My Account Telekom România.
Last Updated: Jan 13 2024 08:05, Started by
Nimcid25
, Sep 20 2015 13:31
·
21
#73
Posted 06 May 2016 - 04:15
Primiti 500 MB trafic de internet doar o singura data atunci când va logati din aplicatia MyAccount Telekom de pe mobil sau tableta.
|
#76
Posted 25 December 2016 - 17:41
Salut, vreau sa stiu cum sa intrerup un contract cu Telekom. Multumesc frumos.
|
#78
Posted 26 December 2016 - 00:25
danutz1, on 25 decembrie 2016 - 21:06, said:
Vezi aici. Ai grija sa nu mai fii in perioada contractuala. Nu mai sunt in perioada contractuala de mult. Am trimis multe e-mail-uri dar nu mi-au raspuns niciodata. O sa incerc sa rezolv cu varianta expusa de tine. Toate cele bune! |
#79
Posted 05 March 2017 - 10:03
Lucrez la o institutie a statului si am primit mai multe apeluri pe nr de fix,romtelecom, si as vrea sa gasesc numarul apelantului.Fixul nu are identificare apelant,clar, si nici nu pot lua legatura cu Telekom sa cer desfasuratorul. Numerele oferite (robot) nu duc nicaieri. Nu au un call center? Nu au un dispecerat pt urgente sau informatii?
Chiar reteaua asta e lasata sa moara? |
#81
Posted 08 March 2017 - 14:03
Eroare detectată!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bgbYnSkFM6Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#82
Posted 08 March 2017 - 14:44
|
#83
Posted 10 April 2017 - 20:40
Problema: nu ma pot loga in My Account decat de pe telefonul mobil, folosind datele mobile.
De pe laptop, folosind aceleasi date de logare, canci... Am incercat resetarea parolei de 3 ori, nimic... Am incercat si de pe Chrome si de pe Mozilla, nimic... Imi tot apare user sau parola incorecta! Aveti vreo idee, a mai patit cineva asa?! |
#85
Posted 10 April 2017 - 23:37
NaturalBornGamer, on 05 martie 2017 - 10:34, said: Am reusit pana la urma.... nevermind |
#86
Posted 26 April 2017 - 16:13
Bai dar ce porcusori ati devenit ...telekom . Vad in myaccount ca am doua facturi neplatite . Stau si ma bat cu capul de pereti ,..de ce ? ..de unde ? ...cand colo !!!!!!
Am la precedenta factura un rest de plata de 40 bani 😁? Al draculyi ca astia au ajuns 6 lei. Bravo telekom ca voi aveti sa imi dati inca 10 lei de la un alt abonament si eu nu ma facui camatar pentru asta . Edited by mariusr1976, 26 April 2017 - 16:16. |
#87
Posted 06 May 2017 - 10:50
Când intru în aplicație scrie pe fundal alb:
Quote Salut! Am ascultat cerintele tale si ne pregatim pentru un update importat, motiv pentru care aplicatia nu este disponibila momentan. Este important sa folosesti de fiecare data ultima versiune a aplicatiei. Te asteptam sa te intorci, ne cerem scuze pentru inconvenient si te asiguram ca ne straduim sa reducem cat mai mult posibil perioada de nefunctionare. Multumim pentru intelegere! Echipa Telekom |
|
#88
Posted 06 May 2017 - 22:04
Au trimis 30 de mailuri si 50 de notificari ca in weekendul asta fac upgrade atat la aplicatie cat si la varianta de web a MyAccount...
|
#90
Posted 08 May 2017 - 21:31
patience is virtue ! probabil v-a fi ceva in genul ca la site-ul polonezilor, ca si grafica ma refer ...check it out: http://www.t-mobile.pl
personal mi-ar place sa fie pe fundal alb sa pot descifra corect treaba si sa-mi ofere o calitate placuta vizual vorbind ....nu horror gen black and creepy...conteaza si culorile, iti cam influenteaza si starea de spirit daca te gandesti bine...intri nervos pe site si vezi ceva negru, te infurii si mai tare fara sa stii de ce...altfel, vezi ceva mai calm...all good! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users