Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Comanda MediaGalaxy - Nesimtiti
Last Updated: Aug 21 2015 18:05, Started by
boggy20
, Dec 22 2014 23:29
·
0
#19
Posted 23 December 2014 - 05:24
#21
Posted 23 December 2014 - 10:26
Eh.... am facut si eu o comanda, care nici macar nu a fost de black friday, ci pe 8 octombrie. In afara de faptul ca a venit pe bucatele, ultimul produs nu a ajusn inca (Altex, adica tot media galaxy)
|
#22
Posted 23 December 2014 - 23:54
Update:
Am fost sunat astazi de o domnisoara sa ma intrebe daca mai e valabila comanda sau o anuleaza. O spunea de parca ieri am dat comanda. Am fost putin ironic la telefon dar nu s-a prins. Normal ca i-am spus ca este valabila comanda si am intrebat la ce data mi-o livreaza ca eu doresc sa il fac cadou de Craciun. Mi-a spus insa ca ajunge pe data de 29-30 Decembrie. Cu multa seninatate i-am spus sa aiba parte de multa m#e de sarbatori si sa isi dea demisia de la MediaGalaxy. |
#24
Posted 21 August 2015 - 14:36
Foarte seriosi astia de la MediaGalaxy si au niste angajati foarte competenti. NOT.
Acum 2 zile am fost intr-un magazin de-al lor cu gandul de a imi cumpara un telefon. Ok, pana la urma am ales HTC ONE M9. Imi spun ca nu il au pe stoc in magazin, aleg ca acesta sa fie expediat acasa si cei de acolo (angajatii) ma asigura ca in 2 zile, maxim 3 o sa am telefonul acasa. Ok, platesc cu cardul de credit, imi dau o factura si chitanta si plec. Mai devreme verific comanda online si apare doar ca si comanda inregistrata. Ciudat. Sun la numarul afisat pe site si surpriza: "NU avem acest model pe stoc in nici unul din magazinele din tara si asteptam sa il primim de la furnizor. Aveti de asteptat de la 15 pana la 30 de zile pentru telefon. Nu stiu de ce cei ce la magazin au omis sa va spuna acest lucru". Si mi-a mai spus ca daca nu am rabdare pot sa merg la magazin sa imi cer banii inapoi. Momentan nu stiu ce sa fac, pentru ca ma gandesc ca procesul de returnare a banilor ar dura mai mult decat pana ajunge telefonul Ultima data cand imi cumpar ceva de la mediagalaxy, din simplul fapt ca acum aveam nevoie urgenta de telefon, pentru ca al meu nu prea mai functioneaza si au ales sa isi bata joc. |
#25
Posted 21 August 2015 - 15:19
AIVV, on 21 august 2015 - 14:36, said: Acum 2 zile am fost intr-un magazin de-al lor cu gandul de a imi cumpara un telefon. Ok, pana la urma am ales HTC ONE M9. Ultima data cand imi cumpar ceva de la mediagalaxy, din simplul fapt ca acum aveam nevoie urgenta de telefon, pentru ca al meu nu prea mai functioneaza si au ales sa isi bata joc. |
#26
Posted 21 August 2015 - 17:13
Deci e vina mea sa inteleg?
Trebuia sa mai cheltui ceva bani ca sa imi iau un alt telefon intermediar care il aveau pe stoc pana ajunge telefonul ce se presupunea ca il aveau in stoc si mi-au spus ca ajunge in 2-3 zile? Asa se face cand iti schimbi telefonul care s-a stricat cu altul? O sa tin minte atunci |
#27
Posted 21 August 2015 - 17:19
Dar de ce anume nu te-ai dus direct la un magazin care-l avea în stoc, dacă nu te mai puteai ține?
|
#28
Posted 21 August 2015 - 17:26
Data viitoare sigur nu o sa mai iau de la ei, fi sigur de asta.
2-3 zile era o perioada ok de asteptare, 20-30 nu e. M-am asteptat sa fie mai seriosi, dar nu sunt, degeaba le iei apararea. |
|
#29
Posted 21 August 2015 - 17:28
Dar de ce anume nu te-ai dus direct la un alt magazin, care-l avea în stoc, dacă nu te mai puteai ține?
|
#30
Posted 21 August 2015 - 17:37
1. Am fost la cateva si nu l-am gasit.
2. (Explicit de data asta). Pentru mine 2-3 zile era o perioada buna de asteptare ca sa imi ajunga telefonul acasa (adica perioada de care m-au asigurat ei in magazin), pe cand 20 de zile e prea mult sa astepti pentru un telefon care ti se spune initial ca e pe stoc. Nici de black friday nu am asteptat ceva mai mult de 7 zile, crezi ca ma asteptam sa imi faca faza asta? Sa il astept atat de mult? Tu te astepti la asta de la ei la asta si te duci sa comanzi de altundeva cand nu il au in stocul magazinului dar ai mai putea astepta 3-4 zile sa spunem pana sa il primesti acasa? Daca ai mai avut experiente asemanatoare cu ei intrebarea ta e perfect valida si iti dau dreptate, insa din situatia mea nu aveam de unde sa stiu ca asa o sa se intample. Edited by AIVV, 21 August 2015 - 17:41. |
#31
Posted 21 August 2015 - 17:44
Eu știam din 2005 că:
Media Galaxy = Altex = probleme garanții și de aceea n-am suspectat vreodată faptul că s-a schimbat ceva față de ceea ce știam eu. Mai mult chiar, atunci când vine vorba despre țepele la garanții, atunci: www.cel.ro = www.dcshop.ro = www.altex.ro Primele două au practic același format pentru site-ul de prezentare. |
#32
Posted 21 August 2015 - 18:05
De cel si dcshop stiam si eu. Acum 2 ani si ceva, cand imi cautam telefonul actual l-am gasit la cel la un pret foarte acceptabil, pe dcshop era mai mare, chiar daca is aceeasi. Sun la ei sa cer cateva detalii (pagina telefonului era cam vaga) si sa il comand. Domnisoara de la telefon imi zice de pretul de pe dcshop, cu aproape 300 de lei mai mult cred ca era, eu ii zic ca nu este acesta pretul afisat pe site, sa mai verifice odata. Ok, vede si ea pretul de pe cel, imi spune ca revine cu un telefon in 15 minute. Au modificat pretul si pe cel.ro si evident ca nu m-au mai sunat )
Nu stiam ca se practica asa ceva, ma gandesc pana maine daca sa imi iau banii inapoi sau nu si sa il comand de altundeva. Edited by AIVV, 21 August 2015 - 18:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users