Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Raiffeisen Romania - topic dedicat
Last Updated: Apr 27 2024 07:02, Started by
ZIGZAG20
, Jan 17 2015 11:49
·
115
#2647
Posted 10 January 2022 - 15:59
E o norma europeana, ca bancile sa perceapa acelasi comision la transferurile in euro (SEPA) ca si cele in moneda locala.
|
#2648
Posted 10 January 2022 - 17:33
Am incercat sa-i sun sa-i intreb de comisioane dar dupa 30 min de "muzica" m-am plictisit si m-am dus in sucursala.
Aici nu prea stiau nici fetele de comisioane si de contul premium dar pana la urma s-a gasit o fata mai "experimentata" care mi-a spus verbal ca: - pentru contul premium nu se percep comisioane la transfer RON sau EUR din/catre alte banci din RO sau costuri de administrare. - contul vine si cu 3 carduri (2 debit, unul credit) precum si cu o asigurare de viata si una de calatorie. - trebuie rulati 2000 EUR (sau echivalent)/luna sau avut sold de minim 40000 EUR si efectuat cel putin o plata lunara cu cardul. Acum vreau sa-i rog pe cei ce au deja cont Premium sa-mi spuna daca nu se ascund si alte comisioane/costuri generate de asigurari sau carduri. (fetele de la banca mi-au spus ca nu costa nimic cele de mai sus daca indeplinesc conditia de rulaj/sold) Multumesc de ajutor. Edited by cucur, 10 January 2022 - 17:37. |
#2649
Posted 10 January 2022 - 17:50
La mine la cardul de credit era o asigurare a creditului în caz că nu mai poți restitui sumele utilizate. Taxa era procentaj din respectivele sume. Am anulat-o instant. Nu știu dacă acum mai e.
Cred că mai sînt ceva comisioane la extras bani din ATM-uri în străinătate. |
#2650
Posted 10 January 2022 - 21:58
Mi-am deschis și eu cont zero simplu, mi-au dat un card dar fara nume.
Întrebarea e, că am uitat sa întreb in agenție , cum fac eu plăti pe internet cu asta, ce scriu la rubrica " name on card" ? Că pe el scrie "Card Instant". Edited by axisborn, 10 January 2022 - 22:05. |
#2651
Posted 10 January 2022 - 22:15
Plateai asigurarea chiar daca nu luai credit folosind cardul?
In alta ordine de idei am vazut ca au si o promotie daca te recomanda un client reiffesien (50ron+50ron). Procedura pare extrem de complicata. Cel ce are cont trebuie sa sune la *2000 si sa primesca un "cod client". Nu inteleg de ce nu putea sa foloseasca un cod sau ceva ce se putea obtine in aplicatia de IB. Bref persoana in cauza a sunat, dupa 45 de minute a raspuns cineva care nu stia cum sa genereze codul ala sau ce sa faca ca sa gaseasca pe cineva care sa-l genereze asa ca a ramas in coada de peste spunand ca suna inapoi dar n-a mai sunat. Daca persoana in cauza primea codul ala pe loc acum puteam sa-mi spun primele impresii despre pachetul premium. In fine deocamdata prima impresie este ca cei de la reiffesien sunt praf la support telefonic (timpi de asteptare foarte mari) si personal nepregatit. Nici in agentie nu le-as fi dat mai mutl de 4/10 dar situatia nu e cu mult mai roz nici in alte banci. radunic, on 10 ianuarie 2022 - 17:50, said:
La mine la cardul de credit era o asigurare a creditului în caz că nu mai poți restitui sumele utilizate. Taxa era procentaj din respectivele sume. Am anulat-o instant. Nu știu dacă acum mai e. Cred că mai sînt ceva comisioane la extras bani din ATM-uri în străinătate. Edited by cucur, 10 January 2022 - 22:30. |
#2652
Posted 10 January 2022 - 22:50
axisborn, on 10 ianuarie 2022 - 21:58, said:
Mi-am deschis și eu cont zero simplu, mi-au dat un card dar fara nume. Întrebarea e, că am uitat sa întreb in agenție , cum fac eu plăti pe internet cu asta, ce scriu la rubrica " name on card" ? Că pe el scrie "Card Instant". Poți să treci numele tau sau să scrii card instant. La plățile pe internet plata se procesează indiferent de ce scrii la nume titular. |
#2653
Posted 11 January 2022 - 00:08
axisborn, on 10 ianuarie 2022 - 21:58, said:
Mi-am deschis și eu cont zero simplu, mi-au dat un card dar fara nume. Întrebarea e, că am uitat sa întreb in agenție , cum fac eu plăti pe internet cu asta, ce scriu la rubrica " name on card" ? Că pe el scrie "Card Instant". |
#2654
Posted 11 January 2022 - 09:01
cucur, on 10 ianuarie 2022 - 17:33, said:
Am incercat sa-i sun sa-i intreb de comisioane dar dupa 30 min de "muzica" m-am plictisit si m-am dus in sucursala. Aici nu prea stiau nici fetele de comisioane si de contul premium dar pana la urma s-a gasit o fata mai "experimentata" care mi-a spus verbal ca: - pentru contul premium nu se percep comisioane la transfer RON sau EUR din/catre alte banci din RO sau costuri de administrare. - contul vine si cu 3 carduri (2 debit, unul credit) precum si cu o asigurare de viata si una de calatorie. - trebuie rulati 2000 EUR (sau echivalent)/luna sau avut sold de minim 40000 EUR si efectuat cel putin o plata lunara cu cardul. Acum vreau sa-i rog pe cei ce au deja cont Premium sa-mi spuna daca nu se ascund si alte comisioane/costuri generate de asigurari sau carduri. (fetele de la banca mi-au spus ca nu costa nimic cele de mai sus daca indeplinesc conditia de rulaj/sold) Multumesc de ajutor. ai aici toate datele programezi si intalnirea https://www.raiffeis...itati-intalnire |
#2655
Posted 11 January 2022 - 10:42
cucur, on 10 ianuarie 2022 - 17:33, said:
Am incercat sa-i sun sa-i intreb de comisioane dar dupa 30 min de "muzica" m-am plictisit si m-am dus in sucursala. Aici nu prea stiau nici fetele de comisioane si de contul premium dar pana la urma s-a gasit o fata mai "experimentata" care mi-a spus verbal ca: - pentru contul premium nu se percep comisioane la transfer RON sau EUR din/catre alte banci din RO sau costuri de administrare. - contul vine si cu 3 carduri (2 debit, unul credit) precum si cu o asigurare de viata si una de calatorie. - trebuie rulati 2000 EUR (sau echivalent)/luna sau avut sold de minim 40000 EUR si efectuat cel putin o plata lunara cu cardul. Acum vreau sa-i rog pe cei ce au deja cont Premium sa-mi spuna daca nu se ascund si alte comisioane/costuri generate de asigurari sau carduri. (fetele de la banca mi-au spus ca nu costa nimic cele de mai sus daca indeplinesc conditia de rulaj/sold) Multumesc de ajutor. |
#2656
Posted 12 January 2022 - 21:03
Le-am mai dat o sansa. Am rugat persoana in cauza sa sune din nou ca sa obtina "codul client" asa cum scrie in regulamentul afisat pe site-ul lor la:
https://www.raiffeis...pdf?MOD=AJPERES La pragraful 3.2 scrie: “Codul promotional” poate fi comunicat clientilor de catre Organizator sau, alternativ, clientii il pot afla prin solicitare directa din oricare sucursala Raiffeisen Bank sau apeland Call Center 24/7 (nr. de telefon *2000 apel cu tarif normal din orice retea din Romania)." Dupa o asteptare de 20 de minute, atunci cand a raspuns, persoana de la reiffeisen habar n-avea despre ce e vorba. A zis sa ma duc direct in agentie si sa spun numele persoanei care ma recomanda ceea ce este o aberatie deoarece asa am incercat primat data si nu a mers si in plus nu corespunde cu ce scrie in regulament. Dupa ce i s-a comunicat ca nu merge asa a pus din nou muzica 20 de minute dupa care a zis ca o sa sune inapoi, exact ce s-a intamplat si acum 2 zile fara nici un rezultat, adica nu mai suna nimeni inapoi. Nici nu vreau sa stiu cum se descurca cu suportul de la reiffesien cei care au o problema majora (carduri furate, conturi blocate sau tranzactii refuzate aiurea cand esti in strainatate , erori la transferuri non sepa, etc..). Dupa toate astea parca-mi vine sa renunt la ideea de a lua un pachet premium la ei. Bref, daca cineva de la reiffesen se uita aici pe forum poate sa ne spuna cum se obtine acel "cod client" daca nu poate fi obtinut in agentie sau telefonic la *2000? |
|
#2657
Posted 12 January 2022 - 21:18
Cardul meu de credit gold s-a rupt in doua Stie cineva daca am sanse sa se rezolve din call center sau trebuie sa dau de bancherul personal - care a fost schimbat de 2 ori de cand cu pandemia
|
#2658
Posted 12 January 2022 - 21:54
Poți comanda altul din aplicația mobilă. Sau din call center.
Edited by daddypuff, 12 January 2022 - 21:54. |
#2659
Posted 13 January 2022 - 09:47
daddypuff, on 12 ianuarie 2022 - 21:54, said:
Poți comanda altul din aplicația mobilă. Sau din call center. Din aplicatia mobila nu a mers .. sau nu am gasit eu. Dar la call center au blocat cardul actual si au facut cerere sa se emita unul nou. Cu ivrarea va fi distractie, ca de cand cu pandemia m-am retras la tara. Si in orasul in case stau agentia e desfiintata, mai vin angajatii de 2 ori pe saptaman sa verifice bancomatele probabil. Va trebui sa ma duc in al oras la vreo 40km |
#2660
Posted 13 January 2022 - 09:49
De vreo 3-4 ani am primit cardurile doar prin fan curier.
|
#2661
Posted 13 January 2022 - 10:40
unknown_35, on 13 ianuarie 2022 - 09:47, said:
Din aplicatia mobila nu a mers .. sau nu am gasit eu. Dar la call center au blocat cardul actual si au facut cerere sa se emita unul nou. Cu ivrarea va fi distractie, ca de cand cu pandemia m-am retras la tara. Si in orasul in case stau agentia e desfiintata, mai vin angajatii de 2 ori pe saptaman sa verifice bancomatele probabil. Va trebui sa ma duc in al oras la vreo 40km Daca da iti vine cardul acasa , gratuit cu fan courier |
|
#2662
Posted 13 January 2022 - 11:55
La banca am datele din buletin. Nu am facut mutatie pe adresa de la "tara", si nu stiu daca iti accepta o alta adresa decat cea din buletin. Toto sper sa se termine cu pandemia, sa se deschida biroul si sa pot si eu sa ma intorc la casa mea.
Acum e prea tarziu, din cate am vazut noul card e deja emis. Daca reusesc sa il trimita pana marti ar fi perfect |
#2663
Posted 13 January 2022 - 12:00
nu e prea tarziu niciodata
daca nu vrei este problema ta |
#2664
Posted 13 January 2022 - 21:19
Homebank (web) este gratuit la pachetul "zero simplu" ?
Edited by MembruAnonim, 13 January 2022 - 21:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users