Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Dedeman Pitesti - angajati incompetenti. Nu stiu unde e marfa in magazin!

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 ammazon, on 18 mai 2015 - 19:33, said:

Da, foarte frumos gestul lor și de apreciat. Problema este că, nu conducerea e de vină ci personalul din magazin, care nu e suficient de instruit și nu e croit pentru servirea clienților.
Cu alte cuvinte, dacă le ceri mai multe informații devin agresivi verbal și adoptă un comportament demn de o stână și nu de un supermarket (aici nu generalizez și mă refer strict la experiența mea cu Dedeman Valea Cascadelor, București).
Gresit . Problema e conducerea care da salarii de cacat iar personalul sta de obicei cateva luni dupa care isi baga ceva in el de serviciu. Daca crezi ca cineva pentru 700 ron/luna isi da interesul inseamna ca traim in lumi paralele. Intai ofera un salariu decent si dupa aia sa ai pretentii (ca angajator). Am impresia ca in magazinele astea mari important e sa sa platesti cat mai putin angajatii dar sa nu ai si pretentii de la ei.

#20
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
E aproximativ corect și ceea ce spui tu însă, ce vină am eu ca și client că ăla câștigă puțin? Îi dă cumva acest fapt dreptul acelui angajat să fie nepoliticos cu mine?

#21
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Excelent raspunsul doamnei Marioara Dospinescu , profesionalism si  distinctie  deosebita . Impresionant pentru o firma romaneasca . asa ceva . Felicitari sincere si modului in cate au "sensibilizat " angajatii de  acolo  dupa o postare  inspirata a in initiatorului  . Bravo doamna  Dospinescu  ,  iata ca se poate  !  Posted Image

#22
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Doamna Marioara Dospinescu, poate aruncati si un ochi prin Dedeman sos. Giurgiului. Atata debandada intr-un magazin rar am intalnit, culoare blocate de scari, cutii si produse mai mult sau mai putin complete, produse care sant in stoc dar nu sant expuse, asta toate constatate pe pielea mea saptamana trecuta.

#23
TazCelRau

TazCelRau

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 956
  • Înscris: 28.06.2009

 roland_s, on 19 mai 2015 - 21:05, said:

DECI SE POATE. Azi am primit un telefon de la Dedeman ca sa ma anunte ca a sosit lacatul. Cum aveam drum in oras am zis ca nu mai e nevoie sa il trimita cu agentul lor ca vin eu. Si am venit in jurul orei 18. Si am observat o schimbare radicala. Cum am ajuns am intrebat la informatii, doamna de acolo imediat mi-a dat lacatul. Dar nu aici e vorba de acea schimbare. Ci in magazin. Am intrat in magazin si parca erau alti angajati. Adica erau aceeasi dar alt comportament. Cum m-am apropiat de un raft imediat un angajat a sarit sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva. Ii spun ca as vrea un lant. Ma trimite la raionul scule (vechiul raion unde nimeni nu stia nimic). Omul de acolo sare sa ma ajute. Ii spun ca vreau un lant. Imi arata de care are, ne sfatuim impreuna, in final iau 2 m de lant. Dupa aceea ma intreaba politicos daca mai poate sa ma ajute cu ceva. Ii spun ca vreau un furtun de apa. Ma trimite la raionul gradina. Acolo la fel un angajat foarte politicos, a vorbit, ne-am sfatuit si in final am luat furtunul care imi trebuia. Apoi il intreb de niste corturi. Foarte amabil imi explica de fiecare cort ce si cum. La fel, la final ma intreaba politicos daca mai poate sa ma ajute cu ceva...
Parca s-au schimbat cu 180 de grade. Nu stiu, poate i-a bagat careva in sedinta, dar azi erau mult mai amabili. Habar nu am ce s-a intamplat ... insa schimbarea e in bine.
Sincer astazi mi-a facut placere sa intru in Dedeman si sa fac cumparaturi. Daca si pe viitor vor fi asa (adica se vor comporta la fel de amabili), voi reveni cu placere.
Li se mai vedeau frunzele de la morcovi?

#24
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 ammazon, on 28 mai 2015 - 19:50, said:

E aproximativ corect și ceea ce spui tu însă, ce vină am eu ca și client că ăla câștigă puțin? Îi dă cumva acest fapt dreptul acelui angajat să fie nepoliticos cu mine?
Nu ai nici o vina si sunt de acord ca tu ca cumparator trebuie sa fi servit corespunzator. Eu ma referam la faptul ca nu cunosc produsele si locatia lor....nu ca sunt nepoliticosi si/sau vorbesc urat cu clientii. Asta e alta discutie si nu e normal sa fie nepoliticosi.

#25
Carman2015

Carman2015

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 14.01.2015
Io faca eram marioara murarescu aia de la dedeman, trimiteam doi bronzati sa-ti umple burta cu lacate, apoi sa te arunce in lacu' ala al vostru!

#26
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Dospinescu ma carman nu Murarescu  Posted Image

#27
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
Dedeman a avut si el Black Friday. In ton cu celelalte magazine, adica mediocru, dar asta e partea a doua.
Rasfoind oferta de pe site, am facut o comanda la o lanterna...
Primind mail ca produsul e rezervat in magazin doar 24 de ore, nu am ajuns sambătă dupa el, aşa ca mi-am luat gândul.
Luni suna un angajat dedeman, simpatic baiatul, nimic de zis, ca daca mai vreau comanda, inca e disponibila.
Stabilesc sa ma duc dupa 4, cand ies de la munca.
Ajung la dedeman, ma duc la biroul informatii, cum scria si in mail, si cum m-a indrumat si baiatul de mai devreme. Ca de acolo se ridica comenzile, ba chiar baiatul mi-a atras atentia in mod expres sa nu iau produsul de la raft, sa-l iau de la informatii.
O fata acolo, se uita la mine de parcă aş fi fost o poartă nouă.
Îi explicam io că bleck fraidei, că lanternă, că virgulă comandă, degeaba. Sincer, ziceai ca vorbesc cu o mătură. Că daca era gorilă, cred că o dumiream şi plecam totusi cu lanterna. Chiar nu parea să inteleagă nici ce e ala Black Friday.
Şi faza cea mai tare, plictisit, am lasat-o in plata domnului si am plecat, când ajung la ieşire o aud strigand după mine "nu am inţeles bine, aţi pierdut o lanternă?"

#28
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
Probabil tu ai vorbit cu femeia de servici. De acolo si confuzia cu matura...

#29
doinastela

doinastela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,962
  • Înscris: 19.05.2006

 roland_s, on 19 mai 2015 - 21:05, said:

..Ii spun ca vreau un furtun de apa. Ma trimite la raionul gradina. Acolo la fel un angajat foarte politicos, a vorbit, ne-am sfatuit si in final am luat furtunul care imi trebuia. Apoi il intreb de niste corturi. Foarte amabil imi explica de fiecare cort ce si cum...
trebuia sa probati impreuna 1-2 corturi, asa era profesionist. Posted Image

 Carman2015, on 31 mai 2015 - 13:15, said:

Io faca eram marioara murarescu aia de la dedeman, trimiteam doi bronzati sa-ti umple burta cu lacate, apoi sa te arunce in lacu' ala al vostru!
ce imagine dizgratioasa ne sugereaza replica ta.. Posted Image

 AMETHIST, on 24 noiembrie 2015 - 20:49, said:

Probabil tu ai vorbit cu femeia de servici. De acolo si confuzia cu matura...
cred ca te referi la o femeie de serviciu .. sau la o femeie cu servici ..apropos de confuzii..

#30
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Mda, iar au revenit la vechea meteahna. Pe 25 octombrie am vrut sa cumpar niste brichete din astea: http://www.dedeman.r...achet/p/2009743 .
Mai cumparasem si in trecut si stiam ca nu le tin in magazin, ci in depozit. Ma duc la raionul de termice. Intreb acolo un angajat daca au asa ceva. NU AVEM imi raspunde rastit. Doar ce avem in magazin. Ii spun ca am mai luat si altadata si nu tineau in magazin, ci in depozit. Si ca atunci cineva mi-a adus din depozit. Nu avem domnule, ce eu nu stiu ce zic? Doar ce e expus in magazin. Il rog sa verifice in calculator. De doua ori ma refuza. Apoi scarbit se duce. Si ... erau 62 de pachete de brichete in magazin (in depozit). Nervos nevoie mare ma intreaba: cate vreau? Ii spun ca doua. Ma vede fara carut si imi spune: daca nu aveti carut nu va pot aduce. Dar eu aveam carut, numai ca il lasasem mai in spate. Ii arat carutul. Scarbit, i-a carutul si se duce dupa brichete. Dupa ceva timp mi le aduce. Dau sa iau carutul, insa zice: nu nu se poate, sa va fac o foaie. Ok. Intre timp uita de foaia mea, si se apuca de vorbit cu o duduie. Ii spun din nou de foaie. Scarbit imi face una.
Alo, Dedeman Pitesti, ce se intampla cu angajatii dvs? De ce clientii trebuie sa se roage de ei pentru marfa?

Edited by roland_s, 28 October 2016 - 17:21.


#31
webasto

webasto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 02.11.2016
Ești cam reclamagiu matale din ce-mi dau eu seama. Din acela cu gura mare.  Probabil se mai uită și la fața omului și felul cum i te adresezi. Locuiesc in apropierea magazinului și imi fac cumpărăturile numai de acolo și pot să spun că de fiecare dată mi s-a vorbit foarte frumos și am fost foarte mulțumit de serviciile lor. Ii compari cu celelalte magazine de profil din oraș unde dai cu tunul și nu gasești un angajat să poți discuta cu el ? Din partea mea sunt no.1.

Edited by webasto, 02 November 2016 - 01:40.


#32
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008
Si ce salariu zici ca ai la ei si pe ce raion lucrezi?

#33
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 webasto, on 02 noiembrie 2016 - 01:16, said:

Ești cam reclamagiu matale din ce-mi dau eu seama. Din acela cu gura mare.  Probabil se mai uită și la fața omului și felul cum i te adresezi. Locuiesc in apropierea magazinului și imi fac cumpărăturile numai de acolo și pot să spun că de fiecare dată mi s-a vorbit foarte frumos și am fost foarte mulțumit de serviciile lor. Ii compari cu celelalte magazine de profil din oraș unde dai cu tunul și nu gasești un angajat să poți discuta cu el ? Din partea mea sunt no.1.
Oare patronii Dedeman stiu ca angajatii lor vand "dupa fata omului"? Oare ei stiu ca, din comoditate, lene, sau mai stiu eu ce, angajatii lor refuza sa se duca in depozit dupa marfa ceruta de client, si il aburesc cu "nu e dom-le in stoc"? Cred ca nu. Daca nu au vanzari, nu au profit, iar daca vanzatorii lor nu vor sa vanda marfa ... nu or sa aiba vanzari.
Deci ciudat. Acum am aflat ca vanzatorii din Dedeman vand "dupa fata omului"!
LE acum vad ca esti la primul post de aici. Dupa numai un post ti-ai dat seama de asta? Cumva lucrezi la raionul Termice din Dedeman Pitesti?

Edited by XL700VA, 02 November 2016 - 13:20.


#34
webasto

webasto

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 02.11.2016
Nu stimate, nu lucrez la Dedeman si nu am nicio legatura cu acel magazin. Am un job mult mai bun decat vanzator stai linistit. Eu am spus doar ca am fost tratat ok acolo ori de cate ori am fost. Trebuia sa am mai multe posturi ca sa postez in aria ta aici sau cum ?

#35
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,382
  • Înscris: 03.03.2016
Pe viitor puteți sa vedeți în aplicație sau site unde e localizat un produs ,fără sa .ai fie nevoie sa intrebati

Attached Files



#36
bbseptik2017

bbseptik2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 23.08.2017

 XL700VA, on 17 mai 2015 - 18:48, said:

Sambata 16-05 ma uitam pe site-ul celor de la Dedeman. Vad un lacat de remorca la 31,56 de lei. Cum am o remorca auto, voiam acel lacat. Stai, imi zic sa nu fac drumul degeaba. Sun la serviciul clienti si intreb daca acest produs se afla pe stoc la magazinul din Pitesti. Da, se afla sunt 2 bucati. Bingo, pornesc voios spre magazin. Ajung si acolo intreb la informatii unde se gaseste acel produs. Duduia se uita ciudat la mine - nu stie!!! Intreb un angajat. Ma trimite la raionul de scule (raionul 37). Ajung acolo, intreb angajatii de pe raion. Normal ca nu stiu. Ii rog sa deschida un calculator si le arat cu degetul produsul. Verifica si ei si imi comfirma si ei ce mi-a spus cel de la serviciu clienti si anume ca acel produs se afla in stoc. Dar stupoare nu stie unde se afla in magazin. Se uita pe raion, apoi gata gaseste solutia: nu ca nu e la noi, e la raionul de la parchet!!! Ma duc si acolo, si da ati ghicit nici cei de la acel raion nu stiu unde se afla acest produs. Sun la serviciul clienti de pe mobil si ii rog sa ma ajute ei sa imi spuna pe ce raion se afla acel produs. Culmea nici ei nu stiu. Imi spun ca fiecare magazin isi aranjeaza marfa cum vrea. Deja ince sa ma enervez. Plec din magazin fara acel lacat. In veci nu mai dau pe la Dedeman Pitesti!!!
Produsul pe care l-am vrut este acesta: http://www.dedeman.r.../lacat-mic.html

Tare asta!!

 XL700VA, on 18 mai 2015 - 19:27, said:

Astazi am primit un telefon de la un reprezentant Dedeman care si-a cerut scuze. Tot el m-a asigurat ca pana miercuri imi aduce produsul si il  trimite acasa la mine printr-un agent de vanzari. Am acceptat oferta, deoarece magazinul de unde am comandat acest produs on line (cum am specificat in postul 9) mi-a spus ca il aduce abia peste 2-3 saptamani! Asa ca am acceptat oferta Dedeman.
Se pare ca totusi celor de la Dedeman nu le sunt indiferenti clientii. Faptul ca imi trimit produsul acasa gratis dovedeste ca isi dau seama ca au gresit, si ca incearca sa repare eroarea.

Incredibil! Acus' cum de l-au gasit??? Sau sunt produse care apar in mod misterios pe rafturi, la un pocnet din degete?? Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate