Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Dacia cu cutie de viteze automata.
#487
Posted 02 February 2017 - 08:52
Ce nu am vazut la cutia easy_r este modul P, adica in parcare probabil se lasa in N cu frana trasa, dar pe ger risti sa-ti inghete cablul.
|
#488
Posted 02 February 2017 - 10:24
Nu ingheata nici un cablu te asigur! Iar cutia se poate lasa in D si cu frana de mana trasa
|
#489
Posted 02 February 2017 - 15:24
cristian_e, on 02 februarie 2017 - 08:52, said:
Ce nu am vazut la cutia easy_r este modul P, adica in parcare probabil se lasa in N cu frana trasa, dar pe ger risti sa-ti inghete cablul. cristian_e, on 01 februarie 2017 - 08:53, said:
Am un MCV de 6 luni 0.9 tce cu cutie manuala. Nu m-a convins aceasta cutie pilotata easy-r desi la bani e ok. cristian_e, on 01 februarie 2017 - 09:59, said:
Tu nu stii sa citesti? am spus ca am masina cu manuala si am testat in bucuresti un easy-r. iar cum toti zic ca pilotata nu e automata ci manuala la baza.... |
#490
Posted 02 February 2017 - 16:10
Pai citeste toata fraza, nu doar o propozitie!!! Oricum sunt convins ca in final ai inteles despre ce e vorba....
|
#491
Posted 02 February 2017 - 19:08
Da. Cind am citit inca o data dupa ce mi-ai atras atentia +info suplimentare de dupa postarea initiala.
Edited by Evergreen, 02 February 2017 - 19:09. |
#492
Posted 02 February 2017 - 20:39
mariovrs, on 14 ianuarie 2017 - 10:33, said: E periculos ce spui tu acolo si de aia nici nu cred asa ceva... Pai, stai la semafor bazat ca esti in Drive si cand sa pleci?? Turezi in gol ca nebunu' ? Sau mesteci mamaliga ca la manuale, adica bagi D din nou ? DA, sunt cutii mai noi care trec pe N( e un fel de a spune...dezactiveaza ambreiajele..) fara sa-ti arate in bord sau sa stii tu.Sau fac COASTING ( scot pe liber cutia ) cand esti in mod ECO si iei piciorul de pe aceleratie.. Absolut TOATE recomandarile de la diferiti constructori auto, sunt sa NU treci pe Neutru la semafor.. Faci mai mult stres in cutie trecand mereu din N in D si invers, decat sa stai in D. |
#493
Posted 03 February 2017 - 08:50
tfmercedez, on 02 februarie 2017 - 20:39, said:
Da' ce se intampla? Se uzeaza prematur pielea de pe maneta? La manuala ce faci? Stai in 1-a cu ambreiajul apasat? si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el. Edited by cristian_e, 03 February 2017 - 08:51. |
#494
Posted 03 February 2017 - 10:08
cristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said: si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el. |
#495
Posted 03 February 2017 - 10:30
cristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said: si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. cristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said: La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. P.S. La automata |
#496
Posted 03 February 2017 - 10:36
cristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:
si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el. |
|
#497
Posted 03 February 2017 - 10:44
#498
Posted 03 February 2017 - 10:49
cristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:
si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el. De departe cea mai solicitantă pedală, mai ales în oraș, este ambreiajul, pentru că, indiferent de situație, trebuie să îl apeși la maxim, cursă completă până în podea (iar cursa ambreiajului este, de obicei, mai mare decât la frână sau accelerație). Dacă îl apeși doar parțial nu faci bine componentelor, dpdv tehnic. Frâna și accelerația extrem de rar ajungi să le apeși la podea, au cursa totală mai scurtă, și, în general, se apasă și mai ușor decât ambreiajul. Și nu văd cum obosește piciorul drept mai puțin atunci când folosești și piciorul stâng, în condițiile în care cu dreptul faci fix aceleași lucruri în ambele cazuri. P.S.: Am manuală, niciodată n-am avut probleme de tremurici la picioare. fortzoso, on 03 februarie 2017 - 10:44, said:
Corect spus e vorba de frana de serviciu. Si nu te corectez degeaba. La unele automate frana de serviciu e pusa ca a treia pedala, in locul ambreiajului, ceea ce e mai comod. Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 10:51. |
#499
Posted 03 February 2017 - 12:09
#500
Posted 03 February 2017 - 13:15
De acord cu asta! Banuiesc ca se mai intampla ca teaca cablului sa crape si sa intre apa acolo!
Edited by DannyMC, 03 February 2017 - 13:16. |
#501
Posted 03 February 2017 - 16:30
Pana la urma suntem loganisti, adica posesori ai unor masini low cost ca nu ne permitem altceva nou. Avem familie, copii, rate la banca. Cantariti bine oportunitatea achizitionarii acestei cutii de viteze. Cu 600-1000 de euro cat costa in plus aceasta cutie, cam cata benzina poti cumpara? Oare ce concediu poti avea cu banii astia sau ce bunuri in casa poti cumpara cu banii astia. E chiar asa greu de apasat o pedala in plus si de schimbat vitezele? Miscarea face bine la sanatate. Obezitatea ucide. Faceti un drive test inainte sa va aruncati si nu cadeti din prima in capcana. O automata e foarte buna insa sa fie de calitate. Easy-r este limitata la toate capitolele. Ganditi-va bine daca merita banii caci euforia de inceput se poate disipa si sa va para rau pentru banii dati.
|
|
#502
Posted 03 February 2017 - 16:42
Păi ziceai că-ți tremură picioarele de la apăsat pedale? Hotărăște-te încotro mergi cu argumentele.
Cât despre bani, lasă pe fiecare să decidă ce face cu banii lui. Nu e nici problema ta, nici a mea, nici a nimănui altcuiva, fără supărare. Dacă vrei să argumentezi că respectiva cutie valorează mai puțin decât cer ei pe ea, dă-i bătaie, dar cu argumente tehnice, nu cu ”suntem săraci, mai bine ne luăm pâine de banii ăia”, că e de porc. P.S.: E prima oară când aud că apăsatul pe pedale în mașină te scapă de obezitate E de pus în ramă. Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 16:43. |
#503
Posted 03 February 2017 - 16:46
alexcrist, on 03 februarie 2017 - 16:42, said:
Păi ziceai că-ți tremură picioarele de la apăsat pedale? Hotărăște-te încotro mergi cu argumentele. Cât despre bani, lasă pe fiecare să decidă ce face cu banii lui. Nu e nici problema ta, nici a mea, nici a nimănui altcuiva, fără supărare. Dacă vrei să argumentezi că respectiva cutie valorează mai puțin decât cer ei pe ea, dă-i bătaie, dar cu argumente tehnice, nu cu ”suntem săraci, mai bine ne luăm pâine de banii ăia”, că e de porc. P.S.: E prima oară când aud că apăsatul pe pedale în mașină te scapă de obezitate E de pus în ramă. Sa inteleg ca tu deja ti-ai luat teapa de esti asa pornit?! parca aud melodia celor de la Cassa Loco - Ce bine imi pare ca ai luat teapa, Ce bine imi pare ca ai pierdut... Ti se potriveste melodia... Edited by cristian_e, 03 February 2017 - 16:48. |
#504
Posted 03 February 2017 - 16:49
Care parte din ”am manuală” (zisă 2 posturi mai sus) te induce în eroare? Și nici Dacia n-am. Dar deh, e forum, fiecare e liber să comenteze despre ce vrea.
Dar tu? Ți-ai luat țeapă cu manuala și-ți pare rău că nu ai luat automată, de ești așa înverșunat pe ele? Asta dacă tot e să ne atacăm personal. Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 16:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users