Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Mitsubishi Colt 1.1 (sa vezi si sa nu crezi :)))

- - - - -
  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#37
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 05.09.2007
Am fost la un pas sa iau si eu un Colt diesel acum 6 ani, dar am luat Focus. Sa-l stapanesti sanatos!

#38
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Multumesc mult! :)
Si revin cu o chestie. Asa cumam spus am cumparat uleiul, filtrele, cureaua de accesorii si lichidul de frana. Si cred ca le voi schimba mai repede pentru ca mi se pare ca se aude cam nasol cureaua de accesorii. Sunt patit cu Beetle-ul. Prima data a inceput sa scartaie cureaua tot pe la 25000 de km. Am schimbat-o pe la 26-27000 si mi-a spus mecanicul ca daca mai mergeam 1000 de km era posibil sa se rupa. Anul trecut cam pe vremea asta s-a blocat o rola intinzatoare si cureaua s-a frecat pana s-a rupt si am ramas cu masina in drum. Am mers pe bateria masinii pana s-a descarcat. Si a fost "superb". Ningea de rupea si masina a "murit" brusc in mijlocul unei intersectii mici, prin spatele unor blocuri, unde tocmai trecuse o lama si trebuia sa curat de zapada un loc pe care zapada era de aprox. o jumatate de metru. A durat vreo doua ore, timp in care s-a tot strans zapada pe strada, din manevre zapda a ajuns si sub masinaa si a fost tot mai greu sa o manevrez... ce mai, a fost memorabil. :D
Deci sincer imi e cam teama si cred ca am sa grabesc schimburile pe sambata viitoare.

#39
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010

 LauCalin, on 28 ianuarie 2015 - 13:04, said:

Dupa cum unii dintre voi stiu, acum vreo 4-5 luni am deschis un topic legat de o masina care sa coste 3000-3500 de euro, pentru o cunostinta. Ce cauta era o masina mica, pe care o va folosi mai mult in oras si la o prima "strigare" balanta inclina spre Ford Fiesta. Era in principiu o alegere ok si dpmdv (si al majoritatii de pe-aici), doar ca am gasit doar masini de la samsari, cu km dati inapoi, trecut dubios si care nici nu mergeau ca lumea si evident "ti se pare tie, pustiu' !".
Pana intr-o zi cand tot cineva de pe forum (aandrei_24 daca imi amintesc bine), mi-a dat niste link-uri cu un Mitsubishi Colt de 1.1 75 CP, din 2008, 20400 de km, primul proprietar, cumparata de noua de el, carte service la zi... tot tacamul.
Am mers cu domn'soara sa vada masina. Era un simplu Colt care arata f intretinut, masina mergea perfect... nu aveam ce sa-i reprosez. Pretul cerut era de 3900 de euro negociabil. Dupa experientele anterioare cu Ford Fiesta a zis ca este cel mai bun echilibru intre starea masinii si ca e proprietar cel care o are si faptul ca este o masina la care se cunoaste si se poate verifica faptul ca a avut grija de ea. Cel care o vindea a spus ca el are o Toyota LandCruiser si Coltul este al sotiei. Dar doamnei i se pusese pata pe ultimul Renault Clio. Iar Coltul vroia sa fie banii de avans pentru unul.

Bun, se hotaraste sa o cumpere, dar omul a spus ca mai jos de 3800 de euro nu lasa pretul. Eu sa spun sincer sa masteptam ca de la 3900 sa il lase la 3700 de euro, asa ca am pornit negocierea de la 3600. Nici in ruptul capului nu a vrut. Ok, a cumparat-o pana la urma, totul a decurs bine, masina merge ca in ziua cand a cumparat-o, am mers si eu destul de mult cu ea, chiar weekendul trecut am facut un drum de 700 de km... toate bune si frumoase. Pana saptamana trecut cand domn'soarei i s-a propus un job in afara. Ea lucreaza la o multinationala si trebuie sa plece pentru cel putin un an in Spania pe niste conditii evident mai bune ca in Romania. A fost de acord si se punea problema si ce face cu masina, ca nici sa se mute cu catrafusele pana in Spania nu putea cu un Colt. Si s-a gandit sa vanda masina si cu banii de pe ea, mai pune 1000,2000 de euro acolo si isi cumpara ceva din Madrid. Dar mai era o problema, cine iti cumpara tie un Colt in Romania, rosu si in 3 usi?! Eu cunoscand masina, stiind ca e buna si ca va lua putini bani pe ea, am zis... ca o iau eu. Dar mai mult de 3000 de euro nu pot sa dau. Pana la urma a ramas 2700 ca nu a schimbat uleiul, filtrele, cureaua de accesorii... A fost de acord si uite cum m-am facut cu un Colt, rosu si in 3 usi. Ma rog, astea sunt detalii care nu imi pasa. Posted Image
Singura chestie care mai trebuie facuta este sa schimbe bara spate pentru ca a lovit-o unu' care nu a pastrat distanta. Se va intampla zilele astea, dosarul e facut, trebuie doar sa dea comanda la dealerul Mitsubishi, acolo unde s-a hotarat sa o repare.
Poze deocamdata nu am, dar am sa revin. D

Ca dotari are chestii de bun simt: aer conditionat, geamuri electrice, computer de bord, ABS, ESP, inchidere centralizata pe cheie si imi place f mult faptul ca bancheta spate pe langa faptul poate culisa, se si poate rabata sezutul, ceva in genul Hondei Jazz. Apropo de computerul de bord, nu stiu de ce au avut proiectantii aia ideea "geniala" de a-l lega la sistemul audio al masinii. Pe sistemul audio este un buton special cu functiile lui, dar daca schimbi sistemul audio, adio computer de bord. Cel de la care a cumparat masina a spus ca s-a stricat anul trecut si pentru ca unul original era peste 300 de euro, a zis pas. A cumparat un Kenwood si pe display aratra mereu consumul instant... a fost functia aleasa de sotie dintre toate functiile. Am inteles insa ca poate fi cumva modificat afisajul din niste butoane... inca nu m-am uitat.

Altei minusuri: in primul rand cutia agata (pe forumul Mitsubishi toti au problema asta), vizibilitatea in oglinda din dreapta e proasta si mai mereu ai unghiuri moarte, insonorizarea e cam slaba si barele de pe plafon crapa de la caldura (conform dealerului Mitsubishi... si celor de pe forum). Arata cam inestetic si un set de reprezentanta este 500 de lei (doua bucati de plastic), dar am gasit si la 260 de lei.
Altceva nu stiu ce sa va mai zic despre masina... daca aveti nelamuriri va stau la dispozitie. Si am sa pun si niste poze. Posted Image


Zi merci, ca eu ti-am dat linku' u Coltu' Posted Image  (http://forum.softped...a/page__st__108 vezi postul 105), da' nu asta-i important, important este sa te folosesti de ea fara probleme si sunt sigur ca e in maini bune!

Apropo, vad ca ai succes la girl ... car-uri ...Posted Image

#40
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Ok, zic merci si iti multumesc :D
Ai dreptate, si imi cer scuze pentru confuzie. :)
Cat despre lipiciul la masinile de fete... eu nu le numesc masini de fete, la numesc niste alternative mai de incredere la clasicele golf, astra si focus aduse din germania si cu km "reali" (ca doar samsarul nu minte niciodata, nu?) :))

#41
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Situatia a impus o deplasare pana in Turnu Severin in acest weekend si cred ca a fost prima data cand mi-as fi dorit un motor mai mare pentru ca si a trebuit sa merg ceva mai tare. Adica pe autostrada am mers cu 120-130 km km/h constant, in extraurban cu 110... in depasiri putin peste 120 km/h km/h si in localitati cu 60-70 km/h (exceptie evident in satele mai mari sau orase ca Slatina, Filiasi sau Strehaia). Si in 350 km am consumat aproape o jumatate de rezervor. Totusi la cum am mers cred ca e normal. Iar daca aveam motor de 1.3 cred ca "scoteam" consum mai bun. Daca ar fi sa-i reprosez ceva masinii ar fi insonorizarea.
Si am sesizat ca am o usoara bataie undeva pe stanga la denivelari medii sau mari. Suspectez o bucsa sau flansa amortizorului. Oricum weekendul viitor as vrea sa vad despre ce e vorba si sa schimb si uleiul si filtrele. Chiar n-am avut timp saptamanile trecute si uite ca se aduna kilometri.
In rest, motorul de 1.1... ar insemna sa fiu rau daca il critic. Sunt motoare de cilindree mai mari si aceiasi putere si cuplu mai mare dar care puse la munca se descurca mai greu. Si sa nu zic intr-un ceas rau, dar pe mine acest motor (si per total si masina) ma incanta tot mai mult. Daca ma gandesc si la cat am dat pe masina... nu pot sa nu fiu multumit.

Edited by LauCalin, 14 February 2015 - 22:25.


#42
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Astazi micuta a implinit 5000 de km de cand am de-a face cu ea. La cat a costat si la cum se comporta la drum sunt (foarte) multumit, motiv pentru care i-am facut si un cadou :) . Posted Image

Attached Files


Edited by LauCalin, 16 February 2015 - 22:07.


#43
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Astazi aveam de gand sa schimb uleiul, filtrele si cureaua de accesorii. Am schimbat doar uleiul, filtrul de ulei si cureaua pentru ca filtrul de aer si de polen erau bune, semn ca fusesera schimbate de curand. Le-am schimbat cu un prieten. Hmmm, hai sa reformulez asa cum este cinstit si corect: le-a schimbat un prieten si eu mai mult am asistat. Nu am facut niciodata chestia asta si nici nu am vazut concret cum se procedeaza. Si cu siguranta de acum inainte le voi schimba singur pentru ca nu e greu.  In plus pentru treaba asta la service imi cereau cel putin 200 de lei. :)

#44
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Nu stiu daca este o problema dar mie mi se pare cam ciudat. In seara asta cand am venit acasa aveam stergatoarele pornite pe intermitent si la durata cea mai scurta de pornire. La un moment dat, cand aveam... cred ca 50-60 km/h au inceput sa mearga continuu. Posted Image  Cam am oprit la un semafor stergatoarele au continuat sa mearga fara oprire. Le-am oprit de tot, le-am pus inca o data pe intermitent si atunci nu au mai facut, adica au mers ca la inceput cu o pauza de 3-4 secunde cred, sau cat o fi. Si cred ca am mers cu 40-50 km/h pentru ca mergeam in coloana. Nu am mai patit asa ceva pana acum la nici o masina pe care am condus-o. E normal? Posted Image

#45
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
La mine (Lancer), peste o anumita viteza (cred ca 50 km/h), de pe intermitent trec automat pe functionare continua.  Dar, daca nu ma-nsel, la semafor sau cand scade viteza, trec inapoi pe intermitent.  Nu-s convins de partea a doua, ca n-am fost prea atent niciodata si, de obicei, la semafor le opresc (ma enerveaza sa mearga "degeaba"), dar, daca mai ploua, o sa-ncerc maine sa urmaresc ce se-ntampla exact.

Oricum, trecerea de pe intermitent pe continuu, la viteza aia si pe temporizare "scurta" (parca nu face asa si cand sunt setate pe interval mai mare), e normala, la Mitsubishi.   Posted Image

Edited by Barboso, 06 March 2015 - 01:28.


#46
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Am verificat ce mi-ai spus si face exact asa. Deci nu e o problema, doar ca masina e putin mai "desteapta" decat credeam. Multumesc! :D

#47
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,615
  • Înscris: 23.03.2010
Am avut si eu Colt de 1.3, chiar era o placere sa-l conduc, foarte sprintena masina. Problema era cu piesele de schimb ca se gaseau mai greu si erau mai scumpe :)

#48
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Si eu as fi vrut cu motor de 1.3, insa o gaseam mai veche si mai rulata in banii mei. Am tras linie si am ajuns la concluzia ca mai bine Coltul asta aproape nou, cu carte service la zi si de la proprietar. Plus ca masina merge mai mult in oras si la drum lung f rar depasesc 110-120 km/h. Toate astea la un consum mediu de 5-5.5 l/100 km. Deci pentru mine e ok si asa.
Referitor la pretul pieselor nu stiu ce sa zic pentru ca pana acum am schimbat doar uleiul si cureaua de accesorii. As vrea sa schimb si barele longitudinale de pe plafon si alea ma costa 250 de lei. La reprezentanta sunt 500. Nu mi se pare un pret chiar atat de mare 250 de lei.. :)

#49
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,251
  • Înscris: 24.01.2008
Am "urmarit" azi stergatoarele mele.  Cum ziceam, la viteza mai mare trec automat de pe temporizare pe functionare continua.  Sistemul functioneaza si invers, trec inapoi pe temporizare cand scade viteza sau opresti, dar are o mica intarziere, cateva secunde.

#50
Carman2015

Carman2015

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 14.01.2015
care bare longitudinale, mosule?

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Astea:

Attached Files



#52
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,615
  • Înscris: 23.03.2010
250 lei 200g de plastic reciclat din peturi, ieftin ca braga :lol:

#53
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,139
  • Înscris: 08.12.2008
Inca sunt in dilema... nu stiu cum sa fac. Din cate m-am interesat este o problema tipica la Colt. Acele cleme sunt proaste si se rup chiar si dupa mai multe spalari ale masinii. Eu am spus ca sunt mult mai ieftine comparativ cu cele de la reprezentanta pentru ca le-am gasit la jumatate de pret. Dar pentru doua bucati de plastic tot scumpe mi se par.

#54
Carman2015

Carman2015

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 14.01.2015
la capacele alea spui tu bare transversale?
daca cumperi,  ia originale.
incerca sa le reconditionezi: revopsire sau curata-le si da-le cu silicon.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate