Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
Last Updated: Oct 04 2021 18:49, Started by
fredy2007
, Jun 01 2015 20:12
·
0
#91
Posted 01 November 2015 - 13:55
Foarte frumos design, daca e si mai usoara cu 200 de kg decat generatia precedenta, o sa fie noua astra g
|
#92
Posted 02 November 2015 - 01:02
Astra G a fost ce a fost pentru ca era o masina ieftina (raportata la vestice) pentru vremea ei. Asta nu prea da semne...
|
#93
Posted 06 November 2015 - 19:17
fredy2007, on 25 octombrie 2015 - 09:13, said:
Pentru ca este un produs fiabil care nu îți dă bătăi de cap ca și cele turbo care costa și mai mult,atât la achiziție cât și la întreținere. Și tu ai motor aspirat și este ok.Ma indoiesc ca după ce au fost date jos cele 200 un Logan cu motorul de 0,90 care dezvolta 90 căluți putere va fi mai sportiv ca și Astra trasa de 100 cai putere. Are logan cumva o versiune de 150cp? Sau peste? Sufera vreo comparatie 1,5dci cu cati caluti o fi avand el acolo, sub 100 in orice caz, cu 1,6cdti cu 136cp? Sau 1,6 benzinar cu 160 cp? |
#94
Posted 06 November 2015 - 19:35
a3ds, on 01 noiembrie 2015 - 13:55, said: Foarte frumos design, daca e si mai usoara cu 200 de kg decat generatia precedenta, o sa fie noua astra g |
#96
Posted 07 November 2015 - 15:59
a3ds, on 07 noiembrie 2015 - 00:29, said: Nu stiu daca a fost cea mai reusita, nefiind fan Opel sub nici o forma; doar ca are o reputatie de masina decenta, fiabila si ieftin de intretinut. |
#97
Posted 07 November 2015 - 16:17
#98
Posted 07 November 2015 - 16:36
Momentan numai 1.0 -1.4 turbo cu maximal 150cp. Si diesel 1.6 cdti cu maximal 136cp. Motoare mai mari v-a primii la anul, cel pe benzina este nou, 1.6 turbo cu max. 220cp (dar si versiuni cu mai putini cp).
|
#100
Posted 08 November 2015 - 13:19
underb, on 07 noiembrie 2015 - 17:59, said:
Si 1.0 si 1.4 sunt noi, nu doar 1.6. |
|
#102
Posted 09 November 2015 - 10:42
L-am vazut azi in carne si oase cu prilejul vizitei la doctor cu J-ul din dotare.
Masina e evident mai spatioasa, dar si ceva mai mica. Masina arata foarte bine altfel, e de pus pe shortlist pentru oricine vrea o compacta noua. Rivalizeaza cu Seat Leon ca look si interiorul arata semnificativ mai bine. |
#103
Posted 09 November 2015 - 12:24
underb, on 08 noiembrie 2015 - 22:42, said:
Din cate stiu 1.6 SIDI e cel mai vechi motor Opel cu injectie directa si mi se pare ciudat sa n-aiba cutie pt el. Probabil sunt alte chestii mai subtile care trebuiesc finisate. Iar "noul" 1.6 turbo v-a ajunge pana la 220cp. Desigur ar putea folosii cutia de la OPC, dar prea scumpa, price-optimizing. Actualul 1.6 sidi cu 200cp si 300NM se v-a putea comanda parca din ianuarie 2016 (in DE). Vauxhall in UK il are deja. Si am auzit (dar ceva mai de departe, se pare ca mai mult zvon la Opel), ca din 2016 eventual 8-gear automatic, care este deja folosit de GM in anumite modele (de ex Camaro). |
#104
Posted 09 November 2015 - 13:45
andrew1980, on 07 noiembrie 2015 - 16:17, said:
Pai cum a scos VW din 2.0Bi-TDI 240CP si 500 Nm.... s-ar putea...dar cu fiabilitatea cum am sta? Eu as prefera sa creasca mai putin puterea dar sa scada consumul de combustibil. Si asa pana la 100kmh, motorul foloseste cel mult jumatate din puterea maxima. |
#108
Posted 10 November 2015 - 10:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users