Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Portare numar Telekom sub perioada contractuala
Last Updated: Jul 05 2017 10:58, Started by
oauzor
, Mar 22 2015 15:02
·
0
#19
Posted 07 April 2015 - 17:32
thekat, on 07 aprilie 2015 - 17:09, said: Vezi ca ai gresit calculul. E reducere * nr luni cat timp ai beneficiat de acea reducere. Daca mai ai doar 3 luni de contract atunci ar trebui sa platesti 1.24 * 21 (daca ai avut pe 2 ani) In contract scrie taxa de penalizare 5 euro x nr. de luni ramase. Eu zic ca acea taxa este ilegala pt ca e o taxa cu valoare fixa/luna. Ma uitam pe celalalt contract si chiar daca abonamentul este mai mic taxa de penalizare e tot 5 euro. Indiferent de tipul de abonament ai o taxa de 5 euro (fixa) care o inmultesti cu nr. de luni ramase. Practic ar trebui sa le platesc 1.24 x 4 luni (de cat timp am ab.)=4.96 euro , si cred ca nu se plateste si tva. Deci ar fi 1x4 |
#20
Posted 08 April 2015 - 14:11
Astia de la telekom au chiar taxa rezonabila de reziliere . (considerand ca nu iei telefon), conform contractului te costa 5euro x nr. de luni ramase. La vodafone, ai o formula A/B*C. A- taxa initiala (100 euro), B-perioada pe cat ai facut contractul (12,24 luni), C- nr. de luni ramase. La un abonament de 8 euro pe 12 luni platesti mai mult taxa de reziliere, daca vrei sa reziliezi a doua zi de la semnare, decat daca platesti cele 12 luni (100/12*12=100euro, 8*12 luni=96 euro)
Edited by micutu82, 08 April 2015 - 14:23. |
#21
Posted 08 April 2015 - 15:13
Anyway, faptul ca abonatii sunt intr-un exod perpetuu, e o carte de vizita cat se poate de proasta pentru orice companie telecom.
Insa faptul ca din ce in ce mai multi abonati sunt de acord sa plateasca taxe de reziliere doar ca sa scape de tine, e cea mai usturatoare palma pe care o poti primi tu ca operator. Cei de la Telekom se arata bucurosi pentru cei 40k de noi abonati la pachete integrate fix-mobil. Probabil sunt la fel de bucurosi si pentru milionul de abonati pierdut anul trecut. Si probabil milionul pe care il vor pierde anul asta. De fapt, strategia e sa ofere pachete integrate. Strategia nu e sa aiba cat mai multi clienti. Ce fericit va fi CEO-ul cand va avea 80k de abonati, toti cu pachete integrate fix-mobil. Iar astia vor fi toti clientii companiei. Se vor aprinde iar luminile pe Magheru! )) Edited by Rao633, 08 April 2015 - 15:14. |
#22
Posted 08 April 2015 - 15:20
Eu cred ca in strategia telekom, excluzand teoria conspiratiei, e ceva ascuns . Nu cred eu ca nemtii sunt asa limitati in gandire in ceea ce priveste marketingul pe termen scurt si lung. Pe langa aceste lucruri...cand este implicat statul...intotdeauna ceva "pute"
Edited by micutu82, 08 April 2015 - 15:22. |
#23
Posted 08 April 2015 - 15:44
micutu82, on 08 aprilie 2015 - 15:20, said:
Eu cred ca in strategia telekom, excluzand teoria conspiratiei, e ceva ascuns . Nu cred eu ca nemtii sunt asa limitati in gandire in ceea ce priveste marketingul pe termen scurt si lung. Pe langa aceste lucruri...cand este implicat statul...intotdeauna ceva "pute" Problema e ca acest grup Telekom nu are o reputatie/popularitate buna nici in ce priveste diviziile din alte tari. Si in Germania sunt priviti la fel ca pe plaiurile mioritice. Mama s-a mutat in apropiere de Munchen, si are servicii Telekom doar pentru ca nu exista alti operatori in acea zona rezidentiala. Dar ca tehnologie nu exceleaza prin nimic. Insa in afara, nu exista un atat de vadit dispret si aroganta la adresa clientilor precum in Romania. Ce se intampla aici e cu totul particular. Si asta se datoreaza atitudinii germane, plina de emfaza si aroganta, care alimenteaza lipsa de educatie si caterinca "profesionistilor" români din Telekom. Ce exemplu sa ai tu ca si angajat, cand CEO-ul iese pe sticla cu declaratii arogante, inainte ca el insusi sa fi dovedit ca a construit ceva? In folclorul romanesc exista un parol: Sa zici Hop numai dupa ce-ai sarit. Probabil in folclorul german nu exista o asemenea pilda. Edited by Rao633, 08 April 2015 - 15:47. |
#24
Posted 08 April 2015 - 16:03
Iti dau dreptate . Eu am mai lucrat cu companii nemtesti si am fost foarte multumit. Interactiunea a fost super mai ales ca ei erau consultanti si puteau oricând sa ne dea in cap. Au dat dovada si de flexibilitate si de viziune. Am lucrat cu companii nemtesti care erau sub noi si s-au purtat super când am interactionat cu ei comparativ cu romanii care considerau ca le stiu pe toate. Probabil la Telekom s-au adunat nemtii aia mai slabi si mai rai
|
#25
Posted 08 April 2015 - 22:57
nici nu va imaginati cat adevar exista in posturile de mai sus...... .din pacate.
|
#26
Posted 08 April 2015 - 23:43
Cred ca adevarata glorie a unui business o obtii atunci cand iti intelegi piata si clientul. Atunci vei sti ce sa faci, cum sa te dezvolti si cum sa inovezi.
Deocamdata, in domeniul telefoniei, compania care s-a apropiat cel mai bine de client de-a lungul timpului este Orange. Asta nu inseamna ca sunt foarte buni. Dar ei au arborat de la inceput un mesaj cald, o apropiere si o flexibilitate in ofertarea clientului. Asta le-a dat credibilitate, le-a asigurat o baza de clienti fara fluctuatii, si le-a permis sa construiasca o retea tehnic buna. Ceilalti CEO (Vodafone, Telekom) au fost aroganti de-a lungul timpului, nechibzuiti si preocupati doar de obtinerea indicatorilor financiari care sa le salveze scaunele. Un business-man adevarat nu poate sa-si asume lozinca "Dupa mine potopul!". Mai mentionez ca am fost si NU sunt abonat Orange in acest moment. Deci nu fac reclama. Edited by Rao633, 08 April 2015 - 23:48. |
#27
Posted 09 April 2015 - 07:34
Offf..si eu care ziceam sa ma portez la vodafone dar din cauza postarii tale..iar nu stiu ce sa aleg glumesc
Edited by micutu82, 09 April 2015 - 07:34. |
#28
Posted 25 April 2015 - 06:50
Dupa cat timp de la semnarea unui nou abonament ma pot porta?
Edited by DragomirFlorin, 25 April 2015 - 06:50. |
|
#29
Posted 25 April 2015 - 08:42
Portarea sub perioada contractuala se face fara penalizari NUMAI in cazul in care exista deranjamente si probleme tehnice nerezolvate care treneaza. In cazul acesta rezilierea se face imediat (fara preaviz de 30 de zile), iar portarea este asigurata de noul furnizor.
Un exemplu: in 26 Martie s-a furat un cablu al centralei EWSD1 din Cluj. Cablul distribuia serviciul spre aprox 2000 de abonati dintr-o zona centrala (un grup de strazi) a orasului. Nici pana azi nu s-a repus in functiune serviciul, deci abonatii au ramas fara telefonie, internet si TV. Insa foarte multi abonati afectati (cateva sute) au invocat aceasta problema tehnica si au reziliat fara costuri, chiar daca erau in perioada contractuala. Au migrat la UPC care detine in Cluj cota cea mai mare de piata, atat pe servicii tv cat si pe telefonie. |
#30
Posted 02 January 2016 - 12:24
După portare ce factură v-a emis Telekok? Cu minus?
Edited by cocolosh, 02 January 2016 - 12:24. |
#31
Posted 04 January 2016 - 16:19
Problema e ca toate taxele de reziliere inainte de termen prin portare vin sub forma de facturi proforme, care din punct de vedere legal nu sunt considerate obligatii de plata.
De ce nu emit facturi normale? Pentru ca nu prea sunt legale aceste taxe in cazul portarii. Alegi sa pleci catre o retea mai buna, cu oferte mai bune, nu au dreptul sa te taxeze pentru asta, bineinteles cu conditia sa iti fi achitat tot ce ai consumat in reteaua lor pana la data portarii. |
#32
Posted 04 January 2016 - 16:45
Am si eu o mica problema si as dori sa ma lamureasca cineva in masura. In luna octombrie 2015 am prelungit contractul la telekom mobil, pentru 2 ani. Am avut in contul meu o subventie de 600 lei dupa 2 ani de contract de la 3 abonamente, 3 numere de telefon, si din care am cumparat un telefon mobil de banii aia. Acum as dori sa portez un numar in alta retea si celelalte doua sa ramana in continuare, si as dori sa stiu daca as putea, fara sa platesc taxa de 550 de lei pe care mi-au cerut-o cei de la Telekom cand am vorbit la telefon cu ei. Astept un raspuns daca se poate. Va multumesc.
Edited by DjSteve, 04 January 2016 - 16:46. |
#33
Posted 06 January 2016 - 12:18
Salut.
Pe data de 19 Decembrie am facut cerere de portare din Telekom in Vodafone. Contractul cu Telekom era din data de 22 Decembrie 2013, deci cu 3 zile inainte de sfarsitul contractului. Portarea s-a facut pe 23 Decembrie, dar pe 22 am inchis telefonul ca nu mai fie logat in sistem. Astazi am primit o factura proforma in valoare de 45 de lei, in care scrie Costuri incetare contract inainte de expirarea perioadei initiale si nr de telefon. Intrebarea mea este s-a platesc aceasta factura? Sau sa o platesc si sa fac plangere la ANPC? |
|
#35
Posted 07 January 2016 - 06:47
La fel am primit si eu. O sa le platesc in aprilie 2099 , am pus reminder �
|
#36
Posted 09 January 2016 - 01:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users