Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Camioane fara soferi,o realitate
Last Updated: Nov 04 2015 09:54, Started by
AlexxTM
, May 07 2015 10:11
·
0
#37
Posted 07 May 2015 - 15:23
ca sa fiu putin misogin... o femeia cum remediaza o pana (de cauciuc) la turism??? dar mai ales cum o detecteaza?
Edited by Nero-d, 07 May 2015 - 15:23. |
#38
Posted 07 May 2015 - 16:57
#39
Posted 07 May 2015 - 17:02
Karhu, on 07 mai 2015 - 11:19, said:
Te inseli, tehnologia evolueaza mult mai rapid decat crezi tu: Edited by andreic, 07 May 2015 - 17:03. |
#40
Posted 07 May 2015 - 17:09
si ca sa fiu misogin in continuare... intre o femeie la volan si un robot, nici nu mi-ar fi greu sa aleg (unul din ei, nu spun care, macar va fi previzibil in trafic)
omul si-a atins limitele... gata.. tehnologia in schimb e departe de a o face... poate ca la nivelul de azi ar fi indoielnic dar maine sigur sigur va deveni fezabil timpul de reactie al unei masini (robot) e mult mai scurt, deciziile mult mai juste si mai leaborate, mai documentate... munca non stop, fara timpi de odihna obligatorii... atentie concentrare 100%, fara greve, fara concedii... avantaje enorme... condus economic... uzura minima... sunt tari a caror infrastructura permite dianei vad ca nu-i plac camioanele... atunci: B O R C A N E E E!!! Edited by Nero-d, 07 May 2015 - 17:12. |
#41
Posted 07 May 2015 - 17:38
Au avantaje mai ales ca nu oboisesc insa toate avantajele se opresc la momentul decizional, oricat se documenteaza In situatiile imprevizibile omul conduce detasat.
Edited by andreic, 07 May 2015 - 17:38. |
#43
Posted 07 May 2015 - 17:58
andreic, on 07 mai 2015 - 17:38, said:
Au avantaje mai ales ca nu oboisesc insa toate avantajele se opresc la momentul decizional, oricat se documenteaza In situatiile imprevizibile omul conduce detasat. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O8mi5r8Z32U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 07 May 2015 - 18:10
#45
Posted 07 May 2015 - 18:27
In pustiu sau in zone cu acces restrictionat (cum e metroul), probabil vor putea exista masini fara sofer, in rest, in Romania, mai ales, nu vad aplicabil din cauza prostilor....care sunt dusmanii tehnologiei ...si evolutiei, in general. O alta bariera, in calea camioanelor fara sofer sunt...hotii ..care in tara noastra sunt incurajati de lege.
Edited by MembruAnonim, 07 May 2015 - 18:29. |
#46
Posted 07 May 2015 - 18:34
Bursul, on 07 mai 2015 - 17:58, said:
Camion cu pilot automat in actiune Acu serios, daca asta de la Dimler sau altul de genul asta da peste ceva prin absurd... cine se face vinovat si face inchisoare, procesorul, ramul, cel care a programat ? Revenind la ideea de baza e ceva care probabil a scapat "The driver can hand over full control of the truck when traffic and other conditions allow it." Deci nu este ceea ce credeam adica un camion fara sofer la modul serios. De fapt e un camion cu mai multe functii de tip "autopilot" decat de faceau pana acum, capabil sa mearga singur pe o autostrada iar soferul sa se uite pe tableta, cum iese insa trebuie sa preia controlul. Ce are asta in plus este directia in sensul ca poate mentine o banda (cu marcaje bune si fara zapada care sa le acopere), in rest chestii gen cruise, autobrake se faceau de mai demult. Stirea este doar boombastica si-ti da impresia ca ala chiar e autonom... nu e. Edited by andreic, 07 May 2015 - 18:40. |
|
#47
Posted 07 May 2015 - 18:41
#50
Posted 07 May 2015 - 20:09
andreic, on 07 mai 2015 - 17:02, said:
Stiu bine tehnologia si nu ma insel. Am vazut si experimentele de la Darpa si de la institutul/univ german... nimeni intreg la minte nu lasa decizia directiei unui automat fara ghidaj. Masinile alea fara sofer ale lui google merg de ani buni pe sosele. De ANI. Exista motive serioase de indoiala.. pina si un telefon sau un calculator se mai blocheaza, da erori, trebuie resetat, pierde date dupa update etc... sa-ti faca masina un update in garj si sa nu mai porneasca a doua zi.. sau sa nu-ti mai recunoasca cheia. Sau sa ai un bug in sofware (ca nu eixsta software fara buguri) si sa intre pe contrasens. |
#51
Posted 07 May 2015 - 20:28
Cei de la Dacia spun ca dacă uzina vrea sa se ramana competitiva trebuie sa crească gradul de automatizare de la 5% în prezent la minim 20%, chiar dacă asta înseamnă să concedieze oameni, de asemenea spun ca la alte uzine gradul de automatizare este de 90%.Masini care se conduc singure, uzine care produc singure.... Ce mai urmeaza
|
|
#52
Posted 07 May 2015 - 21:02
#53
Posted 07 May 2015 - 22:04
Cresterea populatiei e o falsa problema si toata lumea stie asta. Imbatrinirea populatiei e o problema reala insa.
In plus aia pe care vrei tu sa-i opresti din crescut au aceleasi drepturi ca si tine. Poate tu esti in plus, nu ei? |
#54
Posted 07 May 2015 - 22:10
uite... sa-ti dau un exemplu mai usor de inteles
ia un joc cu curse de masini bun... seteaza un grad mare de dificultate... tu, driverul uman... ai foarte slabe sanse sa invingi masinile (destul de multe) controlate de computer!!! exista foarte multe exemple in care soferul uman nu se descurca in situatii simple... faze fixe cum se zice in fotbal... nu mai ridica in slavi factorul uman... e deja depasit si nu numai la şofat... computerul intodeauna va lua cele mai bune decizii si va analiza o multime de factori care scapa deobicei soferului uman... pana la urma e o chestie de rutina... de ce sa nu scapam oamenii de rutina... cum am zis... infrastructura unor tari permite si chiar e indicat Quote In plus aia pe care vrei tu sa-i opresti din crescut au aceleasi drepturi ca si tine. Poate tu esti in plus, nu ei? Edited by Nero-d, 07 May 2015 - 22:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users