Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat Dacia Duster
Last Updated: Mar 01 2015 07:55, Started by
darkss
, Feb 28 2015 15:44
·
0
#19
Posted 28 February 2015 - 19:24
BV87FFF, on 28 februarie 2015 - 16:37, said: Daca ai fi mers cu DCi-ul de 110 cai si sase viteze n-am mai fi preferat motorizarea aia lesinata pe benzina cu cinci viteze.. Prefer motorizarea aia lesinata si mai fiabila decat acel diesel rafinat, silentios si economic. Deci sa vezi si sa nu crezi, am condus asa ceva. Dar sunt aproape sigur ca am sanse mai mari sa ajung la 170000 de km cu motorul ala lesinat, dar intact, decat cu acel DCI rafinat. |
#20
Posted 28 February 2015 - 19:32
D3an, on 28 februarie 2015 - 18:15, said:
la 5000 km nici io nu`i schimbam uleiu. doar nu are termen de garantie. daca umblu doar ocazional de ce sa`l schimb ? il schimb odata cu distributia la 5-6 ani. chiar daca am facut doar 10.000 km. Uleiul se schimba la 8 mii de km sau 1 an de zile. Nici uleiurile americane nu rezista mai mult timp . Testat de mine un ulei american cel mai premium si la 1 an si 4 luni l-am scos ingrosat din motor |
#21
Posted 28 February 2015 - 20:13
In principiu sunt de acord si eu! Schimb uleiul la maxim 8000 de km sau un an. Fac asta de cand am cumparat masina, de acum 5 ani si jumatate, am vreo 60000 de km parcursi, in total 80000 de km si motorul merge foarte foarte bine fie ca sunt -15 grade, fie ca sunt 40 de grade. Masina, desi pentru unii pare greu de crezut, este un VW.
|
#22
Posted 28 February 2015 - 20:18
LauCalin, on 28 februarie 2015 - 19:24, said:
Prefer motorizarea aia lesinata si mai fiabila decat acel diesel rafinat, silentios si economic. Deci sa vezi si sa nu crezi, am condus asa ceva. Dar sunt aproape sigur ca am sanse mai mari sa ajung la 170000 de km cu motorul ala lesinat, dar intact, decat cu acel DCI rafinat. Inca o data demonstrezi ca vorbesti doar sa te afli in treaba si nu ai nici o legatura cu realitatea. |
#23
Posted 28 February 2015 - 21:40
Nici nu ma asteptam la o alta parere din partea ta, mai ales la adresa mea. Dar continua. Tu spui... de unde vrei. Eu spun din parerile celor care au motoare DCI: motoare rafinate, silentioase (pentru un dieesel), elastice si consumuri extraordinare... gen 3,2 l/100 cu Megane 3 si viteza medie pe o distanta de 400 de km de 60 km/h. O singura slabiciune are (ghici care) si daca nu esti atenti faci ceva pe ea de economie.
|
#24
Posted 28 February 2015 - 21:46
Poate ei sunt genul de sofer care, atunci cand schimba placutele de frana, schimba si discurile, pentru uzura prematura. Atunci da, nu ma mir sa fie probleme la motor si restul agregatului!
|
#25
Posted 01 March 2015 - 06:31
#26
Posted 01 March 2015 - 07:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users