Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Despre aditivi. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

- - - - -
  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#37
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

 BloodRa, on 13 august 2019 - 14:27, said:

Folosesc, deja de ani buni, diesel spullung si super, în ultimul timp la bidoane de 5l.
Speedtec nu mi s-a părut că face ceva.
Poate zici ce masina ai si de ce continui sa folosesti produsele.

 Madalin80, on 13 august 2019 - 14:21, said:

Mai bun ar fi un Bardahl Engine Tune Up and Flush, cu care se merge 200km. Atentie sa nu cumperi versiunea pentru 10 minute la relanti.
Ar fi daca ar fi mai multe reviewuri :D Deocamdata LM m-a convins, poate si din cauza ca nu curata extraordinar de mult. De aia am ales varianta cu 200 km. Oricum e de luat in considerare pe viitor si acest Bardahl.

#38
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
La italieni e impamantenit bardahl-ul.
Am folosit in 2009 bardahl engine tune up and flush ,varianta 200km. Puneam cu ulei de sacrificiu mai ieftin 5w40,filtru de ulei nou si mergeam 200 km si il dadeam jos. dupa care puneam uleiul bun si filtrul de ulei bun

#39
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Citroen c3 1.4hdi 16v 90 hp
Vw Amarok 2.0 163hp
Vw Passat 2.0 140hp

#40
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015
Si in Franta Bardhal e de varf. Are cele mai mari preturi. Eu am pus bardhal nettoyant injecteurs de 50 de euro cutia, am iesit la autostrada si am fugarit-o in treapta treia. Nicio schimbare absolut. Apoi tot bardhal la 50 de euro pentru egr si turbina, dupa aia am demontat egr-ul si era aproape plin cu glod si galeria de admisie la fel. Cand ma gandesc cati bani aruncati pe aditivi, reconditionam cateva injectoare ce am si facut pana la urma.

#41
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Ideea e mai mult de prevenire, decat curatare perfecta a componentelor. Nu ma astept ca dupa o aplicare sa fie totul curat. Oricum tu ti-ai facut damblaua, ai aruncat banii pe fereastra, a venit randul meu :D

#42
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Ia bardahl,gasesti. Cu olschlamm nu prea cureti, dar poti incerca ambele cate 200km fiecare. Cureti mai bine de sludge,atat

#43
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Cea mai sigură metodă de curățare este cea bătrânească. Dai uleiul jos, pui ulei mineral de la o firmă de Doamne ajută, poți să dai și o tură mergând ușor. Apoi dai jos, schimbi filtrul, pui uleiul proaspăt. Uleiul mineral conține cantități foarte mari de detergenți.
La Vag-uri (posibil și la multe alte mașini) pentru cei ultra ortodocși, dacă nu tragi cu o seringă cu furtunaș uleiul din canalele de la filtrul de ulei, poți să lași câteva ore să se scurgă, tot degeaba, acolo sunt 200-250 ml de ulei uzat. Nici un mecanic nu am văzut să tragă uleiul de acolo. Cel mult îți poate trânti o cârpă mizerabilă luată de pe jos cu care absoarbe uleiul de pe fundul paharului pentru filtru.
Revenind la spălarea cu ulei mineral chiar nu are ce să dăuneze, dacă scurgi bine, câți mililitri pot să rămână? Iar bengoșenia de ulei pe care o bagi conține oricum chestiile alea de care zici că îți strică uleiul. Nu cred că același lucru se poate spune despre oil flush-uri, nu prea se omoară producătorii lor să spună ce conțin.

#44
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Continuam jurnalul de bord, data stelara: azi.

Speed Tec-ul ala parca si-a facut datoria. Zic parca, ca nu am vreo masuratoare exacta. Apoi inainte sa plec la drum am luat in graba din magazin Liqui Moly Diesel Cleaner, pe care l-am folosit tot. Pe amandoua le-am combinat cu motorina premium de la Mol/OMV Romania/Ungaria.

Acum mai urmaza un drum spre Romania si ma gandesc sa folosesc Mathy EGR, iar inainte sa ajung acasa cu 200 km pun Öl Schlamm (Bardahl va trebui sa mai astepte), dupa care bag masina direct in service la schimbat uleiul. Apoi fac o pauza cu aditivii, o sa folosesc doar uleiul 2T LM si mai tarziu spre iarna imi comand Monzol-ul.

#45
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Deci cu Shell AV-L nu prea mi-a mancat deloc ulei. Am mers vreo 9000 km cu el si nu a trebuit sa completez deloc, asa ca nu prea a fost loc pentru Öl Schlam, cred ca am bagat vreo 200 ml, asa cu emotii, dupa care am pornit cum maxim 100 km/h spre service. Am facut vreo 170 km, masina a intrat in service si s-a schimbat uleiul (Fuchs) si celelalte filtre.

Nu mai are rost sa imi bag aditivi de curatat EGR, avand in vedere ca la motorul meu EGR-ul sta dupa DPF si dupa turbo.

Asta e principiul de functionare la mine
Attached File  EGR.jpg   67.96K   11 downloads

Deci trebuie sa am grija mare de DPF, asa ca am luat numai bine 3 prostii din astea de cica curata DPF-ul, pe care le voi folosi ocazional

[ https://asset.re-in.de/isa/160267/c1/-/de/752989_BB_00_FB/Liqui-Moly-Diesel-Partikelfilter-Schutz-5148-250ml.jpg?x=350&y=350&ex=350&ey=350&align=center - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#46
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
ai dpf si bagi ulei in motorina?!

#47
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Decamdata fac pauza.

Banuiesc ce o sa zici.

Prima cautare dupa ulei 2T motorina pe google ma duce pe motor-talk pe un topic, tradcere:

Intervalul de regenerare DPF s-a marit de la
Motorina 500 km
Ulei 2T 900 km
Monzol 1350 km

Omul vine si cu screenshoturi vcsd :)


#48
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
@Bursul la mașinile ca ale noastre să aditivezi fără să monitorizezi e ca și cum ai lua tratament fără să consulți un medic. În primul rând vezi cum se manifesta injectoarele, cresc sau nu corecțiile? Scad sau nu presiunile diferențiale? Crește sau nu intervalul între regenerari? Dacă răspunsul la aceste întrebări este de partea cea bună, atunci înseamnă că aditivarea își face treaba (indiferent că este vorba de aditivi de orice fel sau ulei 2t). Chiar dacă nu percepi îmbunătățiri cu simțurile tale, valorile sunt cele care decid eficiența și rostul aditivării.
Injectoarele sunt primele care se manifestă când aditivezi,senzorii transmit informații ECU care dacă socotește că nu este în regulă poate da niște corecții de te bagă în sperieți. De aceea atenție mare cu dpf cleanerele și cu 2t-ul! 2t acum, vara (nah că în calendar a venit toamna) merită doar la drum lung, forjă, în oraș și drumuri scurte nu merită, motorina are suficientă lubricitate. Lubricitate va avea și la iarnă dar atunci biodieselul va fi foarte bucuros să atragă apa și e uricioasă rău cu sistemul de injecție, în cazul acesta cică 2t ajută. Sfaturi luate tot de la nemți :)

#49
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Cand am inceput sa ma interesez acum 3 luni, aveam grija injectoarelor.
Insa pacostea cea mai mare vine de la DPF si EGR, ele au cele mai mari sanse sa se strice. Apoi injectoarele, apoi motorul.

Pana la urma solutia cea mai buna e sa evit cat de mult drumururile scurte. E greu de gasit solutia ideala.



#50
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Techron , are TSB aprobat de Kia, Ford, Hyundai
Asemanator, cu aceeasi compozitie, mai scump Delphi Diesel +
https://www.colfuel....e-part-service/

alt aditiv foarte bun wynns diesel cerium https://www.emag.ro/...3/pd/DX2YQ3BBM/

#51
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015

 Bursul, on 05 septembrie 2019 - 08:36, said:

Cand am inceput sa ma interesez acum 3 luni, aveam grija injectoarelor.
Insa pacostea cea mai mare vine de la DPF si EGR, ele au cele mai mari sanse sa se strice. Apoi injectoarele, apoi motorul.

Pana la urma solutia cea mai buna e sa evit cat de mult drumururile scurte. E greu de gasit solutia ideala.

Iti spun eu solutia cea mai buna, crede-ma ca mai buna nu gasesti!  Cand se defecteaza o piesa o inlocuiesti. De dorit nou! Pana atunci utilizezi masina asa cum ai nevoie. Nimic nu e vesnic. Motorina buna, ulei bun la timp plus filtrele si gata. Orice corcoleala in plus cu aditivi si alte solutii miraculoase de prelungit viata sunt cheltuieli in plus.

Eu as pune aditivi daca ar fi posibil sa mareasca puterea, sa accelereze mai bine etc. Macar stiu pe ce cheltui banii dar asa, sa cheltui in plus cu speranta ca se va defecta mai rar...

Eu as pune aditivi daca ar fi posibil sa mareasca puterea, sa accelereze mai bine etc. Macar stiu pe ce cheltui banii dar asa, sa cheltui in plus cu speranta ca se va defecta mai rar...

Mai bag cate un flacon o data , de doua ori pe an care cica curata injectia dar efect palpabil zero.

#52
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007

 vinciun, on 17 octombrie 2019 - 19:58, said:



Iti spun eu solutia cea mai buna, crede-ma ca mai buna nu gasesti!  Cand se defecteaza o piesa o inlocuiesti. De dorit nou! Pana atunci utilizezi masina asa cum ai nevoie. Nimic nu e vesnic. Motorina buna, ulei bun la timp plus filtrele si gata. Orice corcoleala in plus cu aditivi si alte solutii miraculoase de prelungit viata sunt cheltuieli in plus.
Studiați și folosiți cu cap chiar prelungesc viața unor componente. Un exemplu: egr-ul de la 1.6 tdi Vag, este poziționat într-un loc greu accesibil, are componente electronice, costă o gălăgie de bani. Două mașini identice care sunt folosite pentru școală de șoferi, unul din instructori cu gândire ca a ta, altul mai deschis la astfel de soluții. Primul la 245000 km schimbă pentru a doua oară egr-ul (condens care afectează componentele electronice), al doilea are 260000 km și egr-ul original.
Nu mai vorbesc de dpf-uri care beneficiază de intervale extinse între regenerari. Prin urmare beneficii sunt dar ce folosești, cât de disciplinat ești în a folosi, ce așteptări ai, sunt chestiuni care fac diferența. Și mai este necesar studiu, monitorizare...puțini oameni sunt dispuși să facă asta.

#53
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,610
  • Înscris: 24.10.2015
Vorbesti de aditivi din aia pe care sa-i pui la fiecare plin sau cate o "cura" o data de doua ori pe an?

#54
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Nu cred în cure! Ori utilizare permanentă, ori deloc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate