Cati KM ati vazut maxim la un logan?
Last Updated: Jun 11 2021 19:45, Started by
caballero
, Sep 08 2015 19:17
·
0
#55
Posted 08 September 2015 - 22:55
Sunt la ordinea zilei Loganurile pe taxi cu peste 400-500k la bord.
Unele mai ingrijite, altele... Edited by woulfy, 08 September 2015 - 22:56. |
#56
Posted 08 September 2015 - 23:19
Patrulescu, on 08 septembrie 2015 - 20:10, said:
Ce schimburi nene, ca Loganul nu e autobuz sa faci curse cu el de la un capat la altul al Bucuretiului! Iar ca taxi poti sa stai si ore intregi intr-o zi fara niciun client, sau mai vin unii amarati care te roaga sa ii duci si pe ei juma' de kilometru - n-ai efectiv cum sa faci sute de kilometri in fiecare zi! Exagerezi, locuiesc din pacate vizavi de statie de taxi si uneori nu gasesti nici macar unul, iar alteori stau 10-12 degeaba, functie de ora. Taximetristii nu se bazeaza doar pe amaratul care se urca in taxi ci preiau comenzi prin statie in timp ce stationeaza sau sunt in cursa. Sunt care nu sunt pretentiosi si iau tot ce prind chiar daca e mai departe si profitul mai mic, poate merg si cu orele fara pauze mari. Imi explica un taximetrist ca sunt colegi mai tineri care nu iau o cursa decat daca e de x km si aproape de el, ca altfel e mic profitul, in timp ce el matura ce apuca pentru ca profitul din 5 curse facute e mult mai mare decat din una si restul asteptat in masina. Ia urca-te intr-un taxi si spune-i sa te duca juma' de kilometru, ca sa vezi cum te da jos in suturi. Unii nu vor sa te duca nici daca e cursa de 1-2 km, d'apai sute de metri. Se merge foarte mult cu taxi, am vazut Solenza taxi cu peste 400.000 (zic 400 ca sa nu exagerez pentru ca nu mai tin minte dar e posibil sa fie mai mult de atat). Am un amic ce lucreaza ca inginer in vanzari si are partea de vest in subordine, face saptamanal curse de gen Timisoara-Baia Mare sau Satu Mare, cu masina veche avea peste 300.000 (VW dubita) facuti doar de el in vreo 4-5 ani si dupa ce au picat ambreiajul, ceva la tacheti/ax cu came si inca niste lucruri, in succesiune rapida, si s-au strans facturi de vreo 2 x 2000 de euro la reprezentanta, le-au tras pe linie moarta temandu-se de probleme viitoare si au cumparat altele noi. Edited by nicolaie, 08 September 2015 - 23:20. |
#58
Posted 09 September 2015 - 07:36
#59
Posted 09 September 2015 - 09:18
caballero, on 08 septembrie 2015 - 19:24, said:
Deci, problema la tabla (mai ales la loganurile noi) care ar fi? Cati km tine o masina? Conteaza de cum a fost exploatata. Daca a functionat mult (firme, vanzari, taxi, etc) tine multi km, daca e utilizata de un om care se duce la serviciu si inapoi, eventual cateva concedii pe an atunci isi da duhul pe la 2-300.000km. |
#60
Posted 09 September 2015 - 12:08
Friskey, on 09 septembrie 2015 - 09:18, said:
Rugina, fenomen strain in Spania dar foarte comun in tarile cu clima umeda si ierni naspa. Cati km tine o masina? Conteaza de cum a fost exploatata. Daca a functionat mult (firme, vanzari, taxi, etc) tine multi km, daca e utilizata de un om care se duce la serviciu si inapoi, eventual cateva concedii pe an atunci isi da duhul pe la 2-300.000km. Care e logica de "cu cat mai mult functioneaza, cu atat mai mult dureaza"? |
#61
Posted 10 September 2015 - 15:26
#62
Posted 10 September 2015 - 15:31
720.000km Logan MCV 1.5 dci (i-rosu). Masina apartine unei celebre firme de paza, insa pe divizia medicala - transport pacienti dializa. Culmea e ca masina aia este inca pe strada si in toate "tablele", in plus de asta mergea si arata mai bine fata de unul cu 150.000km! Ce s-a schimbat sau reparat la ea nu am reusit sa aflu.
Edited by pustiu_22, 10 September 2015 - 15:34. |
#65
Posted 10 September 2015 - 21:39
"tin si loganurile si orice alta masina"
Nu nu , stai linistit ca sunt masini cu pretentii care pica pe capete la taxi , nu le enumar ca luam foc pe topic, dar exista . |
#67
Posted 11 September 2015 - 08:55
cred că a schimbat la fel ca majoritatea mașinilor care ajung la această valoare. depinde foarte mult de stilul de condus și dacă micile defecțiuni se repară la timp și cu piesele care trebuie
|
#68
Posted 11 September 2015 - 14:27
missionnad, on 11 septembrie 2015 - 07:51, said:
Interesant ar fi un posesor de Logan cu 400.000 km sa spuna ce piese a schimbat la masina in acesti kilometri. Nu-i prea complicat sa iti dai seama ce se schimba in 400.000km. In primul rand in majoritatea cazurilor (adica fara accident sau motor gripat care nu mai merita refacut etc) motorul +CV cam raman pe masina. In rest ai sanse(si chiar e indicat) sa schimbi totul pe la suspensie, directie, frana, ambreiaj, servodirectie, lumini, plasticuri de interior, jante. La logan cedeaza frecvent capetele de bara, sunt probleme cu servodirectia, becurile se ard intr-o veselie, ambreiaj cam de 2 ori in km astia, baterii minim 2, cablu de acceleratie, scaunele incep sa scartzaie, usile produc zgomote pe asfalt prost. |
#69
Posted 11 September 2015 - 18:01
Taxi cu GPL.
Attached FilesEdited by mihai!, 11 September 2015 - 18:04. |
|
#70
Posted 11 September 2015 - 20:14
mihai!, on 11 septembrie 2015 - 18:01, said:
Taxi cu GPL. Eu tot ma mir de ce lumea spune pe aici ca daca o folosesti "normal" dureaza mult mai putin decat ai folosi-o in mod taxi, masina transport firma, etc. Zic si eu, nu stiu. |
#71
Posted 11 September 2015 - 23:20
Cheia fiabilitatii unei masini este sa se invarta roata.
M-am convins de multe ori de asta... |
#72
Posted 12 September 2015 - 10:30
Am avut o Dacia 1310 cu peste 800.000 de kilometri...a fost si taxi dar nu stiam ca a fost taxi pana nu am fost sa fac asigurare itp si mi-a zis cei de acolo ca a fost taxi...infine...am luat niste colant si am lipit pe masina ca sa treaca testul...avea gpl si mergeam foarte mult cu ea deoarece consumul era foarte ieftin..daia a ajuns la kilometri aia...la masina nu mergea kilometrajul si in 2005 cand am luato cred ca avea intre 500.000 si 600.000..dupa 5 ani am renuntat la ea pentru ca nu mai pornea oricum pana atunci am bagat foarte multi bani in ea
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users