Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Phaeton
Last Updated: Jul 17 2015 14:59, Started by
Sew
, May 06 2015 22:10
·
0
#127
Posted 16 May 2015 - 13:57
MrReason, on 15 mai 2015 - 19:23, said:
Da, am si mers, la nu foarte mult timp dupa ce a fost lansat. Batea cam totul la acea vreme. Batea ce ? Tot in 2002 a aprut si Audi A8 D3 (la capitolul calitate este peste Paheton,suspensia era f confortabila si pe modul sport insa niciodata barca) si seria 7 E65 (la fel, la capitolul calitate peste Phaeton, insa suspensia era mai dura), intr-adevar poate batea w220,insa in 2005 cand a aparut w221, lucrurile s-au schimbat. Si totusi suntem 2015, azi Phaeton este o masina total depasita, o masina pe care doar fanii o mai apreciaza sau cei care nu au pus fundul in viata lor intr-o masina premium scumpa. Daca era atat de apreciata, ata de buna, speciala, de ce azi in Germnaia se vinde un Phaeton 3.0tdi 4motion din 2010 cu 15-16k euro iar un S 350cdi 4matic tot din 2010 cu 30k euro, adica dublu ? la 15-16k euro nici macar un E-klasse 4matic din 2010 nu cumperi ! Edited by ionutMembruAnonimut, 16 May 2015 - 14:22. |
#128
Posted 16 May 2015 - 14:31
BV87FFF, on 15 mai 2015 - 22:23, said:
@MrReason: Tu nu intelegi conceptul de premium. Cine arunca sute de mii pe o masina nu vrea un Passat mai mare. Nu, nu vrea masina poporului, vrea o masina care sa-i confirme statutul, o sigla care nu si-o permite oricine. Din cauza asta un Phaeton cu imbunatatiri si sigla Bentley va costa de trei ori mai mult si culmea, se va vinde mai bine! O sa ne intalnim intr-o zi cu membrii forumului, tu o sa apari cu Pheton, eu cu Bentley si desi in teorie masinile sunt aproape identice cam toata lumea o sa stie cine da tonul. La nivelul ala nu o sa spuna nimeni "vai, ce baiat informat @MrReason asta, a stiut sa scoata maximul din raportul confort / pret." O sa se uite la masina mea si o sa constate ca VW a facut un Passat mai mare care seamana cu Bentley. ionut_ionut, on 16 mai 2015 - 13:57, said:
Batea ce ? Tot in 2002 a aprut si Audi A8 D3 (la capitolul calitate este peste Paheton,suspensia era f confortabila si pe modul sport insa niciodata barca) si seria 7 E65 (la fel, la capitolul calitate peste Phaeton, insa suspensia era mai dura), intr-adevar poate batea w220,insa in 2005 cand a aparut w221 lucrurile s-au schimbat. Si totusi suntem 2015, azi Phaeton este o masina total depasita, o masina pe care doar fanii o mai apreciaza sau cei care nu au pus fundul in viata lor intr-o masina premium scumpa. ionut_ionut, on 16 mai 2015 - 13:57, said:
Daca era atat de apreciata, ata de buna, speciala, de ce azi in Germnaia se vinde un Phaeton 3.0tdi 4motion din 2010 cu 15-16k euro iar un S 350cdi 4matic tot din 2010 cu 30k euro, adica dublu ? la 15-16k euro nici macar un E-klasse 4matic din 2010 nu cumperi ! |
#129
Posted 16 May 2015 - 15:10
Un model din 2004 (nici macar nu e "full"):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T0hsFwWiCOA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#130
Posted 16 May 2015 - 15:35
@MrReason: Daca prostitutia este cea mai veche meserie din lume, atunci opulenta este probabil cel mai vechi viciu al omenirii. Uita-te la piramidele lui Keops, uita-te la columna lui Traian, la castele, la catedrale, etc.
PS: Am pierdut un contract pentru am fost judecat dupa calitatea tinutei. Fusesem recomandat asa ca omul a decis sa fie deschis cu mine si mi-a facut o critica dar m-a rugat s-o iau ca pe un sfat, ca pe un pas in evolutia mea. Mi-a spus ca inainte sa ajunga CEO a plecat de jos, iar mentalitatea si viziunea oamenilor se schimba dramatic in functie de puterea financiara - portofolii a vazut a vazut la multi, destul de asemanatoare, insa nu poti da o campanie pe multi bani, pentru produse premium unuia care nu are acces la produsele alea si nu are mentalitatea cumpararii lor. Mi-a mai spus ca tinuta mea nu reflecta un venit destul de consistent incat sa prezint incredere pentru administrrarea sumei mari de bani de pe contract (adunat pantofi, costum, camasa, ceas depaseau lejer 2500 lei). Pana la urma urmei e logic, nu te duci la un virgin sa te invete cum sa-ti imbunatatesti viata sexuala, nu te duci la un obez de gradul 3 sa-i ceri sa-ti proiecteze un regim de deficit caloric. Am bagat la cap si data viitoare am executat ca la carte, am parcat un Cayenne al unui prieten colantat cu detaliile mele langa Cayenne al investitorului. Concurentii au fost macelariti de managerul de proiect, eu vorbeam cu investiorii despre caii de pe GTS, masaj in scaune, cutii de viteza si alte alea. Ghici ce? A functionat! Bine, probabil in alte domenii se pune problema putin diferit, dar in publicitate creativitatea e subiectiva si insuficienta, statutul si atitudinea te scot in fata. |
#131
Posted 16 May 2015 - 18:22
@MrReason,eu nu cred ca te-ai urcat si in celelalte, de mers nici nu mai vb. Nu am cum sa iti demonstrez ca interiorul din D3 sau E65 este mai calitativ,era suficient sa te urci.
Lumea nu cumpara din snobism un S-klasse,Panamera sau alte masini care depasesc lejer 100k euro,lumea cumara aceste masini pt confort sau sportivitate,calitate, imagine, dar tu nu ai cum sa intelegi aceste lucruri. Cine da peste 100k euro, nu vrea un Passat mai mare cu interior mai calitativ decat la Touareg si cu o tinuta de drum mediocra. |
#132
Posted 22 May 2015 - 00:27
@Mr Reason
E belea masina, are 4 geamuri electrice. LCD-ul de la AC e la fel ca in Polo. P.S. Am cam toate optiunile de pe Phaeton-ul ala , pe un 5-ar amarat si inca vreo 20 in plus si nu e "limuzina bolid de lux". |
#133
Posted 22 May 2015 - 11:33
Lol, ce glume de santier faci NB...
Poate-ti plac mai mult butoanele astea de pe S Klasse, pe care sigur nu le gasesti pe Lupo [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KfG65t9Wrmo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De la inceputul topicului incerc sa aflu sincer, fara bascalie, la ce anume este in urma Phaeton-ul. Vad ca tu stii cel putin 20 de lucruri pe care le are in plus un serie 5. Te rog sa le enumeri, pentru ca eu nu-mi prea imaginez... |
#134
Posted 15 July 2015 - 21:07
C:\Users\Vaio%20pc\Desktop\scaune%20spatePentru un grad cat mai ridicat de confort si siguranta este nevoie de o caroserie cat mai rigida , rigiditatea torsionala cat mai mare evita producerea zgomotelor in interior (scartaituri ,
sunete de plastice, etc) , ajuta la confortul automobilului si siguranta acestuia. Rigiditatea torsionala se masoara in Nm/grade , adica cati Nm sunt necesari pentru a flexa caroseria 1 grad. rigiditate torsionala - Phaeton-37.000 Nm/1 grad - Audi a8 D3 -25.000 Nm/1 grad - W221 s class - 27.500 Nm/1 grad Aceste cifre pot fi verificate , sunt oficiale , ceea ce rezulta ca Phaeton si Bentley au o platforma mult mai rigida decat competitorii. Suspensia are un caracter confortabil , dar niciodata nesigur ,cu siguranta este mai dinamic decat Rolls Royce sau Maybach , dar nu acesta este scopul , acesta este o masina care poate merge foarte rapid confortabil si foarte silentios, aceasta este considerata si acum standardul in comfortul suspensiei de cei de la AUTO MOTOR UND SPORT (puteti verifica). NICI UNUL dintre competitori cu exceptia ROLLS ROYCE si Bentley nu intrunesc nivelul acesta de calitate a constructiei si atentia la detalii. REFERINTE "CAR OF THE YEAR" ---Motor TREND "Everything a Luxury Car Should Be" ---Car and Drive "Arguably the nicest interior available" ---Autoweek "Perfect 10 of 10" (First in History ...1996)---Woman Motorist "Most Secure Luxury Car" ---BIVSA "The “Phaeton” has the safest doors of any vehicle anywhere" - Fronius Welding Phaeton este mai silentios decat s class si maybach - PHAETON - 80 kmh-54 db . 130 kmh-63 db . 180 kmh 70 db S CLASS - 80 kmh-57 db . 130 kmh-66 db . 180 kmh 72 db MAYBACH - 80 kmh-55 db . 130 kmh-64 db . 180 kmh 71 db Cateva poze comparatorii. Mercedes s class w221 Long Mercedes-S-Klasse-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-d3ed90b7-422437.jpg 48.51K 33 downloads VW phaeton Long VW-Phaeton-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-3de9c37d-422442.jpg 47.85K 30 downloads sa.jpg 137.77K 28 downloads Mercedes-S-Klasse-VW-Phaeton-Fondtueren-fotoshowImage-4bdaa086-422423.jpg 62.42K 34 downloads Diferentele care nu se vad, dar se simt : S class ventilator w221.jpg 122.9K 33 downloads Phaeton ventilator phaeton.jpg 111.72K 31 downloads S class cotiera w221.JPG 221.46K 29 downloads Phaeton cotiera phaeton.JPG 108.8K 29 downloads centru phaeton.JPG 260.37K 29 downloads S class trim lemn w221.JPG 191.87K 26 downloads Phaeton trim lemn phaeton.JPG 50.58K 27 downloads S class Fatza de usa w221.JPG 828.25K 27 downloads BMW 7 fatza de usa bmw 7.JPG 320.86K 26 downloads Phaeton Fatza de usa phaeton.JPG 161.44K 34 downloads Aceste diferente se gasesc peste tot , dar multi oamenilor nu stiu ori sunt snobi. -Caroseria unui phaeton - caroserie phaeton.jpg 138.02K 36 downloads Caroseria unui bentley continental caroserie bentley.JPG 540.86K 37 downloads Caroseria unui phaeton phaeton.jpg 155.71K 35 downloads Caroseria unui bentley bentley.JPG 459.45K 34 downloads CEI CARE NU STIU CE VORBESC PE ACEST FORUM NU DETIN UN ASTFEL DE AUTOMOBIL SI NU INTELEG CA DACA AI O MASINA CA UN PHAETON BENTLEY ETC , MAI AI ALTE MASINI CARE AU ROLUL LOR , ADICA , MASINA CONFORTABILA E CONFORTABILA , MASINA SPORT E SPORT. ASTA E FRUMUSETEA LOR , NU COMPROMISUL . Phaetonul este numai despre confort si poate merge si rapid in siguranta si stabilitate maxima deoarece are suspensie adaptiva si perne de aer, dar nu te indeamna sa mergi rapid. Eu detin un phaeton ,dupa mult timp in care m-am interesat aceasta a fost singura alegere. CEI CARE NU AU CONDUS NICIODATA PHAETON NU MAI VENITI CU OPINII FARA NICI O BAZA . FABRICA VW Phaeton GlassFactory.jpg 98.81K 32 downloads VW-Phaeton-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-3de9c37d-422442.jpg 47.85K 30 downloads Attached FilesEdited by volkwagenphaeton, 15 July 2015 - 21:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users