Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Ultima postare: ian 27 2024 14:22, Inițiat de
Kspic
, sep 25 2015 10:34
·
0
#73
Publicat: 16 decembrie 2019 - 00:26
Nu stiu cum altii se plang ca lucreaza mai zgomotos motorul sau porneste mai greu cand e frig ca la mine e invers. Ii place frigul la a mea, se vede ca.
Am pus vreo 4 plinuri la rand BP ultimate diesel, destul de scump. A inceput motorul sa lucreze foarte frumos, liniar, scutura deloc la ralenti, impecabil mai inscurt. Mi-am zisc ca uite cand e motorina buna tare. Apoi din comoditate am pus la un total acces de langa mine diesel premier si parca lucra chiar mai bine inca. De fapt ma gandesc ca e de la vreme. Pe masuta ce se raceste lucreaza mai bine motorul. Ciudat. Cert e ca vara pe caldura extrema nu-i place, mai ales cand stau mult in ambuteiaje. Incepe sa scuture la ralenti si-i dispare suentul cela gros de motor nervos, incepe sa sune lesinat si eu tot ma gandeam ca ba motorina aia e mai buna ba alalta. Sa fie normal asa sau am vreun senzor ceva caruia nu-i prieste caldura si incepe sa-si faca de cap? Asta vara chiat abandonasem capacul de la motor, zic sa mai las electronica aia sa respire un pic. |
#76
Publicat: 16 decembrie 2019 - 10:10
#79
Publicat: 18 decembrie 2019 - 20:31
Care consumatori sunt in plus? Vara pe caldura eu stiu doi seriosi: ventilatorul de la radiator si compresorul de clima, impreuna pot avea nevoie de vreo 15-20 de cai.
Iarna, daca imi spui de incalzirea habitaclului iti pot spune ca exista si asa caldura reziduala. Problema reala poate fi la unele motorizari diesel, la temperaturi scazute, macar minus 10 grade si deplasari cu viteza mica/sarcina mica. Despre vascozitatea motorinei cam cu cat se schimba? Cam cata energie crezi ca consuma pompele de motorina in general si cu cat crezi ca vor consuma mai mult din cauza cresterii vascozitatii motorinei? O alta problema iarna ar mai fi drumurile incarcate cu zapada dar daca nu e cazul atunci... Pe de alta parte, iarna cand aerul e rece, ciclul termodinamic are randament mai bun. Cu cat diferenta dintre temperatura aerului care intra in cilindri si temperatura gazelor din timpul exploziei e mai mare, cu atat randamentul e mai bun. Randament mai bun inseamna consum mai mic pentru a produce aceeasi putere sau acelasi consum pentru o putere mai mare. Editat de vinciun, 18 decembrie 2019 - 20:33. |
#80
Publicat: 18 decembrie 2019 - 21:24
Am alimentat de la Mol (din Sud Estul țării) cu motorină standard. Injectoarele ronțăiau și era zgomotoasă, dar surpriză, corecțiile injectoarelor erau super! Dar și mai mare surpriză a fost consumul...mai mare cu circa 1,2 litri în afară și circa 2 litri în oraș. Zilele astea au fost de primăvară, vremea nu poate fi acuzată. Am pus niște Petrom, s-au mai liniștit injectoarele și consumul a început să scadă. Aștept să se mai consume să pun iar niște Petrom.
Pun să vedeți minunăție de corecții, știut fiind că injectoarele ca ale mele au de regulă corecții măricele. https://drive.google...ew?usp=drivesdk |
#84
Publicat: 21 decembrie 2019 - 16:08
BloodRa, on 15 decembrie 2019 - 19:58, said:
E normal să crească consumul când e mai frig pentru că motorul ajunge mai greu in temperatura optimă. Cu cât mergi mai puțin, cu atât efectul este mai evident. Corect! Dar eu poate nu am spus clar..., dupa ce motorul s-a incalzit la nivelul autocontrolat (mie imi sta cam pe la 95-98 de grade conform valorilor afisate de tester si nu stiu daca asa e gandit Ecoboost-ul sau am probleme cu racirea) consumul este atat de mare pe cat l-am descris, cam cu 1.5L mai mult. Asa a ramas! Ca sa elimin cauza cu aditivul de benzina, n-am decat sa astept 4-5 luni pana cand s-o incalzi afara, pentru a vedea daca-si revine. Din cate vad eu, zilele astea a fost mai cald si am avut si peste 12C la un moment dat, dar mie asa mi-a inghetat consumul la fel de mare ca acum o saptamana sau 2 cand aveam sub zero Celsius. |
#85
Publicat: 22 decembrie 2019 - 11:40
Poti cauta buba de pe acum. Daca si dupa ce s-a incalzit motorul tot iti consuma prea mult, nu poti da vina pe acele 12 grade, temperatura aerului exterior. 12 grade e perfect pentru orice motor cu motor cu probleme. Nu e nici prea cald dar nici frig.
Cauta informatii despre motorizarea ta daca e normal sa fie temperatura de lucru asa mare. |
#86
Publicat: 22 decembrie 2019 - 14:42
MaverickFlanker, on 21 decembrie 2019 - 16:08, said:
Corect! Dar eu poate nu am spus clar..., dupa ce motorul s-a incalzit la nivelul autocontrolat (mie imi sta cam pe la 95-98 de grade conform valorilor afisate de tester si nu stiu daca asa e gandit Ecoboost-ul sau am probleme cu racirea) consumul este atat de mare pe cat l-am descris, cam cu 1.5L mai mult. Asa a ramas! Ca sa elimin cauza cu aditivul de benzina, n-am decat sa astept 4-5 luni pana cand s-o incalzi afara, pentru a vedea daca-si revine. Din cate vad eu, zilele astea a fost mai cald si am avut si peste 12C la un moment dat, dar mie asa mi-a inghetat consumul la fel de mare ca acum o saptamana sau 2 cand aveam sub zero Celsius. |
#87
Publicat: 22 decembrie 2019 - 17:27
Nush cum e la Ford, dar la mine la italiene, cand decuplez bateria >5 min, ECU se reseteaza la valorile din fabrica.
https://motor.onehow...stem-12281.html Editat de zveroboi78, 22 decembrie 2019 - 17:34. |
|
#88
Publicat: 30 decembrie 2019 - 23:26
Despre PETRON PLUS
https://patents.goog...S, INCORPORATED Despre aditivi bazati pe nanoparticule https://patents.goog...0160075965A1/en Despre DURA-LUBE https://www.ftc.gov/...tle-ftc-charges https://patents.goog...BE&oq=DURA LuBE https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE Alte info related to duralube https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE Concluziile.... Editat de ocean2706, 30 decembrie 2019 - 23:28. |
#89
Publicat: 09 ianuarie 2020 - 14:10
Masina iar toarce frumos. Dupa un schimb de ulei cu spullung si dupa ce am bagat 2 plinuri de aditiv pentru DPF de la Liqui Moly, am aceeasi senzatie pe care am avut-o in vara cand am facut acelasi lucru. Nu am mai observat trepidatia aia cand motorul e rece. Nu stiu daca e doar ma amgesc singur sau chiar merge mai bine, dar ma simt mai bine cu asta
|
#90
Publicat: 17 februarie 2020 - 18:48
Am uitat sa precizez. Inainte se intampla ca masina sa nu porneasca la sfert. Cateodata se cam chinuia. Am crezut initial ca e de la baterie. Insa dupa ce am revenit din Romania, a trecut aproape 2 luni si uite ca masina porneste frumos de fiecare data.
Pana una alta am comandat un Mathy DPF Kur. [ https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71a7DpC2zrL._SL1500_.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 3 Mathy DPF + 1 Mathy Diesel. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi