Mitsubishi Colt 1.1 (sa vezi si sa nu crezi :)))
Last Updated: Mar 06 2020 21:50, Started by
LauCalin
, Jan 28 2015 13:04
·
0
#55
Posted 07 March 2015 - 20:04
Pai originale sunt 500 de lei. Inseamna prostie curata sa dau atat.
Mai am la munca doi colegi care au Colt. Unul are aceiasi problema, dar mi-a spus ca a folosit si portbagaj. Mi-a spus ca lui i s-au rupt clemele alea cand le-a dat jos. Mie mi-e teama sa nu intre acolo praf, unezeala sau toamna frunze uscate si sa nu se formeze puncte de rugina in timp. Dar daca ar sti ca nu se intampla nimic le-as lasa asa pana gasesc la dezmembrari mai ieftin. |
#57
Posted 07 March 2015 - 20:37
Asta cam asa e si este un risc pe care mi l-am asumat din start.
|
#58
Posted 08 March 2015 - 01:25
Parca la coltul meu erau altfel plasticele astea, erau vopsite si le sarise vopseau dar asa a stat anii de zile pana am vandut-o
|
#59
Posted 08 March 2015 - 01:54
Depinde de anul fabricatiei si cred ca si nivelul de echipare. De exemplu modelele fabricate dupa 2006 nu au bandouri ce se continua pe lateralele parbrizului pana la baza lui. Cele fabricate inainte de 2006 au asa ceva. Nu inteleg logica. Oricum la o analiza amanuntita vei vedea ca masinile europene concurente au fost mai bine gandite in privinta lucrurilor de acest fel.
Cel putin explicatia celor de la Tiriac Auto a fost interesanta: Clemele acestor bandouri (cred ca asa e denumirea lor defapt) crapa de la soare si de la periile spalatoriilor. Lucrurile astea mi-au fost confirmate si de alti posesori de Colt. E un motiv cam aiurea, nu insa imposibil. La nici o alta masina nu am mai vazut. |
#60
Posted 09 March 2015 - 15:40
La Yaris, mi-au rupt una din cleme cei de la Toplac Service, unde am avut masina pt retusuri/revopsire. Au lipit bandoul destul de grosolan, cu mastic negru.
|
#63
Posted 28 April 2015 - 20:28
In seara asta s-au facut 7000 de km de cand am masinuta asta, adica de vreo 6 luni. Wow, s-au adunat ceva km intr-o jumatate de an! cand am cumparat-o nu ma asteptam sa fac atat de mult intr-un timp atat de scurt.
Am schimbat ulei si filtre la 25000 de km, desi uleiul am vazut ca era curat. De altceva nu a fost nevoie. In continuare merge ca in ziua cand am cumparat-o. Edited by LauCalin, 28 April 2015 - 20:29. |
#64
Posted 14 June 2015 - 18:08
900 de km in 3 zile. Dintre care 220 de km pe autostrada A1 cu viteza de 120-130 km/h, restul cu 100-110 km/h in extraurban si 50-60 km/h in localitati. Dintre cei 900 de km, 100 de km am fost 4 persoane in masina (doua dintre ele destul de corpolente) + portbagaj full si destul de greu. In restul de 800 de km am mers doua persoane in masina si portbagaj plin, insa nu la fel de greu (un troler mai mare si 4 plase voluminoase). Aerul conditionat a fost pornit non stop. Benzina consumata, aprox. 60 de litri (de 95, cam 20 de litri de la MOL, restul de la Rompetrol). Consumul mi-a iesit undeva in jur de 7l/100 km. Date fiind conditiile, eu ma declar multumit. A fost prima data cand am simtit cum cei 75 de ponei au fost pusi serios la treaba (mai ales cand am mers 4 persoane).
Luna viitoare vreau sa-i schimb radio CD-ul cu unul original ca sa am si computer de bord. |
|
#65
Posted 20 June 2015 - 10:22
Primii nervi si primele injuraturi.
Acum cateva zile mi s-a ars becul de la faza scurta de pe dreapta. Am cumparat unul si am vrut sa-l montez. Este de-a dreptul strigator la cer modul cum a fost proiectat sistemul asta. Virezi rotile la max in partea opusa, desfaci un capac de la contraaripa, dupa care pe bajbaite mai desfaci un capac din spatele farului si apoi scoti prin fortare soclul becului in conditiile in care nu poti sa vezi absolut nimic. Deci daca nu esti atent sau nu ai intuitie buna poti sa rupi niste cleme si "te-ai scos". Cea mai tare faza este ca in manualul masinii sunt desenate niste scheme insa practic, pentru ca este imposibil sa vezi ce este acolo... sunt desenate cam degeaba. Probabil ca cea mai simpla solutie este sa dai roata jos. Asta e un blestem pentru ca radeam de Megane 2. Totusi am reusit pana la urma... dupa vreo 45 de min si dupa ce m-am murdarit pana la cot. O alta chestie enervanta. Materialul de pe bord reflecta foarte puternic soarele in parbriz. Si cum nu este recomandat sa port ochelari de soare e si asta un chin. Cel putin pana ti se obisnuieste ochiul cu atat de multa lumina reflectata din parbriz in fata. |
#66
Posted 20 June 2015 - 10:49
Nu e mai simplu sa dai farul jos si sa lucrezi in liniste?
PS: daca nu cer prea mult, de ce nu e recomandat sa porti ochelari de soare? Am oarece legaturi (conexe) cu domeniul, si nu prea am auzit de asta ... |
#67
Posted 20 June 2015 - 11:26
Pai am zis sa ma iau dupa manualul masinii. Nu stiu daca e mai simplu sa dau farul jos. Plus ca tot in manual scrie ca toata treaba asta se face pe jos, pe la contraaripa si nu e nevoie sa deschizi capota.
Acum vreo 18-19 ani mi s-a facut un implant de cristalin (am avut cataracta) si de atunci port ochelari. Am inceput cu dioptrii mari si acum am +0.5. Medicii mi-au spus ca nu ar fi totusi recomandat sa port ochelari de soare pentru ca pana la urma am cristalin artificial in ochi care nu are transparenta unuia normal. Iar ochelarii de soare imi pot obosi ochiul mai repede si mai puternic decat in mod normal. Nu ar fi problema ca nu as putea sa vad cu ei daca voi conduce. Se pune problema de oboseala mai rapida. Se poate sa schimb cristalinul cu unul mai modern, insa medicii mi-au spus ca nu fac asta decat daca este imperios necesar. Ori la mine nu e cazul. Totusi, nu ar fi o simpla operatie de apendicita. Scuze de off. |
#68
Posted 20 June 2015 - 11:49
Facelift sau prima serie? Ca la facelift parca au farurile mai spre fata.
Exact acelasi sistem il am la Astra. Schimb becul la service, evident. La C4 il schimb legat la ochi. De fapt ma uit prin fata, prin sticla sa vad daca-l centrez bine, atat. Nu se simte tare puterea "furata" de AC cu un motor atat de mic? Ca la Astra, desi multumit de motorisca de 1.4 (nu folosesc deloc a3a in afara orasului, cu exceptia serpentinelor), daca dau drumul la AC s-a terminat orice fericire. Edited by underb, 20 June 2015 - 11:49. |
#69
Posted 20 June 2015 - 12:16
Este din prima serie. La facelift nu stiu daca e la fel. Oricum nu ma mai chinui sa le schimb si sigur voi merge la service de acum inainte.
Ai fi surprins, dar cand pornesc ac se simte diferenta mai putin decat te-ai astepta. E drept ca simti ca ceva se intampla, insa nu e chiar asa de lesinata. O contributie majora o are si faptul ca masina are sub o tona. La Beetle cand dau drumul la aer... pfff, iti trebuie si rabdare. In schimb, fata de Beetle, la Colt se aude mai des si mai tare compresorul. Defapt la Beetle nu cred ca l-am auzit vreodata, in conditiile in care tot la Beetle insonorizarea este clar mai buna. Dar asa cum am spus, daca e sa ne gandim la cum au fost construite ragaliile astea doua, fata de Beetle, Coltul uneori e o gluma. Nu are slabiciuni grave, doar ca uneori te intrebi ce a fost in minte proiectantilor. Beetle-ul e mai simplu, mai usor si mai logic gandit (defapt e un Golf 4). Asta imi place la masinile nemtesti. Nu e nevoie sa te scarpini in urechea dreapta cu mana stanga. Dar macar Coltul nu consuma mult, e mai agil, mai usor de condus si pare o masinuta de incredere. Si mie de-asta imi place. |
|
#70
Posted 22 June 2015 - 23:20
Cand se arde becu' la colt, se schimba cu totul.
oricum, au aceleasi dimensiuni... |
#71
Posted 23 June 2015 - 09:22
Mda. E o tendinta generala sa nu-ti mai poti schimba singur becul decat daca ai abilitati avansate. Ma intreb insa cum de cei atat de drastici cu siguranta rutiera nu sesizeaza aceste lucruri si sa impuna constructorului solutii simple. Ce te faci daca ai de mers neaparat noaptea, ti se arde un bec si nu ai abilitatile necesare sa-l schimbi singur? Nu ajungi oarecum fortat un pericol pentru ceilalti?
|
#72
Posted 26 June 2015 - 21:17
In seara asta am vazut ca mi s-a "ciordit in mod frauduros" una bucata antena. Nu ma asteptam ca masina asta sa atraga atentia la fel ca o masina nemteasca.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users