Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model X
Last Updated: Mar 14 2020 18:24, Started by
t-balt
, Oct 02 2015 11:19
·
0
#235
Posted 02 April 2018 - 14:35
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 14:31, said:
Pai nu iti mai raspunde nimeni ca esti pe ignore la toata lumea. Uite aici informatii noi despre accident. Cineva a reusit sa reproduca eroarea de autopilot care a dus la accident. https://electrek.co/.../#disqus_thread Nu trebuie sa.mi raspunda nimeni. Doar au abandonat sa sustina o firma cu n probleme. Lucru laudabil dr altfel. Postul unui user fara nici o baza experimentala in acest domeniu, valoreaza cat un bazinet scos din uz de la azilul de batrani. |
#236
Posted 02 April 2018 - 14:40
Ai ceva "insights" cu privire la bazinetul ala? Hahha. Asta e singura stire demna de tine.
|
#237
Posted 02 April 2018 - 15:42
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 14:31, said:
Pai nu iti mai raspunde nimeni ca esti pe ignore la toata lumea. Uite aici informatii noi despre accident. Cineva a reusit sa reproduca eroarea de autopilot care a dus la accident. https://electrek.co/.../#disqus_thread Ti-ai lasa familia pe mana AP sau oricarui alt sistem in care nici macar producatorul nu se increde cu adevarat, decat prin mesaje pe twiter? |
#238
Posted 02 April 2018 - 15:56
In primul rand nu as da banii pe autopilot. La ce drumuri avem noi in Romania,
nici nu s-ar porni. Dar probabil l-as folosi, dar numai pe portiunile si in conditiile pe care le-am testat in prealabil. Oricum, sunt clare limitarile. Intrebarea e insa de ce nu se activeaza frana de urgenta in caz de impact in astfel de conditii. |
#239
Posted 02 April 2018 - 15:58
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 14:31, said: Pai nu iti mai raspunde nimeni ca esti pe ignore la toata lumea. Uite aici informatii noi despre accident. Cineva a reusit sa reproduca eroarea de autopilot care a dus la accident. https://electrek.co/.../#disqus_thread |
#240
Posted 02 April 2018 - 16:06
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 15:56, said:
In primul rand nu as da banii pe autopilot. La ce drumuri avem noi in Romania, nici nu s-ar porni. Dar probabil l-as folosi, dar numai pe portiunile si in conditiile pe care le-am testat in prealabil. Oricum, sunt clare limitarile. Intrebarea e insa de ce nu se activeaza frana de urgenta in caz de impact in astfel de conditii. 1. Nu, nu discutam de Romania. Discutam de orice sta civilizat, SUA, Germania, whatever 2. Nu discutam de bani. Presupunem ca AutoPilot-ul este GRATIS, standard 3. Frana de urgenta, adica AEB ar fi trebuit sa se activeze. Probabil o eroare in proiectare. Greseli de genul asta se tot fac, sunt regretabile, insa eu nu asta reprosez Tesla. Revenind la AP si tarile dezvoltate. Spune-mi, l-ai folosi pe autostrada in SUA? Daca ai avea de mers 400 km,. l-ai activa si l-ai lasa sa conduca masina? Daca da, de ce? Eu totusi sper sa vezi ca este o prostie activarea sa... Edited by valitudor, 02 April 2018 - 16:07. |
#241
Posted 02 April 2018 - 17:59
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 15:56, said:
In primul rand nu as da banii pe autopilot. La ce drumuri avem noi in Romania, nici nu s-ar porni. Dar probabil l-as folosi, dar numai pe portiunile si in conditiile pe care le-am testat in prealabil. Oricum, sunt clare limitarile. Intrebarea e insa de ce nu se activeaza frana de urgenta in caz de impact in astfel de conditii. De ca nu se activeaza? Poate ca este o eroare de programere si tehnicienii inca nu au reusit sa puna la punct autopilotul. Adica inca nu se descurca. Nu este deloc greu de inteles de ce nu functioneaza. Limitarile acestui sistem sunt inca mult prea mari, decat le-au estimat tehnicienii. Dar greseala lor a fost ca a prezentat lumii un autopilot care merge singur, fara nici o problema. Astept @bzalex, raspunsul la intrebarea lui @valitudor. Edited by Torquemada-666, 02 April 2018 - 17:59. |
#242
Posted 02 April 2018 - 18:13
#243
Posted 02 April 2018 - 18:32
Bravo Ericmario, acum doua zile ziceai "scri", acum vad ca ai retinut ca se scrie "scrii". Bravo
Inuendo0, Tesla inca are probleme cu AEB-ul la AP2? Stiu ca l-au avut la AP1, l-au bagat la AP2, l-au dezactivat ca nu functiona cum trebuie, au fost pensalizati de CR si NTSB, l-am activat din nou... iar acum vad ca da rateuri ca de obicei. Ce zic baietii de pe celelalte forumuri de peste ocean? |
#244
Posted 02 April 2018 - 18:37
"False positive" iti zice ceva? Eu aia banuiesc ca ar fi cauza. Dar astept finalizarea anchetei inainte sa imi dau cu parerea cum o fac altii
|
|
#245
Posted 02 April 2018 - 18:45
valitudor, on 02 aprilie 2018 - 18:32, said:
Bravo Ericmario, acum doua zile ziceai "scri", acum vad ca ai retinut ca se scrie "scrii". Bravo Tu, cel care te laudai ca nu ma citesti nici macar in timpul reclamelor... Cum te de te-ai coborat atat de jos? Cum de ai facut misto de standardele tale inalte, de profet VAG?! Fi-mi-ar scarba sa-mi fie de...obsedatii auto. Voi nu .... nimic, doar proslaviti un anume producar auto. Va urez "casa de piatra"!!! |
#246
Posted 02 April 2018 - 19:19
Uneori este bine sa cobori cat de jos poti, pentru a vedea cat de sus este varful pe care stai.
Edited by Torquemada-666, 02 April 2018 - 19:19. |
#247
Posted 02 April 2018 - 19:22
#248
Posted 02 April 2018 - 19:24
inuendo0, on 02 aprilie 2018 - 18:37, said:
"False positive" iti zice ceva? ericmario, on 02 aprilie 2018 - 18:45, said:
Fi-mi-ar scarba sa-mi fie de...obsedatii auto. Voi nu .... nimic, doar proslaviti un anume producar auto. |
#249
Posted 02 April 2018 - 19:25
|
#250
Posted 02 April 2018 - 20:54
valitudor, on 02 aprilie 2018 - 16:06, said:
1. Nu, nu discutam de Romania. Discutam de orice sta civilizat, SUA, Germania, whatever 2. Nu discutam de bani. Presupunem ca AutoPilot-ul este GRATIS, standard 3. Frana de urgenta, adica AEB ar fi trebuit sa se activeze. Probabil o eroare in proiectare. Greseli de genul asta se tot fac, sunt regretabile, insa eu nu asta reprosez Tesla. Revenind la AP si tarile dezvoltate. Spune-mi, l-ai folosi pe autostrada in SUA? Daca ai avea de mers 400 km,. l-ai activa si l-ai lasa sa conduca masina? Daca da, de ce? Eu totusi sper sa vezi ca este o prostie activarea sa... 1 - Pe autostrada, de exemplu in UK l-as porni. Acolo se circula foarte civilizat. In Germania nu prea cred, ca se circula cu viteza foarte mare. Probabil si in Romania pe autostrada. In SUA, nu stiu, nu am fost. Asa cum acum pornesc cruise control cand traficul e linistit si stau pregatit sa franez, probabil as porni autopilotul si as fi pregatit sa preiau controlul. Ce nu as face insa, ar fi sa imi iau ochii de la drum. Ca si gluma, cred ca mai degraba as folosi autopilotul decat sa o las pe nevasta-mea sa conduca. Eu cred ca problema cea mai mare la autopilotul asta, este sa cazi prada unui sentiment de siguranta si sa nu mai fi atent la drum. Din ce am vazut pe youtube, utilizatorii mai experimentati stiu foarte clar limitarile si preiau controlul. E ca si cu nevasta, stii sigur ca o sa nimereasca groapa de fiecare data. 2 - Nu e gratis, e o optiune parca de 5000$ De ce as activa autopilotul? Pentru ca eu zic ca condusul ar fi mai putin obositor. Nu mai trebuie sa folosesti atata atentie. Dar tocmai aici e riscul. E o sabie cu doua taisuri. Dar l-as activa in conditii clare: trafic bara la bara, sau relativ constant. Parerea mea e ca autopilotul ar trebuii sa fie mult mai drastic cand decide ca nu poate sa faca fata. In conditiile respective in care s-a intamplat accidentul ar fi trebuit sa opreasca de urgenta masina: - a detectat ca utilizatorul ignora cerinta de a prelua controlul masinii - masina se afla intr-o situatie de risc Orice sofer in conditiile in care nu poate se isi dea seama cum e drumul din fata lui, reduce automat viteza pana reuseste sa decida pe unde sa mearga. Se pare ca autopilotul respectiv nu are aceasta functie elementara de siguranta: micsorarea vitezei pana la limita evitarii oricarui accident ! Daca va uitati pe filmuletele de pe youtube, autopilotul nu vede in fata pe o distanta foarte mare. E ca si cand un om ar conduce in ceata, sau uitandu-se doar la liniile de marcaj. Oricum eu vorbesc povesti acum ca nu am avut ocazia sa testez asa ceva. |
#251
Posted 02 April 2018 - 22:26
bzalex, on 02 aprilie 2018 - 20:54, said:
1 - Pe autostrada, de exemplu in UK l-as porni... Te intreb acum, ce crezi, AP ar putea azi sa inlocuiasca un om? Presupun ca zici ca nu, cum de altfel este si adevarat. este absolut stupid ca cineva sa-si inchipuie ca AP de azi poate conduce mai bine decat un om. Atunci care este rostul sa stai in stanga, cu mana pe volan si cu simturile alertate sa n-o ia ala in primul copac? E ca si cum as avea o masina cu dubla comanda si as lasa pe cineva fara carnet sa conduca, eu supraveghind din dreapta, avand un volan si pedale de rezerva. la naiba, mi se pare infinit mai odihnitor sa conduc eu, pentru ca sunt 100% convins ca nu are ce sa se intample neprevazut din partea mea. Dar din partea AP nu ai de unde sa stii. Sistemele de genul AP de nivel 2 trebuie sa se comporte ca sisteme de siguranta pentru sofer. ATAT SI NIMIC MAI MULT. Sa salveze soferul in caz de atatc de cord, cerebral, vertij, etc. Tot ce este dincolo de asta este doar MARKETING. Este doar atragerea atentiei intr-un mod nesanatos fata de clienti, o minciuna periculoasa. Eu sunt un mare fan al masinilor autonome. le consider necesare si snt convins ca ne vor usura viata. Dar nu in felul asta. cand vor fi gata, vor trebui sa vina cu asumarea responsabilitatii. Nu sa stau eu sofer sa pazesc sistemul sa nu intre in balarii. E de noaptea mintii... |
#252
Posted 02 April 2018 - 23:24
valitudor, on 02 aprilie 2018 - 22:26, said:
Dar nu in felul asta. cand vor fi gata, vor trebui sa vina cu asumarea responsabilitatii. Nu sa stau eu sofer sa pazesc sistemul sa nu intre in balarii. E de noaptea mintii... Cat timp scrie in instructiunile masinii ce poate si ce nu poate face autopilotul, trebuie sa urmezi cartea daca vrei sa ramai in viata, altfel totul e pe tine. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users