Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vreau sa devin client UPC la internet, rog lamuriri
#19
Posted 31 December 2014 - 19:12
Imi poate explica si mie de ce UPC cand face mententa la retea, da jos toata reteaua sase ore?
Si dupa mai discutam despre "ce scrie" aia primesti. |
#20
Posted 31 December 2014 - 19:14
Nu am avut probleme de gen, chiar mi s-au parut foarte cooperativi, inclusiv cand le-am spus ca am router propriu dupa modem. Sigur, acuma tre' sa iti dai si tu seama ca daca ai un router slab nu o sa obtii performante bune.
miki07, on 31 decembrie 2014 - 19:12, said:
Imi poate explica si mie de ce UPC cand face mententa la retea, da jos toata reteaua sase ore? Si dupa mai discutam despre "ce scrie" aia primesti. Probabil nu e reteaua realizata in totalitate de inginerii UPC, dupa standarde mai actuale, ci a fost o firma locala preluata de ei. De unde esti? Edited by MembruAnonim, 31 December 2014 - 19:15. |
#21
Posted 31 December 2014 - 19:15
Routerul nu e mai slab in decembrie decat a fost in noiembrie. Si de altfel, problema persista si la conectarea directa a unui calculator la modemul lor (prin cablu).
Edited by Seb, 31 December 2014 - 19:15. |
#22
Posted 31 December 2014 - 19:15
#23
Posted 31 December 2014 - 19:20
Perioade cu pierderi de pachete. De 30-80% sau chiar pauza totala. Problemele apar aleator, uneori de cateva ori pe zi. In ultima saptamana, de obicei dureaza 1-5 minute, dupa care isi revine pentru o ora, poate mai mult. Cel mai mult o tura din asta de pierderi de pachete/pauza de net a durat vreo 4-5 ore (s-a intamplat la inceputul lunii).
Abonament cu 60down/4up. Edited by Seb, 31 December 2014 - 19:28. |
#24
Posted 31 December 2014 - 19:27
Nu am patit niciodata asa ceva. Ce echipament ai de la UPC? Mai ai si alt echipament de retea dupa modemul/routerul UPC?
|
#25
Posted 31 December 2014 - 19:34
Cisco 3212. Am avut Cisco 3208, pe care l-au inlocuit ca n-au stiut de unde e problema si au zis ca poate e de la modem (l-au inlocuit fara sa aiba insa vreun motiv clar).
Am si un router, dar ping-ul pe router nu are intreruperi, e sub 1ms si de altfel cand apar intreruperile e la fel si cu un calculator conectat direct la modem, cum am scris deja. Daca nu ma mint cei de la Relatii cu Clientii UPC, e o problema in zona mea, problema pe care nu reusesc sa o rezolve de o luna. Ce e deranjat, pe langa faptul ca merge prost netul, e si atitudinea lor: de exemplu insista la telefon ca nu sunt probleme in reteaua lor, insista sa conectez direct un PC la modem si la 10 minute dupa ce fac asta (si sun din nou, nimerind la un alt operator) "descopera" probleme la un nod optic si la amplificatoare de la strazile din zona mea. Edited by Seb, 31 December 2014 - 19:43. |
#26
Posted 31 December 2014 - 19:40
Arata-mi ce valori ai pe modem de la reteaua UPC. Da-mi PM.
|
#27
Posted 31 December 2014 - 19:42
Parca esti angajat UPC. Valorile de la modem sunt in parametrii.
E drept ca erau ceva mai bune cu modemul vechi (am comparat imediat dupa inlocuire). Dupa inlocuirea modemului a mers mai prost. A doua zi dupa inlocuire am sunat din nou sa le spun ca merge si mai prost (in seara zilei in care au inlocuit modemul am avut pauza aia de 4-5 ore) si mi-au zis ca au gasit ca e o problema in retea. Mai spre seara au zis ca au rezolvat problema in retea, dar la mine netul a continuat sa mearga prost. In conditiile in care "problema din retea" ar fi fost rezolvata, ramanea suspect modemul adus in ziua precedenta. Acum mi se spune din nou ca sunt probleme in retea. Foarte frumos, dar o luna e deja prea mult. Edited by Seb, 31 December 2014 - 19:56. |
#28
Posted 31 December 2014 - 19:49
@ Seb de unde esti? si eu am aceleasi probleme. Am sunat ieri la ei si am primit aceiasi explicatie cu amplificatorul, doar ca mi s-a zis ca daca intr-adevar asta ar fi problema, ar trebui sa pice si televiziunea, ceea ce nu se intampla. Astazi nu am observat sa pice, insa aproximativ de la Craciun, pana ieri inclusiv tot a picat cate 5-10-15 min, isi revenea, mai pica iar dupa cateva ore si tot asa.
Edited by mynameismada, 31 December 2014 - 20:00. |
|
#30
Posted 31 December 2014 - 20:43
Haideti sa pastram totusi subiectul topicului, asta nu e un topic unde fiecare isi spune problemele. Valmont43 vroia informatii despre serviciile upc si cred ca asta ar trebui sa ii oferim.
-modemul lor wireless are norma N sau AC, are ambele benzi 2.4 si 5Ghz? = are ambele benzi, iti activezi dupa bunul plac din meniu. -are rost sa pastrez si routerul meu(am un linksys EA 6700) sau merg doar pe modemul lor wireless? = asta ramane la alegerea ta. -merge bine net-ul lor sau se deconecteaza cand ti-e lumea mai draga? = este foarte stabil chiar si cand este vremea proasta, nu influenteaza cu nimic, cade foarte rar si ca perioada foarte putin, 2-3min maxim. -viteza este cea promisa sau e doar o minciuna? = da este cea promisa, chiar si mai mult: [ http://www.speedtest.net/result/4024529565.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] -duce ok torentii?(nu va ganditi la piraterie dar aici imi dau seama de viteza) = duce chiar foarte bine, depinde ce setari faci, poti sa downloadezi o imagine de linux asa ca sa iti faci o idee. Viteza reala 200/6 = 25mb / 750kb Viteza reala 500/25 = 65mb / 3mb Edited by gigsnet, 31 December 2014 - 20:47. |
#31
Posted 31 December 2014 - 20:46
Seb, on 31 decembrie 2014 - 19:34, said:
Cisco 3212. Am avut Cisco 3208, pe care l-au inlocuit ca n-au stiut de unde e problema si au zis ca poate e de la modem (l-au inlocuit fara sa aiba insa vreun motiv clar). Am si un router, dar ping-ul pe router nu are intreruperi, e sub 1ms si de altfel cand apar intreruperile e la fel si cu un calculator conectat direct la modem, cum am scris deja. Daca nu ma mint cei de la Relatii cu Clientii UPC, e o problema in zona mea, problema pe care nu reusesc sa o rezolve de o luna. Ce e deranjat, pe langa faptul ca merge prost netul, e si atitudinea lor: de exemplu insista la telefon ca nu sunt probleme in reteaua lor, insista sa conectez direct un PC la modem si la 10 minute dupa ce fac asta (si sun din nou, nimerind la un alt operator) "descopera" probleme la un nod optic si la amplificatoare de la strazile din zona mea. |
#32
Posted 31 December 2014 - 20:49
Nu am inchis eu. Au inchis ei.
Si tie ti se pare normal sa nu vada problemele in retea decat dupa ce ma conectez direct? Adica sun, ala insista sa conectez direct. Ii spun ca nu e de la router. Iar insista, caut un patch cable, aduc un laptop langa modem. Intre timp ala inchide ca cica dureaza prea mult. Fac conexiunea direct. Aceleasi probleme. Sun din nou. Operatorul care raspunde acum imi zice ca vede ca sunt probleme in reteaua lor, la niste amplificatoare si la un nod optic. Serios? Si ala din-nainte nu vedea asta? Edited by Seb, 31 December 2014 - 20:55. |
#33
Posted 31 December 2014 - 20:49
gigsnet, on 31 decembrie 2014 - 20:43, said:
Haideti sa pastram totusi subiectul topicului, asta nu e un topic unde fiecare isi spune problemele. Valmont43 vroia informatii despre serviciile upc si cred ca asta ar trebui sa ii oferim. -modemul lor wireless are norma N sau AC, are ambele benzi 2.4 si 5Ghz? = are ambele benzi, iti activezi dupa bunul plac din meniu. -are rost sa pastrez si routerul meu(am un linksys EA 6700) sau merg doar pe modemul lor wireless? = asta ramane la alegerea ta. -merge bine net-ul lor sau se deconecteaza cand ti-e lumea mai draga? = este foarte stabil chiar si cand este vremea proasta, nu influenteaza cu nimic, cade foarte rar si ca perioada foarte putin, 2-3min maxim. -viteza este cea promisa sau e doar o minciuna? = da este cea promisa, chiar si mai mult: [ http://www.speedtest.net/result/4024529565.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] -duce ok torentii?(nu va ganditi la piraterie dar aici imi dau seama de viteza) = duce chiar foarte bine, depinde ce setari faci, poti sa downloadezi o imagine de linux asa ca sa iti faci o idee. Viteza reala 200/6 = 25mb / 750kb Viteza reala 500/25 = 65mb / 3mb |
|
#34
Posted 31 December 2014 - 21:00
Valmont43, on 31 decembrie 2014 - 18:14, said: M-am decis sa trec si cu net-ul la UPC fiind deja client la TV digit.de ani buni, dar am nevoie de cateva lamuriri din partea celor care sunt deja clienti la internet-ul lor. -modemul lor wireless are norma N sau AC, are ambele benzi 2.4 si 5Ghz? -are rost sa pastrez si routerul meu(am un linksys EA 6700) sau merg doar pe modemul lor wireless? -merge bine net-ul lor sau se deconecteaza cand ti-e lumea mai draga? -viteza este cea promisa sau e doar o minciuna? -duce ok torentii?(nu va ganditi la piraterie dar aici imi dau seama de viteza) Multumiri anticipate Netul e cam varza. In fiecare seara trebuie sa il scot din priza pt resetare. Upload varza la net basic ai 400-500KBs upload.. Cand trece anul eu renunt la ei. La casa, nu poti avea net fara tv. Tipic. xeleron, on 31 decembrie 2014 - 18:39, said: Este extraordinar de proasta ideea de a pune un router in coltul unei case fiindca(daca e o casa cu pereti la unghiuri de 90) 75% din raza de acoperire e afara. Merge netul chiar si in gradina, prin 4 pereti. Prost dar este. Pe strada, bate pana la coltul strazii, vreo 40-50 de metri. Degeaba are semnal bun wifi, daca netul merge de zici ca sta. Se desincronizeaza si canci net. wasteyard, on 31 decembrie 2014 - 18:50, said: Pentru mine, de exemplu, UPC pe rezidential nu este satisfacator tocmai din cauza vitezei reduse de upload, dar pentru cei care internetul se limiteaza la browsing, youtube, descarcare de pe torenti, banuiesc ca e in regula. Pai nu e in regula: daca vrei sa urci un film de pe telefon pe you tube, si are 1GB, te apuca gaia.. |
#35
Posted 31 December 2014 - 21:02
Eu nu am povestit aici pentru ca astept o rezolvare de pe forum. Nu stiu de unde ideea asta.
Serviciile UPC includ si modul in care remediaza defectiunile. La fel pot sa zic si eu ca cei care afirma ca le merge bine netul si nu au avut niciodata intreruperi sunt "cazuri punctuale". |
#36
Posted 31 December 2014 - 21:05
Am uitat de relatiile cu clientii.
Daca nu ai telefon de la ei, si ai vreo reclamatie de semnalat.. suni si te tin ca la orange vreo 20 de min , taxabil. Si au un singur call center , parca la Cluj. Seb, on 31 decembrie 2014 - 20:49, said: Nu am inchis eu. Au inchis ei. Si tie ti se pare normal sa nu vada problemele in retea decat dupa ce ma conectez direct? Adica sun, ala insista sa conectez direct. Ii spun ca nu e de la router. Iar insista, caut un patch cable, aduc un laptop langa modem. Intre timp ala inchide ca cica dureaza prea mult. Fac conexiunea direct. Aceleasi probleme. Sun din nou. Operatorul care raspunde acum imi zice ca vede ca sunt probleme in reteaua lor, la niste amplificatoare si la un nod optic. Serios? Si ala din-nainte nu vedea asta? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users