Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Accident mortal pe autostrada! A1 Deva-Sibiu
Last Updated: Apr 04 2015 18:01, Started by
Kidore
, Mar 27 2015 13:58
·
0
#1
Posted 27 March 2015 - 13:58
Salut ! Am si eu o nelamurire,nu am mai avut accidente pana acum si nici abateri!(ce se intampla ,procese?Suspendari?etc.
Ca in fiecare duminica seara ,plec spre Bucuresti (precizez ca lucrez,defapt am lucrat ca sofer,microbuz prelata 3,5 T). Totul bine si frumos cand pe autostrada pe la Orastie ,vine unu din spate cu viteza da pe blituri si ma depaseste! La nici o secunda dupa ce mi-am luat ochii din oglinda ,boom!!! Am lovit ceva ,pe moment nu am stiut ce am lovit ,nu am vazut si in momentul impactului am pus inchis ochii deoarece mi-a spart oglinda geamu si a zburat tot spre mine! Mi-am luat vesta pe mine,si m-am dat jos sa vad ce sa intamplat!Cand am coborat si m-am uitat erau 2 masini! O dubita si un BMW.... Un om striga pe acolo : ,,l-ai omorat baaa,,criminalule!...Nu am stiut ce sa zic...am ramas fara cuvinte,cand m-am apropiat de masina am inceput deja sa sun la 112,am ajuns langa masini ,iar acolo era un om intins pe jos intre parapet si roata dreapta fata a dubitei!Soferul spune ca celalat a fost afara pe partea stanga a masinii cu usa deschisa,din cate sa vazut asa si era,usa am dat-o peste cap!Tot e simplu! Doar ca ,cu politistii nu e asa simplu!Ei spun ca am intrat in plin!Desii masina mea nu e lovita in fata tare! E spart faraul, indoita aripa dreapta, oglinda si geam spart! Problema e ca suprastructura(prelata) e iesita vreo 10 cm in afara masinii ,ceva normal! Eu am luat spatele dubei oprite cu suprastructura ,cea ce a rezulat lovire masinii foarte tare(a lui)!Din pacate omul care a fost afara a murit la spital! Tin sa precizez ca : Nu a avut vesta reflectorizanta Nu a fost pus triunghi (nici nu avea) Nu a avut avariile puse nici si nici pozitile (deoarece il vedeam inainte,si nici dupa impact nu au mers! Cand a venit politia ,am fost jignit in toate felurile mai umpic si ma bateau...am plecat inapoi la masina mea apoi! Cel oprit mai spune ca era si bagat langa parapet pe banda de urgenta ,dar dupa impact de la parapet si roata dreapta a masinii lui au mai ramas 68 cm! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu cateva indicatii: Ce latime are banda de urgenta! Ce se poate intampla cel mai rau! Cam cat timp dureaza pana imi vine citatia acasa (aprox) Ce sfaturi imi dati? Va multumesc mult! |
#2
Posted 27 March 2015 - 14:04
Era intuneric? Daca da. aveau farurile aprinse? (Se poate stabili daca erau sau nu aprinse in momentul impactului).
Pe ce banda erai? Dubita si masina se deplasa sau stationau (n-am inteles astta exact) |
#3
Posted 27 March 2015 - 14:10
tragic, as putea sa-ti spun sa nu te mai intereseze asa mult oglinzile cand iti mentii banda si sa ai grija la ce este in fata, uite cum acum din cauza unui tampit care ti-a acaparat toata atentia ai ajuns sa omori un om, si probabil vei lua ani cu suspendare, posibil daca nu este afacerea ta sa pierzi totul, asta ar trebui sa fie o invatatura de mnte pentru toti camionagii/tiristi/dubisti, sa beleasca ochii in directia de mers, mai ales cand aceasta nu se schimba si sa lase toti tampitii din spate in banca lor.
|
#4
Posted 27 March 2015 - 14:14
bolovan, on 27 martie 2015 - 14:04, said:
Era intuneric? Daca da. aveau farurile aprinse? (Se poate stabili daca erau sau nu aprinse in momentul impactului). Pe ce banda erai? Dubita si masina se deplasa sau stationau (n-am inteles astta exact) Da era foarte intuneric,nu erau stalpi cu lumini si cei doi erau stationati |
#5
Posted 27 March 2015 - 14:16
#6
Posted 27 March 2015 - 14:17
takemeintoyourskin, on 27 martie 2015 - 14:10, said:
tragic, as putea sa-ti spun sa nu te mai intereseze asa mult oglinzile cand iti mentii banda si sa ai grija la ce este in fata, uite cum acum din cauza unui tampit care ti-a acaparat toata atentia ai ajuns sa omori un om, si probabil vei lua ani cu suspendare, posibil daca nu este afacerea ta sa pierzi totul, asta ar trebui sa fie o invatatura de mnte pentru toti camionagii/tiristi/dubisti, sa beleasca ochii in directia de mers, mai ales cand aceasta nu se schimba si sa lase toti tampitii din spate in banca lor. |
#7
Posted 27 March 2015 - 14:20
tu cand ai intrat in ei erai pe banda 1 sau ai depasit spatiul pe banda de urgenta?daca erai pe autostrada,tu pe banda1,de ce iti dadea ala flashuri?ca avea loc pe band 2!ceva nu se leaga!
|
#8
Posted 27 March 2015 - 14:21
Pai...daca erau opriti...intuneric...nu erau avarii puse, nu erau triunchiuri puse...iar tu aveai sistemul de iluminare functional (adica toate becurile mergeau etc)?
Cati km/ora aveai? Deci...se poate stabili daca becurile erau aprinse (in momentul impactului filamentele aproape sigur s-au rupt...si dupa modul in care s-au rupt, se poate stabili daca erau aprinse sau nu. In mod normal, daca erau stinse, ruptura apare ca o ruptura clasica a filamentului, daca erau aprinse, aceasta se rupe prin topirea punctului slab in filament...prin urmare, ruptura este neteda si usor ascutita. Se poate stabili usor daca esti vinovat, vinovat cu circumstante atenunante, agravante sau nevinovat. |
#9
Posted 27 March 2015 - 14:23
Of... Dumnezeule... îmi pare rău omule prin ce treci...
Sfatul meu e să consulți un avocat pentru că poliția e capabilă să facă multe măgării. Un lucru e cert, staționarea pe autostradă e interzisă. Dacă ai defecțiune și nu-ți mai poți continua sub nicio formă drumul, mașina trebuie semnalizată cu ajutorul triunghiurilor reflectorizante și a luminilor de avarie. Oricum, povara că ai luat o viață te va urmări pentru totdeauna. |
#10
Posted 27 March 2015 - 14:23
Calmeaza-te si incearca sa fii mai coerent. Ce usa era deschisa? Cine coborase pe usa? Ce facea ala langa parapet si cine era, soferul sau pasagerul? Erau 2 masini oprite sau una singura?
|
|
#11
Posted 27 March 2015 - 14:25
nevinovat sigur nu vei iesi, circumstante antenuante nu prea ai, nu i-ai vazut deloc si nu ai franat deloc din cate spui, indiferent ca era noapte daca pur si simplu acolo l-a lasat bateria si nu a apucat sa puna triunghiul? si-l omori lovindu-l din spate, o sa zici ca nu avea ce cauta oprit pe banda 1? oricum ar fi nu inteleg cum de nu i-ai vazut macar cu 50 de metri inainte si sa franezi cat de cat, poate asa nu murea.
|
#12
Posted 27 March 2015 - 14:31
#13
Posted 27 March 2015 - 14:36
N-am inteles nimic.Am citit de doua ori.
Ai dat peste unu care a crapat la spital? Daca ala te-a depasit si tu ai inchis ochii, cat ai inchis ochii aia deja erau jos din masina? Ce dracu...? |
#14
Posted 27 March 2015 - 14:37
Daca erau opriti pe banda de urgenta nu aveai de ce sa ii acrosezi. Probabil ai intrat pe banda de urgenta presat de cel cu blitz-ul. In acest caz ai partea ta de vina , nu ca ai fi complet nevinovat in cazul cand circulai pe banda 1.
|
#15
Posted 27 March 2015 - 14:44
|
#16
Posted 27 March 2015 - 14:47
Ce să faci ?
Aştepți rezultatele anchetei. Sigur nu erai cu ochii în telefon ?! |
#17
Posted 27 March 2015 - 14:51
#18
Posted 27 March 2015 - 14:55
1.Masina care ma depasit a dat blitz presupun ca pentru avertizare!Mai faceam si eu asa din cand in cand...
2.Erau 2 masini, ambele s-au oprit ca,cica se cunosteau,si cel din BMW care era in fata sa dat jos si a venit la celalalt,si tot el i-a deschis usa celui cu duba ! 3.Viteza era de 80 km/h asta se poate si vedea pe GPS-ul masinii mele... 4.Nu am inchis ochii inainte de impact ci la impact deoarece a zburat sticla ... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users