Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Portare record în Digi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
421 replies to this topic

#397
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008

 KyKyKyKy, on 18 octombrie 2017 - 11:25, said:

Eu și mulți alții.
Si eu. Chiar daca am instalat Whatsapp, tot mai sunt persoane care fie nu stiu sa-l instaleze/foloseasca, fie nu vor deloc altceva decat SMS clasic, desi ar sti si ar putea sa instaleze messengere din alea online. Plus ca la unii WP-ul nu bipaie sau chiar daca bipaie, intra din An pana in Paste pe el, SMS-ul ramane cel mai direct si cel mai citibil.

Lipsa SMS-ului national e singura hiba a Digi din punctul meu de vedere si e o hiba ce trebuie reparata, daca vocea a ajuns sa nu mai coste datorita tehnologiilor IP, cum poate un rahat de SMS sa coste? Daaaa (a-uri cu caciulitza).

 LunaCrystal, on 21 octombrie 2017 - 01:27, said:

De cateva luni bune abonamentele DigiMobil nu mai sunt legate de abonamente de servicii fixe (a se citi comuniste).


E clar ca visele vor deveni realitate. E doar o chestiune de timp.
Comuniste pentru nomazi cartelari prepayisti ca tine. Mobilul e o anexa a fixului, anexa completatoare, si il vreau la pret mai mic din moment ce platesc pentru calitatea oferita de serviciile fixe, adica pachet 4 play, nu sa dau bani aiurea la mai multi operatori. O singura factura pentru tot ce inseamna tele-comunicatii.

Sunt de acord doar in privinta SMS-urilor nationale cu tine, in rest stii ca nu prea.

Edited by Neaceasca85, 21 October 2017 - 01:42.


#398
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 Neaceasca85, on 21 octombrie 2017 - 01:39, said:

Mobilul e o anexa a fixului, anexa completatoare, si il vreau la pret mai mic din moment ce platesc pentru calitatea oferita de serviciile fixe, adica pachet 4 play, nu sa dau bani aiurea la mai multi operatori. O singura factura pentru tot ce inseamna tele-comunicatii.
Sunt de acord doar in privinta SMS-urilor nationale cu tine, in rest stii ca nu prea.

Cum adica mobilul legat de fix. nu inteleg! La mine nu a fost niciodata legat de fix. Am avut cateva luni telefonie fixa de la digi la care am renuntat cand am vazut ce prost merge (la vremea aceea). Basca imi cereau si 5 lei pentru chestia ia...atunci cand cu abuzul - am depasit momentul. Pentru mine, ca pentru multi altii, telefonia fixa este un fel de caseta audio.

#399
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
Am făcut o portare de pe o cartelă reîncărcabilă vodafone pe o cartelă reîncărcabilă digi, pe data de 13.10, am completat două formulare, sa făcut copie de pe CI, foto la sim vodafone, am cumparat o cartelă de la care sa luat seria și nr. de telefon. La trei zile am primit sms de înstiințare că se va porta între orele 9-13.00, nu sa făcut, am sunat să vad de ce și au spus că la ora 16.00, nu sa făcut nici la ora 16.00, am sunat și de astă dată mi sa spus că se va face la 18.00, nu sa făcut nici atunci, am revenit și în zilele următoare cu telefon și nu știau ce să-mi spună, vineri am făcut o sesizare, astăzi am sunat și mi sa spus că nu a trecut un cod de client valid pe formularul de portare. Am cerut ajutorul lui Digi_Helper și mi-a spus că la o portare de pe o cartela la abonament trebuie un cod de client, am zis că nu văd bine ce scrie, eu în condițile în care am specificat clar prepay, mi-a dat și nr. de sesizare și nu a mai răspuns Digi_Helper. Am sunat iar la relații cu clienții, unde mi-a spus că nu este bun nr. de sesizare dat de Digi_Helper și că nu este vorba despre nici un abonament. Concluzie........... de 10zile aștept o portare, Digi_Helper îmi dă date eronate și eu mâine mă voi duce la magazin să renunț la portare, pentru faptul că nu sunt capabili de așa ceva. În condițiile în care veneam de la Vodafone tot pentru o problemă. Acum un an și jumatate am primit de la departamentul Vodafone de fidelizare o extraopțiune de 5 euro la două luni, în septembrie pe 10 trebuia încărcată, am încărcat-o pe 8 și extraopțiunea nu sa mai reactivat, am făcut sesizare și am revenit la ea de câteva ori până pe 13.10 în care am făcut cererea de portare, nu m-au sunat nici o dată să-mi spună ce sa întîmplat și de ce fac asta. Au luat-o razna toți.

#400
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Treci mai departe la Orange sau Telekom dar nu te mai intoarce de unde ai plecat.

#401
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Vodafone nu mai da drumul asa usor la numere ;)

Asta exceptand problemele de comunicare de la Digi.

Edited by alexa32, 23 October 2017 - 17:38.


#402
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Sa sara cu oferte ca sa nu mai plece lumea.
Niciun operator nu il poate obliga pe client sa nu porteze.

#403
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Sunt sigur ca nu se abtin de la a pune in practica niste sicane gen "date incomplete...serie sim gresita" pentru a face impresie proasta noului operator , mai ales ca stiu ca persoana de contact e la celalalt operator, deci ei nu raspund direct.

#404
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Datele le oferi tu operatorului catre care portezi.
Daca nu sunt corecte sau sunt incomplete, tu esti de vina nu operatorul donor.

#405
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 danutz1, on 23 octombrie 2017 - 18:18, said:

Datele le oferi tu operatorului catre care portezi.
Daca nu sunt corecte sau sunt incomplete, tu esti de vina nu operatorul donor.
Poti sa oferi tu ce vrei cand celalalt zice ca nu sunt corecte...ca nu apar corect...mai trec 2-3 zile...operatorul acceptor retrimite cererea...opa...nu ne functioneaza sistemul...si tot asa.
Bete in roate se pun usor, timp in care te certi cu operatorul nou/acceptor.

#406
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008

 dreaQ, on 23 octombrie 2017 - 14:42, said:


Cum adica mobilul legat de fix. nu inteleg! La mine nu a fost niciodata legat de fix. Am avut cateva luni telefonie fixa de la digi la care am renuntat cand am vazut ce prost merge (la vremea aceea). Basca imi cereau si 5 lei pentru chestia ia...atunci cand cu abuzul - am depasit momentul. Pentru mine, ca pentru multi altii, telefonia fixa este un fel de caseta audio.
Caseta audio desi se aude mai frumos decat mobilul, mie imi place sa sun de pe fix la destinatiile fixe si de pe mobil la mobile. Cand ai firma si fax, iarasi ai nevoie de fix. Am fax la birou din necesitate si acasa din pasiune/joaca.

Cumva paradoxal doresc si telefonie fixa pe fibra optica (si am) dar si mutarea vocii mobile in Vo-Wi-Fi cand sunt indoor.

Pe partea de muzica nu-mi mai trebuie nici caseta, nici CD, nici stick, nici televiziuni muzicale, ci doar Youtube, radio FM in masina.

#407
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Azi se face portarea in digi sper sa nu fie cu belele

#408
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
De unde vii?

#409
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Orange. Ma enerveaza chestia cu taxatul redirectionarilor si conferintei. Orange e singura care taxeaza aceeste servicii. Intre orele 13 si 18 se face portarea sper fara probleme

Edited by illegal_operations, 01 November 2017 - 12:45.


#410
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 26.02.2010
vezi ca la digi in primele 6 luni nu o sa mere apel conferinta.

#411
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Serios?

#412
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Faci cerere in digicare si se activeaza.

#413
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 26.02.2010
depinde, in fine, succes.

#414
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Am o problema ciudata, nu pot fi apelat din reteaua telekom

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate