Noul Renault Megane 4
Last Updated: Dec 04 2016 19:39, Started by
vanitty
, Sep 07 2015 07:14
·
0
#55
Posted 06 July 2016 - 22:44
mufasa, on 06 iulie 2016 - 22:40, said:
Deocamdata pentru putini conform vanzarilor. nu is de acord. Cresterile sunt foarte mari (pt renault), iar diferenta fata de VW scade cu fiecare luna. Nu ca asta ar fi un scop in sine, insa e .. realitatea Edited by vanitty, 06 July 2016 - 22:45. |
#56
Posted 06 July 2016 - 22:54
vanitty, on 06 iulie 2016 - 22:44, said:
nu is de acord. Cresterile sunt foarte mari (pt renault), iar diferenta fata de VW scade cu fiecare luna. Nu ca asta ar fi un scop in sine, insa e .. realitatea 2 aspecte : - cand esti piciorul broastei esuezi daca vrei sa concurezi direct cu nr.1, greseala pe care tinde s-o faca Reno. - cred ca valul asta pozitiv pentru Reno este datorita noilor lansari ale lui Megane si Talisman. Insa de obicei valul la Reno tine doar 1-2 ani dupa care se fasaie, fata de alte marci mai solide care vand constant 5-6 ani pana la aparitia noului model. Om trai s-om vedea ... |
#57
Posted 06 July 2016 - 22:59
mufasa, on 06 iulie 2016 - 22:54, said:
2 aspecte : - cand esti piciorul broastei esuezi daca vrei sa concurezi direct cu nr.1, greseala pe care tinde s-o faca Reno. - cred ca valul asta pozitiv pentru Reno este datorita noilor lansari ale lui Megane si Talisman. Insa de obicei valul la Reno tine doar 1-2 ani dupa care se fasaie, fata de alte marci mai solide care vand constant 5-6 ani pana la aparitia noului model. Om trai s-om vedea ... pai o fi fost asa la masinile pana in 2008-2009. Insa Renault clio4 de exemplu se vinde mai bine ca niciodata, capturul domina segmentul din care face parte si are cresteri de vanzari desi e lansat din 2013.. oricum, vorba ta.. vom trai si vom vedea, chiar sunt curios care vor fi cifrele prin toamna, cand vor fi fost lansate complet la vanzare cam toate masinile importante de la renault |
#58
Posted 06 July 2016 - 23:41
http://left-lane.com...s-data/renault/
In China reno, e un succes colosal la vanzari In America, nici nu este listat Renault in optiunea de cautari. Edited by Torquemada-666, 06 July 2016 - 23:42. |
#59
Posted 06 July 2016 - 23:48
ia uita-te matalutza la vanzarile la nivel mondial. Renault e pe crestere (179.215 unitati in mai 2016) fata de 137.419 unitati . Cat despre china, renault are 2 luni de cand e lansata marca in china, are aproximativ 30 de showromuri si are de fapt Nissan in china care face vanzari destul de mari acolo. Dar nu inteleg ce legatura are china cu Megane 4 frumosule
|
#60
Posted 07 July 2016 - 09:40
Bine, colegu' Kroghy abereaza cu gratie, da' ne-am obijnuit... ochelari de cal + VW = fanboy, pe alocuri troll. Deci bine.
Revenind la Megane: dupa cum spuneam si pe topicul despre Astra, sunt in cautarea unei compacte. Asa, in treacat, mentionez ca am avut Golf 5 diesel, A3 2007 diesel, Polo 2011 benzina si acum am Citroen C5. Daca e relevant pentru cineva, nu ma intereseaza ce conduc, atata vreme cat eu ma simt bine in masina. Revenind: am ajuns si la Renault. I-am spus agentului de vanzari ca vreau sa cumpar un diesel, insa as fi tare curios daca as putea testa un GT. Mi-a dat cheile si cam 45 de minute am plimbat masina 20% in oras, 10% pe un DN limitat la 70 km/h, 60% autostrada fara limita de viteza si ultimii 10% inapoi la dealer, DN limitat la 100 apoi la 60. Masina e fenomenala. Fata de fostul Megane, e un salt calitativ important. La interior nu vezi plastic dur, toate materialele sunt de buna calitate, volanul sta in mana asa cum trebuie si nu ai parte de excentricitati gen Peugeot 308 unde trebuie sa lungesti gatul peste volan ca sa vezi cu cat mergi. Sistemul 4Control face efectiv ca masina sa se infasoare pe curbe, altfel nu prea am cum sa descriu senzatia In nmod surprinzator, desi era incaltata cu jante de 18", masina amortiza denivelarile marunte substantial mai bine decat o Astra cu jante de 17". Dupa testul cu GT am luat la condus o masina mult mai cuminte, un Megane 1.6 dCi de 130 CP in echipare Bose Edition. Masina nu avea camera de luat vederi si trapa, in rest, avea tot. Motorul e mult mai silentios decat cel de 2.0 TDI de 150 cai pe care chiar il auzi cum crantane (nu deranajnt, dar il auzi). Piele peste tot, nu piele "ecologica", piele-piele. Mi-a placut functia de masaj in scaune si cred ca la drum lung e o placere sa conduci. Suspensia e mai pufoasa decat la GT, clar; pe de alta parte, masina avea jante de 16" si are clar alt target decat dieselul. Desi era echipata cu linie audio Bose, am preferat sa opresc radioul ca sa aud motorul. Cred ca Megane-ul asta a fost primul Renault in care m-am urcat care mi-a placut cu adevarat din prima clipa: oglinzile sunt corect proportionate (adica, nu au functionalitatea sacrificata de dragul designului), butoanele sunt la indemana, functiile tabletei sunt logis structurate si ajungi relativ repede unde vrei in meniu si HUD-ul mi s-a parut usor de citit si, cel mai important, il poti adapta in functie de pozitia de sofat. Ce mi-a mai placut iar, a fost ACC-ul. Daca il setezi corect, la 2 sau 3 linii, functioneaza brici. E usor contra-intuitiv sa te lasi pe mana lui, insa pe autostrada e chiar util. Una peste alta, Megane-ul asta chiar e o masina reusita si pentru cine reuseste sa vada dincolo de obsesia nationala numita VW & Co., masina e o alternativa onesta la bani mai putini, fara rabat la calitate. Ieri, de exemplu, am fost la Kia sa vad si Cee'd Sportwagon, insa asta e alta poveste |
#62
Posted 07 July 2016 - 09:59
#63
Posted 07 July 2016 - 10:08
Pai, bun, 15-16K Euro, aia-s bani de Polo Un Megane Bose Edition cu motor de 130 CP si echipat complet (trapa panoramica, piele-nu alcantara, toate sistemele de asistenta , cu jante pe 18") iese la 25K Euro. Ce-i drept, o Mazda 3 in editie limitata Nakama iese la 22K, insa nu stiu daca peste 2 luni o mai prind. Hai, totusi, sa nu facem versus aici, ca nu-i locul potrivit
|
#64
Posted 12 July 2016 - 14:26
2017 Renault Megane Sedan Unveiled, It's Better Than the Fluence
Read more: http://www.autoevolu...l#ixzz4ECG0tEbs Quote Depending on the market, the 2017 Renault Megane Sedan will be available with two gasoline-fed engines (SCe 115 and TCe 130) and three turbo diesels (dCi 90, dCi 110, and dCi 130). Be wary of the SCe 115 because this engine is available with a 5-speed manual or something worse than that - a continuously variable transmission. The EDC dual-clutch tranny, on the other hand, is available with the TCe 130 and the dCi 130. |
|
#65
Posted 12 July 2016 - 14:45
Si eu am condus GT-ul. Înainte de toate Meganul asta mi se pare ca arata cam exagerat. Este total opus lui Golf sau Astra. Arata intr-adevăr deosebit. Poate prea deosebit pentru gustul meu. In privinta aspectului mie tot 308 mi se pare un echilibru intre design mai potolit (vezi spatele si fata) si nebunie (vezi bordul).
Motorul in schimb mi-a plăcut. Trage bine si e f elastic. Ai putea sa juri ca e un benzinar. |
#66
Posted 12 July 2016 - 15:33
Zilele astea astept sa imi vina si mie noul Megane 4, sper sa am timp sa ii fac jurnal de bord. Dupa analize de piata si cine da mai mult pentru bani am ramas la Renault. Masinile celor de la VAG nu ma atrag asa tare, doar Leonul FR 1.4 TSI 150cp mi-a placut cum tragea si atat. O alta optiune era Octavia 1.8 TSI dar cand am primit timp de asteptare 18 saptamani am zis ca ma mai gandesc si am tulit-o din reprezentanta.
|
#69
Posted 12 July 2016 - 20:56
#70
Posted 12 July 2016 - 21:57
#71
Posted 13 July 2016 - 08:37
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users