Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Frana de mana: mecanica sau electrica?
Last Updated: Dec 09 2015 08:07, Started by
Ioghi
, Jan 28 2015 17:42
·
0
#37
Posted 28 January 2015 - 22:50
serginho74, on 28 ianuarie 2015 - 21:37, said:
...............daca ramai fara baterie , la fel , nu o poti decupla , deci masina nu se misca ........... N62B44, on 28 ianuarie 2015 - 21:44, said:
..............Ma gandesc ca cea electrica blocheaza rotile / sau nu cupleaza deloc peste o anumita viteza (asa sper, ca altfel e nasol daca atingi butonul din greseala pe autostrada si incepi sa faci ca arabii aia prin filmulete) |
#38
Posted 28 January 2015 - 22:56
Eu nu prea le am cu condusul si prefer frana de mana electrica. De fapt este un must la urmatoarea masina, aproape ca e proba eliminatorie. Motivul? Pai pana acum nu am patit sa raman fara frane, si mi se pare destul de aberanta ipoteza tinand cont ca am/o sa am o masina moderna, nu ieftina si nici scumpa, si serviceul la frane il fac in totdeauna la un ervice bun. Iar cascadoriile cu frana de mana au apus demult, iar cu actuala masina m-am invartit de vreo 3 ori pe zapada, si de vreo 2 ori vara pe asfalt, asta in 5 ani si cateva luni. In schmb primesc o consola centrala mai libera, si cu alte chestii puse mai confortabil. As prefera un i-drive in loc de frana de mana. Daca ar fi si schimbatorul de viteze (automat evident) pe coloana volaului ca la Mercedes ar fi si mai bine, consola si mai libera.
Edited by test_driver, 28 January 2015 - 22:56. |
#39
Posted 28 January 2015 - 23:09
Nu stiu pe tine dar pe mine nu ma incomodeaza cu nimic frana de mana in timpul mersului. Si mie imi place schimbatorul in bord ca la Mercedes (Sprinter cu manuala).
Chiar, n-a facut nimeni un schimbator cu servo? O puta mica legata mecanic la cutie ca la o timonerie obisnuita dar cu un "amplificator" de forta care ca compenseze faptul ca ai o maneta mica si cu miscari scurte. Nu vb de un joystick rupt de cutie care doar comanda mecanismul servo, ci de un mecanism care sa-l asiste. |
#40
Posted 28 January 2015 - 23:15
test_driver, on 28 ianuarie 2015 - 22:56, said:
Daca ar fi si schimbatorul de viteze Urasc alea... undercoverbrother, on 28 ianuarie 2015 - 23:09, said:
imi place schimbatorul in bord ca la Mercedes (Sprinter cu manuala). Vezi ca asa are si Civic-ul de acum doua generatii ! |
#41
Posted 28 January 2015 - 23:45
#42
Posted 29 January 2015 - 00:14
Electrica din motive de ergonomie (sau lene ).Fiindca nu mai exista maneta care sa ocupe loc, pot sa am 90% din comenzile pe care le folosesc cat sunt in masina (multimedia, navigatie, telefon, frana de mana, AH) pe consola centrala. Si cum, din pacate, petrec mare parte din timpul la volan tarandu-ma cu 10-15km/h prin trafic, e comod sa am totul accesibil fara sa fie nevoie nici sa ridic mana de pe cotiera. Folosesc mult mai des comenzile de pe consola decat pe cele de pe volan.
|
#43
Posted 29 January 2015 - 00:42
[ http://www.rallynuts.com/user/products/large/OBPHBD003L.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
In rest ce sa zic, manuala. Inca pot, fizic si mental, sa conduc manual fara multe alte chestii din trei litere. Si acum imi aduc aminte de perioada cand erau putine masini pe sosea si puteam sa ma dau cu daciuta mea antica, 4 trepte, frana cu circuit simplu si consum de 6, maxim 7, litri la suta de km in oras. Dar mai mult ca o invatasem atat de bine ca treptele superioare, 2-3-4, le schimbam sus/jos fara ambreiaj. Modificasem podeaua din zona schimbatorului, schimbatorul si tija de actionare ca sa fie mai "fixa". Toti care apucau sa se urce la volan ramaneau super incantati de modificare, ca atare am avut mult de lucru in timpul liber. |
#44
Posted 29 January 2015 - 00:52
Barboso, on 28 ianuarie 2015 - 23:15, said:
Nici astea nu-mi plac. Vezi ca asa are si Civic-ul de acum doua generatii ! Magaroiule, e (mai) comod Mecanica all the way. Inca traiesc cu niste masini la care eu conduc electronica. Cand ajunge invers, e timpul sa conduca jumatatea, no fun for me. Poate atunci imi iau doua dacii 1310 atunci si ma dau cu barboso pe vreun maidan, noi si fiarele . restul se descurca electronica pentru ei . |
#46
Posted 29 January 2015 - 03:38
Barboaso, tie iti trebuie ceva cu mai mult spate decat fata. Sau - mai bine - cu ... de toate
|
|
#47
Posted 29 January 2015 - 03:47
Da da ! Perfect de acord ! Pacat ca oferta de RWD cu 4 usi e cam limitata la nemtoaice. Si, cu mici exceptii, nici AWD-uri nu prea sunt pe la altii.
Da' urmatoarea poate va fi un Impreza / Legacy. Sau Evo, ca sa raman in aceeasi curte. Edited by Barboso, 29 January 2015 - 03:50. |
#48
Posted 29 January 2015 - 09:54
#49
Posted 29 January 2015 - 10:11
valitudor, on 28 ianuarie 2015 - 19:33, said:
Acum, la coborarea de pe o bordura mai mare trebuie sa dezactivez AutoHold-ul, ca ala e in stare sa ma blocheze cand roata e pe jumatate coborata. Ca sa-l dezactivez, trebuie sa apas un buton, dar numai dupa ce apas pedala de frana. Cu AH dezactivat, ma tarasc usor si trec roata din fata peste marginea bordurii, lasand usor masina din frana de picior. Cand ajung jos, activez din nou AH-ul. E mai nosol in situatia asta, recunosc, dar tot nu m-as mai intoarce la cea clasica . Poate astea electronice mai noi sunt mai destepte |
#50
Posted 29 January 2015 - 10:41
Pai da, exact asta zic, la manevre de genul asta incurca autoholdul si nici n-ar fi prea util. De fapt incurca la orce plecare din panta, pentru ca masina smuceste cand decupleaza ala. Din acest motiv il dezactivez cand masina este in panta. La plecarea din rampa este perfect.
Acum autoholdul se cupleaza automat (ma rog, setezi din bord valoarea default). In primii ani era setat by default ca fiind dezactivat si nu puteai modifica asta |
#51
Posted 29 January 2015 - 10:50
hvoicu, on 28 ianuarie 2015 - 18:16, said:
Intreaba posesorii de Passat ce fac cand se strica butonul si nu mai pot debloca rotile spate ... La schimbatul placutelor trebuie neaparat tester, altfel e forta bruta cu invarteala de piston . E foarte bine ca se schimba doar cu ajutorul testerului. E excelent! Asa nu le mai poate schimba orice neica nimeni. Eu o aleg categoric pe cea electrica. alexpet, on 28 ianuarie 2015 - 18:16, said:
maneta 100%. Doamne.... in curand o sa si respiram apasand pe buton! Acum seros in caz de urgenta vreau maneta cu cablu nu buton. Incearca undeva pana in 40-50 km/h. Barboso, on 28 ianuarie 2015 - 18:44, said:
In alta dezordine de idei, nu stiu cat de protejat este (banuiesc, totusi, ca este) de o apasare accidentala. |
|
#52
Posted 29 January 2015 - 10:56
si la Insignia o pot actiona in mers dar te scoate prin parbriz. ca avantaje vad hill assist-ul si aspectul estetic, scapi de levierul ala dintre scaune. am fost saptamana trecuta la reprezentanta Mercedes, la GLK are o pedala mica in stanga de tot pt frana de ”mana ” , am crezut ca de acolo deschizi capota.
|
#53
Posted 29 January 2015 - 11:02
Pana si la Logan, Sandero si Duster exista asistenta la plecarea din rampa...
csi1, on 29 ianuarie 2015 - 10:56, said:
si la Insignia o pot actiona in mers dar te scoate prin parbriz. ca avantaje vad hill assist-ul si aspectul estetic, scapi de levierul ala dintre scaune. am fost saptamana trecuta la reprezentanta Mercedes, la GLK are o pedala mica in stanga de tot pt frana de ”mana ” , am crezut ca de acolo deschizi capota. |
#54
Posted 29 January 2015 - 11:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users