Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?

Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...
 VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi
 Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...
 Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?
 

Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
139 răspunsuri în acest subiect

#73
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.702
  • Înscris: 24.10.2015
Nu stiu cum altii se plang ca lucreaza mai zgomotos motorul sau porneste mai greu cand e frig ca la mine e invers. Ii place frigul la a mea, se vede ca.

Am pus vreo 4 plinuri la rand BP ultimate diesel, destul de scump. A inceput motorul sa lucreze foarte frumos, liniar, scutura deloc la ralenti, impecabil mai inscurt. Mi-am zisc ca uite cand e motorina buna tare. Apoi din comoditate am pus la un total acces de langa mine diesel premier si parca lucra chiar mai bine inca. De fapt ma gandesc ca e de la vreme. Pe masuta ce se raceste lucreaza mai bine motorul. Ciudat. Cert  e ca vara pe caldura extrema nu-i place, mai ales cand stau mult in ambuteiaje. Incepe sa scuture la ralenti si-i dispare suentul cela gros de motor nervos, incepe sa sune lesinat si eu tot ma gandeam ca ba motorina aia e mai buna ba alalta. Sa fie normal asa sau am vreun senzor ceva caruia nu-i prieste caldura si incepe sa-si faca de cap?

Asta vara chiat abandonasem capacul de la motor, zic sa mai las electronica aia sa respire un pic.

#74
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.989
  • Înscris: 22.01.2013
e mai aditivat fiind de iarna, probabil. intreaba la peco.

#75
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
E vorba despre consum. "Scuturatul" ține și de mașină. La mine nu "scutură" deloc.

#76
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.022
  • Înscris: 06.04.2007

View PostBloodRa, on 15 decembrie 2019 - 19:58, said:

E normal să crească consumul când e mai frig pentru că motorul ajunge mai greu in temperatura optimă. Cu cât mergi mai puțin, cu atât efectul este mai evident.
Si cand e la temperatura optima de functionare pe frig (cu minus mai ales) consuma mai mult.

#77
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.702
  • Înscris: 24.10.2015
De ce?

Daca nu e intr-atat de ger incat sa se chinuie sa mentina temperatura normala a motorului, atunci ar trebui sa consume mai putin chiar, dupa ce a ajuns la temperatura normala de lucru. Asa vad eu teoretic.

#78
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
Ai mai mulți consumatori și motorina e mai vîscoasă

#79
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.702
  • Înscris: 24.10.2015
Care consumatori sunt in plus? Vara pe caldura eu stiu doi seriosi: ventilatorul de la radiator si compresorul de clima, impreuna pot avea nevoie de vreo 15-20 de cai.

Iarna, daca imi spui de incalzirea habitaclului iti pot spune ca exista si asa caldura reziduala. Problema reala poate fi la unele motorizari diesel, la temperaturi scazute, macar minus 10 grade si deplasari cu viteza mica/sarcina mica.

Despre vascozitatea motorinei cam cu cat se schimba? Cam cata energie crezi ca consuma pompele de motorina in general si cu cat crezi ca vor consuma mai mult din cauza cresterii vascozitatii motorinei?

O alta problema iarna ar mai fi drumurile incarcate cu zapada dar daca nu e cazul atunci...

Pe de alta parte, iarna cand aerul e rece, ciclul termodinamic are randament mai bun. Cu cat diferenta dintre temperatura aerului care intra in cilindri si temperatura gazelor din timpul exploziei e mai mare, cu atat randamentul e mai bun. Randament mai bun inseamna consum mai mic pentru a produce aceeasi putere sau acelasi consum pentru o putere mai mare.

Editat de vinciun, 18 decembrie 2019 - 20:33.


#80
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.701
  • Înscris: 27.06.2007
Am alimentat de la Mol (din Sud Estul țării) cu motorină standard. Injectoarele ronțăiau și era zgomotoasă, dar surpriză, corecțiile injectoarelor erau super! Dar și mai mare surpriză a fost consumul...mai mare cu circa 1,2 litri în afară și circa 2 litri în oraș. Zilele astea au fost de primăvară, vremea nu poate fi acuzată. Am pus niște Petrom, s-au mai liniștit injectoarele și consumul a început să scadă. Aștept să se mai consume să pun iar niște Petrom.
Pun să vedeți minunăție de corecții, știut fiind că injectoarele ca ale mele au de regulă corecții măricele.
https://drive.google...ew?usp=drivesdk

#81
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.702
  • Înscris: 24.10.2015
Care limita maxima la care se recomanda sa schimbi injectorul? La a mea scrie ca daca un injector atinge 5% corectia atunci trebuie schimbat. La tine vad ca e in mg.

#82
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.701
  • Înscris: 27.06.2007
Habar nu am cum e la Mercedes, la mine cică după +0,9 nu e bine. Când mă jucam cu aditivi și se băteau cap în cap am avut și +1,5.

#83
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
E ciudată motorina la mol. Am alimentat când am trecut prin sibiu si ciudățenia e că afișa la pompă că e aditivata pentru funcționare la -15grade. Consumul nu stiu daca a crescut, Amarok e setos oricum (peste 9 acum).

#84
MaverickFlanker

MaverickFlanker

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 02.12.2019

View PostBloodRa, on 15 decembrie 2019 - 19:58, said:

E normal să crească consumul când e mai frig pentru că motorul ajunge mai greu in temperatura optimă. Cu cât mergi mai puțin, cu atât efectul este mai evident.

Corect! Dar eu poate nu am spus clar..., dupa ce motorul s-a incalzit la nivelul autocontrolat (mie imi sta cam pe la 95-98 de grade conform valorilor afisate de tester si nu stiu daca asa e gandit Ecoboost-ul sau am probleme cu racirea) consumul este atat de mare pe cat l-am descris, cam cu 1.5L mai mult. Asa a ramas! Ca sa elimin cauza cu aditivul de benzina, n-am decat sa astept 4-5 luni pana cand s-o incalzi afara, pentru a vedea daca-si revine. Din cate vad eu, zilele astea a fost mai cald si am avut si peste 12C la un moment dat, dar mie asa mi-a inghetat consumul la fel de mare ca acum o saptamana sau 2 cand aveam sub zero Celsius.

#85
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.702
  • Înscris: 24.10.2015
Poti cauta buba de pe acum. Daca si dupa ce s-a incalzit motorul tot iti consuma prea mult, nu poti da vina pe acele 12 grade, temperatura aerului exterior. 12 grade e perfect pentru orice motor cu motor cu probleme. Nu e nici prea cald dar nici frig.

Cauta informatii despre motorizarea ta daca e normal sa fie temperatura de lucru asa mare.

#86
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.701
  • Înscris: 27.06.2007

View PostMaverickFlanker, on 21 decembrie 2019 - 16:08, said:

Corect! Dar eu poate nu am spus clar..., dupa ce motorul s-a incalzit la nivelul autocontrolat (mie imi sta cam pe la 95-98 de grade conform valorilor afisate de tester si nu stiu daca asa e gandit Ecoboost-ul sau am probleme cu racirea) consumul este atat de mare pe cat l-am descris, cam cu 1.5L mai mult. Asa a ramas! Ca sa elimin cauza cu aditivul de benzina, n-am decat sa astept 4-5 luni pana cand s-o incalzi afara, pentru a vedea daca-si revine. Din cate vad eu, zilele astea a fost mai cald si am avut si peste 12C la un moment dat, dar mie asa mi-a inghetat consumul la fel de mare ca acum o saptamana sau 2 cand aveam sub zero Celsius.
Supraaditivând ai modificat structura carburantului. Aditivii sunt făcuți să corecteze carburanții, să le îmbunătățească unele proprietăți dar modificările sunt de ordinul a câteva procente. Dumnezeu știe ce fel de carburant a văzut ECU-ul tău pentru că un carburant atât de puternic modificat generează semnale interpretate de ECU. Chiar dacă ai terminat benzina și ai pus alta, încă ai carburant puternic modificat rezidual. Deci vei face câteva plinuri până ce efectele vor dispărea. Iar ECU nu este atât de rapid în a modifica parametrii, așa că preț de câteva plinuri să te aștepți la efecte, adică consum mărit. Când vei mai aditiva să respecți doza și să nu te aștepți la miracole, rafinăria bagă aditivi de ordinul mg per litru, nu te pui acum să mărești doza de sute de ori. Bine că nu ai diesel că îți periai injectoarele de îți desființa bugetul de sărbători. Ce o fi fost în capul tău, iar, Dumnezeu știe, dar să îți fie învățătură de minte! Acum ai răbdare!

#87
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Nush cum e la Ford, dar la mine la italiene, cand decuplez bateria >5 min, ECU se reseteaza la valorile din fabrica.

https://motor.onehow...stem-12281.html

Editat de zveroboi78, 22 decembrie 2019 - 17:34.


#88
ocean2706

ocean2706

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 2
  • Înscris: 30.09.2013
Despre PETRON PLUS

https://patents.goog...S, INCORPORATED

Despre aditivi bazati pe nanoparticule
https://patents.goog...0160075965A1/en

Despre DURA-LUBE

https://www.ftc.gov/...tle-ftc-charges
https://patents.goog...BE&oq=DURA LuBE
https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE
https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE

Alte info related to duralube

https://patents.goog...uBE&oq=DURALuBE

Concluziile....

Editat de ocean2706, 30 decembrie 2019 - 23:28.


#89
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.817
  • Înscris: 30.10.2003
Masina iar toarce frumos. Dupa un schimb de ulei cu spullung si dupa ce am bagat 2 plinuri de aditiv pentru DPF de la Liqui Moly, am aceeasi senzatie pe care am avut-o in vara cand am facut acelasi lucru. Nu am mai observat trepidatia aia cand motorul e rece. Nu stiu daca e doar ma amgesc singur sau chiar merge mai bine, dar ma simt mai bine cu asta :D

#90
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.817
  • Înscris: 30.10.2003
Am uitat sa precizez. Inainte se intampla ca masina sa nu porneasca la sfert. Cateodata se cam chinuia. Am crezut initial ca e de la baterie. Insa dupa ce am revenit din Romania, a trecut aproape 2 luni si uite ca masina porneste frumos de fiecare data.

Pana una alta am comandat un Mathy DPF Kur.
[ https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71a7DpC2zrL._SL1500_.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

3 Mathy DPF + 1 Mathy Diesel.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate