Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 

Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra

- - - - -
  • Please log in to reply
263 replies to this topic

#73
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
2011 e anul de fabricatie, tocmai a implinit 111k km.

#74
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postjericho, on 02 octombrie 2015 - 14:28, said:

nu l-am avut dar o spun posesorii si revistele de specialitate.
După faceliftingul realizat la sfârșitul anului 2012, autoturismele fabricate după ăsta au fost vindecate de bolile copilăriei specifice autoturismelor fabricate pana atunci.Indiferent de marca si model, ideal ar fi sa iti cumperi un autoturism fabricat în ultimul an de producție deoarece acestea au rezolvate toate problemele tehnice apărute și depistate în primii ani de exploatare.

#75
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yOifh0FqmRo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] primele review-uri

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cwnZm9bbwAk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

'njoy :)

#76
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007
Mie imi place la astia ca, desi sunt considerati niste low cost, cel putin in comparatie cu Loganul, scaunele de ope macar  sunt comfortabile si schiar au o stofa rezistenta in timp. In viata mea nu am stat mai prost la volan decat intr-un Loga . Desi, culmea, la alte franceze,  in Citroen iar au scaune moi si pufoase, destul de comfortabile.

Edited by tfmercedez, 18 October 2015 - 17:09.


#77
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
De acord cu scaunele, am ramas placut surprins de niste scaune de megan, chiar erau foarte ok la spate, nu ma asteptam, comparativ cu scaune de la Opel, golf sau sport de la audi. Sezutul scurt, dar spatarul ok.

#78
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007

View Postt-balt, on 18 octombrie 2015 - 20:22, said:

De acord cu scaunele, am ramas placut surprins de niste scaune de megan, chiar erau foarte ok la spate, nu ma asteptam, comparativ cu scaune de la Opel, golf sau sport de la audi. Sezutul scurt, dar spatarul ok.
La Insignia am vazut ca se poate regla curbura spatarului sa urmareasca sirea spinarii, pentru maximum de comfort. Reglaje electrice. Ca un scaun de masaj.

#79
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
Văd că nu au renunțat la motorul ala de frigider de 1.4 100cp

#80
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postjericho, on 24 octombrie 2015 - 07:30, said:

Văd că nu au renunțat la motorul ala de frigider de 1.4 100cp

Acum, ca Astra K cantareste mai putin cu 200kg acel motor va fi ok pentru cei linistiti care vor un motor foarte fiabil, asa cum sunt cele aspirate insa  nu la fel de sportiv ca si cele turbo.

#81
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005
O fi, dar cuplul de 130nm e din anii 2000, oricâte kg ar avea mașina

#82
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu chiar. Am cuplu de 137nm la masina si pentru un mers normal nu simt nevoia mai mult. Chiar si la un mers sportiv, daca stii sa pleci turat nu ai absolut nici o problema. Daca te astepti sa ai forta din 2000rpm, uita, mori cu ea in drum pana are zvac. Daca intri in depasire cu 3000 e alta viata.

#83
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postjericho, on 24 octombrie 2015 - 15:48, said:

O fi, dar cuplul de 130nm e din anii 2000, oricâte kg ar avea mașina
Hai sa nu exageram. E ok pt cineva care are de ales intre o compacta versiune de baza si o masina de clasa mica intr-o versiune medie.

Concurenta are si 1.3 sau chiar 1.2 aspirate pe compacte asa ca nu e dracul atat de negru.

#84
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,563
  • Înscris: 15.06.2007
Ei, se putea si mai rau. VW a tras de par o vesnicie de 1,6 benzinar aspirat cu 102CP. Si mai papa si ulei pe deasupra!

#85
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

View Postunderb, on 25 octombrie 2015 - 00:41, said:

Hai sa nu exageram. E ok pt cineva care are de ales intre o compacta versiune de baza si o masina de clasa mica intr-o versiune medie.Concurenta are si 1.3 sau chiar 1.2 aspirate pe compacte asa ca nu e dracul atat de negru.
O fi ok, dar nu e ok pentru o mașină de generație noua și care pleacă de la 15k euro.
O să se vândă și acest motor dar numai la necunoscători sau la cei care nu își permit altă motorizare dar vor neapărat mașina nemțească, domne. Și apoi o sa umple forumurile cu plângeri când or sa vadă cum le da fum un loganist cu 0.9 tce, la jumătate din prețul unei astra

#86
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Posttfmercedez, on 25 octombrie 2015 - 03:21, said:

Ei, se putea si mai rau. VW a tras de par o vesnicie de 1,6 benzinar aspirat cu 102CP. Si mai papa si ulei pe deasupra!
Pentru ca este un produs fiabil care nu îți dă bătăi de cap ca și cele turbo care costa și mai mult,atât la achiziție cât și la întreținere.

View Postjericho, on 25 octombrie 2015 - 08:59, said:

O fi ok, dar nu e ok pentru o mașină de generație noua și care pleacă de la 15k euro.
O să se vândă și acest motor dar numai la necunoscători sau la cei care nu își permit altă motorizare dar vor neapărat mașina nemțească, domne. Și apoi o sa umple forumurile cu plângeri când or sa vadă cum le da fum un loganist cu 0.9 tce, la jumătate din prețul unei astra
Și tu ai motor aspirat și este ok.Ma indoiesc ca după ce au fost date jos cele 200 un Logan cu motorul de 0,90 care dezvolta 90 căluți putere va fi mai sportiv ca și Astra trasa de 100 cai putere.

#87
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postjericho, on 25 octombrie 2015 - 08:59, said:


O fi ok, dar nu e ok pentru o mașină de generație noua și care pleacă de la 15k euro.
O să se vândă și acest motor dar numai la necunoscători sau la cei care nu își permit altă motorizare dar vor neapărat mașina nemțească, domne. Și apoi o sa umple forumurile cu plângeri când or sa vadă cum le da fum un loganist cu 0.9 tce, la jumătate din prețul unei astra
Nu stiu cum e cutia la Astra K dar te asigur ca 0.9tce nu e cu nimic mai presus decat Astra H de 1.4 in conditiile in care H e mai greu decat Logan si K. Nu in afara orasului cel putin. Intamplarea a facut sa cobor din una si sa urc in cealalta.
Asa-i ca nu ai mers cu tce?

tce e dinamic strict in primele 2-3 trepte, cutia lunga taindu-i tot elanul in treptele superioare unde si lagul e destul de prezent.

Legat de dat fum, asta-i o copilarie. Unii merg pe drumul lor in ritmul lor, nu pe drumul altuia dar deja o dam in filozofii.

#88
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Mie mi se pare fata de mrrcedes a si spate de alfa romeo giulietta.

#89
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Mie nu-mi place ca-n portbagaj nu intra porcul de craciun si damigenele cu vin...Astept cu nerabdare caravanul....

#90
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostClovis, on 30 octombrie 2015 - 23:35, said:

Mie nu-mi place ca-n portbagaj nu intra porcul de craciun si damigenele cu vin...Astept cu nerabdare caravanul....

View PostClovis, on 30 octombrie 2015 - 23:35, said:

Mie nu-mi place ca-n portbagaj nu intra porcul de craciun si damigenele cu vin...Astept cu nerabdare caravanul....

Porcul poti sa il legi de masina iar damigenele cu vin le asezi sus, pe plafon.

Edited by fredy2007, 31 October 2015 - 17:00.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate