Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

My Account Telekom România.

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
403 replies to this topic

#109
Gabyyy93

Gabyyy93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 17.12.2009
Acum vad ca si-a revenit website-ul. E acelasi ca si inainte. Cred ca ceva a mers prost si au facut rollback.

#110
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Cica au pus posibilitatea de a avea mai multe numere in MyAccount dar nu functioneaza, mi-am sters degeaba celelalte conturi MyAccount , acum nu ma mai lasa sa-mi pun numerele in contul de pe adresa de mail principala sau sa-mi fac alte conturi cu aceleasi numere , scrie "Numãrul completat este deja asociat unui cont MyAccount" .Au facut treaba de mantuiala si a durat si 5 zile ca sa redeschida site-ul.

Edited by andupustiu, 10 May 2017 - 11:27.


#111
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Și eu aștept asta, să-mi adaug încă două numere. Posted Image

LE: Am sunat la Telekom și mi-a zis să fac sesizare pe site pentru că de la ei nu se poate pentru că e mentenanță-n sistem.

#112
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012
Site-ul e acelasi,aplicatia de mobil afiseaza acelasi mesaj si nu functioneaza :)

#113
Tepelekom

Tepelekom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.05.2017

View Postaddiy1987, on 10 mai 2017 - 15:22, said:

Site-ul e acelasi,aplicatia de mobil afiseaza acelasi mesaj si nu functioneaza Posted Image
cica sunt lucrari....dar ce lucrari frate ? 4G la cartela nu se poate activa, in reprezentanta nu le merge programul de facturare ( cine l-a gandit sa mearga online only a fost un bou), la call center nu pot rezolva o solicitare minora de activare/dezactivare serviciu...pe ecranul telefonului imi arata din cand in cand lipsa serviciu in mijlocul Bucurestiului....wtf ?  Au innebunit de tot, au ars centralele, i-au sabotat unii ?

Edited by Tepelekom, 10 May 2017 - 17:42.


#114
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012
Ceva probleme au sigur,tinand cont ca nu au respectat data promisa,eu sunt abonat si nici serviciul info *151# nu functioneaza,dar internetul merge ok si nici cu apelurile vocale nu am avut vreo problema.

Edited by addiy1987, 10 May 2017 - 18:03.


#115
Tepelekom

Tepelekom

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 10.05.2017

View Postaddiy1987, on 10 mai 2017 - 18:02, said:

Ceva probleme au sigur,tinand cont ca nu au respectat data promisa,eu sunt abonat si nici serviciul info *151# nu functioneaza,dar internetul merge ok si nici cu apelurile vocale nu am avut vreo problema.
care era data intiala ? au anuntat ceva ? eu pe contul lor de twitter nu vad nimic....o fi anuntat clientii doar dar prin alte mijloace pentru unu ca mine client nou nada, m-am lovit de treaba azi.

#116
addiy1987

addiy1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,358
  • Înscris: 05.09.2012
Pana pe 8 era anuntat

#117
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
Nici acum nu au rezolvat cu adaugarea mai multor numere in cont.Acum scrie ca a aparut o eroare.

#118
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
La mine încă e asociat.

#119
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Halal firma de telecomunicatii, nu sunt in stare de doua saptamani sa integreze bazele de date, facturarea nu merge, portarea la fel, incep sa regret faptul ca m-am mutat la ei.

#120
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Au trecut cele 30 zile și nu te-au portat?

#121
digital67

digital67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 19.03.2008
Am vrut sa reincarc o cartela, de pe abonament, de pe telefon(din cont online nu mai merge bine inteles). Am urmat pasii din ussd ajung la un mesaj:,,reincarca cu minim cinci euro si primesti bonus un euro'', frumos, zic. Dau comanda, dupa care zice:,,introduceti suma: maxim trei euro!!!".
  Stau si ma mir la mesaj: Ba esti prost? Cum sa incarc cu cinci daca tu imi dai maxim trei?
De cand sunt mentenantele astea au stricat tot. Ma refer la site si restul.
Oare isi mai revine site-ul?

#122
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Dumnezeu cu mila. Sunt sub orice critica, din my account am facut o prelungire de abonament, asta se intampla luni si nici pana astazi nu imi apara confirmarea in istoric. Am sunat dar imi spun aceeasi placa tampita cu lucrari de mentenanta si nu pot sa-mi dea informatii legate de comanda. Pe bune? Asa lipsa de profesionalism nu am intalnit pana acum! Ulterior am fost sunat dar la fel, nici o informatie clara legata de comanda, prelungire abonament. Nu stiu de capul lor si habar nu au pe ce lume se afla. Sfatul meu pentru cei cu prelungire sau abonare, mai asteptati ca lucrurile par mai complicate decat par si nu tin doar de vestita optimizare a platformei. O dezorganizare totala, balamuc in toata regula.

Edited by coldfear, 19 May 2017 - 09:58.


#123
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
In magazinele Telekom,si partenere se pot face prelungiri,abonamente noi,etc,fara probleme. Aplicatia in care se fac este functionala. Posibil sa mai fie probleme cu MyAccount!

#124
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Vorbesti din auzite sau ai fost in magazin si stii sigur?

#125
coldfear

coldfear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 22.04.2010
Am fost in magazinul telekom. O varza totala..
! Aplicatia.nu merge si pe deasupra nici telefoane pe stoc. Aviz celor dornici de sporturi extreme si nervi in pioneze... Alecs_tm data viitoare nu mai vorbi doar ca se te afli in treaba.
Si o lene si scarba pe angajati de te apuca nebuneala!

Edited by coldfear, 19 May 2017 - 15:27.


#126
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016
1. Daca nu ma cunosti,nu ma judeca!
2. Nu sunt vreun copil care si-a facut cont aici de plictiseala. Daca te uiti mai atent am cont de ceva timp,si nu am mii de mesaje!
3. Nu postez decat in cunostinta de cauza. Asadar,ce am scris mai sus e 1000% asa.

Repet: Aplicatia T 2.0 este functionala,se pot face ab noi,retentii,portari,schimbari de sim,plati facturi,reincarcari,etc. Tot ce se putea face inainte de downtime-ul provocat de migrarea sistemelor IT. Cine va spune altceva,va minte,nu are chef,sau si mai rau inca nu stie sa lucreze cum trebuie inca in T 2.0!

Din ce stiu *151# pt beneficii si *181# pt ultima factura la abonamente,inca nu functioneaza!

Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 20:55.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate