Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Raiffeisen Romania - topic dedicat
Last Updated: Apr 27 2024 07:02, Started by
ZIGZAG20
, Jan 17 2015 11:49
·
115
#2666
Posted 13 January 2022 - 21:39
Asa stiam si eu insa cineva mi-a zis ca este 4 lei pe luna. O sa sun maine
|
#2668
Posted 14 January 2022 - 07:52
^ Nu vad care-i problema?
Nu trebuie sa faca mentenata? Sau vrei sa o faca la 12 ziua? |
#2669
Posted 14 January 2022 - 08:00
Noi suntem veșnic nemulțumiți
Daca da de ce Dacă nu de ce nu? Etc |
#2670
Posted 14 January 2022 - 08:35
unknown_35, on 13 ianuarie 2022 - 11:55, said:
La banca am datele din buletin. Nu am facut mutatie pe adresa de la "tara", si nu stiu daca iti accepta o alta adresa decat cea din buletin. Toto sper sa se termine cu pandemia, sa se deschida biroul si sa pot si eu sa ma intorc la casa mea. Acum e prea tarziu, din cate am vazut noul card e deja emis. Daca reusesc sa il trimita pana marti ar fi perfect Am primit SMS de la Fan Courier ca livreaza astazi cardul. Sper ca plasticul sa fie mai rezistent decat predecesorul, ala s-a valurit dupa ce l-am sters cu spirt la inceputul pandemiei Pe partea de premium nu am ce sa le reprosez celor de la Raiffeisen, la telefon a intrat un consultant imediat, care mi-a rezolvat problema in 5 min. |
#2671
Posted 14 January 2022 - 10:29
danutzu_1069, on 14 ianuarie 2022 - 07:52, said:
^ Nu vad care-i problema? Nu trebuie sa faca mentenata? Sau vrei sa o faca la 12 ziua? daniel_vodafone, on 14 ianuarie 2022 - 08:00, said:
Noi suntem veșnic nemulțumiți Daca da de ce Dacă nu de ce nu? Etc Sunt client de 15 ani si sunt foarte multumit . |
#2672
Posted 14 January 2022 - 10:47
In dimineata asta mege IB-ul, am facut cateva tranzactii fara probleme
Utilizarea IB-ului la mizul noptii nu stiu cat de utila poate fi - tranzactiile oricum se inregistreaza in ziua urmatoare. E bine ca fac mentenanta noaptea, pt a nu pica aplicatia ziua |
#2673
Posted 14 January 2022 - 13:57
Mi-a fost oarecum utila informatia de mai sus legata de mentenanta, ma rog am observat-o si eu
De exemplu ma apuca seara dupa ce mi se culca cel mic sa reflash-uiesc telefonul, sa o iau de la zero cu aplicatiile si ma prinde noaptea tarziu pana fac toate setarile la loc (inclusiv setari legate de IB, carduri etc.) Asadar, inainte de a arunca niste vorbe vedeti daca nu cumva se pot interpreta si altfel zicerile voastre |
#2674
Posted 14 January 2022 - 16:29
Vouă va merg cardurile? Am încercat mai devreme sa plătesc cu raipay și n-a vrut sub nicio forma...
|
|
#2675
Posted 14 January 2022 - 18:25
Am platit pe la 13 cu noul card de credit proaspat livrat A mers perfect
|
#2676
Posted 15 January 2022 - 12:18
@alex321, puteai sa scrii "informativ"
De fapt nu era necesar sa postezi.. Cine se lovea de "problema" constata despre ce era vorba... Asa, postarea ta s-a inteles ca fiind o nemultumire.. Edited by danutzu_1069, 15 January 2022 - 12:19. |
#2677
Posted 15 January 2022 - 12:46
ai inteles tu asa, altii au inteles altfel
Edited by alex321, 15 January 2022 - 12:58. |
#2678
Posted 16 January 2022 - 01:48
Acum 2 zile am facut o plată fizică prin POS la un magazin de piese auto. Problema e ca nu îmi apar banii scăzuți din total cu această achiziție și nu inteleg de ce.
Sunt convins că plata s-a realizat și probabil e o eroare doar de afișare în cont, pentru că am bon fiscal și chitanta POS, care indică ultimele 4 cifre ale cardului Raiffeisen. Notificarea push pe telefon cu plata efectuată a apărut la 30-40 minute din momentul plății. Dar doar atât, până acum. Când o să apară plata pe cont / extras? Se modifică și soldul? |
#2679
Posted 16 January 2022 - 07:44
Evident că se modifică soldul. Fie au probleme cu procesarea plăților de la un anumit comerciant, fie este o eroarea de afișare. Dacă în zilele următoare plata tot nu-ți apare în aplicație, contactează-i pe cei de la Raiffeisen și explică-le problema întâmpinată.
Edited by Cosmin_Andrei, 16 January 2022 - 07:45. |
|
#2680
Posted 16 January 2022 - 08:41
Nu-ți apare suma plătită în lista tranzacțiilor în așteptare?
|
#2681
Posted 16 January 2022 - 10:58
unknown_35, on 12 ianuarie 2022 - 21:18, said:
Cardul meu de credit gold s-a rupt in doua Stie cineva daca am sanse sa se rezolve din call center sau trebuie sa dau de bancherul personal - care a fost schimbat de 2 ori de cand cu pandemia |
#2682
Posted 16 January 2022 - 11:26
Ti-ai instalat RaiConnect din proprie initiativa sau te-au contactat cei de la Raiffeisen sa te includa in program?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users