cu hw AP 2.0. |
#408
Posted 05 May 2018 - 11:56
Multă vorba pentru nimic. Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar.
Pana una alta aia e o postare de pe un forum, fără nici o susținere investigația reala. Nu spun ca e falsa sau nu, spun doar ca nu se știe absolut nimic așadar totul este pura speculatie din partea unora ca tine care pur și simplu au de dus o cruciada împotriva unor chestii. Carry on! |
#409
Posted 05 May 2018 - 12:03
ro_explorer, on 05 mai 2018 - 11:56, said:
Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar. Dimpotriva, de fapt chiar asta este ideea de autopilot. Este mult mai sigur decit factorul uman. Conform afirmatiilor lui Musk |
#410
Posted 05 May 2018 - 20:48
Se pare că autopilotul face toți banii din lume.
Altfel nu s-ar agita colegii anti-Tesla atât. Succes, urâților! Edited by ericmario, 05 May 2018 - 20:49. |
#411
Posted 07 May 2018 - 16:15
ro_explorer, on 05 mai 2018 - 11:56, said:
Multă vorba pentru nimic. Dacă era ap activ era și a dat în gard. Dacă nu era activ nu e vina ap și la viteza de deplasare pe autostrada la impact cu obstacol staționar nu te salvează nici mama și tata sistemelor de radar. Pe de alta parte, sunt de acord cu tine ca nu este un incident confirmat oficial, de asemenea accept faptul ca pot exista n situatii pentru care acel AEB nu ar fi intervenit sau poate ca a intervenit dar n-a putut face mai mult, insa in lumina evenimentlor anterioare cand Tesla a avut probleme mari cu AEB-ul cred ca intamplarea ridica niste semne de intrebare. Insa argumentele tale cum ca era sau nu activat AP-ul, ca e bine sau nu e bine sunt absolut nule vata_pa_batz, on 05 mai 2018 - 12:03, said:
Dimpotriva, de fapt chiar asta este ideea de autopilot. Este mult mai sigur decit factorul uman. Conform afirmatiilor lui Musk Stiti ceva de Hansolo? Sunt curios cum comentaza declaratiile NHTSA care a afirmat recent ca Tesla i-a rastalmacit spusele si s-a folosit intr-un mod gresit de raportul lor in urma accidentului mortal Edited by valitudor, 07 May 2018 - 16:12. |
|
#412
Posted 07 May 2018 - 21:07
Stai linistit, nu raspund la provocari/flame, sunt satul de asta, de logica circulara si rastalmacit.
Ca membru din ,,nucleul dur" iti spun ca poti sa ma pomenesti cat vrei, nu iti mai raspund. |
#413
Posted 07 May 2018 - 22:02
Flame, logică circulară? Da, te-am provocat să comentezi noile declarații ale NHTSA care contrazic mai bine de un an de ziceri de-ale tale cu privire la raportul lor. Ce să spun, am avut dreptate, ce ai mai putea adăuga tu acum?
Poate doar ca nu răspunzi la flame. |
#414
Posted 15 May 2018 - 12:25
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rvk4fNxF0l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Record oficial Guinness Book cu o masina electrica https://electrek.co/...7-9-dreamliner/ Edited by inuendo0, 15 May 2018 - 12:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users