Info/discuții despre abonamentele Telekom România.
Last Updated: Apr 28 2024 13:37, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:20
·
66
#2197
Posted 12 November 2018 - 15:59
mai incerc o data ca merge aplicatia prost. dar nu cred ca am apasat rate, gandestete ca daca nu cere avans,fiecare cumpara la pret redus,plateste o luna abonamentul si gata.
nu sunt chiar asa de prosti nici ei. CGDBZ, on 12 noiembrie 2018 - 15:54, said:
Am facut o proba la iPhone SE, imi apare de plata 799,00 +5E Lunar. Nu cere nimic in avans. mergi mai departe catre plata,acolo apare supriza. |
#2198
Posted 12 November 2018 - 16:02
Nimcid25, on 12 noiembrie 2018 - 15:58, said:
Va cere garanție pt ca sunteți in preventel. Au dreptul de a selecta clientela. Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor? Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii Presupun ca și mie îmi vor cere garanție... |
#2199
Posted 12 November 2018 - 16:04
Garantia se poate returna in contul bancar sau se poate folosi pentru plata facturilor viitoare.
Edited by MembruAnonim, 12 November 2018 - 16:05. |
#2200
Posted 12 November 2018 - 16:06
Am dat o comanda de ZTE Blade A320 la 1 leu+ Mobil5 fara ctr.
heinz, on 12 noiembrie 2018 - 16:02, said:
Și ce presupune acel preventel? Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor? Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii Presupun ca și mie îmi vor cere garanție... RDS nu are acces in preventel. |
#2202
Posted 12 November 2018 - 16:11
#2203
Posted 12 November 2018 - 16:14
#2204
Posted 12 November 2018 - 21:50
REGULAMENT OFICIAL AL PROMOŢIEI „Black Friday 2018”
http://blackfriday.t...-25.11.2018.pdf Extrase: 2.1. Promoţia se va desfăşura în perioada 12.11.2018 – 25.11.2018. 3.0. Drept de participare la Promoţie. Promoţia se desfăşoară exclusiv online și se adresează persoanelor fizice, cu domiciliul în România, și este valabilă atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții existenți. 4.1. Promoția se aplică tuturor clienților noi sau existenți care achiziționează cel puțin un abonament Mobil 5 Liber de contract și un telefon aflat în Promoția listată la adresa https://blackfriday.telekom.ro. 4.2. Prețurile aflate în Promoție sunt valabile doar dacă numarul telefoanelor comandate este egal cu numarul de abonamente aflat în comandă. 4.3. În cazul în care o comandă conține un număr mai mare de telefoane decât numarul abonamentelor, aceasta va fi anulată. NOTĂ: Promoția este valabilă in limita stocului disponibil de produse. NOTĂ: Pentru comenzile plasate în Campania Black Friday 2018, termenul de livrare este de maxim 30 de zile lucrătoare. Edited by dracon, 12 November 2018 - 21:54. |
#2205
Posted 13 November 2018 - 10:23
heinz, on 12 noiembrie 2018 - 16:02, said:
Și ce presupune acel preventel? Ai datorii neachitate la ceilalți operatori sau întârzieri la plata facturilor? Eu de exemplu le am pe amândouă, datorie istorica de 30 de lei la Akta, de prin 2011 și deconectat de de vreo 3 ori la RDS pentru neplata facturii Presupun ca și mie îmi vor cere garanție... |
#2206
Posted 13 November 2018 - 19:40
Am comandat ieri un Nokia 5.1 Plus cu abonamentul de 5E fara sa-mi ceara ceva garantie. Acum, numai sa vina, caci a trecut o zi jumatatate de la plasarea comenzii si inca nu a fost procesata, apare doar confirmarea pentru plasarea comenzii.
Asa greu se misca astia de la Telekom ? Nu de alta dar imi expira optiunea la Vodafone si nu as mai incarca cartela daca as sti ca vine telefonul saptamana asta(slabe sperante). |
|
#2207
Posted 13 November 2018 - 21:09
Scrie pe site "comenzile de black friday se onorează in max 30 zile"
|
#2208
Posted 13 November 2018 - 22:24
Pai, ca sa onorezi o comanda trebuie mai intai sa o confirmi, sa stie si clientul ca are de primit ceva, chiar si in 30 de zile.
|
#2210
Posted 13 November 2018 - 23:09
Ai primit confirmarea ?
Eu am primit doar e-mailul automat pentru comanda plasata. |
#2211
Posted 14 November 2018 - 16:59
A mai trecut o zi(peste 2 zile in total) si inca nu au confirmat comanda.
|
|
#2212
Posted 14 November 2018 - 18:02
Scrie pe site ca livrarea e în 30 de zile. Probabil au multe comenzi.
|
#2213
Posted 17 November 2018 - 11:15
Eu am comandat si am primit un MATE 10 PRO la pret f bun dar nema sim .... de unde luam SIM ul de telekom....Se merge in magazin sau ?
Curierul mi-a dat doar contractul unde apare si nr de telekom... Am incercat sa sun ieri dar pana m -au tot pasat ei am renuntat pana luni .... Imi place ca imi arata direct fara vreo setare DIGI VOLTE ....i am pus primul SIM de DIGI ... al 2 lea sa vad de unde se ia ... Edited by dreambox8000, 17 November 2018 - 11:16. |
#2214
Posted 19 November 2018 - 17:06
E si al meu(Nokia 5.1 plus) la curier, asta dupa ce am sunat Vineri la ei, cica a fost o eroare si nu au procesat comanda. Sper sa-mi trimita si sim-ul.
Tu cum ai rezolvat cu sim-ul ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users