Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Frana de mana: mecanica sau electrica?
Last Updated: Dec 09 2015 08:07, Started by
Ioghi
, Jan 28 2015 17:42
·
0
#73
Posted 05 February 2015 - 13:12
Discutia a plecat de la AutoHold, nu de la Hill Hold.
Auto Hold au masinile echipate cu EPB (electronic parking brake), hill hold au celelalte. Eu am Auto Hold si-l cunosc foarte bine. Cand opresti (in panta, rampa, drum drept, nu conteaza) AH nu elibereaza presiunea din instalatia de franare atunci cand ridici piciorul de pe frana. Asa tine masina nemiscata indiferent de gradul de inclinare a pantei. Cand te opresti usor la semafor, de exemplu, se poate intampla ca masina sa alunece usor fata sau spate pentru ca apasarea pedalei de frana inainte de intrarea AH a fost foarte usoara. In cazul acesta ABS-ul detecteaza miscarea rotilor in cativa cm si comanda efectiv pompa de abs care mareste presiunea in instalatie. Se aude clar. Mi s-a intamplat de mii de ori, nu doar o data. Comportamentul pe care il descrii tu este prezent si la AH. Pe teren drept, desi rotile sunt blocate de AH, la plecare nu se simte absolut deloc. La plecare din rampa se simte discret (depinde de inclinare), la plecare din panta se simte cel mai tae, pentru ca masina smuceste. Cred ca am mai spus asta Hill Hold-ul s-ar putea sa includa un astfel de senzor pentru ca macar din denumire inteleg ca se refera la hill, asta insemnand ca face diferenta. Daca exista acest senzor ma gandesc ca locul lui ar fi in ABS. La vale cum se comporta masina cand ridicai piciorul de pe frana? Pleca usor, ca o masina normala fara sisteme de asistenta? Daca raspunsul este afirmativ, inseamna ca are senzor de inclinare si nu se activeaza decat in rampe AutoHold-ul se activeaza indiferent de gradul de inclinare a pantei, nu se bazeaza pe asa ceva |
#74
Posted 05 February 2015 - 13:25
valitudor, on 05 februarie 2015 - 13:12, said:
La vale cum se comporta masina cand ridicai piciorul de pe frana? Pleca usor, ca o masina normala fara sisteme de asistenta? Daca raspunsul este afirmativ, inseamna ca are senzor de inclinare si nu se activeaza decat in rampe Dacă era mai înclinat, o ținea și când era cu botul la vale. Era util mai ales la plecare în marșarier (la deal). Sincer, n-am fost foarte atent dacă asistența ”la vale” se activa doar când băgam în marșarier, sau și când plecam cu fața. Însă oricum, pentru cazurile evidente (plecare la deal, fie cu fața, fie cu spatele) era clar diferență de comportament între (semi)plat și înclinat. P.S.: În ultimele posturi mi s-a părut oleaca amestecată discuția între AutoHold și HillHold, de-aia m-am băgat în seamă. Edited by alexcrist, 05 February 2015 - 13:26. |
#75
Posted 08 December 2015 - 08:33
Ca si posesor de Passat B6 2009 nici macar nu mai vreau sa aud de frana de mana electrica.
In ianuarie am lasat masina la servici,s-a defectat butonul,am fortat un pic in fata si in spate(in mod normal daca am centura ar trebui sa se decupleze motorasele),astfel mi-a sarit un bolt din cutia de viteze si am reusit sa sparg carcasa.Inlocuit butonul si cutia.Costuri 100E tractare,300 cutia,50 transport cutie,220 manopera,30 butonul. Acum 2 ore cand sa plec la servici,aceeasi problema,alerta in bord si cred ca se deblocheaza doar un motoras.Intrucat nu puteam intarzia prea mult,am lasat-o parcata cum a ramas peste noapte adica nu prea ok si probabil voi incasa si 20-35E amenda daca nu mi-o vor ridica. Cand termin o sa incerc sa-i pun VCDS sa vad poate reusesc deblocarea,altfel ori iau flexul si ciocanul ori o leg dupa Tuareg si o tarii tot orasul. |
#76
Posted 08 December 2015 - 10:51
O tampenie totala cu toate automatizarile astea din ultimul timp care cad cand ti-e lumea mai draga.
Sa vezi ce frumos e cand o iau razna sistemele astea si-ti comanda aiurea frana in timpul mersului eventual si pe cate o roata asa de faci cate o pirueta frumoasa la 150Km/h si te opresc direct sub rotile unui autotren ce vine cu 90 de pe contrasens. Sunt satul de masini care se tureaza singure de nebune,airbaguri care-ti sar aiurea in bot, si frane cu ABS si ESP ce o iau razna.In rahaturile astea sta viata ta si a participantilor la trafic.E inadmisibil sa dea Fail asa ceva.Toate functile astea in care ECU are posibilitatea sa comande de capul lui module vitale cum sunt Frane, acceleartie etc sunt deosebit de periculoase. |
#77
Posted 09 December 2015 - 08:07
Am reusit deblicarea rotii.
Intrucat ploua, era intuneric iar masina in strada nu am avut timp de prea multe teste,am constatat ca doar roata dreapta e intepenita in timp ce stanga functiina normal la apasarea butonului.Nereusind sa desfac suruburile torx care tin motorasul pe etrier,pur si simplu am rupt carcasa din plastic a motorasului folosindu-ma de o surubelnita mai solida.Apoi folosind un bit M6 sau M8 am desfiletat surubul care actiona etrierul.Acel bit ribe a fost salvarea mea,teoretic cred ca ar fi mers si cu un torx,trebuie adaugat in trusa de urgente pentru posesorii de Passat B6 alaturi de injectoare si butonul franei de mana. In weekend voi verifica daca in mufa ce intra in motoras am tensiune,voi incerca sa alimentez direct motorasul sa vad daca da vreun semn si voi cauta altul,ma mai gandesc daca nou sau sh. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users