Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Phaeton
Last Updated: Jul 17 2015 14:59, Started by
Sew
, May 06 2015 22:10
·
0
#19
Posted 07 May 2015 - 00:32
titacodita, on 07 mai 2015 - 00:03, said:
Depinde despre ce vorbesti . Daca vorbesti de generatiile curente, da, caci ca si conceptie Phaetonul curent e vechi de vreo 13 ani (o generatie tine cam 7 ani, dar...). Daca in schimb vorbesti de generatiile echivalente ca timp cu debutul Phaeton-ului, doar iti arati ignoranta masiva. Edited by MrReason, 07 May 2015 - 00:33. |
#20
Posted 07 May 2015 - 01:19
Eu daca mi-as permite masina mi-as lua-o maine, as alege o peste S sau A8 in orice alta zi. E sleeper, nu atrage atentia si este cantecul de lebada al lui Piech, e facuta dupa niste specificatii de iti sta ceasul. E o masina pentru pasionati/cunoscatori, nu pentru cefe groase cu ghiul care vor sa epateze cu valoarea lor valoarea lor.
Edited by a3ds, 07 May 2015 - 01:20. |
#21
Posted 07 May 2015 - 04:34
Daca nu te intereseaza parerile celor din jur va fi o masina care te va sadisface ( mare , luxoasa , motoare puternice, comportament bun , design placut ) . Daca conteza ce zic cei din jur mai bine te uiti spre BMW 7 , Audi a8 , s-class , lexus ls . Parerea mea si nu numai ca cea mai mare problema la masina asta a fost marca , wv nu prea are imagine de marca premium , e o marca ce produce masini bune pentru segmentul de mijloc.
|
#22
Posted 07 May 2015 - 08:25
Groot, on 06 mai 2015 - 22:40, said:
Cine detine un Phaeton de obicei sta in spate, nu-l conduce ca ciobanul de Becali si posibil sa habar nu aiba cat costa impozitul. LauCalin, on 06 mai 2015 - 23:07, said:
...Iar dpdv tehnic (inclusiv ca fiabilitate) este solid construit. Dar mare atentie! Cumparat fara o verificare amanuntita poate duce la cheltuieli de reparatie serioase si te-ai c---@t in pe ea de afacere. |
#23
Posted 07 May 2015 - 08:46
Initiator, multi se vaita de Phaeton ca nu este suficient de premium (aici ma refer la calitatea materialelor) precum un A8, multi se vaita de susupensie ca este prea moale, pusa chiar si pe sport, stabilitatea este sub Touareg (deci sub un suv fara pretentii sportive),este ac. masina din 2002 cu un mic facelift.
Comparatii cu Panamera sau RR efectiv nu isi au rostul. Phaeton este o masina mediocra, nu straluceste la niciun capitol, Panamera este sportiva, prea sportiva pt clasa din care face parte,este destul de rigida dar cu o stabilitate exemplara, calitatea materialeleor este impecabila iar scaunele ofera mai mult o pozitie sportiva decat una confortabila. RR este luxul suprem,pur si simplu nu pot compara Phateon cu un RR, este prea luxos RR-ul. Edited by ionutMembruAnonimut, 07 May 2015 - 08:58. |
#24
Posted 07 May 2015 - 09:03
MrReason, on 06 mai 2015 - 23:18, said: Masina e o chestie foarte tare, un proiect extrem de ambitios al unui fost CEO VW, e o poveste fantastica in spatele masinii (una dintre foarte putinele asamblate manual la pretul asta), Exista niste thread-uri mai vechi pe aici despre modelul asta. Depinde cum vezi problema, daca e sa o consideri ca SH sau noua. Ca SH, avantajele si dezavantajele sunt intr-o anumita masura similare cu Audi A8 si VW Touareg (motoare identice, tractiune 4x4 torsen, suspensii identice desi probabil reglate diferit etc.), numai ca exista niste diferente: A8 caroserie de aluminiu, adica mai usoara dar nu reperabila in orice service, Phaeton poate mai usor reparabil la caroserie, mai greu dar mai confortabil. Pt. ani similari motorizarile si in mare parte tehnica sunt identice sau aproape identice intre A8 si Phaeton. Insa acesta din urma are niste caracteristici care il fac mai interesant, dar posibil mai scump de reparat in caz de probleme, ca de ex. sistem de aer conditionat dirijat de 20 si ceva de motoare, ca sa nu derajeze cu curentii pasagerii... in fine, nu stiu ce sa-ti mai zic, daca te intereaseaza chestii in particular, spune.. nu am detinut modelul dar stiu destule.. Ca o paranteza, Bentley Continental GT e cam 80% VW Phaeton W12 Nu prea seamana. Motivul e ca vasta majoritate a celora cu bani tin la imaginea de marca si impresia care o pot face cu ea. Pe sistemul, e greu sa te lauzi cu VW chiar daca a costat peste 100k eur. Vw Phaeton nu împarte platforma tehnica cu Audi A8 cu cu Bentley continental. The Phaeton's platform, the Volkswagen Group D1 platform, is shared with the Bentley Continental GT and Bentley Continental Flying Spur. Certain systems, such as the automatic transmission and some engines, are also shared with the Audi A8. Compared to the Audi A8L 4.2 FSI quattro, the Phaeton is 545 pounds heavier but is still competitive with the lighter A8 in most driving tests, due to the Phaeton's increased engine power (335 hp versus 330) and a shorter axle ratio (3.65:1 versus 3.32).[7] However, the weight gives the Phaeton considerably worse acceleration and poorer fuel economy compared to the A8.[8] |
#25
Posted 07 May 2015 - 09:25
X-plane, on 07 mai 2015 - 09:03, said:
Vw Phaeton nu împarte platforma tehnica cu Audi A8 cu cu Bentley continental. The Phaeton's platform, the Volkswagen Group D1 platform, is shared with the Bentley Continental GT and Bentley Continental Flying Spur. Certain systems, such as the automatic transmission and some engines, are also shared with the Audi A8. Compared to the Audi A8L 4.2 FSI quattro, the Phaeton is 545 pounds heavier but is still competitive with the lighter A8 in most driving tests, due to the Phaeton's increased engine power (335 hp versus 330) and a shorter axle ratio (3.65:1 versus 3.32).[7] However, the weight gives the Phaeton considerably worse acceleration and poorer fuel economy compared to the A8.[8] Pt. clasa ei, asta e un avantaj. Ca si RR, estompeaza bruschetea si grosolania. La fel si cu suspensia foarte moale - este facuta pt. confort extrem, nu pt. curse de circuit. Pt. cuse te uiti la Porsche, la McLaren, nu la o berlina mare varf de gama de lux. Este singura care se poate compara cu RR, celelalte nu sunt nici macar caricaturi in comparatie, ba nici macar nu se pune problema comparatiei. Edited by loock, 07 May 2015 - 09:28. |
#26
Posted 07 May 2015 - 09:46
Din exterior Phaeton-ul pare un Passat mai mare, adica acelasi design ordinar...aaa, doar ca Passatul arata mai bine
Banuiesc ca asta e principalul motiv pentru care nu a avut succes. [ http://www.autoplenum.at/Bilder/testreports/16429_1144052607864/Die-bislang-teuerste-und-groesste-VW-Limousine--VW-Phaeton.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/4546/1041/23863020001_large.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 07 May 2015 - 10:08
De unde pana unde concluzia ca nu a avut succes ?
Nisa era pt cei care vor sa fie discreti, sa nu epateze, dar fara alte compromisuri. Crezi ca RR a vandut mult mai multe in acelasi timp ? Dincolo de nisa de clienti urmarita anume, probabil ca au ales intentionat si din alte motive acest design. Au fost realizate in pierdere, pt. prestigiu, cu un pret de vanzare inferior costurilor de productie, si evident ca VW nu era interesat sa faca o paguba prea mare... Oricum, chiar si daca prin absurd ar fi fost facuta cu un design care sa rupa orice altceva - care nici nu exista, pt. ca pana si Aston Martin Rapide S arata nesatisfacator, Jaguar-ul contemporan la fel, iar S Klasse si Maybach-urile contemporane sunt niste aratari ( au aratat mai bine inainte sa apara Phaeton....), RR e chiar hidos, Bentley este o magaoaie semidiforma, Panaramera e o panarama, etc., chiar si daca era facuta sa arate mai bine decat toate, si chiar daca VW nu ar fi tinut cont de productia in pierdere, cate masini de clasa asta super-premium ar fi vandut in plus, ca sa consideri ca avea succes ??? Oricum, cu un design estetic de top, trebuia sa mareasca si pretul, nu pt. ca nu ar fi facut fata cererii, ci pt. ca asa este normal, luxul absolut nu se da moka. Vezi partea buna, este accesibila SH. Daca avea design de top, la SH pretul era de tzaspe ori mai mare, ba poate ar fi crescut peste cel al masinii noi... Ramaneai cu visul de a castiga la loteria americana, ca la cea din RO nu era destul ca sa o iei... Pt. estetica pur si simplu, nu ai alta solutie decat sa iei un Jaguar din anii '80, si sa-l reconstruiesti custom cu tehnica de la cele noi. Sau un RR si mai vechi de atat... Edited by loock, 07 May 2015 - 10:16. |
#28
Posted 07 May 2015 - 10:34
Ce nu inteleg unii este ca Phaeton NU a fost gandit ca un concurent pentru Clasa S sau Seria 7. Pentru asta VW are pe piata Audi A8 (ca sa nu o dam pe ocolite ca defapt are Audi). Deci comprataia cu primele doua nu isi are rostul. In plus concurent pentru cele 3 a devenit si Panamera. Phaeton a fost gandit cam cum avem acum Toyota Carina in State sau Renault Latitude in Europa, doar ca la o clasa mai sus. Practic masina asta este singura in acest segment. Vorbim practic de un segment de lux mai accesibil. Pe asta a mizat VW. Cu siguranta ca nu se asteptau sa rupa gura targului cu masina asta. Pentru ca cine isi permite lux nu se uita neaparat la un VW. Dar uneori si bogatii au limite sau sunt zgarciti. Un S sau o Seria 7 configurate ca un Phaeton erau cu cel putin 10000 de euro mai scumpe.
Ah, ca presa a facut comparative in care au bagat si Phaeton-ul e cu totul altceva. Uneori presa isi face de cap inutil. Citeam ieri o revista in care era un comparativ intre Citroen C4 si BMW Seria 1. Nu iti trebuie cunostinte de top in acest domeniu ca sa-ti dai seama ca este o prostie sa le compari, chit ca fac parte din aceiasi clasa. Cam asa si cu Phaeton vs. A8, Seria 7, Panamera sau Clasa S. Comparatiile cu RR sau Bentley efectiv nu isi au rostul. E ca si cum ai compara Peugeot 508 cu Mercedes Clasa C. |
|
#29
Posted 07 May 2015 - 10:42
Costul de productie pt Phaeton se estimeaza ca este de ~ 3X costul de vanzare al masinii noi !
Phaeton este singura masina care poate concura cu RR la rafinament ( vorbim insa de Phaeton in versiunile de top, fara economie la optiuni) Bentley imparte platforma cu Phaeton, deci se pot compara chiar mai usor decat crezi. Edited by loock, 07 May 2015 - 10:45. |
#31
Posted 07 May 2015 - 10:58
Phaeton nu fost gandit ca un concurent pt. S Klasse, ci ca un concurent direct pt. Rolls-Royce.
Rolls-Royce Motors a fost cumparata de Vickers in 1980 si vanduta catre VW in 1998 - deci a fost propietatea VW 4 ani ! In 2002, VW a vandut RRM catre BMW, deci de 13 ani este un brand BMW, si cam tot atunci a aparut Phaeton.. A nu se confunda Rolls-Royce Motors (defuncta) si Rolls-Royce Motor Cars (existenta), propietate VW din '98 si BMW din 2002 pana in prezent, cu Rolls Royce Holdings care se ocupa cu motoare de avion si navale printre altele, care este inca englezeasca, chiar daca si ea este unita cu BMW, in BMW Rolls-Royce, apoi Rolls-Royce Deutschland. Edited by loock, 07 May 2015 - 11:05. |
#32
Posted 07 May 2015 - 11:06
Eu nu stiu cum se poate compara Phaeton cu S-ul de la Mercedes, cu RR si alte avioane. Despre ce rafinament vorbim? Raportat la ce? La un Passat? La un S? Exact cum spunea cineva mai sus, e ca un Passat mai mare. Lasati peste noapte un ursulet Haribo intr-un pahar de apa si vedeti cum arata a doua zi. Imaginati-va acelasi lucru cu un Passat->Phaeton.
|
#34
Posted 07 May 2015 - 11:07
#35
Posted 07 May 2015 - 11:11
#36
Posted 07 May 2015 - 11:15
http://m.prokerala.c...en-phaeton.html
Pentru amuzament. Colegul Loock, easy cu afirmațiile astea, ti-o spune cineva din domeniul luxury cu experienta în industria automobilelor de lux. Compari o mașină asamblată manual, cu materiale de cea mai buna calitate, finisaje de lux, accesorii de la cele mai cunoscute branduri, motor fără concurenta, cu o mașină de fabrica la un preț de minim 4 ori mai mic? Logica, domnul meu, logica unde este? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users