Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Info/discuții despre abonamentele Telekom România.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
3656 replies to this topic

#2197
farockhcm

farockhcm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,919
  • Înscris: 13.05.2013
mai incerc o data ca merge aplicatia prost. dar nu cred ca am apasat rate, gandestete ca daca nu cere avans,fiecare cumpara la pret redus,plateste o luna abonamentul si gata.

nu sunt chiar asa de prosti nici ei.

View PostCGDBZ, on 12 noiembrie 2018 - 15:54, said:

Am facut o proba la iPhone SE, imi apare de plata 799,00 +5E Lunar. Nu cere nimic in avans.

mergi mai departe catre plata,acolo apare supriza.

#2198
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 11.02.2016

View PostNimcid25, on 12 noiembrie 2018 - 15:58, said:

Va cere garanție pt ca sunteți in preventel.


Au dreptul de a selecta clientela.
Și ce presupune acel preventel?
Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor?
Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii :D
Presupun ca și mie îmi vor cere garanție...

#2199
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Garantia se poate returna in contul bancar sau se poate folosi pentru plata facturilor viitoare.

Edited by MembruAnonim, 12 November 2018 - 16:05.


#2200
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Am dat o comanda de  ZTE Blade A320 la 1 leu+ Mobil5 fara ctr.

View Postheinz, on 12 noiembrie 2018 - 16:02, said:

Și ce presupune acel preventel?
Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor?
Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii :D
Presupun ca și mie îmi vor cere garanție...
Da.

RDS nu are acces in preventel. :D

#2201
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 11.02.2016
Da adică ambele?

Unde e ZTE-ul ala la 1 leu?

#2202
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postheinz, on 12 noiembrie 2018 - 16:08, said:

Da adică ambele?

Unde e ZTE-ul ala la 1 leu?
Am un cod care îți oferta reducere 100 lei.

Codul e universal.

#2203
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,929
  • Înscris: 28.09.2017

View PostNimcid25, on 12 noiembrie 2018 - 16:06, said:

Am dat o comanda de  ZTE Blade A320 la 1 leu+ Mobil5 fara ctr
Am făcut și eu o simulare și îmi arată 80 RON doar telefonul.

View PostNimcid25, on 12 noiembrie 2018 - 16:11, said:


Am un cod care Ă®ți oferta reducere 100 lei.

Codul e universal.
Așa da!

#2204
dracon

dracon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,190
  • Înscris: 07.07.2005
REGULAMENT OFICIAL AL PROMOŢIEI  „Black Friday 2018”
http://blackfriday.t...-25.11.2018.pdf

Extrase:
2.1. Promoţia se va desfăşura în perioada 12.11.2018 – 25.11.2018.
3.0. Drept de participare la Promoţie. Promoţia se desfăşoară exclusiv online și se adresează persoanelor fizice, cu domiciliul în România, și este valabilă atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții existenți.
4.1. Promoția se aplică tuturor clienților noi sau existenți care achiziționează cel puțin un abonament Mobil 5 Liber de contract și un telefon aflat în Promoția listată la adresa https://blackfriday.telekom.ro.
4.2. Prețurile aflate în Promoție sunt valabile doar dacă numarul telefoanelor comandate este egal cu numarul de abonamente aflat în comandă.
4.3. În cazul în care o comandă conține un număr mai mare de telefoane decât numarul abonamentelor, aceasta va fi anulată.
NOTĂ: Promoția este valabilă in limita stocului disponibil de produse.
NOTĂ:  Pentru comenzile plasate în Campania Black Friday 2018, termenul de livrare este de maxim 30 de zile lucrătoare.

Edited by dracon, 12 November 2018 - 21:54.


#2205
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,854
  • Înscris: 26.02.2010

View Postheinz, on 12 noiembrie 2018 - 16:02, said:

Și ce presupune acel preventel?
Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor?
Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii :D
Presupun ca și mie îmi vor cere garanție...
La orange/RDS le plătesc mai mereu după termenul scadent, pana la 5 zile și nu am avut nicio problema. Odată uitasem cam 10 zile de factura Orange și îmi trimite sms, în care ma roagă frumos sa platesc. Imediat, m-am dus un aplicație și am achitat.

#2206
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Am comandat ieri un Nokia 5.1 Plus cu abonamentul de 5E fara sa-mi ceara ceva garantie. Acum, numai sa vina, caci a trecut o zi jumatatate de la plasarea comenzii si inca nu a fost procesata, apare doar confirmarea pentru plasarea comenzii.
Asa greu se misca astia de la Telekom ?
Nu de alta dar imi expira optiunea la Vodafone si nu as mai incarca cartela daca as sti ca vine telefonul saptamana asta(slabe sperante).

#2207
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,659
  • Înscris: 06.03.2004
Scrie pe site "comenzile de black friday se onorează in max 30 zile"

#2208
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Pai, ca sa onorezi o comanda trebuie mai intai sa o confirmi, sa stie si clientul ca are de primit ceva, chiar si in 30 de zile.

#2209
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Comanda mea a fost trimisa la ora 16:00.

#2210
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Ai primit confirmarea ?
Eu am primit doar e-mailul automat pentru comanda plasata.

#2211
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
A mai trecut o zi(peste 2 zile in total) si inca nu au confirmat comanda.

#2212
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,854
  • Înscris: 26.02.2010
Scrie pe site ca livrarea e în 30 de zile. Probabil au multe comenzi.

#2213
dreambox8000

dreambox8000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.05.2009
Eu am comandat si am primit un MATE 10 PRO la pret f bun dar nema sim .... de unde luam SIM ul de telekom....Se merge in magazin sau ?
Curierul mi-a dat doar contractul unde apare si nr de telekom...
Am incercat sa sun ieri dar pana m -au tot pasat ei am renuntat pana luni ....

Imi place ca imi arata direct fara vreo setare DIGI VOLTE ....i am pus primul SIM de DIGI ... al 2 lea sa vad de unde se ia ...

Edited by dreambox8000, 17 November 2018 - 11:16.


#2214
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
E si al meu(Nokia 5.1 plus) la curier, asta dupa ce am sunat Vineri la ei, cica a fost o eroare si nu au procesat comanda. Sper sa-mi trimita si sim-ul.
Tu cum ai rezolvat cu sim-ul ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate