Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cati KM ati vazut maxim la un logan?
Last Updated: Jun 11 2021 19:45, Started by
caballero
, Sep 08 2015 19:17
·
0
#73
Posted 13 September 2015 - 17:49
romaximusrol, on 12 septembrie 2015 - 10:30, said:
Am avut o Dacia 1310 cu peste 800.000 de kilometri...a fost si taxi dar nu stiam ca a fost taxi pana nu am fost sa fac asigurare itp si mi-a zis cei de acolo ca a fost taxi...infine...am luat niste colant si am lipit pe masina ca sa treaca testul...avea gpl si mergeam foarte mult cu ea deoarece consumul era foarte ieftin..daia a ajuns la kilometri aia...la masina nu mergea kilometrajul si in 2005 cand am luato cred ca avea intre 500.000 si 600.000..dupa 5 ani am renuntat la ea pentru ca nu mai pornea oricum pana atunci am bagat foarte multi bani in ea Edited by mihai!, 13 September 2015 - 17:49. |
#74
Posted 13 September 2015 - 18:14
Ba da, da' tineai minte de cate ori l-ai dat peste cap. De fapt, de cate ori l-ai schimbat, ca eu a trebuit sa-l schimb de fiecare data cand se dadea peste cap, ca mai mult de-o luna nu mai mergea.
|
#75
Posted 20 September 2015 - 07:48
Săptămâna trecută am poposit în destul de multe taxiuri.....vreo 8 sau 9. Am plătit niște atenție la rulaj și am constatat ca toate aveau peste 400k.
|
#76
Posted 21 September 2015 - 06:45
800.000 de km acum o luna, Taxi Cobalcescu - indicativ 8..
Attached Files |
#77
Posted 21 September 2015 - 13:36
Bec aprins în bord?
Nici o panica. Îl "repara" cu încă 200.000 km sau merge cu el asa pana se arde. )) |
#78
Posted 21 September 2015 - 14:08
1.5dci 75cp - - 780 000. Tot ce s-a schimbat la ea au fost filtre, ulei si curele. Masina este pentru transport dializa, si face cam 600 700 km zilnic. Cei drept tabla incepe sa dea semne de oboseala. Au aparut puncte de rugina pe la raze... Dar pentru asta le multumesc autoritatilor de da cu tone de sare pe strazi si pentru miile de gropi si de balti, si pentru camioanele care aduc paman si nisip pe asfalt... Toate astea corelate + tabla poate de o calitate mai inferioara au dus la punctele astea de rugina. In rest masina isi face datoria cu brio.
|
#79
Posted 22 September 2015 - 06:51
roboticss, on 21 septembrie 2015 - 14:08, said:
1.5dci 75cp - - 780 000. Tot ce s-a schimbat la ea au fost filtre, ulei si curele. Masina este pentru transport dializa, si face cam 600 700 km zilnic. Cei drept tabla incepe sa dea semne de oboseala. Au aparut puncte de rugina pe la raze... Dar pentru asta le multumesc autoritatilor de da cu tone de sare pe strazi si pentru miile de gropi si de balti, si pentru camioanele care aduc paman si nisip pe asfalt... Toate astea corelate + tabla poate de o calitate mai inferioara au dus la punctele astea de rugina. In rest masina isi face datoria cu brio. Apropo de calitatea tablei si de mediul inconjurator. Aseara am dorit sa achizitionez un Audi A4 2011. Am ramas uimit sa vad ca avea fix aceleasi probleme precum loganul pe raze. O piscase rugina... La fostul BMW e39 525d, la 380 000 s-a spart turbina. De asemenea, aceleasi probleme cu rugina... Plus diverse probleme. Sincer vorbind despre fiabilitate Loganurile sunt mai mult decat decente. Din toata flota de 9 loganuri MCV pe care le avem, doar la 2 le-au cazut turbinele. Si toate au cam acelasi numar de km (in jurul la 780 000). Km facuti pe drumuri de tara, cu pietris, namol etc. Edited by roboticss, 22 September 2015 - 06:58. |
#80
Posted 22 September 2015 - 07:14
"Apropo de calitatea tablei si de mediul inconjurator."
Am dat jos scuturile de la aripile spate Ford Focus - plin de rugine, praguri gaurite , a trebuit sa pun fibra de sticla sa acopar cit de cit , la Opel Astra J 1,7 cdti , idem, plin de rugina . Problema e alta , se compara masini de afara conduse in alte conditii de clima cu ce e la noi unde se baga sare la greu , conditii in care eu spun ca loganul rezista eroic , identic cu celelalte . Au fost probleme la o serie din 2006 cu rugina aparuta din senin dar vad ca s-a rezolvat . Inca o problema ce creeaza confuzie - o masina daca a fost lovita 90% va rugini in locul de impact , daca a fost pusa sudura pe ea 100% va rugini la locul de sudura . |
#81
Posted 22 September 2015 - 15:09
xilo, on 22 septembrie 2015 - 07:14, said:
"Apropo de calitatea tablei si de mediul inconjurator." Am dat jos scuturile de la aripile spate Ford Focus - plin de rugine, praguri gaurite , a trebuit sa pun fibra de sticla sa acopar cit de cit , la Opel Astra J 1,7 cdti , idem, plin de rugina . Problema e alta , se compara masini de afara conduse in alte conditii de clima cu ce e la noi unde se baga sare la greu , conditii in care eu spun ca loganul rezista eroic , identic cu celelalte . Au fost probleme la o serie din 2006 cu rugina aparuta din senin dar vad ca s-a rezolvat . Inca o problema ce creeaza confuzie - o masina daca a fost lovita 90% va rugini in locul de impact , daca a fost pusa sudura pe ea 100% va rugini la locul de sudura . Exact. Asa se explica si faptul ca daca iei un Logan vechi rulat in DE spre ex, nu are gram de rugina pe el. |
#82
Posted 24 September 2015 - 21:01
|
#83
Posted 25 September 2015 - 16:56
sandu222, on 24 septembrie 2015 - 21:01, said: Ai uitat sa le zici la baieti ca asta e modelul Euro5 la care nu mai exista probleme cu injectoarele, drept dovada kilometrajul imens fara reparatii. Modelul E5 are filtru particule, pe mine chestia aia cred ca o sa-mi dea cele mai multe probleme. |
#84
Posted 26 September 2015 - 10:45
Daca respectivul avea Logan de 10 ani inseamna ca era din prima generatie, nu avea cum sa mearga cu 90km/h si 1500rpm nici in ultima treapta. La 90km/h ai vreo 2200rmp, la 100km/h ai peste 2500. Am condus mai multe modele de logan dci si parerea mea este ca atunci cand mergi subturat cu un logan doar trepideaza bordul si caroseria nu se aud alte sunete. Cat priveste mersul subturat sunt doar mituri nedovedite, de fapt injectoarele sunt sensibile sau de proasta calitate.
|
#85
Posted 26 September 2015 - 12:08
Nu va mai agitati cu fiabilitatea loganului dand exemple de loganuri rulate ca masini de firma, taxi, etc care functioneaza mai mereu cu motorul cald. Functionarea la rece e cel mai mare dusman al unei masini. De asta tirurile se afla in stare buna si la 2.000.000km, pentru ca functioneaza mai mult la cald, nu ca ar avea ceva special la motor.
Apoi n-au legatura km cu motorul, de unde stiti voi ca loganul ala la 800.000km nu a schimbat 2-3 motoare pana acum sau nu i-a fost resegmentat motorul de n ori? Si o masina nu inseamna numai motor, inseamna mai multe. Jurati cu mana pe limba ca loganurile alea n-au avut suspensiile schimbate de cel putin 5 ori? |
#86
Posted 26 September 2015 - 12:32
In masinile de firma nu cred ca se investeste asa de mult. Probabil au schimbat suspensiile o singura data cand deja nu se mai putea merge si apoi au lasat-o asa. Pe sosele bune si o dacie 1310 ruleaza lin.
|
#90
Posted 27 September 2015 - 07:07
Friskey, on 26 septembrie 2015 - 12:08, said:
Nu va mai agitati cu fiabilitatea loganului dand exemple de loganuri rulate ca masini de firma, taxi, etc care functioneaza mai mereu cu motorul cald. Functionarea la rece e cel mai mare dusman al unei masini. De asta tirurile se afla in stare buna si la 2.000.000km, pentru ca functioneaza mai mult la cald, nu ca ar avea ceva special la motor. Apoi n-au legatura km cu motorul, de unde stiti voi ca loganul ala la 800.000km nu a schimbat 2-3 motoare pana acum sau nu i-a fost resegmentat motorul de n ori? Si o masina nu inseamna numai motor, inseamna mai multe. Jurati cu mana pe limba ca loganurile alea n-au avut suspensiile schimbate de cel putin 5 ori? De unde stiu ca nu are segmentat motorul? Pentru ca o conduc de la 0 km. Cat despre piese uzuale, desigur ca s-au schimbat. Dar e normal. Eu spun ca piese precum turbina, injectoare, cutie etc nu au avut nici un fel de probleme. Suntem 2 soferi pe ea. Stiluri diferite. Masina pleaca dimineata la ora 4, vine seara la ora 23. Cu ceva pauze de cate 2 3 ore pe zi. Depinde ce intelegi tu prin motor cald/rece. Si asta poate fi numit motor rece dimineata, plus 3 4 pauze a cate 2 ore pe zi... Ma rog, topicul este despre cati km poate avea o Dacia. So... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users