Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 

Noua Dacia cu cutie de viteze automata.

- - - - -
  • Please log in to reply
641 replies to this topic

#487
cristian_e

cristian_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 05.04.2012
Ce nu am vazut la cutia easy_r este modul P, adica in parcare probabil se lasa in N cu frana trasa, dar pe ger risti sa-ti inghete cablul.

#488
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Nu ingheata nici un cablu te asigur! :) Iar cutia se poate lasa in D si cu frana de mana trasa

#489
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004

View Postcristian_e, on 02 februarie 2017 - 08:52, said:

Ce nu am vazut la cutia easy_r este modul P, adica in parcare probabil se lasa in N cu frana trasa, dar pe ger risti sa-ti inghete cablul.
la una cu cutie manuala si CABLURI VARZA NU tot asa face?!?!?

View Postcristian_e, on 01 februarie 2017 - 08:53, said:

Am un MCV de 6 luni 0.9 tce cu cutie manuala. Nu m-a convins aceasta cutie pilotata easy-r desi la bani e ok.

View Postcristian_e, on 01 februarie 2017 - 09:59, said:

Tu nu stii sa citesti? am spus ca am masina cu manuala si am testat in  bucuresti un easy-r.
mai greu pe telefon :)
iar cum toti zic ca pilotata nu e automata ci manuala la baza....

#490
cristian_e

cristian_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 05.04.2012
Pai citeste toata fraza, nu doar o propozitie!!! Oricum sunt convins ca in final ai inteles despre ce e vorba....Posted Image

#491
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,924
  • Înscris: 09.12.2004
Da. Cind am citit inca o data dupa ce mi-ai atras atentia Posted Image +info suplimentare de dupa postarea initiala.

Edited by Evergreen, 02 February 2017 - 19:09.


#492
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,602
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmariovrs, on 14 ianuarie 2017 - 10:33, said:

E periculos ce spui tu acolo si de aia nici nu cred asa ceva...  Pai, stai la semafor bazat ca esti in Drive si cand sa pleci?? Turezi in gol ca nebunu' ? Sau mesteci mamaliga ca la manuale, adica bagi D din nou ?

DA, sunt cutii mai noi care trec pe N( e un fel de a spune...dezactiveaza ambreiajele..) fara sa-ti arate in bord sau sa stii tu.Sau fac COASTING ( scot pe liber cutia ) cand esti in mod ECO si iei piciorul de pe aceleratie..

Absolut TOATE recomandarile de la diferiti constructori auto, sunt sa NU treci pe Neutru la semafor.. Faci mai mult stres in cutie trecand mereu din N in D si invers, decat sa stai in D.
Da' ce se intampla? Se uzeaza prematur pielea de pe maneta?  La manuala ce faci? Stai in 1-a cu ambreiajul apasat?

#493
cristian_e

cristian_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 05.04.2012

View Posttfmercedez, on 02 februarie 2017 - 20:39, said:

Da' ce se intampla? Se uzeaza prematur pielea de pe maneta?  La manuala ce faci? Stai in 1-a cu ambreiajul apasat?

si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el.

Edited by cristian_e, 03 February 2017 - 08:51.


#494
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,602
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:


si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el.
De ce nu va luati sofer?  Sau mai bine taxi. Mie nu mi-a tremurat vreodata ceva  de la schimbat viteze. Si daca vreau sa fiu rational, las putin spatiu in fata masinii, si apoi merg la ralanti in 1-a, fara sa mai strsez nimic, poate doar pe  unii care nu pricep ce se intampla, desigur, exista riscul sa se bage in fata masinii altul de pe banda alaturata, ca asta-i gradu' de civilizatie, dam din coate si ne bagam unii peste altii.

#495
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009

View Postcristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:


si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata.
Eu stau cu piciorul pe frana si la manuala!

View Postcristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:



La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana.
Hai ca exagerezi! Daca si de la frana iti tremura piciorul...
P.S. La automata

#496
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postcristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:

si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el.
Daca nu esti capabil sa ti piciorul pe frana , la stop , tragi frana de mana .

#497
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postcobi1, on 03 februarie 2017 - 10:36, said:

Daca nu esti capabil sa ti piciorul pe frana , la stop , tragi frana de mana .

Corect spus e vorba de frana de serviciu. Si nu te corectez degeaba. La unele automate frana de serviciu e pusa ca a treia pedala, in locul ambreiajului, ceea ce e mai comod.

#498
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,304
  • Înscris: 02.02.2006

View Postcristian_e, on 03 februarie 2017 - 08:50, said:

si la automate ce faci la semafor? stai cu piciorul pe frana sa nu plece masina si sa nu-l lovesti pe cel din fata. La manuala am scos-o din viteza si imi odihnesc piciorul, dar la automata, nu pot face asta si stai cu piciorul pe frana pana iti tremura. La mers bara la bara iti tremura piciorul pe ambreiaj la manuala si la automata iti tremura piciorul de stat atat pe frana. La manuala totusi folosesti ambele picioare deci amorteala mai mica prin "jocul de glezne". La automata omori de-a dreptul piciorul drept ce trebuie sa-l folosesti doar pe el.
Eu cred că tu ai ceva probleme la picioare, ar trebui să vezi un medic.

De departe cea mai solicitantă pedală, mai ales în oraș, este ambreiajul, pentru că, indiferent de situație, trebuie să îl apeși la maxim, cursă completă până în podea (iar cursa ambreiajului este, de obicei, mai mare decât la frână sau accelerație). Dacă îl apeși doar parțial nu faci bine componentelor, dpdv tehnic. Frâna și accelerația extrem de rar ajungi să le apeși la podea, au cursa totală mai scurtă, și, în general, se apasă și mai ușor decât ambreiajul.

Și nu văd cum obosește piciorul drept mai puțin atunci când folosești și piciorul stâng, în condițiile în care cu dreptul faci fix aceleași lucruri în ambele cazuri.

P.S.: Am manuală, niciodată n-am avut probleme de tremurici la picioare. Posted Image


View Postfortzoso, on 03 februarie 2017 - 10:44, said:

Corect spus e vorba de frana de serviciu. Si nu te corectez degeaba. La unele automate frana de serviciu e pusa ca a treia pedala, in locul ambreiajului, ceea ce e mai comod.
Dacă tot ne corectăm, frâna de serviciu e pedala 2, întotdeauna. Cealaltă, popular spus ”de mână” (care poate fi și de picior, sau electrică cu buton sau automată) este ”frâna de parcare”.

Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 10:51.


#499
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostDannyMC, on 02 februarie 2017 - 10:24, said:

Nu ingheata nici un cablu te asigur! :) Iar cutia se poate lasa in D si cu frana de mana trasa
La masinile mai vechi ingheata uneori. Probabil trebuie gresat sau ceva de genul asta.

#500
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
De acord cu asta! Banuiesc ca se mai intampla ca teaca cablului sa crape si sa intre apa acolo!

Edited by DannyMC, 03 February 2017 - 13:16.


#501
cristian_e

cristian_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 05.04.2012
Pana la urma suntem loganisti, adica posesori ai unor masini low cost ca nu ne permitem altceva nou. Avem familie, copii, rate la banca. Cantariti bine oportunitatea achizitionarii acestei cutii de viteze. Cu 600-1000 de euro cat costa in plus aceasta cutie, cam cata benzina poti cumpara? Oare ce concediu poti avea cu banii astia sau ce bunuri in casa poti cumpara cu banii astia. E chiar asa greu de apasat o pedala in plus si de schimbat vitezele? Miscarea face bine la sanatate. Obezitatea ucide. Faceti un drive test inainte sa va aruncati si nu cadeti din prima in capcana. O automata e foarte buna insa sa fie de calitate. Easy-r este limitata la toate capitolele. Ganditi-va bine daca merita banii caci euforia de inceput se poate disipa si sa va para rau pentru banii dati.

#502
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,304
  • Înscris: 02.02.2006
Păi ziceai că-ți tremură picioarele de la apăsat pedale? Posted Image Hotărăște-te încotro mergi cu argumentele.

Cât despre bani, lasă pe fiecare să decidă ce face cu banii lui. Nu e nici problema ta, nici a mea, nici a nimănui altcuiva, fără supărare. Dacă vrei să argumentezi că respectiva cutie valorează mai puțin decât cer ei pe ea, dă-i bătaie, dar cu argumente tehnice, nu cu ”suntem săraci, mai bine ne luăm pâine de banii ăia”, că e de porc. Posted Image

P.S.: E prima oară când aud că apăsatul pe pedale în mașină te scapă de obezitate :lol: :lol: E de pus în ramă.

Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 16:43.


#503
cristian_e

cristian_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 05.04.2012

View Postalexcrist, on 03 februarie 2017 - 16:42, said:

Păi ziceai că-ți tremură picioarele de la apăsat pedale? Posted Image Hotărăște-te încotro mergi cu argumentele.

Cât despre bani, lasă pe fiecare să decidă ce face cu banii lui. Nu e nici problema ta, nici a mea, nici a nimănui altcuiva, fără supărare. Dacă vrei să argumentezi că respectiva cutie valorează mai puțin decât cer ei pe ea, dă-i bătaie, dar cu argumente tehnice, nu cu ”suntem săraci, mai bine ne luăm pâine de banii ăia”, că e de porc. Posted Image

P.S.: E prima oară când aud că apăsatul pe pedale în mașină te scapă de obezitate Posted Image Posted Image E de pus în ramă.


Sa inteleg ca tu deja ti-ai luat teapa de esti asa pornit?! parca aud melodia celor de la Cassa Loco - Ce bine imi pare ca ai luat teapa, Ce bine imi pare ca ai pierdut...
Ti se potriveste melodia...

Edited by cristian_e, 03 February 2017 - 16:48.


#504
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,304
  • Înscris: 02.02.2006
Care parte din ”am manuală” (zisă 2 posturi mai sus) te induce în eroare? Posted Image Și nici Dacia n-am. Dar deh, e forum, fiecare e liber să comenteze despre ce vrea. Posted Image

Dar tu? Ți-ai luat țeapă cu manuala și-ți pare rău că nu ai luat automată, de ești așa înverșunat pe ele? Posted Image Asta dacă tot e să ne atacăm personal.

Edited by alexcrist, 03 February 2017 - 16:49.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate