Dedeman Pitesti - angajati incompetenti. Nu stiu unde e marfa in magazin!
Last Updated: Mar 31 2022 15:41, Started by
XL700VA
, May 17 2015 18:48
·
0
#1
Posted 17 May 2015 - 18:48
Sambata 16-05 ma uitam pe site-ul celor de la Dedeman. Vad un lacat de remorca la 31,56 de lei. Cum am o remorca auto, voiam acel lacat. Stai, imi zic sa nu fac drumul degeaba. Sun la serviciul clienti si intreb daca acest produs se afla pe stoc la magazinul din Pitesti. Da, se afla sunt 2 bucati. Bingo, pornesc voios spre magazin. Ajung si acolo intreb la informatii unde se gaseste acel produs. Duduia se uita ciudat la mine - nu stie!!! Intreb un angajat. Ma trimite la raionul de scule (raionul 37). Ajung acolo, intreb angajatii de pe raion. Normal ca nu stiu. Ii rog sa deschida un calculator si le arat cu degetul produsul. Verifica si ei si imi comfirma si ei ce mi-a spus cel de la serviciu clienti si anume ca acel produs se afla in stoc. Dar stupoare nu stie unde se afla in magazin. Se uita pe raion, apoi gata gaseste solutia: nu ca nu e la noi, e la raionul de la parchet!!! Ma duc si acolo, si da ati ghicit nici cei de la acel raion nu stiu unde se afla acest produs. Sun la serviciul clienti de pe mobil si ii rog sa ma ajute ei sa imi spuna pe ce raion se afla acel produs. Culmea nici ei nu stiu. Imi spun ca fiecare magazin isi aranjeaza marfa cum vrea. Deja ince sa ma enervez. Plec din magazin fara acel lacat. In veci nu mai dau pe la Dedeman Pitesti!!!
Produsul pe care l-am vrut este acesta: http://www.dedeman.r.../lacat-mic.html Edited by roland_s, 17 May 2015 - 18:49. |
#2
Posted 17 May 2015 - 18:54
Daca te iei dupa link, acel produs ar trebuia sa fie in zona unde sunt si accesorile auto
Home » Auto » Remorci auto si accesorii » Accesorii remorci auto » LACAT MIC |
#3
Posted 17 May 2015 - 18:57
Din păcate nu e un caz izolat. Ceva de genul am pățit și eu la Dedeman pe Valea cascadelor, București.
I-am întrebat unde găsesc produsul pe care îl căutam, m-au tot trimis de la un raion la altul până m-am plictisit... În cele din urmă mi-am cumpărat produsul căutat de la Leroy Merlin. Edited by ammazon, 17 May 2015 - 19:00. |
#4
Posted 17 May 2015 - 18:58
Teoretic, dupa codul produsului care este pe site, inafara de stoc, ar fi trebuit sa indice si pozitia in magazin, adica raionul, randul si raftul.
|
#5
Posted 17 May 2015 - 19:01
feribalint, on 17 mai 2015 - 18:54, said:
Daca te iei dupa link, acel produs ar trebuia sa fie in zona unde sunt si accesorile auto Home » Auto » Remorci auto si accesorii » Accesorii remorci auto » LACAT MIC |
#6
Posted 17 May 2015 - 19:08
Magazinele Dedeman fizice au regim de auto-servire, nu de servire asistata.
Pe de alta parte, de ce nu ai folosit optiunea "Rezervare in magazin" direct din site? P.S. Este foarte probabil ca locatia produselor sa fie cunoscuta numai de anumite departamente, nu de toti. Depinde ce politici interne au. Edited by dexterash, 17 May 2015 - 19:09. |
#8
Posted 17 May 2015 - 19:27
De ce nu il comanzi de pe site? Sa-si bata ei capul cu gasirea lui?
|
#9
Posted 17 May 2015 - 19:32
In final l-am comandat on line dar de pe alt site (de la un magazin online de remorci auto).
|
#11
Posted 17 May 2015 - 21:57
Vorbesti serios? Cum e posibil, ca intr-un magazin cu cateva zeci de mii de produse si cateva sute de angajati, unii dintre acestia sa nu stie unde este asezat un produs din care sunt DOUA bucati pe stoc? Este aberant, este impardonabil, este un atentat si o jignire la adresa inteligentei cumparatorilor de tip dedeman! Trebuie mers pana-n panzele albe si reclamata/rezolvata problema! (sper ca macar asta sa stie, unde au "panzele albe")
|
#12
Posted 17 May 2015 - 22:44
Daca sunt in sistem nu inseamna ca exista si fizic din cauza de taptarap despre care calculatorul sau angajatii nu stiu.
|
#13
Posted 18 May 2015 - 06:22
Sau din cauza ca multi client pun un produs in cos, dupa care se razgandesc si abandoneaza produsul prin alte raioane.
|
#14
Posted 18 May 2015 - 17:14
.
roland_s, on 17 mai 2015 - 18:48, said:
Sambata 16-05 ma uitam pe site-ul celor de la Dedeman. Vad un lacat de remorca la 31,56 de lei. Cum am o remorca auto, voiam acel lacat. Stai, imi zic sa nu fac drumul degeaba. Sun la serviciul clienti si intreb daca acest produs se afla pe stoc la magazinul din Pitesti. Da, se afla sunt 2 bucati. Bingo, pornesc voios spre magazin. Ajung si acolo intreb la informatii unde se gaseste acel produs. Duduia se uita ciudat la mine - nu stie!!! Intreb un angajat. Ma trimite la raionul de scule (raionul 37). Ajung acolo, intreb angajatii de pe raion. Normal ca nu stiu. Ii rog sa deschida un calculator si le arat cu degetul produsul. Verifica si ei si imi comfirma si ei ce mi-a spus cel de la serviciu clienti si anume ca acel produs se afla in stoc. Dar stupoare nu stie unde se afla in magazin. Se uita pe raion, apoi gata gaseste solutia: nu ca nu e la noi, e la raionul de la parchet!!! Ma duc si acolo, si da ati ghicit nici cei de la acel raion nu stiu unde se afla acest produs. Sun la serviciul clienti de pe mobil si ii rog sa ma ajute ei sa imi spuna pe ce raion se afla acel produs. Culmea nici ei nu stiu. Imi spun ca fiecare magazin isi aranjeaza marfa cum vrea. Deja ince sa ma enervez. Plec din magazin fara acel lacat. In veci nu mai dau pe la Dedeman Pitesti!!! Produsul pe care l-am vrut este acesta: http://www.dedeman.r.../lacat-mic.html Buna ziua stimate domn, In primul rand, va multumesc pentu faptul ca ne-ati adus la cunostinta, chiar si indirect, situatia cu care v-ati confruntat in cadrul magazinului Dedeman Pitesti. Semnalandu-ne aceste aspecte, ne oferiti posibilitatea imbunatatirii procesului de lucru si comportamentului angajatilor si, implicit, posibilitatea oferirii de servicii mai bune clientilor nostri. Regret faptul ca atitudinea angajatilor nu a fost corespunzatoare pentru ca nu au venit in sprijinul dumneavoastra, motiv pentru care va adresez, in numele conducerii companiei, cele mai sincere scuze. In vederea lamuririi aspectelor semnalate, sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu ID-ul 341921 si transmisa in atentia conducerii magazinului Dedeman Pitesti. Va asiguram in continuare de tot sprijinul nostru si va asteptam, cu incredere, in magazinele Dedeman pentru a beneficia de produsele si serviciile oferite de compania noastra, asigurandu-va ca, pe viitor, calitatea serviciilor noastre va fi la cel mai inalt nivel. Va multumesc, cu respect, Coordonator Serviciu Suport clienti Marioara Dospinescu Edited by Dedeman-Suport-Clienti2013, 18 May 2015 - 17:13. |
#15
Posted 18 May 2015 - 19:27
Astazi am primit un telefon de la un reprezentant Dedeman care si-a cerut scuze. Tot el m-a asigurat ca pana miercuri imi aduce produsul si il trimite acasa la mine printr-un agent de vanzari. Am acceptat oferta, deoarece magazinul de unde am comandat acest produs on line (cum am specificat in postul 9) mi-a spus ca il aduce abia peste 2-3 saptamani! Asa ca am acceptat oferta Dedeman.
Se pare ca totusi celor de la Dedeman nu le sunt indiferenti clientii. Faptul ca imi trimit produsul acasa gratis dovedeste ca isi dau seama ca au gresit, si ca incearca sa repare eroarea. Edited by roland_s, 18 May 2015 - 19:27. |
|
#16
Posted 18 May 2015 - 19:33
Da, foarte frumos gestul lor și de apreciat. Problema este că, nu conducerea e de vină ci personalul din magazin, care nu e suficient de instruit și nu e croit pentru servirea clienților.
Cu alte cuvinte, dacă le ceri mai multe informații devin agresivi verbal și adoptă un comportament demn de o stână și nu de un supermarket (aici nu generalizez și mă refer strict la experiența mea cu Dedeman Valea Cascadelor, București). Edited by ammazon, 18 May 2015 - 19:53. |
#17
Posted 18 May 2015 - 21:07
Eu până acum am interacționat destul de plăcut cu ei în Timișoara.
|
#18
Posted 19 May 2015 - 21:05
DECI SE POATE. Azi am primit un telefon de la Dedeman ca sa ma anunte ca a sosit lacatul. Cum aveam drum in oras am zis ca nu mai e nevoie sa il trimita cu agentul lor ca vin eu. Si am venit in jurul orei 18. Si am observat o schimbare radicala. Cum am ajuns am intrebat la informatii, doamna de acolo imediat mi-a dat lacatul. Dar nu aici e vorba de acea schimbare. Ci in magazin. Am intrat in magazin si parca erau alti angajati. Adica erau aceeasi dar alt comportament. Cum m-am apropiat de un raft imediat un angajat a sarit sa ma intrebe daca ma poate ajuta cu ceva. Ii spun ca as vrea un lant. Ma trimite la raionul scule (vechiul raion unde nimeni nu stia nimic). Omul de acolo sare sa ma ajute. Ii spun ca vreau un lant. Imi arata de care are, ne sfatuim impreuna, in final iau 2 m de lant. Dupa aceea ma intreaba politicos daca mai poate sa ma ajute cu ceva. Ii spun ca vreau un furtun de apa. Ma trimite la raionul gradina. Acolo la fel un angajat foarte politicos, a vorbit, ne-am sfatuit si in final am luat furtunul care imi trebuia. Apoi il intreb de niste corturi. Foarte amabil imi explica de fiecare cort ce si cum. La fel, la final ma intreaba politicos daca mai poate sa ma ajute cu ceva...
Parca s-au schimbat cu 180 de grade. Nu stiu, poate i-a bagat careva in sedinta, dar azi erau mult mai amabili. Habar nu am ce s-a intamplat ... insa schimbarea e in bine. Sincer astazi mi-a facut placere sa intru in Dedeman si sa fac cumparaturi. Daca si pe viitor vor fi asa (adica se vor comporta la fel de amabili), voi reveni cu placere. Edited by roland_s, 19 May 2015 - 21:06. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users