Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

VW Phaeton

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 loock, on 07 mai 2015 - 11:11, said:


Ti-am zis, si seria 7 imparte ac platforma cu RR-Ghost, asta nu inseamna ca seria 7 este un RR. El a fost facut sa concureze cu A8, S-klasse, Lexus LS,Panamera si Jaguar XJ.

Comparat cu S-klasse, seria 7 tot timpul a fost cu un pas in urma la capitolul confort,calitate,gadgeturi si lux.

Edited by ionutMembruAnonimut, 07 May 2015 - 11:24.


#38
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

 Nazmi, on 07 mai 2015 - 11:15, said:

http://m.prokerala.c...en-phaeton.html


Pentru amuzament.


Colegul Loock, easy cu afirmațiile astea, ti-o spune cineva din domeniul luxury cu experienta în industria automobilelor de lux.
Compari o mașină asamblată manual, cu materiale de cea mai buna calitate, finisaje de lux, accesorii de la cele mai cunoscute branduri, motor fără concurenta, cu o mașină de fabrica la un preț de minim 4 ori mai mic?

Logica, domnul meu, logica unde este?

Phaeton a fost asamblat manual si avea costuri de fabricatie mult mai mari decat pretul de vanzare noua.
Cu dezvoltare cu tot, se estimeaza ca pretul real era de ~ 3 X mai mare, si asta cu toata infrastructura VW care optimiza pe cat posibil.
A fost facuta in pierdere, iar ratiunea era prestigiul marcii.

Se poate recunoaste ca scopul de crestere a prestigiului / valorii de brand, nu a fost atins.

Dar orice ar fi facut VW, si daca era infinit mai buna decat RR, tot nu ar fi schimbar prea multe, deoarece oamenii rautaciosi ar fi considerat ca este doar exceptia care confirma regula ( si eu consider la fel de altfel, cu o floare nu se face primavara, dar pana la urma conteaza modelul anume, si mi se rupe de braduri...)

Nu sunt fan VW si nici Phaeton; pur si simplu analizam obiectiv.
Putea sa arate mai bine, insa atunci erau obligati sa mareasca pretul mult, pt. ca cererea crescuta ar fi fost dezastru cu un pret de productie mai mare decat cel de vanzare.

Edited by loock, 07 May 2015 - 11:28.


#39
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Incearca sa te urci intr-un Paheton,un A8 (chiar si mai vechi), apoi intr-un Bentley de care vrei tu. Ai sa intelegi ca Phaeton este un VW,ai sa intelegi ca un A8 chiar si mai vechi este mai calitativ si cel mai important, ai sa intelegi ca Phaeton nu este Bentley.

#40
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 loock, on 07 mai 2015 - 11:24, said:

Putea sa arate mai bine, insa atunci erau obligati sa mareasca pretul mult, pt. ca cererea crescuta ar fi fost dezastru cu un pret de productie mai mare decat cel de vanzare.

Asta da logica.
Ai auzit vreodata de editii limitate?

#41
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 ionut_ionut, on 07 mai 2015 - 11:07, said:

Nu va mai imbatati cu apa rece, Phaeton nu va fi niciodata Bentley !
Scuza-ma dar habar nu ai ce vorbesti!

Bentley Continental GT & Flying Spur SUNT niste Phaetoane modificate, Initial se produceau in aceeasi fabrica, ambele asamblate manual. Doar caroseria exterioara are alta forma. In interior, au pus materiale scumpe si rafinate in proportie mai mare, dar daca te uiti cu atentie observi ca instrumentarul de bord, butoanele si alte lucruri sunt aproape identice.

Edited by MrReason, 07 May 2015 - 11:47.


#42
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Audi - care este tot brand VW ca si Bentley, face masini premium, nu super-premium.
Eventual face si super-masini sport ( dar nu hiper-car ! ), insa masinile sport nu au legatura cu rafinamentul unei berline de lux extrem, care cere anumite caracteristici de confort care sunt chiar in opozitie cu cele sportive, respectiv demarare si accelerare extrem de lina, schimbarea vitezelor extrem de fluid, suspensie extrem de moale, pt. un confort dus la extrem, de o maniera pe care un utilizator obisnuit de automobile, nici nu poate sa le conceapa fara experienta directa.

Mania asta este una specifica RR, atinsa inca de la Silver Ghostul din 1907 cand era rascoala la noi...
De altfel am precizat mai sus ca Phaeton nu reuseste sa ajunga chiar la rafinamentul RR...insa nici nu exista alta concurenta.

La design, eu as fi preferat un Jaguar XJ din anii '80, dar cu tehnica si motorizarea contemporana acum.
Aston Martin este tata lor doar la coupe-uri, deoarece Rapide S nu se ridica nici pe departe la aspectul celorlalte modele.

Edited by loock, 07 May 2015 - 11:55.


#43
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pentru ca nici nu s-a dorit asta. Dar e greu de inteles desi toti ne pricepem la masini. :D

#44
nicolaie

nicolaie

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,158
  • Înscris: 07.03.2006
Phaeton nu concureaza cu nimic, a fost o ambitie a unui sef de la VW sa se retraga cu un model de lux care sa poarte marca VW, la fel ca si golful ala cu motor W12, doar ca ala nu a mai ajuns intrat in productie. Ei produc Audi ca si gama superioara VW, acum au si Porsche in portofoliu, au si Lamborghini, si Bentley. Pe Skoda pun cele mai slabe dotari si materiale, apoi Seat, VW, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini.

Comparatia cu RR poate fi facuta doar din anumite puncte de vedere, cred ca mai degraba ar trebui comparat cu seria 7, careia ii este superioara in acelasi mod in care  Bentley este superior 7.

#45
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Un pic de anti-cocalarism auto:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T9Q65sLZhs0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YlIyDhss4Cg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si ca idee, cu S-ul asta a concurat la debut .... si din pacate nu a mai fost scos alt model intre timp, doar niste facelifturi s-au facut... e cea mai lung produsa limuzina din clasa sa...

[ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Mercedes_s_klasse_1_sst2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Si inca ceva:

[ http://img.photobucket.com/albums/v203/Paldi/GlassFactory.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

;)

Edited by MrReason, 07 May 2015 - 12:57.


#46
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 loock, on 07 mai 2015 - 11:11, said:

Bentley este brand VW, din cauza asta nici nu se mai fabrica Phaeton, ca sa nu se canibalizeze, si pt. diferentiere de brand.

Jura-te ca nu se mai fabrica. Spre surprinderea ta este chiar la a doua generatie.

PS: ganditi-va putin logic: ce rost ar avea sa ai 3 (trei) modele pe acelasi segment (Phaeton, Panamera si A8) care sa concureze cu doua modele puternice, in speta Seria 7 si Clasa S? Domnilor, pentru astea doua exista Audi A8. Panamera a fost gandit mai mult pentru spiritul sportiv tipic Porsche cu designul si caracteristicile unei masini de lux. Bentley este gandit pentru cei care vor mai mult decat un BMW, Mercedes sau Audi.
Cu Phaeton, VW si-a dorit o masina care sa fie mai accesibila decat A8, Clasa S sau Seria 7 si in acelasi timp care sa exprime acel aer de lux. Masina asta NU a fost gandita ca un concurent direct pentru ele. Este absurd sa crezi asta cand VW stie cu ce se "mananca" fiecare piulita dintr-un Audi A8. Sa spui ca Phaeton este concurent pentru Clasa S e ca si cum ai spune ca Renault Latitude se compara cu BMW Seria 5. Da, sunt in aceiasi clasa. Dar au fost gandite foarte diferit.  
Inclinatiile celor care aleg Bentley sunt spre un lux extrem. Aici nu vorbim de oameni care au in conturi sute de mii de euro (ca la BMW, Audi si Mercedes), ci de oameni care au in conturi milioane de euro. La fel este si cazul lui RR, doar ca la o prestanta, lux, opulenta si nivel la care BMW, Audi si Mercedes deja s-au pierdut.

Edited by LauCalin, 07 May 2015 - 13:18.


#47
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 LauCalin, on 07 mai 2015 - 13:07, said:

Jura-te ca nu se mai fabrica. Spre surprinderea ta este chiar la a doua generatie.
Se fabrica, dar nu este la a doua generatie. E aceeasi generatie, doar niste facelifturi s-au facut.

#48
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Daca s-a pastrat designul tipic asta nu inseamna ca este doar un facelift. Asta e capcana in care cad multi cand e vorba de VW.

#49
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,034
  • Înscris: 03.05.2006
LauCalin: Wiki zice ca toate sunt facelifuri. (2007, 2010).
http://en.wikipedia....kswagen_Phaeton

#50
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

 LauCalin, on 07 mai 2015 - 13:28, said:

Daca s-a pastrat designul tipic asta nu inseamna ca este doar un facelift. Asta e capcana in care cad multi cand e vorba de VW.
Dar ESTE doar un facelift. Te bagi in discutiile astea total pe langa. Cunosc foarte bine modelul si istoria sa, NU a fost lansata niciodata o generatie noua, este aceeasi masina.

 LauCalin, on 07 mai 2015 - 13:07, said:

Cu Phaeton, VW si-a dorit o masina care sa fie mai accesibila decat A8, Clasa S sau Seria 7 si in acelasi timp care sa exprime acel aer de lux. Masina asta NU a fost gandita ca un concurent direct pentru ele. Este absurd sa crezi asta cand VW stie cu ce se "mananca" fiecare piulita dintr-un Audi A8. Sa spui ca Phaeton este concurent pentru Clasa S e ca si cum ai spune ca Renault Latitude se compara cu BMW Seria 5. Da, sunt in aceiasi clasa. Dar au fost gandite foarte diferit.  
Ai face bine sa te uiti la filmuletele de mai sus si sa te educi nitel ca spui numai prostii.

Oficial, nu a fost gandita ca un concurent direct pt. nici o masina, si nici ca o alternativa "mai ieftina" caci la lansare era chiar mai scumpa decat A8. Insa in realitate avea sa concureze cu S-ul ca varianta mai clasica si mai confortabila, ar A8-ul mai sportiv cu seria 7. Tot oficial, nu are targete de vanzari si nu se urmareste profitul cu ea, ci e o demonstratie de imagine. Are mai mult rolul de a ridica imaginea VW.

A fost gandita ca "cea mai buna masina din lume", un proiect foarte ambitios. Primul video din postul de mai sus ofera ceva info in acest sens,

Edited by MrReason, 07 May 2015 - 13:49.


#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
:D
Bine, fie ca tine. Eu ma retrag din discutie.

#52
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Te-ai uitat macar la filmuletele alea? Cate fabrici auto au parchet pe jos? In cate fabrici auto sunt plimbate componentele pe platforme cu levitatie magnetica? In cate fabrici auto se mai tin concerte de muzica clasica?

Asta ca sa intelegeti ca Phaetonul nu e doar inca un potential concurent mai ieftin, asa, la plesneala.

Dar nah, cand cultura auto se rezuma la "valoarea mea, valoarea mea" si tentative "a la mama omida" de a intelege ce a vrut sa faca VW cu Phaeton, ce pretentii sa ai...

Edited by MrReason, 07 May 2015 - 14:06.


#53
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Am zis ca nu sunt fan VW si nici Phaeton, motiv pt. care n-am verificat, si am considerat ca se bazeaza totusi pe ceva cei care tot afirma mai sus ca e un esec, ca nu le-a iesit, etc...

Rolls Royce a fost detinut de VW in 1998 pana in 2002, cand l-a vandut catre BMW.

Deci "VW" stie si toate suruburile care erau intr-un Rolls.
Si exact in 2002 cand au vandut RR, au scos prima generatie de phaeton, nu e o coincidenta.

Si BMW care detine acum RR, stie toate suruburile din RR, insa nu au modele concurente, insa nici nu au incercat asta.

VW insa chiar a incercat cu Phaeton sa concureze RR.
Au facut si ei cat i-a taiat capul, sigur ca nu au reusit total...
Oricum, este cea mai apropiata de rafinamentul RR, dar fara aspect cocalaresc sau dubios cum au acum alte masini contemporane din clasa asta, inclusiv Bentley...

#54
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Imi pare rau, nu ai inteles nimic. Cand vei pune unul langa altul un Clasa S si un Phaeton ai sa intelegi de ce Phaeton nu este gandit ca un concurent direct, ci ca o alternativa mai ieftina. Dpdv tehnologic Phaeton este mai slab. Lemn in interior, suspensie pe perne, Alcantara, ventilatie pe 4 zone, scaune electrice cu memorie, posibilitate de a opta pe doua locuri in spate in loc de bancheta, puteri de la 240 CP pana la 450 CP, cutie DSG f performanta,  nu sunt suficiente sa te pui cu greii segmentului. Lasa tu declaratiile de presa, doar nu te asteptai sa vina cei de la VW sa spuna da, am facut o masina mai slaba ca S ca sa ne facem si noi un loc undeva sub el pe piata. De la Logan pana la Lamborghini toti isi lauda marfa, asa cum este si firesc pana la urma. Desi toti le stiu si slabiciunile, nu doar calitatile. Lucru care evident ca nu se spune niciodata in public.
Si atentie, cand spun masina mai slaba nu ma refer la faptul ca masina ar fi proasta. Mie imi place aceasta masina, dar nu pot sa o pun langa Clasa S. Si asta pentru ca nici cei de la VW nu ar putea sa o faca. Desi asa cum am mai spus, nu ar recunoaste nici in ruptul capului. Si ii inteleg.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate