Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...
 Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...
 COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...

Nelamurire succesiune
 Roka Residence Doamna Ghica

Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.
 

Vreau sa devin client UPC la internet, rog lamuriri

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#55
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014
La mine in Prahova la tara merge net destul de bine. Din septembrie 2013 si pana azi am avut 3 probleme. 2 dintre ele din cauza unora care au furat fibra optica dar in 2 ore sa remediat si una când am vărsat seara apa din greșeală pe modem. A 2a zi la 7 jumate dimineața era tehnicianul la mine care mia schimbat modemu

#56
dragosmacovei

dragosmacovei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 30.12.2013
cablu tv: In Bucuresti pe analogic multe canale se vad cu purici, pe digital e ok.
internet: probabil cea mai mica viteza de upload, iar daca ai router de la ei, are limitari fata de unul cumparat din magazin.

#57
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 dragosmacovei, on 24 ianuarie 2015 - 23:21, said:

cablu tv: In Bucuresti pe analogic multe canale se vad cu purici, pe digital e ok.
internet: probabil cea mai mica viteza de upload, iar daca ai router de la ei, are limitari fata de unul cumparat din magazin.


Sa nu fie de la cablul din casa. Eu am patit la fel ca tine, aveam paraziti la analog, iar pe digital incepusera cateva canale sa se vada sacadat. Dupa ce mi-au schimbat cablul (vechi de 22 de ani, de pe vremea Kappa) totul a mers (si merge) brici.

Edited by Pololica, 25 January 2015 - 00:59.


#58
dragosmacovei

dragosmacovei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,270
  • Înscris: 30.12.2013

 Pololica, on 25 ianuarie 2015 - 00:59, said:

Sa nu fie de la cablul din casa. Eu am patit la fel ca tine, aveam paraziti la analog, iar pe digital incepusera cateva canale sa se vada sacadat. Dupa ce mi-au schimbat cablul (vechi de 22 de ani, de pe vremea Kappa) totul a mers (si merge) brici.

Am schimbat acum cativa ani cablul din casa pana afara la primul "nod" (asa fac astia de la upc retelele...) si s-a imbunatatit putin receptia, dar nu cat sa nu ramana si canale care se vad cu purici.

Am un vecin care sta la cateva strazi de mine si are exact aceeasi problema...

#59
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 89,111
  • Înscris: 14.10.2008
E slab semnalul de pe fibra optica ce deserveste cartierul.

#60
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
am deja 2 saptamani de cand am net-ul...merge BETON fara intreruperi ori fluctuatii de viteza, la fel si cablu cu toate canalele HD
mai sunt mici bubite la horizon go de rezolvat dar per ansamblu merge brici totul Posted Image

#61
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015
Ca sa nu creada lumea ca vb. aiurea va arat cum a inceput colaborarea cu UPC si cat de rigizi sunt.Am platit o factura pe alta firma fiindca sistemul nu avea ce sa faca!!!Am zis ca asta e nu trebuie sa ma enervez dai dracu de 83 ron.
"
Ca raspuns la solicitarea dumneavoastra inregistrata cu numarul 6493122/ 11.09.2014, va informam ca UPC Romania foloseste un sistem de facturare care ruleaza o data pe luna in mod automat si care nu poate fi controlat manual. Din acest motiv, facturile emise deja nu pot fi anulate si emise din nou.
Transferul de responsabilitate de pe RAMIZ SRL pe EL RODEO GAMING SRL a fost procesat in data de 03.09.2014, dupa emiterea facturii lunii septembrie.
Dorim sa precizam ca orice detalii contabile de evidentiere a unei modificari intra in aplicare incepand din luna urmatoare, ca urmare factura aferenta lunii octombrie se va emite pe EL RODEO GAMING SRL
Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru a va oferi si alte informatii, oricand veti avea nevoie. Contactati cu incredere Serviciul de Relatii Clienti la numarul de telefon 031 1000 405 sau la adresa de email [email protected] .

Cu deosebita consideratie,
---
Dorina Ilea
Specialist BackOffice B2B

UPC Romania  
T: +4031 1000405,
F: +4031 1000165
www.upc.ro

logo_securesign


From: Tarba Cosmin [mailto:[email protected]]
Sent: Wednesday, September 10, 2014 9:12 PM
To: [email protected]
Subject: dorina/Re: Emitere factura UPC

Buna ziua

I-mi raspunde si mie cineva???
E prea mult ce cer?
Daca trimite-ti mail catre mine este normal sa am factura pe numele firmei mele!!!

Trimis de pe iPad-ul meu

Pe 08.09.2014, la 09:47 PM, Tarba Cosmin <[email protected]> a scris:

Buna ziua

Va rog frumos sa refaceti factura pe firma "SC.EL RODEO GAMING SRL" nu pe firma "ramiz".
Banuiesc ca daca a-ti trimis mailul catre mine eu trebuie sa platesc nu?

Trimis de pe iPad-ul meu

Început mesaj redirecționat:

De la: "Echipa UPC" <[email protected]>
Dată: 8 septembrie 2014, 09:36:54 PM GMT+3
Către: [email protected]
Subiect: Emitere factura UPC
Răspundeți la: [email protected]

Stimate client,


Va trimitem atasat factura UPC pentru serviciile aferente perioadei 01.09.2014 – 30.09.2014

Va reamintim totodata ca data scadenta pentru plata acestei facturi este 30.09.2014"




Raspund foarte repede la mail cei de la UPC daca vrei sa faci un contract in rest.......va las sa vedeti si dvs..
Mail trimis in data de 19 ianuarie 2015, 9:30 a.m
"Buna ziua,

Doresc sa reziliez contractul cu dvs. incepand cu data de 31.01.2015 deoarece serviciul de internet oferit de dumneavoastra este o MIZERIE.Afacerea mea are nevoie de internet nu de promisiuni "business",am sunat de nenumarate ori pentru intreruperi ale serviciului de internet si de fiecare data mi sa spus ca cea mai rapida echipa o sa vina sa rezolve problema maine la 11 sau la 12 iar dupa ce am facut spume la gura si am sunat de 10 ori intr-o zi sa gasit o echipa care sa ajunga in 2-3 ore.Afacerea mea are nevoie de internet fara zeci de intreruperi (am o casa de pariuri eu nu pot sa-mi bat joc de clienti cum faceti dvs.) nici nu vreau sa-mi pierd clienti din cauza ca nu le pot oferi servicile mele pentru ca nu am internet pe care il platesc nu este de pomana.Ma vad nevoit sa iau servici de internet de la alta companie deaceea doresc rezilierea contractului!Va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa fac cererea si sa predau routerul.
Va multumesc
Tarba Cosmin"

Pana astazi  26.01.2015 , 15:49 nu a raspuns nimeni de la UPC la mailul meu!Nu va doresc sa aveti probleme cu cei de la upc.
Am pus mailul ca sa nu se creada ca lucrez pentru o firma concurenta sau fac afirmatii aiurea despre servicile celor de la upc.
NICIODATA NU O SA MAI COLABOREZ CU ACEASTA FIRMA "upc" si nici nu o sa recomand cuiva "servicile" lor.



#62
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,868
  • Înscris: 07.07.2009
Daca sunt probleme vine o echipa si verifica, e mai usor si rapid decat sa trimiti sute de mailuri.

#63
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015
De curiozitate de la ce provider ai internet?

#64
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,918
  • Înscris: 15.06.2007

 kingoban, on 26 ianuarie 2015 - 16:23, said:


Ca peste tot, mai exista din cand in cand o problema minora, dar sunt cei mai seriosi de la noi. Va spun eu, care am trecut pe la toti operatorii :). Dar acum, gata, mi-am gasit ceva care imi place
Din cand in can problema minora este ca in fiecare seara trebuie sa ma dau jos din pat si sa ma duc in hol sa resetez routerul. Daca nu la intervale de 24h atunci la 48 dr ore. Cand expira anul contractual, reziliez contractul.


#65
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,363
  • Înscris: 22.10.2014
Offtopic, daca aveti probleme faceti-va topicuri nu stricati postul lui Valmont !

#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,918
  • Înscris: 15.06.2007

 gigsnet, on 27 ianuarie 2015 - 01:47, said:

Offtopic, daca aveti probleme faceti-va topicuri nu stricati postul lui Valmont !
Da' clar. Asta e topic exclusiv de adulat si ridicat in slavi upc.

#67
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015
Pai dupa cum era titlul "Vreau sa devin client UPC la internet, rog lamuriri" am relatat experienta mea cu upc!Poate sunt persoane care au experiente bune cu aceasta companie in schimb eu NU.Deci in concluzie NU MERITA SA DEVII CLIENT UPC DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE!!!Daca este cineva care lucreaza la upc poate raspunde mail care l-am trimis de pe data de 19.01.2015 si nu am primit raspuns nici pana azi.

#68
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,705
  • Înscris: 23.10.2006
Pt. big-borre, daca afacerea ta depinde exclusiv de o legatura permanenta la internet foloseste un router cu 2 intrari si 2 provideri de internet diferiti si nu o sa mai ai probleme, vezi ca in cartierul Chitila este si GCN eu ii folosesc de cativa ani de cand m-am saturat de UPC cu intreruperile lui si sunt multumit de ei au avut intr-un an max 7-8 intreruperi care s-au rezolvat in cateva ore.

Edited by baribalu, 27 January 2015 - 11:17.


#69
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015

 baribalu, on 27 ianuarie 2015 - 11:12, said:

Pt. big-borre, daca afacerea ta depinde exclusiv de o legatura permanenta la internet foloseste un router cu 2 intrari si 2 provideri de internet diferiti si nu o sa mai ai probleme, vezi ca in cartierul Chitila este si GCN eu il folosesc de cativa ani de cand m-am saturat de UPC cu intreruperile lui si sunt multumit de ei au avut intr-un an max 7-8 intreruperi care s-au rezolvat in cateva ore.
Este si asta o varianta multumesc pentru raspuns numai ca.......de fiecare data cand o sa trec de pe un provide pe altu trebuie sa anunt fima de pariuri sportve ca sa schimbat ip fix si sa intre ei in calculatorul meu sa faca setarile ca altfel nu merge si trebuie sa schimb ip si la camerele de supraveghere ca altfel nu se mai vad....dar da este o varianta si un raspuns concret la subiect.
Multumesc

#70
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015
Ori sau aliniat planetele ori cei de la upc citesc forumul.
Au reusit azi 27.01.2015 sa raspunda la mail din 19.01.2015 un pic ajutati si de telefoanele mele zilnice si de mailurile in care ceream un raspuns.
Dar ce sa vezi .....bat campii de ce spun asta pentru ca daca o sa cititi o sa vedeti ca contractul este semnat in data de 07.05.2013 intre upc si firma x iar in data de 03.09.2014 eu firma y PREIAU CONTRACTUL in derulare cu upc NICIDECUM NU SEMNEZ UN CONTRAC NOU pe o perioada de un an cum se lasa sa se inteleaga din raspunsul upc.Acum eu inteleg din raspunsul celor de la upc ca firma x a avut contract se pare pe 2 ani deci 07.05.2013-07.05.2015 nicidecum 03.09.2015.Asta ca sa va intelegeti cum cererile dvs. ca clienti upc sunt analizate si ce raspunsuri vi se dau.NU INSEMNATI NIMIC PENTRU upc DECAT ATUNCI CAND FACETI UN CONTRACT CU EI DUPA DACA AVETI O PROBLEMA CEI CARE VA RASPUND NU ANALIZEAZA CONTRACTUL SI CE RECLAMATI DVS. DAU RASPUNSURI "GEN" ROBOT.
Cand am semnat actul de cesiune,preluarea de contract pe mail upc nici nu sa obosit sa trimita contractul.


"Stimate client,

Va multumim pentru mesajul transmis si pentru increderea pe care ne-o acordati !

Ca urmare a solicitarii dumneavoastra de reziliere a contractului din data de 07.05.2013 dorim sa va aducem la cunoastinta urmatoarele aspecte:

Conform Art 2 din Conditii Generale la Contract (atasat acestui email), aliniatele (1) si (2), contractul intra in vigoare de la data semnarii sale, respectiv de la data de 03.09.2014, iar durata prezentului contract este de minim 12 luni de la data punerii in functiune a serviciilor care fac obiectul prezentului contract („termenul initial”), respectiv 03.09.2015.

Potrivit Art 12, (1) (i), prezentul contract inceteaza oricand, cu o notificare de 60 zile adresata Prestatorului, cu conditia achitarii de catre Beneficiar a contravalorii serviciilor contractate ( a abonamentelor si extraoptiunilor ) pana la expirarea Termenului initial sau dupa caz a termenului succesiv aflat in desfasurare in acel moment;

Astfel, rezilierea contractului se poate procesa conform clauzelor mentionate mai sus, cu data de 19.03.2015, la 60 de zile de la data inregistrarii cererii de reziliere, cu conditia achitarii contravalorii abonamentelor pana la data de 03.09.2015, data la care expira prezentul contract. Dupa data incheierii contractului, fie asteptati tehnicienii UPC sa ridice echipamentul de la locatia dvs, fie predati personal echipamentul in orice Magazin UPC.

Pentru orice alte informatii va asteptam la Serviciul Clienti, apelabil la numarul de telefon  031 1000 405 sau web site www.upcbusiness.ro."

#71
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

 big_borre, on 27 ianuarie 2015 - 16:46, said:

Ori sau aliniat planetele ori cei de la upc citesc forumul.
Au reusit azi 27.01.2015 sa raspunda la mail din 19.01.2015 un pic ajutati si de telefoanele mele zilnice si de mailurile in care ceream un raspuns.
Dar ce sa vezi .....bat campii de ce spun asta pentru ca daca o sa cititi o sa vedeti ca contractul este semnat in data de 07.05.2013 intre upc si firma x iar in data de 03.09.2014 eu firma y PREIAU CONTRACTUL in derulare cu upc NICIDECUM NU SEMNEZ UN CONTRAC NOU pe o perioada de un an cum se lasa sa se inteleaga din raspunsul upc.Acum eu inteleg din raspunsul celor de la upc ca firma x a avut contract se pare pe 2 ani deci 07.05.2013-07.05.2015 nicidecum 03.09.2015.Asta ca sa va intelegeti cum cererile dvs. ca clienti upc sunt analizate si ce raspunsuri vi se dau.NU INSEMNATI NIMIC PENTRU upc DECAT ATUNCI CAND FACETI UN CONTRACT CU EI DUPA DACA AVETI O PROBLEMA CEI CARE VA RASPUND NU ANALIZEAZA CONTRACTUL SI CE RECLAMATI DVS. DAU RASPUNSURI "GEN" ROBOT.
Cand am semnat actul de cesiune,preluarea de contract pe mail upc nici nu sa obosit sa trimita contractul.

Ai făcut o preluare de contract, ceea ce înseamnă că ai fost de acord cu anumite condiţii. E irelevant vechiul contract (cel puţin ca perioadă vorbesc, dacă greşesc sau nu, scrie în actul semnat de tine). În 2013 eu am făcut exact acelaşi lucru (preluare contract) şi are titlul de „Contract de furnizare servicii de comunicaţii electronice” (şi scris de doamna consultat într-un colţ PRELUARE, scris pe ambele copii). Îţi recomand să-l mai lecturezi o dată.

PS: te rog să foloseşti şi gramatica limbii române. Înţeleg că eşti supărat pe inconvenient, dar mi-a luat ceva timp să înţeleg ce anume spui acolo.

#72
big_borre

big_borre

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.01.2015
Ai dreptate in legatura cu gramatica.Scuze!
Titlul Act aditional nr...din data ..... ..
Partile
1 upc.........
2 client firma x
In calitate de beneficiar al servicilor de telecomunicatii electronice client- cesionar
Client firma y(firma mea).......
De comun acord au convenit urmatoarele:
Art.1 Incepand cu data ........... Cesionarul va prelua toate drepturile si obligatile Cadentului din furnizarea de servicii de comunicatii electronice seria......nr........din data de ........


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate