Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Gearbest.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
3814 replies to this topic

#19
HarMeggidon

HarMeggidon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 07.01.2016
Nu mi-a ajuns nici acum coletul din china... am fost la posta vamala si mi-a spus sa astept avizul in acasa dupa care sa vin sa-l ridic...deja au trecut 35 de zile.

Acum am aflat si motivul:
[ http://i66.tinypic.com/nxqj3s.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#20
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,867
  • Înscris: 06.01.2008
Sper ca stii ca e o gluma de 1 Aprilie.
Ai rabdare, ca trebuie sa-l primesti.

#21
catalinc211

catalinc211

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2015
Salutare,

Pana acum am 8 comenzi pe site-ul gerbest, incepand din decembrie 2015.
Prima a fost din warehouse-ul din EU, iar restul din China.
Nu am intampinat probleme decat cu ultimele 2 si anume, din una a lipsit un produs, am deschis un ticket care e in curs de rezolvate, dar suportul lor se misca foarte greu la modul ca pur si simplu zici ca negociezi cu ei sa-ti rezolve problema.
Iar ultima comanda inca nu a ajuns pare a fi blocata intre belgia si romania de 2 saptamani cum se poate vedea mai jos

2016-03-24 06:51 Departure to country of destination
2016-03-17 13:00 Arrival at export hub
2016-03-17 00:01 Item is ready for transport
2016-03-16 01:13 Item is announced / bpost received the information

Pana acum coletele primite prin Belgium Post ajungeau la oficiul postal de cartier a doua zi dupa ce aparea statusul "Departure to country of destination"
de exemplu pe asta l-am ridicat pe 18 martie si pe tracking apare asa:
17/03/2016 20:15 Item in delivery
17/03/2016 06:56 Departure from office of exchange

A mai patit cineva sa ramana statusul pe "Departure to country of destination" ? si sa nu mai miste nimic ?

#22
vrock92

vrock92

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.04.2016
Salutare
As vrea sa stiu daca a mai avut cineva problema asta la o comanda pe Gearbest.
Pe 9 februarie 2016 am comandat un telefon Cubot x15 de la ei.Pe 16 februarie mi-a fost trimis cu o intarziere de 7 zile din cauza anului chinezesc.Toate bune si frumoase pana la Posta maghiara unde pe tracking number pe data de 20 imi scrie "Item data received" si cam atat.Din data aia nu s-a mai miscat absolut nimic:

2016-02-20 20:36:00Küldemény információ: Küldemény el??készítése a feladó által / Item data received. undefined
    2016-02-19 03:27:00United Kingdom, Departed LHR undefined
    2016-02-18 10:22:00United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse undefined
    2016-02-14 00:00:00Manfiest Generate, Parcel Data received undefined
    2016-02-14 00:00:00Manifest Generate, Parcel Data received undefined

Cam asta imi zice Tracking number.Am trimis email chiar si la serviciul clienti al postei maghiare, si cei de acolo mi-au zis ca nu au primit nimic cu acest tracking number.
Intr-un final le-am deschis ticket celor de la Gearbest, si din cate am inteles nici chiar ei nu stiu ce s-a intamplat.Mi-au tot recomandat sa verific adresa, sa ma duc la posta locala etc, zis si facut dar tot nimic.
La ultimul ticket mi-au zis ca normal comanda trebuie sa expire pe 16 aprilie, in cateva zile, si le-am zis ca daca nu se intampla nimic pana atunci cer refund.
Ideea e ca am platit cu cardul direct, sper sa nu am vreo surpriza.Din ticket-uri mi-au parut seriosi in abordare si mi-au zis sa asteptam pana expira omanda pe 16 si de acolo vom vedea ce e de facut.

Multumesc!
Daca aveti ceva sfaturi sau experiente la fel, mi-ar prinde bine

#23
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Si la mine s-a blocat ceva undeva, arata asa:

2016-03-29 Data Received Parcel Data Received
2016-03-29 22:00 Parcel departure in OWE Shenzhen Sorting Centre Parcel Departure OWE Shenzhen Sorting Centre
2016-03-30 09:00 Parcel departure in OWE HongKong Sorting Centre Parcel Departure OWE HongKong Sorting Centre
2016-03-30 16:45 Parcel is leaving Hong Kong Airport - 932-49979576 Parcel Leaving Port Hong Kong Airport
2016-03-31 07:51 United Kingdom Departed LHR
2016-03-31 15:52 United Kingdom Received Hayes Sorting Centre
2016-03-31 16:03 Dispatched from OWE warehouse Dispatched Hayes Sorting Centre

La Hungary Post din nou, nu exista awb. N-am idee ce pe unde s-a blocat.

#24
vrock92

vrock92

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.04.2016

View PostRealThing, on 06 aprilie 2016 - 12:54, said:

Si la mine s-a blocat ceva undeva, arata asa:

2016-03-29 Data Received Parcel Data Received
2016-03-29 22:00 Parcel departure in OWE Shenzhen Sorting Centre Parcel Departure OWE Shenzhen Sorting Centre
2016-03-30 09:00 Parcel departure in OWE HongKong Sorting Centre Parcel Departure OWE HongKong Sorting Centre
2016-03-30 16:45 Parcel is leaving Hong Kong Airport - 932-49979576 Parcel Leaving Port Hong Kong Airport
2016-03-31 07:51 United Kingdom Departed LHR
2016-03-31 15:52 United Kingdom Received Hayes Sorting Centre
2016-03-31 16:03 Dispatched from OWE warehouse Dispatched Hayes Sorting Centre

La Hungary Post din nou, nu exista awb. N-am idee ce pe unde s-a blocat.
La tine inca se sorteaza, cu siguranta va pleca de acolo, dar la mine parca ar fi un colet fantoma, daca cei de la Magyar post mi-au zis ca nu exista niciun colet ca acel tracking number primit si sa incerc in cateva zile iar ijn AWB postat srie Item data received.tot ce vreau e sa reusesc sa imi recapat banii, ceea ce am inteles ca e destul de dificil cand platesti cu cardul direct.

#25
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ah, n-ai platit prin paypal...sa nu mai faci aceeasi greseala a doua oara, asta e prima regula cand cumperi de la chinezi, sau in general din exterior.

#26
adryyy2

adryyy2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 09.11.2008
2016-03-30 12:03:00United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse undefined
2016-03-30 09:14:00United Kingdom, Departed LHR undefined
2016-03-25 15:18:00Küldemény információ: Küldemény el??készítése a feladó által / Item data received. undefined
2016-03-25 00:00:00Manifest Generate, Parcel Data received undefined

Pe 25 am dat comanda din EUWarehouse. Tot nu se misca nimic de 7 zile. E vreo sarbatoare la britanici?

Sa adaug si eu cateva informatii de la comenzile anterioare, daca asa e trend-ul pe topic:
Suportul mi se pare jalnic. Raspunde greu si evaziv. Am dat vreo 2-3 tichete pana am primit un raspuns. Toate comenzile au ajuns la destinatie.
Prima comanda a fost tot din EU, a durat cam o luna pana a ajuns, dar nu pot sa-i invinuiesc caci a fost Craciunul, anul nou ... . A ajuns okey, cutia nu a fost deformata sau mai stiu eu ce.
Alte doua comenzi, 5 zile diferenta intre ele, din China, au ajuns in aceiasi zi la posta, la appx. o luna de la comanda. Tracking-ul lor nu functiona, asa ca in cazul in care aveti nevoie de tracking pentru "Netherlands Post surface mail" cautati Sky56. http://chinapost-track.com/ functioneaza okey.
Ultima comanda e de patru bateri 18650 prin "Belgium Post Registered". Am ramas surprins ca au impachetat-o in mai putin de 24 de ore (ce-i drept, am cumparat si asigurarea aia a lor de 1.3 dolari). E data ieri (5.4.2016) si ramane de vazut daca ajunge. Nu am mai avut tangente cu posta belgiana pana acum.
@catalinc211 mersi de informatie (ca ajung la posta de cartier). Sunt putin curios in legatura cu posta belgiana.

Edited by adryyy2, 06 April 2016 - 18:56.


#27
catalinc211

catalinc211

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2015
Vis-a-vis de suport si de cazul expus mai sus, cu produsul lipsa din pachet .... era un incarcator de baterii in valoare de 31.89 USD
Dupa cateva schimburi de replici si un fel de negociere am obtinut retrimiterea produsului platind inca 5 USD (nu stiu exact pentru ce ca au fost zgarciti in detalii Posted Image ), initial mi-au cerut 20.
Greseala mea a fost ca la comanda asta am uitat sa bifez Insurance.
Ieri am primit si tracking number, se pare ca au retrimis prin Post NL dupa format, shipping date fiind 2015-04-02, dar inca nu apare nimic pe site-urile de tracking.
Din cate am mai citit se pare ca prin Post NL exista o intarziere de cateva zile pana la o saptamana pana cand apare ca si valid pe site-ul de tracking, poate confirma cineva lucrul acesta ?

Ca si paranteza am mai obtinut de la suportul lor retrimiterea unor elicii care au ajuns indoite (in valoare de vreo 9 USD). Dar pentru acestea platisem insurance asa ca atunci cand mi-au cerut sa mai platesc ceva ca sa-mi retrimita produsul le-am reamintit ca platisem asigurarea si nu au mai avut nici o pretentie. Acum, inca sunt pe drum (retrimise prin YunExpress) ultimul status fiind
2016-04-01 10:54 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery

Momentan nu am mai comandat nimic de la ei, ca sunt curios daca imi ajung pachetele astea 2 care sunt retrimise din China.
O sa va tin la curent pe masura ce se mai intampla lucruri Posted Image

Si o ultima mentiune ... platile le-am facut direct cu cardul, dar in lumina ultimelor incidente de acum o sa folosesc PayPal ca sa fiu acoperit si sa pot deschide o disputa in caz ca nu ma inteleg cu suportul lor.

Edited by catalinc211, 07 April 2016 - 01:15.


#28
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Su portul lor (sau ma rog, o parte din ei) am impresia ca inteleg engleza din doi in 5, si dau paste unor sabloane pe mail, pur si simplu cu unii nu te intelegi.

Cand am avut probleme, a doua oara, am avut bafta sa dau de un tip care chiar intelegea engleza, cu el am rezolvat-o rapid. Cel dinaintea lui era ceva de speriat, eu spuneam ceva, el spunea cu totul si cu totul altceva.

#29
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Si update la comanda mea:

2016-04-08 10:43 Shipment information sent destination country / Item sent abroad
2016-04-08 10:43 Shipment Information: Starter international processing center received / Item in office of exchange

#30
catalinc211

catalinc211

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2015
@vrock92 - si eu am avut intarzieri la o comanda din cauza anului nou chinezesc, dar dupa a ajuns bine merci
a mai miscat ceva trackingul ?

@RealThing - cu ce posta ti-a trimis ultima comanda de care ai zis ?

#31
adryyy2

adryyy2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 09.11.2008
Cat dureaza transportu din Ungaria pana in Romania?
Astia de la BSI parca lucreaza si in weekend, nu?

#32
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postcatalinc211, on 09 aprilie 2016 - 22:44, said:


@RealThing - cu ce posta ti-a trimis ultima comanda de care ai zis ?

Hungary Post - asta am bifat eu cand am facut comanda.

#33
catalinc211

catalinc211

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2015
Au inceput sa miste comenzile cu Belgium Post, a aparut si ultimul status

2016-04-11 02:15 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2016-03-24 06:51 Departure to country of destination
2016-03-17 13:00 Arrival at export hub
2016-03-17 00:01 Item is ready for transport
2016-03-16 01:13 Item is announced / bpost received the information

acum sa vedem daca si vine ceva la posta si cand

#34
alexpaul1986

alexpaul1986

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 21.08.2015
Intrebare stupida: Ma duc la posta vamala cu tracking number? mie mie din 3 martie cletu in tara si nu am auzit nimic de el: exact informatiile ca la catalin imi apar si mie pe gearbest

#35
catalinc211

catalinc211

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 08.03.2015

View Postcatalinc211, on 11 aprilie 2016 - 23:22, said:

Au inceput sa miste comenzile cu Belgium Post, a aparut si ultimul status

2016-04-11 02:15 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2016-03-24 06:51 Departure to country of destination
2016-03-17 13:00 Arrival at export hub
2016-03-17 00:01 Item is ready for transport
2016-03-16 01:13 Item is announced / bpost received the information

acum sa vedem daca si vine ceva la posta si cand

Azi 13 aprile, am ridicat de la posta de cartier coletul cu tracking-ul de mai sus. Avizul l-am primit ieri.

Cel de-al doilea colet care are ultimul status:
2016-04-01 10:54 BRUSSELS – BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery
se lasa inca asteptat, sper sa primesc vesti in curand.

#36
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,826
  • Înscris: 10.12.2006
Pe 31 Martie am comandat si eu pentru prima oara de pe gearbest, un ceas in valoare de $14.76 ce acum o ora mi-a fost adus acasa de postas prin posta belgiana, asa ceva. M-am uitat crucis la pachet deoarece eu asteptam ceasul peste vreo luna. Dar in fine.

Ideea e ca a venit ca in poza de mai jos, am deschis un ticket si sunt curios cum va decurge, va tin la curent.

Attached File  IMG_1753-2.jpg   376.97K   205 downloads

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate