Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Golf 4 achizitie/sfaturi.
Last Updated: Jul 08 2016 13:43, Started by
Al3csutzul
, Apr 28 2015 18:15
·
0
#19
Posted 28 April 2015 - 20:24
600E. Eu zic ca este ok, cat timp e sub 1000. In comparatie cu masinile mai noi, la care taxa ajunge si la 7-8000E
|
#22
Posted 28 April 2015 - 22:35
apropo de "tanti" si masini
am fost la o piata de masini (privata) cu cineva, a venit o tanti de 55+ (ani) cu o masina (de vanzare) si ne-a rugat sa ne mutam ca acolo au 3 locuri rezervate faci ceva pe ele joburi, contracte de munca si impozite, si la o rabla de 1000 euro tot iti ies bani de un salariu minim moldoveanca2001, on 28 aprilie 2015 - 20:24, said:
600E. Eu zic ca este ok, cat timp e sub 1000. In comparatie cu masinile mai noi, la care taxa ajunge si la 7-8000E Edited by deziluminatorul, 28 April 2015 - 22:36. |
#23
Posted 28 April 2015 - 23:57
Pretul poate parea bun daca masina este buna dpdv tehnic. La acesti bani si Golf, si cu ac, si in stare buna, si la pret bun... mai greu. Dar parerea mea este ca nu e de tine. Poate Ka-ul tau merge perfect, iar ca sa aduci Golful intr-o stare asemanatoare te costa cel putin 500 de euro si nu ai facut mare lucru.
|
#24
Posted 29 April 2015 - 01:35
Pare un gunoi, nu te supara ca zic. Ai s-o cumperi si ca sa nu iti fie frica sa pleci la drum cu ea, ai sa bagi inca o data valoarea ei in piese si manopera. Si de banii aia ti-ai fi luat o masina mai in mintile ei ce macar are vopseaua intreaga. Atat o sa iti stea in cap vopseaua aia sarita pana cand ai sa dai jumatate din valoarea de cumparare ca sa o vopsesti.
Stiind cat costa un G4 ok nici macar nu m-as fi dus sa o vad la banii astia. Si daca m-as fi dus, as fi plecat imediat ce as fi vazut problemele la vopsea si elementele lipsa si lovite. |
#25
Posted 29 April 2015 - 06:44
Vopseaua pt mine e cel mai neimportant lucru, dau o folie si am rezolvat-o !
Masina nu e la vânzare pe nici un site , a fost ca un fel de pont! 2. Am un prieten cu magazin auto, mi-a zis ca sunt printre cele mai proaste motoare făcute de VW pe benzina , din vremea aia ! Vinde clapete de accelerații egr si senzori intr-o veselie ! Per final m-am gândit ca nu se merita , mai ales ca nu mai are nici un nr roșu si nu are ce caută pe strada legal ! |
#26
Posted 29 April 2015 - 07:37
E o tentatie sa cumperi o masina asa de ieftina si sa te gandesti ca cu investitii minime o pui pe picioare. Dar din punctul meu de vedere vopseaua este ambalajul care imi spune ce se afla pe dedesubt. O masina cu vopsea neglijata va avea probleme, rugina, crapaturi, pana la ultimul furtun si piulita. Hai ca ii cumperi oglinzi, un bandou cu clipsuri bune, un suport motor si o stema, dar aici se opresc investitiile sau trebuie sa o iei cap-coada ?
Daca e sa pui cap la cap toate investitiile initiale ajungi la pretul unei masini in stare buna care probabil nu va fi coapta toata pe dedesubt. |
#27
Posted 29 April 2015 - 08:34
Hei, hai sa nu mai dramatizam atat de mult chestia asta cu vopseara. Foarte multe Loganuri de 7-8 ani au probleme cu rugina desi au sub 100000 de km si merg brici. Deci chestia asta ca are ceva rugina sau un element de caroserie se vede ca a fost vopsit, lovit sau schimbat este si nu prea grav. Depinde.
|
#28
Posted 29 April 2015 - 08:35
Al3csutzul, on 29 aprilie 2015 - 06:44, said:
2. Am un prieten cu magazin auto, mi-a zis ca sunt printre cele mai proaste motoare făcute de VW pe benzina , din vremea aia ! Vinde clapete de accelerații egr si senzori intr-o veselie ! Per final m-am gândit ca nu se merita , mai ales ca nu mai are nici un nr roșu si nu are ce caută pe strada legal ! Nu sunt proaste, a avut o ruda 4-5 ani un g4 1.4 si a inlocuit doar sonda lambda |
|
#29
Posted 05 July 2016 - 23:26
Intrebare ... am vazut ca sunt 2 modele de suporti de pahare bord, la Golf 4. La ambele dupa ce impingi suportul inapoi, trebuie sa inchizi manual si clapeta cu semnul de pahar ? Sau se inchide singura ?
|
#30
Posted 08 July 2016 - 13:03
99% masina e euro 2(taxa e cam 500 euro, la care adaugi, RAR - 100, si mai ai o problema daca nu are numere cu ce o duci acolo, asigurare 6 luni tot cam 100 euro daca ai peste 30 ani, motorul de 1.4 e o belea la casa omului. N-ai AC, esti mort in ziua de azi. deci dai pe ea 800 si inca 800 sa o inscrii, mai bagi ceva bani in maruntisuri asa minim inca 100, taxele de certificat, primarie si drumuri si te costa un junghi cu motor prost, fara dotari aproape 2000 euro, asta daca nu te intoarce RAR-ul pentru noxe, 7 din 10 masini euro 2 am vazut intoarse ca nu le ieseau noxele...
Daca masina avea motor de 1.6 si AC te sfatuiam s-o iei chiar daca taxa de mediu era mai mare, aia e cu totul altceva. Edited by partyman, 08 July 2016 - 13:08. |
#32
Posted 08 July 2016 - 13:43
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users