Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
My Account Telekom România.
Last Updated: Apr 13 2024 18:47, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#109
Posted 10 May 2017 - 10:43
Acum vad ca si-a revenit website-ul. E acelasi ca si inainte. Cred ca ceva a mers prost si au facut rollback.
|
#110
Posted 10 May 2017 - 11:17
Cica au pus posibilitatea de a avea mai multe numere in MyAccount dar nu functioneaza, mi-am sters degeaba celelalte conturi MyAccount , acum nu ma mai lasa sa-mi pun numerele in contul de pe adresa de mail principala sau sa-mi fac alte conturi cu aceleasi numere , scrie "Numãrul completat este deja asociat unui cont MyAccount" .Au facut treaba de mantuiala si a durat si 5 zile ca sa redeschida site-ul.
Edited by andupustiu, 10 May 2017 - 11:27. |
#111
Posted 10 May 2017 - 12:59
Și eu aștept asta, să-mi adaug încă două numere.
LE: Am sunat la Telekom și mi-a zis să fac sesizare pe site pentru că de la ei nu se poate pentru că e mentenanță-n sistem. |
#112
Posted 10 May 2017 - 15:22
Site-ul e acelasi,aplicatia de mobil afiseaza acelasi mesaj si nu functioneaza
|
#113
Posted 10 May 2017 - 17:40
addiy1987, on 10 mai 2017 - 15:22, said:
Site-ul e acelasi,aplicatia de mobil afiseaza acelasi mesaj si nu functioneaza Edited by Tepelekom, 10 May 2017 - 17:42. |
#114
Posted 10 May 2017 - 18:02
Ceva probleme au sigur,tinand cont ca nu au respectat data promisa,eu sunt abonat si nici serviciul info *151# nu functioneaza,dar internetul merge ok si nici cu apelurile vocale nu am avut vreo problema.
Edited by addiy1987, 10 May 2017 - 18:03. |
#115
Posted 10 May 2017 - 18:49
addiy1987, on 10 mai 2017 - 18:02, said:
Ceva probleme au sigur,tinand cont ca nu au respectat data promisa,eu sunt abonat si nici serviciul info *151# nu functioneaza,dar internetul merge ok si nici cu apelurile vocale nu am avut vreo problema. |
#117
Posted 15 May 2017 - 22:57
Nici acum nu au rezolvat cu adaugarea mai multor numere in cont.Acum scrie ca a aparut o eroare.
|
#119
Posted 16 May 2017 - 14:18
Halal firma de telecomunicatii, nu sunt in stare de doua saptamani sa integreze bazele de date, facturarea nu merge, portarea la fel, incep sa regret faptul ca m-am mutat la ei.
|
#121
Posted 16 May 2017 - 16:01
Am vrut sa reincarc o cartela, de pe abonament, de pe telefon(din cont online nu mai merge bine inteles). Am urmat pasii din ussd ajung la un mesaj:,,reincarca cu minim cinci euro si primesti bonus un euro'', frumos, zic. Dau comanda, dupa care zice:,,introduceti suma: maxim trei euro!!!".
Stau si ma mir la mesaj: Ba esti prost? Cum sa incarc cu cinci daca tu imi dai maxim trei? De cand sunt mentenantele astea au stricat tot. Ma refer la site si restul. Oare isi mai revine site-ul? |
#122
Posted 19 May 2017 - 09:56
Dumnezeu cu mila. Sunt sub orice critica, din my account am facut o prelungire de abonament, asta se intampla luni si nici pana astazi nu imi apara confirmarea in istoric. Am sunat dar imi spun aceeasi placa tampita cu lucrari de mentenanta si nu pot sa-mi dea informatii legate de comanda. Pe bune? Asa lipsa de profesionalism nu am intalnit pana acum! Ulterior am fost sunat dar la fel, nici o informatie clara legata de comanda, prelungire abonament. Nu stiu de capul lor si habar nu au pe ce lume se afla. Sfatul meu pentru cei cu prelungire sau abonare, mai asteptati ca lucrurile par mai complicate decat par si nu tin doar de vestita optimizare a platformei. O dezorganizare totala, balamuc in toata regula.
Edited by coldfear, 19 May 2017 - 09:58. |
#123
Posted 19 May 2017 - 10:43
In magazinele Telekom,si partenere se pot face prelungiri,abonamente noi,etc,fara probleme. Aplicatia in care se fac este functionala. Posibil sa mai fie probleme cu MyAccount!
|
|
#124
Posted 19 May 2017 - 10:52
Vorbesti din auzite sau ai fost in magazin si stii sigur?
|
#125
Posted 19 May 2017 - 15:26
Am fost in magazinul telekom. O varza totala..
! Aplicatia.nu merge si pe deasupra nici telefoane pe stoc. Aviz celor dornici de sporturi extreme si nervi in pioneze... Alecs_tm data viitoare nu mai vorbi doar ca se te afli in treaba. Si o lene si scarba pe angajati de te apuca nebuneala! Edited by coldfear, 19 May 2017 - 15:27. |
#126
Posted 19 May 2017 - 20:45
1. Daca nu ma cunosti,nu ma judeca!
2. Nu sunt vreun copil care si-a facut cont aici de plictiseala. Daca te uiti mai atent am cont de ceva timp,si nu am mii de mesaje! 3. Nu postez decat in cunostinta de cauza. Asadar,ce am scris mai sus e 1000% asa. Repet: Aplicatia T 2.0 este functionala,se pot face ab noi,retentii,portari,schimbari de sim,plati facturi,reincarcari,etc. Tot ce se putea face inainte de downtime-ul provocat de migrarea sistemelor IT. Cine va spune altceva,va minte,nu are chef,sau si mai rau inca nu stie sa lucreze cum trebuie inca in T 2.0! Din ce stiu *151# pt beneficii si *181# pt ultima factura la abonamente,inca nu functioneaza! Edited by Alecs_Tm, 19 May 2017 - 20:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users