Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

VW Phaeton

- - - - -
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#127
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostMrReason, on 15 mai 2015 - 19:23, said:

Da, am si mers, la nu foarte mult timp dupa ce a fost lansat. Batea cam totul la acea vreme.


Batea ce ? Tot in 2002 a aprut si Audi A8 D3 (la capitolul calitate este peste Paheton,suspensia era f confortabila si pe modul sport insa niciodata barca) si seria 7 E65 (la fel, la capitolul calitate peste Phaeton, insa suspensia era mai dura), intr-adevar poate batea w220,insa in 2005 cand a aparut w221, lucrurile s-au schimbat. Si totusi suntem 2015, azi Phaeton este o masina total depasita, o masina pe care doar fanii o mai apreciaza sau cei care nu au pus fundul in viata lor intr-o masina premium scumpa.

Daca era atat de apreciata, ata de buna, speciala, de ce azi in Germnaia se vinde un Phaeton 3.0tdi 4motion din 2010 cu 15-16k euro iar un S 350cdi 4matic tot din 2010 cu 30k euro, adica dublu ? la 15-16k euro nici macar un E-klasse 4matic din 2010 nu cumperi !

Edited by ionutMembruAnonimut, 16 May 2015 - 14:22.


#128
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostBV87FFF, on 15 mai 2015 - 22:23, said:

@MrReason: Tu nu intelegi conceptul de premium. Cine arunca sute de mii pe o masina nu vrea un Passat mai mare. Nu, nu vrea masina poporului, vrea o masina care sa-i confirme statutul, o sigla care nu si-o permite oricine. Din cauza asta un Phaeton cu imbunatatiri si sigla Bentley va costa de trei ori mai mult si culmea, se va vinde mai bine!

O sa ne intalnim intr-o zi cu membrii forumului, tu o sa apari cu Pheton, eu cu Bentley si desi in teorie masinile sunt aproape identice cam toata lumea o sa stie cine da tonul. La nivelul ala nu o sa spuna nimeni "vai, ce baiat informat @MrReason asta, a stiut sa scoata maximul din raportul confort / pret." O sa se uite la masina mea si o sa constate ca VW a facut un Passat mai mare care seamana cu Bentley.
Eu inteleg foarte bine conceptul de masina de lux(evit termenul "premium" ca fiecare intelege ce vrea), dupa cum inteleg si snob-appeal-ul. Caci strict despre snobism vorbesti acolo cu "datul tonului". Datul tonului la ce? Evident, la "valoarea mea, valoarea mea".

View Postionut_ionut, on 16 mai 2015 - 13:57, said:

Batea ce ? Tot in 2002 a aprut si Audi A8 D3 (la capitolul calitate este peste Paheton,suspensia era f confortabila si pe modul sport insa niciodata barca) si seria 7 E65 (la fel, la capitolul calitate peste Phaeton, insa suspensia era mai dura), intr-adevar poate batea w220,insa in 2005 cand a aparut w221 lucrurile s-au schimbat. Si totusi suntem 2015, azi Phaeton este o masina total depasita, o masina pe care doar fanii o mai apreciaza sau cei care nu au pus fundul in viata lor intr-o masina premium scumpa.
Cand spui "calitate peste phaeton" la ce te referi si cum demonstrezi? Eu zic ca nu avea calitate peste phaeton. E65 nici pe atat, era o chestie grobiana plina de plastice ieftine si o multime de hibe tehnice.

View Postionut_ionut, on 16 mai 2015 - 13:57, said:

Daca era atat de apreciata, ata de buna, speciala, de ce azi in Germnaia se vinde un Phaeton 3.0tdi 4motion din 2010 cu 15-16k euro iar un S 350cdi 4matic tot din 2010 cu 30k euro, adica dublu ? la 15-16k euro nici macar un E-klasse 4matic din 2010 nu cumperi !
Buna si speciala este, apreciata nu este... fiindca multi dintre potentialii cumparatori sunt snobi, iar pentru snobi conteaza in primul rand sigla si impresia pe care o face in fata altor snobi. In plus masina e de conceptie mai veche decat w221, e normal sa aiba valoare mai mica mai ales pe piata sh.

#129
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Un model din 2004 (nici macar nu e "full"):

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/T0hsFwWiCOA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#130
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@MrReason: Daca prostitutia este cea mai veche meserie din lume, atunci opulenta este probabil cel mai vechi viciu al omenirii. Uita-te la piramidele lui Keops, uita-te la columna lui Traian, la castele, la catedrale, etc.

PS: Am pierdut un contract pentru am fost judecat dupa calitatea tinutei. Fusesem recomandat asa ca omul a decis sa fie deschis cu mine si mi-a facut o critica dar m-a rugat s-o iau ca pe un sfat, ca pe un pas in evolutia mea. Mi-a spus ca inainte sa ajunga CEO a plecat de jos, iar mentalitatea si viziunea oamenilor se schimba dramatic in functie de puterea financiara - portofolii a vazut a vazut la multi, destul de asemanatoare, insa nu poti da o campanie pe multi bani, pentru produse premium unuia care nu are acces la produsele alea si nu are mentalitatea cumpararii lor. Mi-a mai spus ca tinuta mea nu reflecta un venit destul de consistent incat sa prezint incredere pentru administrrarea sumei mari de bani de pe contract (adunat pantofi, costum, camasa, ceas depaseau lejer 2500 lei). Pana la urma urmei e logic, nu te duci la un virgin sa te invete cum sa-ti imbunatatesti viata sexuala, nu te duci la un obez de gradul 3 sa-i ceri sa-ti  proiecteze un regim de deficit caloric.

Am bagat la cap si data viitoare am executat ca la carte, am parcat un Cayenne al unui prieten colantat cu detaliile mele langa Cayenne al investitorului. Concurentii au fost macelariti de managerul de proiect, eu vorbeam cu investiorii despre caii de pe GTS, masaj in scaune, cutii de viteza si alte alea. Ghici ce? A functionat! Bine, probabil in alte domenii se pune problema putin diferit, dar in publicitate creativitatea e subiectiva si insuficienta, statutul si atitudinea te scot in fata.

#131
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
@MrReason,eu nu cred ca te-ai urcat si in celelalte, de mers nici nu mai vb. Nu am cum sa iti demonstrez ca interiorul din D3 sau E65 este mai calitativ,era suficient sa te urci.

Lumea nu cumpara din snobism un S-klasse,Panamera sau alte masini care depasesc lejer 100k euro,lumea cumara aceste masini pt confort sau sportivitate,calitate, imagine, dar tu nu ai cum sa intelegi aceste lucruri. Cine da peste 100k euro, nu vrea un Passat mai mare cu interior mai calitativ decat la Touareg si cu o tinuta de drum mediocra.

#132
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
@Mr Reason

E belea masina, are 4 geamuri electrice. LCD-ul de la AC e la fel ca in Polo.

P.S. Am cam toate optiunile de pe Phaeton-ul ala , pe un 5-ar amarat si inca vreo 20 in plus si nu e "limuzina bolid de lux".

#133
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Lol, ce glume de santier faci NB... Posted Image

Poate-ti plac mai mult butoanele astea de pe S Klasse, pe care sigur nu le gasesti pe Lupo

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KfG65t9Wrmo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De la inceputul topicului incerc sa aflu sincer, fara bascalie, la ce anume este in urma Phaeton-ul. Vad ca tu stii cel putin 20 de lucruri pe care le are in plus un serie 5. Te rog sa le enumeri, pentru ca eu nu-mi prea imaginez...

#134
volkwagenphaeton

volkwagenphaeton

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.07.2015
C:\Users\Vaio%20pc\Desktop\scaune%20spatePentru un grad cat mai ridicat de confort si siguranta este nevoie de o caroserie cat mai rigida , rigiditatea torsionala cat mai mare evita producerea zgomotelor in interior (scartaituri ,
sunete de plastice, etc) , ajuta la confortul automobilului si siguranta acestuia. Rigiditatea torsionala se masoara in Nm/grade , adica cati Nm sunt necesari pentru a flexa caroseria 1 grad.

rigiditate torsionala - Phaeton-37.000 Nm/1 grad
  - Audi a8 D3 -25.000 Nm/1 grad
  - W221 s class - 27.500 Nm/1 grad

Aceste cifre pot fi verificate , sunt oficiale , ceea ce rezulta ca Phaeton si Bentley au o platforma mult mai rigida decat competitorii.
Suspensia are un caracter confortabil , dar niciodata nesigur ,cu siguranta este mai dinamic decat Rolls Royce sau Maybach , dar nu acesta este scopul , acesta este o masina care poate merge foarte
rapid confortabil si foarte silentios, aceasta este considerata si acum standardul in comfortul suspensiei de cei de la AUTO MOTOR UND SPORT (puteti verifica).
   NICI UNUL dintre competitori cu exceptia ROLLS ROYCE si Bentley nu intrunesc nivelul acesta de calitate a constructiei si atentia la detalii.

REFERINTE   "CAR OF THE YEAR" ---Motor TREND
"Everything a Luxury Car Should Be" ---Car and Drive
"Arguably the nicest interior available" ---Autoweek
"Perfect 10 of 10" (First in History ...1996)---Woman Motorist
"Most Secure Luxury Car" ---BIVSA
"The “Phaeton” has the safest doors of any vehicle anywhere" - Fronius Welding
Phaeton este mai silentios decat s class si maybach -
  
PHAETON - 80 kmh-54 db . 130 kmh-63 db . 180 kmh 70 db
S CLASS - 80 kmh-57 db . 130 kmh-66 db . 180 kmh 72 db
MAYBACH - 80 kmh-55 db . 130 kmh-64 db . 180 kmh 71 db

Cateva poze comparatorii.

Mercedes s class w221 Long

Attached File  Mercedes-S-Klasse-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-d3ed90b7-422437.jpg   48.51K   33 downloads

VW phaeton Long

Attached File  VW-Phaeton-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-3de9c37d-422442.jpg   47.85K   30 downloads
Attached File  sa.jpg   137.77K   28 downloads
Attached File  Mercedes-S-Klasse-VW-Phaeton-Fondtueren-fotoshowImage-4bdaa086-422423.jpg   62.42K   34 downloads


Diferentele care nu se vad, dar se simt :
  S class
Attached File  ventilator w221.jpg   122.9K   33 downloads
Phaeton
Attached File  ventilator phaeton.jpg   111.72K   31 downloads
S class
Attached File  cotiera w221.JPG   221.46K   29 downloads
Phaeton
Attached File  cotiera phaeton.JPG   108.8K   29 downloadsAttached File  centru phaeton.JPG   260.37K   29 downloads
S class
Attached File  trim lemn w221.JPG   191.87K   26 downloads
Phaeton
Attached File  trim lemn phaeton.JPG   50.58K   27 downloads
S class
Attached File  Fatza de usa w221.JPG   828.25K   27 downloads
BMW 7
Attached File  fatza de usa bmw 7.JPG   320.86K   26 downloads
Phaeton
Attached File  Fatza de usa phaeton.JPG   161.44K   34 downloads

Aceste diferente se gasesc peste tot , dar multi oamenilor nu stiu ori sunt snobi.

-Caroseria unui phaeton -
Attached File  caroserie phaeton.jpg   138.02K   36 downloads

Caroseria unui bentley continental
Attached File  caroserie bentley.JPG   540.86K   37 downloads

Caroseria unui phaeton
Attached File  phaeton.jpg   155.71K   35 downloads

Caroseria unui bentley
Attached File  bentley.JPG   459.45K   34 downloads

CEI CARE NU STIU CE VORBESC PE ACEST FORUM NU DETIN UN ASTFEL DE AUTOMOBIL SI NU INTELEG CA DACA AI O MASINA CA UN PHAETON BENTLEY ETC , MAI AI ALTE MASINI CARE AU ROLUL LOR , ADICA , MASINA CONFORTABILA E CONFORTABILA , MASINA SPORT E SPORT. ASTA E FRUMUSETEA LOR , NU COMPROMISUL .
Phaetonul este numai despre confort si poate merge si rapid in siguranta si stabilitate maxima deoarece are suspensie adaptiva si perne de aer, dar nu te indeamna sa mergi rapid. Eu detin un phaeton ,dupa mult timp in care m-am interesat aceasta a fost singura alegere.

CEI CARE NU AU CONDUS NICIODATA PHAETON NU MAI VENITI CU OPINII FARA NICI O BAZA .

FABRICA VW Phaeton
Attached File  GlassFactory.jpg   98.81K   32 downloads Attached File  VW-Phaeton-Fond-Innenraum-Einzelsitze-fotoshowImage-3de9c37d-422442.jpg   47.85K   30 downloads

Edited by volkwagenphaeton, 15 July 2015 - 21:09.


#135
gigifenomen

gigifenomen

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,725
  • Înscris: 02.07.2015
vw Phaeton e definitia unui sleeper, daca nu vrei sa iesi in evidenta e perfecta si ofera tot ce iti poti dori de la o masina

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate