Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sfat achiziție laptop 2 in 1...

Problema generator benzina

Sfat achizitie tractor McCormick/...
 Spalarea hainelor care nu au fost...

Renault Laguna

Recomandarea vacanta in Romania

Comarnic-bombardament cu pietre
 Cat de lung sa fie biroul meu?

Scutire impozit angajati industri...

Citire schema instant apa calda

Tv vs Consola
 dobandire licenta de taxi

Solutii incarcare telefon ce vine...

Intrebare op anaf

Redirectionare apeluri... de iesi...
 

Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra

- - - - -
  • Please log in to reply
263 replies to this topic

#55
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postsoldatel56, on 14 iulie 2015 - 19:02, said:

Având in vedere ca au restrâns fabricile in care se produce Astra, nu ar fi rentabil sa produca si J si K.

Foarte corect punctul tau de vedere.Pentru Opel este mult mai usor sa fabrice doar Astra K decat versiunea J.Ce va fi, vom vedea.

#56
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,883
  • Înscris: 05.08.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rmqHUcmc7lw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] - un preview putin mai detaliat de la lansarea internationala a modelului. E in engleza.

Edited by t-balt, 22 August 2015 - 07:18.


#57
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Foarte interesant review-ul. Raman la parerea ca Opel e sub concurenta germana dar au evoluat oricum.
+
- greutatea mai mica
- gama de motoare noi
- imi place pozitionarea sistemului multimedia
- scaunele par bune

-
- plastic tare peste tot (inclusiv pe fetele de usi, lucru impardonabil din punctul meu de vedere in clasa asta)
- volanul este horror (te pierzi in comenzi)
- grila fata tip fagure este mai urata decat la Dacia
- spatiul pentru locurile din spate nu pare prea mare
- nu au reusit si ei sa puna pe un model din 2015 o tija hidraulica de deschidere a capotei.
- semnalizatoarele nu sunt in oglinzi

#58
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,695
  • Înscris: 08.03.2015
Din pacate ultimul model cu pistonul hidraulic a fost Astra H.

#59
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007

View Postunderb, on 22 august 2015 - 13:42, said:

Din pacate ultimul model cu pistonul hidraulic a fost Astra H.
Cred ca a fost si primul. O fi mai scump? Probabil, daca comparam cu un "bat" metalic ca la dacie.

#60
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,695
  • Înscris: 08.03.2015
Am mai zis-o si cu alta ocazie. Desi un produs cu caracteristici superioare Astrei H, Astra J (ca pe K nu l-am vazut) mi se pare facut mai economic. Mai elaborat dar mai economic din pacate. Am vazut multe repere gen capace si capacele, panouri prin portbagaj, chiar comenzi, diverse prinderi si cleme similare sau chiar identice cu cele de la C4 (la care unele s-au rupt, cum e prinderea capacul de la rez pt lichidul de parbriz). Stie cineva daca Opel a inceput sa lucreaze cu Visteon?
Sa nu uit, pana si cheia e ca la C4 si implicit si butucul plus ce mai e pe acolo, probabil Valeo. Comenzile par tot Valeo.
A, da, la H tot panoul usii este din poliuretan cu o parte textila aplicata. Doar buzunarul, care este aplicat pe panoul usii e din plastic. La J parca nu e asa ( nici nu m-am uitat atent).
Ce am mai vazut, diverse repere prinse la H cu suruburi sau cleme metalice, la J sunt prinse cu clipsuri/cleme de plastic.
Sa vedem J-ul...
Ca ziceam de C4. Cu H-ul nici dupa mai bine de 1 an nu m-am obisnuit 100%. In J m-am simtit ca acasa in C4 de la primul drum. Trageti voi concluziile.

Edited by underb, 23 August 2015 - 09:19.


#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
Probabil mai toti producatorii trag cu ochiul la reno-logan. Astia-s campioni la scaderi de costuri, si cred ca nu conteaza calitatea.
In fond au dreptate. Ce rost are sa ajunga la fier vechi o masina plina de componente sanatoase.
Daca se strica doar o piesa, orice om normal cauta sa o repare/inlocuiasca. Dar cand se rup sau strica o multime de maruntisuri, proprietarul se enerveaza si scapa de masina proasta.
Astia zici ca fac concurs cum sa faca masina mai ieftina la limita bunului simt in privinta calitatii. Porcaria este ca tendinta se observa si la case mai spalate. Asta este, povestea cu "pozitionarea brandului".

#62
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,695
  • Înscris: 08.03.2015
Cam asa mi-e C4-ul dar mai ramane minim 3 ani.
Desi a fost mai fiabil decat Hul pe care il stiu de nou (fiind in familie) si desi nu e nimic in neregula cu el dpdv tehnic parca nu mai e cum era odata, pe cand Hul parca e mai verde desi e putin mai vechi (dar cu rulaj mai mic).
Nici nu stii cum e mai bine.

#63
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Posttfmercedez, on 23 august 2015 - 18:39, said:

Probabil mai toti producatorii trag cu ochiul la reno-logan. Astia-s campioni la scaderi de costuri, si cred ca nu conteaza calitatea.
De asta Renault era sa dea pana acuma de cateva ori faliment insa a avut noroc cu statul francez care este actionar la aceasta firma si in ultimii 10 ani cu subsidiara marca Dacia, low cost pentru occidentali, care a ajutat firma mama Renault sa ramana pe linia de plutire.Produsele Renault sunt cele mai ordinare din cele produse de firmele occidentale.
Imi permit sa afirm ca Astra K va fi mult mai bine realizata fata de actuala J.Aseara m-am uitat pe situl Opel.de si am vazut ca la ei este disponibil pentru cumparare doar modelul Astra K in timp ce la noi este disponibil deocamdata doar modelul J.

Edited by fredy2007, 24 August 2015 - 08:29.


#64
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,499
  • Înscris: 15.06.2007
Inca putin off topic. Citeam pe undeva cat de"mandrii" erau cei de la Logan, ca fac bordul dintr-o singura piesa turnata, sau ca au redus procesul de fabricare al scaunelor, reusind sa elimine nu stiu ce surub sau mai multe. Bai, dar ati stat pe scaunele alea din logan? Eu dadeam vina pe spatiul putin din astra G, dar cand am condus logan (era astra in service si am primit logan la schimb), mi s-a parut neconfortabila. Contactul masinii cu asfaltul se face prin anvelope. Iar contactul intre masina si sofer se face prin scaune. Eu consider ca scaunele trebuie sa fie cat mai confortabile.
Macar ca Opel are optional, disponibil scaune ortopedice, se laudau ca doar Mercedes mai are asa ceva.

#65
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Din luna octombrie 2015,  Opel Astra K va fi disponibil la dealeri.Asa zic cei de la Auto Bild.Abia astept sa vad live acest model de Astra.

#66
soldatel56

soldatel56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 816
  • Înscris: 18.06.2006
Prețul de pornire al noului Astra 5 uși este de 15.600 euro, cu TVA, aferent versiunii Selection cu propulsorul de 1,4 litri și 100 CP. Aceasta reprezintă totodată varianta de bază dintre puterile motoarelor pe benzină, în timp ce plaja de puteri disponibile va ajunge până la 200 CP. Motorul turbo 1.0 ECOTEC cu injecţie directă aduce performanțe de 4,2 l/100 km consum mediu și o valoare a emisiilor de 96 g CO2/km și este disponibil pe modelul Astra începând de la 16.800 euro. Toate motoarele pe benzină şi diesel au o cilindree de până la 1,6 litri și combină cel mai înalt nivel de eficienţă cu reacţii excelente, o rulare uniformă şi un nivel de zgomot redus. Printre ele se numără și propulsorul complet nou 1.4 ECOTEC turbo cu injecţie directă cu patru cilindri, care își are debutul în echiparea noului Astra. Motorul, cu un design ce asigură reducerea greutăţii, integral din aluminiu, este disponibil cu o putere de 92 kW/125 cp sau de 110 kW/150 cp și asigură un cuplu maxim de până la 245 Nm.
Noua generaţie de scaune ergonomice premium, certificate AGR asigură un confort suplimentar datorită combinaţiei unice dintre funcţiile de reglare a suportului lateral, de masaj şi de memorare şi cea de ventilaţie. Pachetul cu scaun pentru șofer cu masaj, reglabil pe 16 direcții, cu memorie, încălzire și ventilație și scaun pasager cu încălzire și ventilație este disponibil la prețul de 2.300 Euro cu TVA. Numeroase alte funcții și pachete includ opțiuni precum scaune spate încălzite sau comenzi pe volan și volan încălzit.
Noul Astra este un deschizător de drumuri în materie de tehnologii pentru confort şi siguranţă, dar și de conectivitate. Noua versiune a sistemului IntelliLink cu ecran tactil color 7 inch și proiectarea smartphone-ului via Apple CarPlayşi Android Auto este standard începând cu echiparea Enjoy și este disponibil la Selection pentru 450 Euro cu TVA.
Iluminarea inteligentă cu matrice cu LED-uri IntelliLux LED® Matrix din echiparea noului Astra, care asigură în mod automat o iluminare optimă în faza de drum, fără a-i orbi pe ceilalţi şoferi, reprezintă o noutate absolută şi o caracteristică de siguranţă complet nouă în segment. Superopțiunea are un preț extrem de competitiv în segment, de doar 1.100 euro cu TVA. Mai mult, pachetul Innovation ce include Navi 900 IntelliLink și sistemul IntelliLux LED® Matrix este disponibil pentru doar 1.300 Euro cu TVA, iar numeroase alte combinații pun în valoare atât funcțiile prin care Astra își impune prezența în clasa compactă, cât și accesibilitata acestora.


Sursa mail de la Di-Bas

#67
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
TEST în premieră cu noul Opel Astra K. Insuportabila uşurătate a maşinii de familie

http://www.promotor....amilie-14772414

#68
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,444
  • Înscris: 02.09.2005
sper sa nu fie un FAIL la fel ca astra J
in ziua de azi nici nu stii ce masina sa mai iei, toate sunt facute sa te tina cam 4-5 ani, naiba sa le ia...

#69
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postjericho, on 02 octombrie 2015 - 12:13, said:

sper sa nu fie un FAIL la fel ca astra J
in ziua de azi nici nu stii ce masina sa mai iei, toate sunt facute sa te tina cam 4-5 ani, naiba sa le ia...

De ce zici ca Astra J este un FAIL?Detii acest autoturism(l-ai detinut), poate fabricat din anul 2013 incoace si ai avut cu el foarte multe probleme tehnice?

#70
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,444
  • Înscris: 02.09.2005
nu l-am avut dar o spun posesorii si revistele de specialitate.

#71
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,250
  • Înscris: 26.06.2003
Deschide orice forum monomarca si o sa vezi multe plangeri. J-ul e cea mai solida compacta pe care am avut-o vreodata.
La noi vin si multe hingherite prin inchirieri pe'afara cu sute de mii de kilometri si vandute ca masina de babute la noi. Cam tot ce se vede Astra J break diesel adus din DE/HOL la noi si pus pe site-urile de specialitate e rental queen samsarit.
Si se mai mira lumea ca pica chestii.

Si mie mi-a picat senzorul de la vasul de antigel, in rest masina e tip top. E grea, si asta se vede in uzura franelor, de ex,, dar sta foarte bine pe sosea si se aseaza bine la drum tocmai din cauza asta.
K-ul nou mi se pare excelent, daca au rezolvat problema locului din spate, cand apare break-ul o sa sune tare bine pentru mine.

#72
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostdanX, on 02 octombrie 2015 - 15:04, said:

Deschide orice forum monomarca si o sa vezi multe plangeri. J-ul e cea mai solida compacta pe care am avut-o vreodata.
La noi vin si multe hingherite prin inchirieri pe'afara cu sute de mii de kilometri si vandute ca masina de babute la noi. Cam tot ce se vede Astra J break diesel adus din DE/HOL la noi si pus pe site-urile de specialitate e rental queen samsarit.
Si se mai mira lumea ca pica chestii.

Si mie mi-a picat senzorul de la vasul de antigel, in rest masina e tip top. E grea, si asta se vede in uzura franelor, de ex,, dar sta foarte bine pe sosea si se aseaza bine la drum tocmai din cauza asta.
K-ul nou mi se pare excelent, daca au rezolvat problema locului din spate, cand apare break-ul o sa sune tare bine pentru mine.
Foarte corect.Orice piese este un consumabil care are durata de viata limitata.Ai ajuns la 200.000-250.000km, la orice autoturism trebuie inlocuit kitul de ambreiaj, samd, iar problemele tehnice se acutizeaza mai repede si in functie de stilul de condus al fostului proprietar si preocuparea acestuia sa isi intretina autoturismul, iar de regula autoturismele aduse de samsari la noi au km reali peste 170.000 rulati cand deja acestea au iesit din garantie.
Ce an de fabricatie are autoturismul tau?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate