Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Camioane fara soferi,o realitate
Last Updated: Nov 04 2015 09:54, Started by
AlexxTM
, May 07 2015 10:11
·
0
#55
Posted 07 May 2015 - 22:10
wizardofoz, on 07 mai 2015 - 22:04, said:
In plus aia pe care vrei tu sa-i opresti din crescut au aceleasi drepturi ca si tine. Poate tu esti in plus, nu ei? [ http://i.ytimg.com/vi/Er1kTF3smOE/hqdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] acum ia gandestete... care e rostu sa dai viata daca o sa ajunga asa? |
#56
Posted 07 May 2015 - 22:25
#57
Posted 07 May 2015 - 22:26
#58
Posted 07 May 2015 - 22:26
Klrdx, on 07 mai 2015 - 22:10, said:
aia care vreau eu sa-i opresc chiar fac o "crima" impotriva umanitatiii... fac copiii in locuri mizere, nu au ce le da sa manance... de educatie nu mai vorbesc [ http://i.ytimg.com/vi/Er1kTF3smOE/hqdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] acum ia gandestete... care e rostu sa dai viata daca o sa ajunga asa? Toti aia la un loc consuma atitea resurse cit 10 cetateni de stat industralizat. |
#59
Posted 08 May 2015 - 06:18
Nero-d, on 07 mai 2015 - 22:10, said:
ia un joc cu curse de masini bun... seteaza un grad mare de dificultate... tu, driverul uman... ai foarte slabe sanse sa invingi masinile (destul de multe) controlate de computer!!! |
#60
Posted 08 May 2015 - 08:17
un calculator niciodata nu greseste... n-are cum... un om, mai mereu
am dat doar un exeplu de cum e sa controleze un computer comportamentul si traiestoria unei masini si despre cat de greu ii e unui factor uman sa aleaga traiectoria si viteza optima... cand, cum sa schimbe vitezele, cat sa accelereze, cand cum cat sa franeze, etc Edited by Nero-d, 08 May 2015 - 08:20. |
#61
Posted 08 May 2015 - 08:36
Parţial suntem de acord: rata erorilor generate de un calculator este inferioară celor generate de factorul uman. În contrapartidă, deciziile pe care le poate lua un calculator sunt limitate la numarul maxim implementat de programator spre deosebire de infinatea de variante genate de inteligenţa umană. Până acum, nu-mi aduc aminte să fi văzut implementat prin vreun joc ieşirea dintr-o situaţie periculoasă prin accelerare, toate deciziile de evitare fiind exclusiv bazate pe franare.
Edited by MembruAnonim, 08 May 2015 - 08:36. |
#62
Posted 08 May 2015 - 08:37
andreic, on 07 mai 2015 - 17:02, said:
Stiu bine tehnologia si nu ma insel. Am vazut si experimentele de la Darpa si de la institutul/univ german... nimeni intreg la minte nu lasa decizia directiei unui automat fara ghidaj. Si asta e abia inceputul... |
#63
Posted 08 May 2015 - 08:59
wizardofoz, on 07 mai 2015 - 22:04, said:
Cresterea populatiei e o falsa problema si toata lumea stie asta. Imbatrinirea populatiei e o problema reala insa. In plus aia pe care vrei tu sa-i opresti din crescut au aceleasi drepturi ca si tine. Poate tu esti in plus, nu ei? 45 de ani cazaturile astea care erau nule la carte au condus Romania acum progresam si ii maturam la cos. |
#64
Posted 08 May 2015 - 09:10
ne pierdem in amanunte era doar un exemplu comun despre cum poate un computer sa controleze traiectoria si viteza a 10 masini astfel incat sa umileasca un driver uman cu experienta acum... accelerarea nu face parte din conduita preventiva si condusul defensiv nu m-as baza prea mult pe demarajul unui TIR incarcat... odata copmputerizata treaba, nu exista situatii neprevazute accidentele au la baza sau ca si cauze directe... eroarea umana... si la alea din motive tehnice, tot eroarea umana sta la baza (cel putin la 90% din ele) cine detine informatie, ia deciziile cele mai bazate... computerul detine si poate analiza infinit mai multe informatii decat un om si asta cu o viteza si o acutateţe imcomparabila |
|
#65
Posted 08 May 2015 - 09:26
alnegru, on 08 mai 2015 - 08:59, said:
Drepturile le stabilesc aia cu ganditul nu muncitorii de care vorbesti. 80% din populatie are inteligenta unei gaze asa ca sa n-o mai lungim cu discutia capacitatea de decizie calculator/capacitate de decizie muncitor. 45 de ani cazaturile astea care erau nule la carte au condus Romania acum progresam si ii maturam la cos. Nu-mi spune, tu esti intre aia 20%.. asta e ca in sondajul ala cu soferii, 80% sint convinsi ca ei conduc mai bine decit media. |
#67
Posted 15 May 2015 - 22:14
AlexxTM, on 07 mai 2015 - 20:28, said:
.Masini care se conduc singure, uzine care produc singure.... Ce mai urmeaza Nero-d, on 07 mai 2015 - 22:10, said:
uite... sa-ti dau un exemplu mai usor de inteles ia un joc cu curse de masini bun... seteaza un grad mare de dificultate... tu, driverul uman... ai foarte slabe sanse sa invingi masinile (destul de multe) controlate de computer!!! Nero-d, on 08 mai 2015 - 09:10, said:
era doar un exemplu comun despre cum poate un computer sa controleze traiectoria si viteza a 10 masini astfel incat sa umileasca un driver uman cu experienta Nero-d, on 08 mai 2015 - 09:10, said:
accelerarea nu face parte din conduita preventiva si condusul defensiv |
#68
Posted 16 May 2015 - 08:37
Nu e reala treaba asta cel putin pentru urmatorii 30 de ani. Munca de sofer presupune mai mult decat sa conduci decat din punctul a la b. Presupunem ca azi exista pe strazi un camion fara sofer intr-o tara superdezvoltata ca Japonia sau Coreea de Sud. Acest camion are de transportat marfa in punctul B in Moscova dar pana in Moscova mai are descarcari/incarcari la Vladivostok si prin alte locatii. In Coreea sau in Japonia sa spunem ca ar beneficia de asistenta in caz de ar avea defectiuni. Senzorii camionului detecteaza ca un pneu se consuma, calculatorul cheama asistenta, vine mecanicul in punctul unde e camionul si il repara. In Rusia, cine naiba vine? Nu mai spun de defectiuni imprevizibile. In Coreea sau Japonia sunt convins ca drumurile sunt bune dar in Rusia da prin gropi si se strica ceva. Cat de performant si inteligent ar fi calculatorul camionului nu ar putea detecta gropile care pot aparea pe drum. Nu mai pomenesc daca pe ruta se intampla o intemperie , se rupe un pod iar camionul este in apropiere . Pana se sesizeaza autoritatile, pana avertizeaza oficial ca pe sectorul de drum x la km y , podul a fost luat de ape sau rupt de cutremur, camionul va trece (fiind la 5 minute distanta de eveniment) . Si ar mai fi multe argumente care nu fac fezabila ipoteza asta , cel putin in urmatoarele 3 decenii.
|
#71
Posted 16 May 2015 - 23:47
Deci peste cativa ani o sa dispara soferii de camion, apoi pilotii de avion, mecanicii de locomotiva.
Poate si sexul o sa fie ca in Demolition Man. |
#72
Posted 17 May 2015 - 01:21
Daian95, on 07 mai 2015 - 10:28, said:
Va dati seama ca atunci cand apare o eroare e nenorocire. Nenorociri create de oameni beţi la volan, am văzut. Hai să mai vedem şi ce se întâmplă când "se îmbată" Inteligenţa Artificială. Adevărul e că, orice început e perceput cu neîncredere, şi m-am gândit şi eu că nu m-aş urca într-o maşină care merge singură. Ne putem gândi la prima cale ferată, din Anglia, în anul 1825, când doar cei mai curajoşi s-au urcat în trenul tras de o locomotiva cu aburi. Motivul fricii a fost că dacă trenul va merge mai repede decât calul, oamenii ar putea muri. eStev, on 16 mai 2015 - 23:47, said:
Deci peste cativa ani o sa dispara soferii de camion, apoi pilotii de avion, mecanicii de locomotiva. Treptat va dispărea omul în corp de carne, aşa cum e acum. Edited by lupini, 17 May 2015 - 01:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users