Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Crossover cu motorizare sub 1600 cmc
Last Updated: Nov 23 2020 18:19, Started by
adris1919
, Jan 11 2015 15:09
·
0
#109
Posted 16 February 2015 - 14:34
adris1919, on 13 februarie 2015 - 09:46, said:
Vad ca mai apar figuri noi pe piata |
#110
Posted 17 February 2015 - 09:41
Ia uite ce-am gasit !
Pare ca s-ar cam incadra in cerinte ( crossover, motor sub 1.6, benzina, 4x4); Opel Mokka1.4 NET ( turbo - 140 CP ) AWD - 19.719 Euro ! Poate fi interesant ... |
#111
Posted 17 February 2015 - 13:22
Si eu am mai primit o informatie interesanta:
http://www.ford.co.u...ort#primaryTabs Arata ca un Fusion adus la zi. |
#112
Posted 17 February 2015 - 13:33
Am urmarit subiectul o perioada, pentru cineva din familie. Gurile rele spuneau ceva de o lansare in RO la sfarsitul 2014 / inceputul 2015, insa nu prea sunt semne.
|
#114
Posted 17 February 2015 - 14:36
Da, este ciudatel. Parca totusi nu as trece de la Fusion la ... Fusion.
|
#115
Posted 17 February 2015 - 14:48
Cred ca e mai lat decit Fusion ... da' la lungime, fara roata aia de rezerva, e mai scurt cu 9 mm (daca e sa luam de bun ce zice wikipedia - Fusion - length 4,020 mm)
[ http://s8.postimg.org/fvubq5utt/ford_ecosport.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#116
Posted 18 February 2015 - 09:23
adris1919, on 17 februarie 2015 - 13:22, said:
Si eu am mai primit o informatie interesanta: http://www.ford.co.u...ort#primaryTabs Arata ca un Fusion adus la zi. |
#117
Posted 18 February 2015 - 11:11
Salutare colegu' crescator de albine !
ce zici de asta ? http://www.mobile.de.../204725181.html si eu vreau sa schimb masina pentru acelasi scop ca tine, dar mai astept...EcoSportul ! Edited by d-ardeleanu, 18 February 2015 - 11:12. |
#118
Posted 19 February 2015 - 15:44
johny, n-am prea inteles mare lucru. Fara semne de punctuatie mi-e mai greu sa urmaresc o fraza asa lunga. Ce-as putea eu sa-ti raspund este ca, orice argumente obiective ai aduce, in gustul omului nu poti sa te caci.
d-ardeleanu, amu ce sa zic, nici macar nu ma pot numi crescator, caci la mine in ultimii zece ani - de cand am luat contact cu aceasta frumoasa activitate - numarul familiilor e constant format dintr-o singura cifra. Interesanta dihania, are un coleg de serviciu, e foarte multumit de capacitatile ei. Consumul cica e foarte bun, ceva mai mic decat scrie in anuntul respectiv, capabila in off-road, suspensii cam tari, spatiu cam micut si insonorizare nu din cele mai grozave. Mie imi pare din fata un S-Cross cu garda ceva mai mare. De luat in seama pentru cine face teren mult. O alternativa la Duster. Deficitar la cap. retea de service propriu, dar se poate face lejer la orice atelier decent. De asteptat si eu mai astept pana la aparitia acelei oferte de nerefuzat. |
|
#119
Posted 10 March 2015 - 07:33
A mers cineva cu o Kuga 1,6 ecoboost? cum se comporta?
Am o oferta foarte tentanta, dar mi-e sa nu fie putin cam submotorizata si implicit gurmanda. Pe hartie cam asa pare: 1500kg și 240Nm sunt cam aproape de cei 1100kg și 156Nm (de la S-cross) (6,25 fata de 7,05 kg/Nm). La putere stau la fel, 10kg/CP! La bani, in jur de 5000 de eurei in plus pt ovalul albastru. N-o fi cam prea mult pentru atât de puțin? (Știu, nu e vorba numai de motorizare, dar totusi... atat de mult pentru imagine, spatiu, brand?) |
#120
Posted 10 March 2015 - 11:25
Hmmmm.pai nu poți face un test? Nu de alta dar eventualele opinii ar fi subiective depinzând de simțămintele și așteptările celui care testeaza.
Mai sunt niste aspecte chiar dacă rapoartele cuplu/masa și putere/masa sunt la fel: - etajarea cutiei e foarte importanta pt consum și performantele dinamice. - unul e motor turbo cu comportament specific (mic lag etc), celalalt aspirat clasic. - plus ca desi sunt tot 10kg / CP cred ca 400 de kile diferenta se simt... Greu de decis fără test. Eu am Ford, sunt fan ford iar din punct de vedere tehnic platforma lui kuga e cea de focus care e ireproșabilă ca dinamica și stabilitate pe drum. Cu Ecoboost nu am condus kuga. Pe de alta parte Suzuki face mașini bune, sunt recunoscuți pt 4x4, iar prețul e competitiv. Later edit: iar 5000 de iepuroi nu-s de colo Edited by aandrei_24, 10 March 2015 - 11:29. |
#121
Posted 10 March 2015 - 11:44
@Initiator - vezi ca de la sfarsitul lunii martie ( adica acusica) va fi disponibil si noul Suzuki Vitara !
Gasesti aici datele tehnice si aici lista de preturi. Garda la sol buna - 185 mm, usoara - 1160 kg cu motorul pe benzina de 1.6 si tractiune integrala; pret bun - 17.300 Euro cu motorul pe benzina, 4x4, echiparea de mijloc ( Passion - ce include aer conditionat automat, jante aliaj, geamuri electrice fata-spate, proiectoare ceata, oglinzi electrice si incalzite, sistem multimedia, camera pt. marche-arriere, cruise-control adaptiv, scaune incalzite, lumini de zi cu LED, Radar Brake Support, sistem Start-Stop, 7 airbag-uri). Poate fi o varianta interesanta ! Edited by marr, 10 March 2015 - 11:45. |
#122
Posted 10 March 2015 - 13:02
Kuga cu Ecoboost nu am condus, nu ma tenta. Am mers insa pe vremea cand cautam Mk1 cu niste Tiguane 1.4 TFSI (parca, 170 CP sau asa ceva). Au fost niste experiente ... "ne-eliberatoare", ca sa zic asa. Plus ca parca vindeau motare de racheta, nu de crossover, pe masinile alea.
Suzuki-ul ala arata bine. |
#123
Posted 11 March 2015 - 11:24
Marr, Vitara e cat SX4 de scurt, care e prea scurt pt ceea nevoile mele. Exact cei cei 15-20 cm in plus de la S-Cross, Duster sau Qashqai mi-ar fi utili si necesari. Kuga si CR-V deja ma incurca cu ai lor lungime de 4.52-4.57 m si ar trebui sa scot alti ocupanti ai garajului in vant/frig/ploaie, iar asta nu-mi convine deloc.
Tyby, in ce sens "ne-eliberatoare"? Edited by adris1919, 11 March 2015 - 11:36. |
|
#124
Posted 11 March 2015 - 12:26
cred ca tyby vroia sa spuna ca nu l-au dat pe spate cei 170 de CP... motorul 1.4 tfsi nu e atat de "racheta" cum e prezentat de vanzatori si proprietari... poate pe polo. Am mers cu o Jetta si nu am fost impresionat deloc. De fapt am fost impresionat de tzacanitul lantului de distributie
|
#125
Posted 11 March 2015 - 14:52
dap, exact. Nu are vana, masina (Tiguan-ul) mi s-a parut prea mare si prea greoaie cu motorul de 1.4. E drept, asta se intampla acu' vreo 5 ani, intre timp lucrurile au mai avansat. Dar tot nu mi-as lua SUV cu motor de 1.4 nici anul asta.
Despre noile 1.6 / 1.5 nu stiu decat ce se scrie / vorbeste, nu m-am dat cu el, insa 1.0 100 si 125 CP mie mi-au lasat o impresie buna. Trebuie mers. Edited by Tyby, 11 March 2015 - 14:53. |
#126
Posted 13 March 2015 - 16:25
Trebuie, da' unde? ca toti dealer-asii au diesel-uri in echiparea de top, 4x4, iar eu vreau doar o besina de benzinara 2wd.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users