Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
gaze de esapament in masina
Last Updated: Oct 14 2016 11:49, Started by
gorman
, Aug 31 2015 15:38
·
0
#2
Posted 31 August 2015 - 15:41
Verifica racordul flexibil...daca scapa gaze pe acolo, acestea vor fi preluate de sistemul de ventilatie si bagate inauntru...
Daca masina nu e prevazuta cu racord flexibil, urmareste traseul de evacuare si vezi pe unde scapa... Edited by catosp, 31 August 2015 - 15:42. |
#3
Posted 31 August 2015 - 16:29
Verifica traseul de evacuare ......scapa pe undeva !!!!!
|
#5
Posted 31 August 2015 - 18:19
ai schimbat vreodata saibele din cupru de la injectoare?
|
#8
Posted 06 September 2015 - 22:43
Cea ce vezi tu ca abur, 99% sunt vapori de benzina. Este un lucru "partial" normal, datorita si temperaturilor mari care au fost in vara aceasta.
|
#10
Posted 12 October 2016 - 16:58
Ca sa nu deschid topic nou, am problema similara. La Insignia 2.0 T benzina, in habitaclu am miros de ceva ce par a fi gaze esapament, dar parca si a ceva ars(ulei, fier incins) cind merg prin oras si opresc la semafor. Uneori chiar ies aburi albi dintre capota si parbriz. Am verificat racordul flexibil care are plasa putin ciupita insa nu miros nimic la 2 cm de el (masina ridicata, relanti sau accelerata). Am iesit in afara afara orasului am turat-o vreo 30 min, apoi am oprit (cu motorul pornit), am simtit acel miros, am ridicat capota si (fiind noapte) am vazut galeria de evacuare avind coloarea rosu incandescent, m-am si speriat. Evident si turbina era rosie, spre evacuare. Nici un martor de eroare aprins in bord, masina trage cum trebuie! E posibil ca sa se incinga asa si in oras la mers subturat, adica gazele incinse nu ies ca si cum ar fi obturat ceva? Evident ziua nu am cum vedea daca e incandescenta. Nu am scurgeri de ulei sau antigel, doar transpiratii minore la coliere. Uleiul si antigelul schimbat de 200 km, uleiul ca de obicei la approx 10.000 km. Si, casa fie mai enervant, se intimpla aleatoriu mirosul. Mecanicul meu imi zice ca e normal, altii zic ca e normal la turatii ridicate sa se inroseasca dar la mers normal nu.
|
|
#11
Posted 12 October 2016 - 20:17
Sunt de parere ca ai o scurgere de ulei care intra in contact cu partile fierbinti din circuitul de evacuare si emana acel miros care este absorbit in habitaclu prin grila de ventilatie.
Acel miros apare cand stai pe loc deoarece nu mai sunt curentii de aer din timpul mersului care dirijeaza gazele din compartimentul motor pe sub masina. Este perfect normal sa ai galeria si turbina incandescente la un benzinar turbo.Se inroseste si la un aspirat daca ii dai forja.La multe nu le vezi ca au tabla aia care acopera galeria. |
#12
Posted 13 October 2016 - 17:19
Mai mult ma tem sa nu fie circuitul de evacuare infundat, avind in vedere ca simt mirosul ala si-n oras uneori. O mai scot in afara citeodata sa-i desfund galeria, dar avind job-ul la 50 m de casa ea statoneaza mai mult. Pe de alta parte, ma gindesc ca multitudinea de senzori ar tipadaca ar fi ceva in neregula, n-ar trage motorul, ar fi simptome. Cica sa inspectez galeria si catalizatorul trebuie sa demontez juma' de masina! N-am decit sa o urmaresc seara/noaptea la drumuri urbane cind mai apare mirosul. Ca mai scapa ulei (pina acum nu) pe galerii e simplu, schimb garnituri, dar sa nu fie infundat catalizatorul...
|
#13
Posted 14 October 2016 - 11:35
Mai poate fi de vina si distributia sau injectia intarziata(a se intelege punerea la punct,etanseitatea supapelor,rampa de distributie si senzorii de pozitie axe) care favorizeaza postcombustia in evacuare sau amestecul sarac(vezi sonde lambda).
Chestia e ca daca erau probleme motorul nu mai mergea bine si aveai aprins cel putin martorul lambda in bord. La post combustie inevitabil se aud pocnituri in evacuare si galeria de admisie. Problema ta e sa cauti unde intra ulei in contact cu partile fiebinti.Este posibil ca problema sa fie chiar pe sub masina. Trebuie incinsa bine si ridicata pe elevator sivazut ce se intampla. La multe masini curge ulei pe la capac/buson sau pe la semeringurile de la axa cu came si se prelinge pe galeria de evacuare.La altele pe la turbina.poate sa picure si pe dedesupt pe saxofon. Edited by geo123, 14 October 2016 - 11:45. |
#14
Posted 14 October 2016 - 11:40
Miros specific de ulei ars, de cutie , cumva ?
Edited by cobi1, 14 October 2016 - 11:40. |
#15
Posted 14 October 2016 - 11:49
Nu, e mai degraba de ceva incins. De cind am simtit mirosurile am inceput sa disting mirosul de esapament al altui vehicul din fata, sau antigel(crapat rezervorul de expansiune, schimbat cu unul nou acum) , sau ulei picurat pe conectorul de senzor oxigen(curatat vapori, scurgeri turbina, care e linga senzor). Cutia de viteze automata a avut schimbat uleiul acum 1000 km.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users