Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CrossClimate, anvelopa de vara, omologata si pentru iarna
Last Updated: Mar 11 2022 22:37, Started by
chester_619
, Mar 02 2015 23:24
·
0
#37
Posted 04 March 2015 - 18:38
Acum 30 de ani aveam pe Dacie niste anvelope absolut similare ca si concept. De vara, dar bune si iarna.
De aia lucrurile vechi sunt cele mai bune. |
#38
Posted 04 March 2015 - 19:02
Citit la rece:
"Adica franeaza pe distante scurte pe suprafete uscate, se incadreaza in clasa A de performanta la franarea pe suprafete umede si este omologata pentru utilizare in timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 varfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indica posibilitatea utilizarii in timpul iernii, inclusiv in tarile in care echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in timpul anotimpului rece, asa cum este si Romania." "Intervalul de temperatura, exprimat în grade Celsius, în care au fost efectuate testele. Testele au fost realizate la temperaturi cuprinse între -30°C si + 40°C." 1. singura data sigura este: clasa A de performanta la franarea pe suprafete umede 2. la franarea pe uscat nu se speccifica nimic (distanta scurta egal cat? ce clasa?) 3. franare pe zapada...absolut nimic 4. la -30 grade au testat-o la franare pe suprafete umede? C'mon Cred ca e destul de clar ceea ce vreau sa spun, nu are rost sa continui. |
#39
Posted 04 March 2015 - 22:46
Probabil rezultatul va fi un cauciuc all season din gama premium destul de bun. Trebuie sa vedem niste teste comparative independente, gen Autobild etc.
|
#40
Posted 05 March 2015 - 20:46
Chiar as fi curios cand au fost inventate cauciucurile pe anotimpuri. La o adica , la vechea Dacia, nimeni nu-si batea capul cu modelul de cauciuc sau latimi, jante.. si dacia nu a fost nici ea prima masina.
Ce cauciucuri a avut FordT? Si cum mergea ala prin namoale si hartoape? Ca pe vremea aia autostrada nici nu se inventase. Eu zic , ca daca tot costa la noi autostrada de 5 ori mai scump ca in tarile cu apa calda, sa fim si mai tari: sa facem autostrazi cu banda de vara si banda de iarna. Cu asfalt special conceput in functie de conditiile meteo. Edited by tfmercedez, 05 March 2015 - 20:44. |
#41
Posted 05 March 2015 - 22:43
eu zic sa bagam incalzire sub asfalt si nu ne mai trebuie gume de iarna.
|
#42
Posted 10 March 2015 - 13:18
Articol nou de citit, informatii noi, niste teste video comparative: http://www.4tuning.r...dica-25490.html
Cateva idei principale selectate, dar mai bine sa fie citit articolul: - TUV Sud si Dekra, doua autoritati de testare din Germania, care au avut ocazia sa testeze performantele acestui nou pneu. CrossClimate a primit certificare simbolizata cu litera A pentru aderenta pe carosabil umed. Adica cea mai inalta omologare ce demonstreaza ca in cazul unui carosabil umed, acest pneu se comporta perfect, la fel ca o anvelopa speciala de vara. Pneurile all-seasons au primit numai omologari C, D sau E, ceea ce le face mai putin performante, iar anvelopa MICHELIN Alpin 5, speciala de iarna, are omologare de tip B. - Anvelopele care erau catalogate a fi drept all-seasons aveau mai multe trasaturi si caracteristici ale pneurilor de iarna, decat ale celor de vara. CrossClimate este tocmai invers. Este o anvelopa special gandita pentru vara, cu care se poate merge cu niste performante uluitoare si iarna. - CrossClimate este realizata cu o tehnologie noua, dintr-o compozitie revolutionara care isi pastreaza calitatile la oscilatiile de temperatura cuprinse intre -20 de grade si +40 de grade. Mai precis, daca o anvelopa de iarna se comporta defectuos vara, din cauza ca materialul se intareste, iar un pneu de vara devine rigid pe timp de iarna, in cazul acestor noi pneuri materialul ramane la fel si isi pastreaza aderenta si elasticitatea. - La capitolul dedicat economiei de carburant, a primit distinctia B, fiind depasit numai de pneul de vara Energy Saver Plus. - Cei de la TUV si Dekra i-au acordat certificarea 3PMSF, adica Three Peak Mountain Snow Flake. Este acel semn dupa care se uita politistii cand te opresc sa-ti verifice pneurile de iarna. - 65% din totalul soferilor la nivel european circula cu pneurile de vara tot timpul anului (76% in Franta), asadar sunt mai potrivite pentru tot timpul anului decat orice alta anvelopa. In marea parte a anului nu ninge si nu sunt temperaturi sub 7 grade, asadar o anvelopa de vara omologata TUV si Dekra pentru iarna este alegerea perfecta, mai ales pentru tari ca Romania unde nu ninge jumate de an si se cere certificare 3PMSF. Sunt curios cat vor costa si sa vad mai multe reviewuri cand apar. Dar oricum, certificarile sunt certificari, nu pareri. Avand asta si primele teste video, pare o alegere mult mai buna decat orice exista all-season si totodata mai buna decat vara+iarna mai ales pentru situatii cand se circula predominant in orase/etc. Nu te prinde niciodata zapada pe nepregatite. |
#43
Posted 10 March 2015 - 14:58
Unde se uita politistii dupa 3PMSF?
In Europa si implicit Romania, simbolul respectiv nu este lua in seama de directiva la care face referire si legea romaneasca ci doar inscriptia M+S. S-a tot discutat la mom aparitiei legii. Tot dpdv legal, in UE nu exista pneuri de iarna ci pentru zapada. |
#44
Posted 10 March 2015 - 15:28
Si eu sunt interesat de preturi. As vrea sa-mi schimb Continental-urile actuale cu unele noi si anvelopa asta se muleaza perfect pe necesitatile mele. Cred ca ideea Michelin e buna si vor avea vanzari mari in Europa.
|
#45
Posted 10 March 2015 - 16:29
Quote În ceea ce priveşte preţurile, oficialii Michelin spun că gama CrossClimate va fi mai scumpă faţă de anvelopele de vară Michelin, dar mai ieftină faţă de gama de iarnă Alpin5. Un exemplu concret oferit întrebările jurnaliştilor a fost că o anvelopă CrossClimate de 16 inch va costa cu 10 euro mai mult faţă un Michelin similar de vară. |
#46
Posted 11 March 2015 - 12:22
In experienta mea cauciucurile all season nu-s prea bune nici de una nici de alta. Prefer doua seturi separate dedicate. Nu stiu cat din prezentarea lor e marketing si cat e de fapt tehnologie noua revolutionara... Am mai auzit d-astea, nu ma incanta usor. Foarte multi oameni neglijeaza faptul ca anvelopele sunt cele mai importante piese de pe o masina dupa frane cand vine vorba de siguranta.
|
|
#47
Posted 11 March 2015 - 23:17
dar nu isi dau foc singuri? cine va mai cumpara anvelope de iarna(sau all season)? totusi michelin nu mi se par de incredere, mai ales pe drumurile noastre, sper ca si ceilalti vor scoate cat mai curand modele asemanatoare.
Edited by 41ex, 11 March 2015 - 23:17. |
#48
Posted 12 March 2015 - 00:02
Pai e o diferenta. Allseasonurile de top (vreo 3 modele) sunt cauciucuri bune de iarna care pot fi folosite si vara iar astea sunt cauciucuri bune de vara care pot fi folosite si iarna, cel putin cand sunt noi as adauga eu.
Nu vad de unde atatea dileme. |
#49
Posted 12 March 2015 - 00:06
astea sunt bune(super) la toate categoriile conform omologarilor. iar fulgul de nea era pana acum al celor dedicate de iarna.
Edited by 41ex, 12 March 2015 - 00:06. |
#50
Posted 12 March 2015 - 00:09
Nu este adevarat. Si ASurile bune aveau fulg.
Nu vb de Debica sau alte rebuturi. Edited by underb, 12 March 2015 - 00:09. |
#51
Posted 13 March 2015 - 10:14
tfmercedez, on 05 martie 2015 - 20:46, said:
Chiar as fi curios cand au fost inventate cauciucurile pe anotimpuri. La o adica , la vechea Dacia, nimeni nu-si batea capul cu modelul de cauciuc sau latimi, jante.. si dacia nu a fost nici ea prima masina. Ce cauciucuri a avut FordT? Si cum mergea ala prin namoale si hartoape? Ca pe vremea aia autostrada nici nu se inventase. Cam acum vreo 80 de ani Nokian a facut primele anvelope de iarna, si cam acum vreo 50 Uniroyal a facut primele anvelope pentru ploaie. Ca nu ne bateam noi capul cu modelul de cauciuc la Dacie e alta treaba. edi10000, on 10 martie 2015 - 15:28, said:
Si eu sunt interesat de preturi. As vrea sa-mi schimb Continental-urile actuale cu unele noi si anvelopa asta se muleaza perfect pe necesitatile mele. Cred ca ideea Michelin e buna si vor avea vanzari mari in Europa. Un 205/55 R16 de exemplu va fi undeva la aproximativ 380 ron. 41ex, on 11 martie 2015 - 23:17, said:
dar nu isi dau foc singuri? cine va mai cumpara anvelope de iarna(sau all season)? totusi michelin nu mi se par de incredere, mai ales pe drumurile noastre, sper ca si ceilalti vor scoate cat mai curand modele asemanatoare. In ce sens Michelin nu ti se pare de incredere pe drumurile noastre ? In alta ordine de idei, anvelopele de iarna dedicate nu sunt, nu se vrea si nici nu pot fi inlocuite de CrossClimate. Si cumva nici anvelopele all-season nu pot inlocui CrossClimate. Stiu pare totul confuz acum, chiar si pentru noi cei de specialitate sa zic asa, dar in timp se va pozitiona produsul acolo unde ii este locul, vom vedea si cat de potrivit va fi acesta in Romania insa. Edited by tavktm, 13 March 2015 - 10:14. |
|
#52
Posted 13 March 2015 - 11:52
tavktm, on 13 martie 2015 - 10:14, said:
In alta ordine de idei, anvelopele de iarna dedicate nu sunt, nu se vrea si nici nu pot fi inlocuite de CrossClimate. Si cumva nici anvelopele all-season nu pot inlocui CrossClimate. Stiu pare totul confuz acum, chiar si pentru noi cei de specialitate sa zic asa, dar in timp se va pozitiona produsul acolo unde ii este locul, vom vedea si cat de potrivit va fi acesta in Romania insa. In zona mea din mai pana la final de septembrie e vara, iar iarna de obicei e un pic de inghet noaptea si cateva grade peste ziua. Zapada pe sosea am cateva zile pe an. Nu am nevoie de gume cu care pot trece prin 10 cm de zapada afanata, dar comportamentul pe asfalt uscat si umed e cel mai important. In conditiile in care si all season pe care le am acum isi fac treaba decent, cauciucurile astea mi s-ar potrivi perfect. |
#53
Posted 13 March 2015 - 12:25
Adevarul este ca sunt destule persoane care nu conduc deloc cand e zapada sau polei dar se mai intampla sa intalneasca pe drum astfel de conditii.
Am avut si eu niste cauciucuri de genul asta, de vara cu M+S pe ele dar fara fulg (General Altimax UHP) si pot sa zic ca mi-au placut, inclusiv la temperaturi scazute cand era drumul curat dar nu erau prea solide (flancuri subtiri). Sincer, cam sunt tentat de CC-urile astea si l-am mai batut la cap pe mesterul Tav (de pe contul vechi) cu ceva de genul asta dar din pacate niciun mod de care am intrebat nu era disp in Europa. Iarna folosesc de iarna. Am folosit si unele de iarna pe timp de vara (erau pe terminate) si in afara de comportamentul pe ud nu am avut nicio problema. Ba chiar mergeau f bine pe drum de tara. Edited by underb, 13 March 2015 - 12:32. |
#54
Posted 13 March 2015 - 13:17
In plina vara n-am folosit gume de iarna, dar sa le pun devreme / schimb tarziu, astfel incat sa merg cu ele cand afara sunt + 20oC, mi se intampla frecvent. In afara uzurii marite, nici eu n-am vazut / nu vad probleme.
Inclusiv actualele Nankang de iarna, puse (initial cu ceva reticente) prima data la vreo 20oC (noiembrie, cald in Bucuresti, dar plecam la munte), in loc de Michelin Energy Saver, am zis, ca prima impresie, ca daca nu ma conving ca gume de iarna, le pastrez "de vara", ca-s cu doua clase peste porcariile alea "eco". Invers, cu gume de vara la 3oC, cand le-am schimbat tarziu, chiar daca era uscat pe jos, nu mi-a placut deloc. Parca erau de plastic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users