Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Tarife experti auto consiliere

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#55
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 06.07.2005

 overseas, on 26 octombrie 2018 - 08:51, said:

Omul nu e escroc, doar se pricepe la masini mai bine ca multi altii. Dar nu e tehnic.
Sunt de aceeasi parere. Nu prin prisma cunostintelor face bani, ci pentru ca e carismatic.

#56
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Daca vorbim de omul ala care tot pune filmulete pe youtube, e clar pentru ce iti ia banii adica se vede in filmulet tot ce face, chiar da sfaturi omul. Daca esti destul de fraier sa dai atata purcoi de bani ca sa se uite ala la lufturi in tabla si sa puna un aparat de masurat grosimea vopselei pe care il cunperi cu 200 de lei de la chinezi, inseamna ca iti merti soarta.

#57
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001

 filipxxx, on 03 noiembrie 2018 - 10:05, said:

Daca vorbim de omul ala care tot pune filmulete pe youtube, e clar pentru ce iti ia banii adica se vede in filmulet tot ce face, chiar da sfaturi omul. Daca esti destul de fraier sa dai atata purcoi de bani ca sa se uite ala la lufturi in tabla si sa puna un aparat de masurat grosimea vopselei pe care il cunperi cu 200 de lei de la chinezi, inseamna ca iti merti soarta.

targetul lui nu sunt săracii care vor să facă economie pierzând ei timp cu verificarea mașinii și cumpărând ei aparate de măsurat vopseaua pentru achiziția unei mașini. ăia se vor agita mereu pentru că ei nu înțeleg că sunt alți oameni care, în timpul în care Gigel umblă prin țară după mașini, ei fac de trei ori mai mulți bani, de aceea serviciul merită banii.

wow. să cumperi aparat de măsurat vopseaua pentru când îți cumperi mașină. la asta nu m-am gândit.

#58
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
La cate cazane sunt aduse în țara asta, la cati "pricepuți" în ale mașinilor sunt, la cate mașini se vând pe baza imaginii, omul asta poate că își are rostul lui. Sau poate că cine a spus că suntem un popor priceput la toate, avea dreptate.
Unui avocat, doctor, inginer constructor, unei coafeze, unui bucătar etc. i se "îndoaie" de masini. Se pricepe f bine la altceva, adică la meseria lui care nu are nici o treabă cu mașinile. Oameni de acest gen sunt in targetul acestui băiat. Sau poate adevărurile absolute despre mașini se găsesc pe forumuri... Mă scuzați atunci.

#59
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 vali, on 03 noiembrie 2018 - 13:26, said:


wow. să cumperi aparat de măsurat vopseaua pentru când îți cumperi mașină. la asta nu m-am gândit.

Ce vorbesti omule, targetul lui nu sunt oamenii care faci banii repede ci cei care nu stiu nimic despre masini, zero barat. Fiecare e liber sa plateasca pretul pe care il considera necesar, eu chiar m-am uitat la cateva din filmuletele lui ca imi place stilul omului, e bun pentru vlog e chiar talentat. Totusi ce spune el iti poate spune vecinul de la etajul doi care a schimbat 5 masini ca face distributie de 10 ani, adica nimic relevant daca masina nu are defecte majore. Masina SH nu ar trebui luata fara sa o urci pe elevator si sa ii pui un tester pe ea, iar un service obosit de cartier iti ia mai nimic pentru asa ceva. Spun din proprie experienta cand am cautat masini in tara, ce zicea vanzatorul ca e usa infundata si facuta pe Casco, o cheie revopsita, etc erau defapt chestii mult mai serioase odata ce s-a urcat masina pe elevator. De articulatii si alte treburi care te ajuta sa mai tragi de pret care se vad cel mai bine pe elevator ce sa mai zic. Dai un ban dar stii ca nu il mai ai :)

#60
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 vali, on 03 noiembrie 2018 - 13:26, said:


targetul lui nu sunt săracii care vor să facă economie pierzând ei timp cu verificarea mașinii și cumpărând ei aparate de măsurat vopseaua pentru achiziția unei mașini. ăia se vor agita mereu pentru că ei nu înțeleg că sunt alți oameni care, în timpul în care Gigel umblă prin țară după mașini, ei fac de trei ori mai mulți bani, de aceea serviciul merită banii.

wow. să cumperi aparat de măsurat vopseaua pentru când îți cumperi mașină. la asta nu m-am gândit.


Sarac sau bogat, nu conteaza, tu ai cumpara o masina fara sa o ridici pe un elevator si fara sa ii verifici istoricul dupa VIN ?

Nasului meu i-a cerut 1000ron pt un seria 5 G30, masina se afla in Bucuresti, iti dai seama, daca masina era la 300km ii cerea 1600ron , aproximativ 350e. Sunt destul de putine persoane care produc 3x350e/zi, la nivel mondial.

#61
MihaiG81

MihaiG81

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.06.2012
Eu nu inteleg, pretul cerut este problema sau felul in care face verificarea?

#62
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 vali, on 03 noiembrie 2018 - 13:26, said:


targetul lui nu sunt săracii care vor să facă economie pierzând ei timp cu verificarea mașinii și cumpărând ei aparate de măsurat vopseaua pentru achiziția unei mașini. ăia se vor agita mereu pentru că ei nu înțeleg că sunt alți oameni care, în timpul în care Gigel umblă prin țară după mașini, ei fac de trei ori mai mulți bani, de aceea serviciul merită banii.

wow. să cumperi aparat de măsurat vopseaua pentru când îți cumperi mașină. la asta nu m-am gândit.


Isi merita banii , chiar daca il folosesti odata la 3-4 ani . Poti sa-l vinzi apoi sau sa-l imprumuti la prieteni care vor sa-si ia . , nu e mare paguba . E util mai ales in cazurile in care a fost revopsita bine si nu e diferenta mare de nuanta intre elemente .  Expertii astia sunt vai de mama lor . Ce teste de acceleratie la microsecunda , e cumva pilot profesionist sa schimbe vitezele instant ? Asta se poate doar in cazul cutiei automate si acolo mai conteaza starea anvelopelor , incarcarea ,etc .
Daca verifici 3-4 masini prin ei ajungi la aproape 1000 euro  , in functie de valoarea masinii. Mai simplu e sa-ti dai seama din pret si poze + istoric luat remote cat de ok e masina si apoi o mai verifici o data la reprezentanta si aia e . Timp si bani scutiti .  Dar na,  paraziti apar in toate domeniile , exact ca agentii imobiliari.

#63
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001

 ct10dre, on 09 noiembrie 2018 - 03:45, said:

Mai simplu e sa-ti dai seama din pret si poze + istoric luat remote cat de ok e masina si apoi o mai verifici o data la reprezentanta si aia e .
nu mai bine o duci direct la reprezentanță și nu mai "verifici" tu chestii, pentru că nu te pricepi?

#64
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 vali, on 11 noiembrie 2018 - 03:01, said:

nu mai bine o duci direct la reprezentanță și nu mai "verifici" tu chestii, pentru că nu te pricepi?

Poti sa duci tu 10 masini in reprezentanta si sa pierzi 2 luni cu rezervari si vizite pe la toti samsarii  si dealerii  de sh plus bani pierduti  .  Eu prefer sa fiu mai eficient .  E pretul prea mic ? Atunci de ce  ?  Elementele de caroserie nu se imbina ok in poze ? Cer alte poze, poate e unghiul aiurea  ,   daca tot nu se pupa  evit masina respectiva pentru ca a fost lovita sigur si nu stiu/nu ma intereseaza cat de tare . Doar in cazul in care are poze cu dauna , spune din timp in anunt fara sa-l intreb eu ,  doar atunci il voi lua in considerare .

Daca totul pare ok , inclusiv omul cu care discut la telefon  ,atunci vad masina   ,   pun testerul de vopsea pe ea  ca sa elimin orice dubiu  , apoi testdrive  si in ultima instanta test la reprezentanta + istoric service scos .
PS: ma pricep

Edited by ct10dre, 11 November 2018 - 04:30.


#65
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,198
  • Înscris: 12.09.2013
La masini, fotbal si medicina orice roman se pricepe!

#66
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 ct10dre, on 11 noiembrie 2018 - 04:28, said:



Poti sa duci tu 10 masini in reprezentanta si sa pierzi 2 luni cu rezervari si vizite pe la toti samsarii  si dealerii  de sh plus bani pierduti  .  Eu prefer sa fiu mai eficient .  E pretul prea mic ? Atunci de ce  ?  Elementele de caroserie nu se imbina ok in poze ? Cer alte poze, poate e unghiul aiurea  ,   daca tot nu se pupa  evit masina respectiva pentru ca a fost lovita sigur si nu stiu/nu ma intereseaza cat de tare . Doar in cazul in care are poze cu dauna , spune din timp in anunt fara sa-l intreb eu ,  doar atunci il voi lua in considerare .

Daca totul pare ok , inclusiv omul cu care discut la telefon  ,atunci vad masina   ,   pun testerul de vopsea pe ea  ca sa elimin orice dubiu  , apoi testdrive  si in ultima instanta test la reprezentanta + istoric service scos .
PS: ma pricep

Vad. Până la urmă găsești tu nod în papura la un SH ca sa negociezi serios prețul și vânzătorul sa te trimită la plimbare.
Tu cum ai reacționa dacă ar veni la tine unul și ar face așa, când tu ai vinde o mașina de peste 8-9 ani, cu peste 150000 de km ("reali"?), adusa din afara, care a avut (cel puțin ) 2-3 proprietari deja, iar ăla visează teste la reprezentanta (si pe banii cui?). Asemenea mașini nu prea se vând cu reprezentanta. Se vând bazandu-te in primul rand pe starea mecanica a mașinii. Acolo important e ca motorul, transmisia , direcția, frânele, actele sa fie in regula, ușile sa se închidă și deschidă fara efort, capota la fel, sa nu fie "dezordine" pe sub masina. Restul sunt detalii.
Bine , asta in cazul in care nu cumperi o mașina cu peste 10-15000 de euro. Acolo vorbim de altceva. Adică cu cât crești bugetul, cu atât și pretențiile din partea mașinii sunt mai mari. Una e să faci așa ceva cu o Astra H din 2006-2007 (4500-5000 de euro sa zicem) și alta e să faci așa cu un Passat din 2014 de exemplu. Sau un A4 de câțiva ani (peste 14-15000 de euro).
Apropo, când două elemente de caroserie nu se mai îmbină corect, nu înseamnă neaparat că mașina a fost lovită zdravăn, că are lonjeroanele praf sau că au sărit airbagurile. E suficientă si o tamponare ceva mai puternica asupra caroseriei, pentru ca după reparație mașina sa nu mai arate că ieșită din fabrica. Dar na, dacă tu zici că văzând o asemenea mașina din poze, o eviți și susții că te pricepi... Bravo ție.
Vorba colegului de mai sus. La mașini ne pricepem toți.

Edited by LauCalin, 11 November 2018 - 16:35.


#67
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 LauCalin, on 11 noiembrie 2018 - 16:23, said:

Vad. Până la urmă găsești tu nod în papura la un SH ca sa negociezi serios prețul și vânzătorul sa te trimită la plimbare.
Tu cum ai reacționa dacă ar veni la tine unul și ar face așa, când tu ai vinde o mașina de peste 8-9 ani, cu peste 150000 de km ("reali"?), adusa din afara, care a avut (cel puțin ) 2-3 proprietari deja, iar ăla visează teste la reprezentanta (si pe banii cui?). Asemenea mașini nu prea se vând cu reprezentanta. Se vând bazandu-te in primul rand pe starea mecanica a mașinii. Acolo important e ca motorul, transmisia , direcția, frânele, actele sa fie in regula, ușile sa se închidă și deschidă fara efort, capota la fel, sa nu fie "dezordine" pe sub masina. Restul sunt detalii.
Bine , asta in cazul in care nu cumperi o mașina cu peste 10-15000 de euro. Acolo vorbim de altceva. Adică cu cât crești bugetul, cu atât și pretențiile din partea mașinii sunt mai mari. Una e să faci așa ceva cu o Astra H din 2006-2007 (4500-5000 de euro sa zicem) și alta e să faci așa cu un Passat din 2014 de exemplu. Sau un A4 de câțiva ani (peste 14-15000 de euro).
Apropo, când două elemente de caroserie nu se mai îmbină corect, nu înseamnă neaparat că mașina a fost lovită zdravăn, că are lonjeroanele praf sau că au sărit airbagurile. E suficientă si o tamponare ceva mai puternica asupra caroseriei, pentru ca după reparație mașina sa nu mai arate că ieșită din fabrica. Dar na, dacă tu zici că văzând o asemenea mașina din poze, o eviți și susții că te pricepi... Bravo ție.
Vorba colegului de mai sus. La mașini ne pricepem toți.

Cand citesti numai ce vrei si interpretezi asa incat sa nu aiba ceilalti dreptate e usor sa te dai cocos.  Am zis ca evit masinile cu urme clare de lovituri in care proprietarul nu e sincer si nu are dovezi( poze ) cu daunele . Daca ala zice ca masina e virgina , si eu vad ca nu se imbina elementele , e clar ca ceva pute  si plec mai departe,  timpul meu e prea pretios sa il pierd cu toate jegurile . In plus de asta , unii le repara asa de bine incat e greu sa-ti dai seama daca lonjeroanele au fost afectate sau nu ,  dar la milimetru la caroserie nu o sa le iasa niciodata .  La un alt impact , lonjeroanele s-ar deforma intr-un anumit fel calculat de fabricant  ,  daca au fost afectate in alt accident  se vor deforma /rupe cum vor ele si ghici  ce se intampla cu pasagerii.
Daca vand o masina de 8-9 ani si  peste 150  mii km  , masina aia se vinde la un pret relativ mic fata de cat a costat de noua  , iar daca vanzatorul vrea teste, vizite la service , etc ,  nici o problema , totul pe banii lui .  Eu ii zic de la inceput ce merge si ce nu , ce stiu despre ea,  daca a avut daune la mine sau nu ,  ii convine bine , nu ii convine iar bine . Orice masina are cumparatorul ei ,  si n-am nici un chef sa ma injure vreunul  ca i-am ascuns bube  pentru 2-3000 euro. Sunt curios cum verifici tu starea mecanica a masinii  fara o vizita in service , sa o urce pe rampa sa traga de toate cele , sa vada daca sunt scurgeri , sa puna un tester pe ea  .
Si da , ma pricep la masini cat si la multe alte lucruri  ,pentru ca imi plac si inca locuiesc in Romania , unde gasesti toti Doreii in service-uri .Multe dintre reparatii le fac singur si la ce nu pot ajunge ( lipsa elevator/rampa )  ma duc la service unde stau langa ei si de multe ori le zic ce sa faca .
Ps : la fotbal nu ma pricep , asta ca sa nu ziceti ca sunt perfect Posted Image))

Edited by ct10dre, 12 November 2018 - 05:25.


#68
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
să îți depui un CV la guvern, e nevoie de oameni capabili zilele astea peste tot...

altfel, ce vrei tu să zici, dar fiind priceput, nu reușești e așa:

1. mașinile ieftine nu merită verificate, pentru că oricum sunt ieftine.
2. mașinile mai scumpe trebuie verificate amănunțit.

ai dreptate în ambele situații, dar că, la mașinile scumpe, oamenii care au banii ăia nu au timp și, de obicei, nu se pricep la verificări. așa că fie o duc la service, fie îl angajează pe Geani Consultantul să o verifice el. am cunoscut inclusiv oameni care se pricep și care au zis "la 15.000€ 200 lei verificarea la service e nimic, mai bine să fiu sigur".

#69
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 vali, on 12 noiembrie 2018 - 07:03, said:

să îți depui un CV la guvern, e nevoie de oameni capabili zilele astea peste tot...

altfel, ce vrei tu să zici, dar fiind priceput, nu reușești e așa:

1. mașinile ieftine nu merită verificate, pentru că oricum sunt ieftine.
2. mașinile mai scumpe trebuie verificate amănunțit.

ai dreptate în ambele situații, dar că, la mașinile scumpe, oamenii care au banii ăia nu au timp și, de obicei, nu se pricep la verificări. așa că fie o duc la service, fie îl angajează pe Geani Consultantul să o verifice el. am cunoscut inclusiv oameni care se pricep și care au zis "la 15.000€ 200 lei verificarea la service e nimic, mai bine să fiu sigur".

@Vali , nu poti sa fii bun la toate . Recunosc , cuvintele ma bat  , dar na , la meseria mea nu conteaza prea mult asta .
Din punctul meu de vedere ambele merita verificate temeinic ,  pentru ca iti risti viata daca cumperi o tigaie facuta din 2 bucati, chiar si la un impact de 50 km/h . Prietena mea a avut un accident cu o masina sh  neverificata si nu s-a deschis nici un airbag . Ce sa vezi  , la ceva timp am facut rost de tester,  modulul airbag avea vreo 5 erori , pariez ca totul a fost bypasat  . Once again , fiecare cu parerea lui .
Daca as avea putere politica as face din Romania   Singapore 2 ,  dar asta implica si civilizatul populatiei  cu forta ( respectiv amenzi cat nu pot sa duca ).Din pacate insa nu vad scapare pentru tara asta asa ca e de datoria fiecaruia sa se descurce cum poate.

#70
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 ct10dre, on 12 noiembrie 2018 - 10:11, said:

Daca as avea putere politica as face din Romania   Singapore 2 ,  dar asta implica si civilizatul populatiei  cu forta ( respectiv amenzi cat nu pot sa duca ).Din pacate insa nu vad scapare pentru tara asta asa ca e de datoria fiecaruia sa se descurce cum poate.
    Felicitari pentru modul in care gandesti, chiar daca de multe ori prin felul in care te exprimi nu reusesti sa ne transmiti coerent mesajul.

   "on topic" : In Romania piata auto sh este plina de masini cu defecte ascunse, ce ajuta pe vanzator sa obtina un pret nemeritat, important este sa apelati ori la un expert auto ori la o verificare facuta de o reprezentanta/ ceva service auto mai serios.
Din discutiile cu unii "importatori auto", sa nu le spunem altfel, mi s-a spus ca pretul cu care se vinde o masina este pretul just, atat timp cat exista o persoana dispusa sa-l plateasca fara verificari amanuntite. Si au oarecum dreptate atat timp cat nu apar reglementari serioase dpdv legal, spre exemplu daunele totale constatate pe RCA/CASCO, ce pot fi in prezent reparate de diferiti terti daca se justifica dpdv economic, nu al sigurantei.
   Nu exista in prezent o institutie care sa verifice automobilul imediat dupa ce a fost reparat si sa constate daca acesta mai corespunde parametrilor tehnici, franare/siguranta/metoda aleasa de reparare/materiale samd.

Edited by takemeintoyourskin, 12 November 2018 - 20:50.


#71
gogonelus

gogonelus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.11.2018
Stiti care e parerea mea ? Romanilor le place sa fie mintiti !!! daaa..., le placeeee.. Altfel nu pot sa inteleg cum inca mai functioneaza povestile cu masini de 200 Cp care au apartinut unor nemti/belgieni/olandezi etc... si care nu le foloseau decat in weekend sau la piata...
Cum naiba se face ca toti vesticii dau o caruta de bani pe o masina - 60-70.000 euro - pentru ca dupa 3-4 ani sa o vanda cu 10.000 ? Si unde mai pui nemtii sunt si al naibii de economi din fire...
Cum naiba se face ca in toate statisticile oficiale din vest o masina merge in medie 40-50.000 km / an, iar in RO ajung dupa 10 ani cu 150.000 km ?
Cum naiba se face la la dealerii oficiali - nu la gmbh-urile turcesti, sarbesti, albaneze - un Merc, BMW, Audi de 3-4 ani are 150 k km iar pretul sare de 20 k euro, iar in RO toata lumea prinde pomeni de 10 K euro ?
Credeti ca nu se stiu toate astea de catre cumparatorii de masini SH ? Eu cred ca se stiu....dar fiecare spera/crede ca e mai norocos/smecher ca vecinul si sigur lui nu i se poate intampla sa ia tzeapa...

#72
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 gogonelus, on 20 noiembrie 2018 - 22:05, said:


Cum naiba se face ca in toate statisticile oficiale din vest o masina merge in medie 40-50.000 km / an, iar in RO ajung dupa 10 ani cu 150.000 km ?


Vezi ca statisticile spun cu totul altceva.

La noi preturile sunt mai mici pt ca se fraudeaza masiv tva-ul.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate