Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Sfat achizitie masina noua!

- - - - -
  • Please log in to reply
215 replies to this topic

#37
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 29.06.2011
Am vazut si eu in trafic un Cactus si daca nu as fi urcat in el la reprezentanta as fi zis ca e cam mic. Am 1,86/110kg si in fata am loc destul iar in spate cu scaunul din fata reglat pentru mine este loc suficient dar alte 2 persoane langa mine cred ca ar sta cam inghesuite mai ales daca ar avea "gabaritul" meu. Cat priveste anumite "neajunsuri", cum ar fi geamurile portierelor din spate, eu unul nu-mi aduc aminte cand am deschis ultimada data respectivele geamuri la masina mea. As lua un cactus in detrimentul unei compacte obisnuite datorita garzii la sol.

#38
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007

 IloveHp, on 28 decembrie 2014 - 13:53, said:

Am avut un Golf 4, o masina excelenta, adica mie mi-a placut foarte mult. Din pacate am facut accident cu ea si nu mai aveam ce repara... Dupa am cumparata un BMW 520i cu 80.000 de km la bord dintr-o reprezentanta Bmw din Germania, o masina impecabila din toate punctele de vedere. In prezent are aproximativ 210.000 km. Inafara de piesele de schimb nu am avut nici o problema, si pot sa ma bazez pe ea mult timp de acum inainte. Problema este consumul, am calculat diferenta dintre ce consum acuma, si ce as consuma cu o masina care are un consum mai mic si daca se poate de ce sa nu fac o economie destul de mare. Nu vreau sa aud comentarii de genul nu te-ai gandit cand ai cumparat-o ca ii greu de intretinut sau eu stiu ce fel de comentarii ca sunt cocalar sau eu mai stiu... Pot si in continuare sa o intretin si toate cele, am bugetul necesar, doar ca vreau sa fac o schimbare, masina oricum va ramane in familie, nu se va vinde. Prefer ceva nou decat ceva vechi. Erau foarte multe variante SH dar nu vreau.
Partea proasta e ca orice iei nou la 12-15000 vă fi SUB 520i ca motor și confort. Cat ai fi vrut sa iti consume un motor de 2000 cmc la aproape 2 tone cât are Bmw?
Alta problema pe care o vad este ca la o rata sub 200 euro nu ajungi decât ca avans mare spre 50 la suta, perioada lunga de 5 ani și eventual valoare reziduala. Iar asta fără Casco. Rata pe care o vrei tu e la mașini sub 10.000 euro, și nu știu dacă merita.

#39
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 24.08.2012
Pot sa cresc rata la 250 de euro si avansul sa fie de vreo 3500. Am o intrebare daca stiti.. Pot sa iau o masina pentru test drive 2-3 zile?

#40
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,288
  • Înscris: 05.06.2002
Ma indoiesc. In general drive test-ul reprezinta o plimbare  de vreo 5km cu tipul de la vanzari in dreapta care-ti face capul mare cu ce buna-i masina.  La un moment dat sotia s-a plans de claustrofobie la o masina in doua portiere si reprezentantul de vanzari a spus ca el nu poate sa stea in spate, ca daca se intampla ceva cu masina si el nu e in dreapa e nasol pt el. Am lasat sotia la reprezentanta. Masinile pt drive test sunt folosite in rest pt treburile firmei. Pt unele modele mai "exotice" de masini exista cate una - doua masini de drive test pe tara care se plimba pe la dealeri si te inscri la drive test cand vine randul dealerului.

#41
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 24.08.2012
Pai cei care fac review pe youtube la diferite masini mai spun din cand in cand ' am masina de saptamana trecuta si se descurca destul de bine' oare cum face sa aiba masina atata timp?

#42
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Face review, de aceea primește mașina pe termen puțin mai lung. Mie singurii care mi-au oferit (fără sa le cer) drive test pe weekend au fost Toyota.

#43
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,288
  • Înscris: 05.06.2002

 IloveHp, on 31 decembrie 2014 - 14:55, said:

Pai cei care fac review pe youtube la diferite masini mai spun din cand in cand ' am masina de saptamana trecuta si se descurca destul de bine' oare cum face sa aiba masina atata timp?
Daca te recomanzi ca fiind de la o emisiune sau o revista auto influenta se schimba termenii problemei.

Oricum, tu poti sa le ceri sa vezi ce iese, ca mai mult decat sa te refuze n-are ce sa se intample.

#44
IloveHp

IloveHp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 24.08.2012
Ma voi duce acuma sa ma interesez la Renault si Citroen, Peugeot-ul este in cealalta de oras si o sa imi fac timp intr-o zi din saptamana asta sa trec si pe la ei sa vad ce o sa pot rezolva.

#45
manuko

manuko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 29.11.2007
Ford Focus, 1.6 tdci sau 1.5 ecoboost.

Nu lua in calcul preturile de catalog pentru ca dealerii fac reduceri substantiale.

#46
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,961
  • Înscris: 29.04.2006
daca nu e graba poti astepta programul rabla, mai scutesti niste bani :P

#47
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Deci practic omul se poate intinde pana la 15-16000 de euro. In cazul asta si la cum pune problema are o gramada de alternative si pana la urma tine de gusturile LUI.
Singurul motiv pentru care as elimina Skoda Octavaia (pentru ca la ea ma duce gandul prima data) este motorul de 1.2 TSI.
Cat despre Cactus m-am urcat si eu intr-unul asta toamna. Era o versiune echipata destul de bine cu piele si plafon de sticla. Scaunele mi-au placut f mult si ambianta hightech tipica modelelor mai deosebite de la Citroen. Dar ma intreb oare cat poti sa ceri pe un Cactus peste 5-6 ani daca il vinzi? Daca scori juma' din pretul de nou eu zic ca e bine.
Eu as lua la "puricat" si analizat fiecare model care imi place. E greu sa spui din fata unui calculator care ar fi cea mai buna alegere. Gandul ma duce la Ford Focus sau Toyota Auris. Mazda 3 si Honda Civic cred ca sunt mai scumpe. Uita-te si pe oferta Opel. Astra e in ultimul an de fabricatie si e posibil sa fie la un pret foarte bun. De asemenea o masina bine facuta, cu materiale bune in interior, scaune confortabile si spatiul gandit foarte bine mi se pare a fi si Peugeot 308.

Edited by LauCalin, 11 January 2015 - 01:31.


#48
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 01:29, said:

Deci practic omul se poate intinde pana la 15-16000 de euro.
Singurul motiv pentru care as elimina Skoda Octavaia (pentru ca la ea ma duce gandul prima data) este motorul de 1.2 TSI.
Atunci ...  un Rapid 1.4 TSI DSG Posted Image

... sau si 1.4 TSI are "bube" ?

Edited by adrian_r5, 11 January 2015 - 12:07.


#49
Eagle Raider

Eagle Raider

    try

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,961
  • Înscris: 29.04.2006
numa parere proaste am auzit despre rapid...

#50
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 Eagle Raider, on 11 ianuarie 2015 - 12:18, said:

parere proaste
mai concret ... ce "bube" are ?

Edited by adrian_r5, 11 January 2015 - 12:30.


#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Rapid nu este facut pe platforma MQB, asa cum sunt mai toate modelele VAG care sunt considerate un exemplu in clasa lor. Este facut pe platforma tehnica a celea de-a doua generatii Skoda Fabia.
Parerea mea e ca decat un Rapid 1.2 TSI (pe hartie performante bune, in realitate fiabilitate discutabila), mai bine Kia C'eed sau Hyundai i30. Da, nu sunt la fel de spatioase. Dar  in rest ambele cam sunt peste Rapid. In plus Rapid a fost gandit si ca un concurent pentru Logan, doar ca nu s-au facut compromisuri la fel de multe mai ales in privinta sigurantei. De-asta este ceva mai scump, cu 1000-1500 de euro in medie la un motor si dotari aproximativ la fel.

#52
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 14:20, said:

Rapid nu este facut pe platforma MQB
Si e un mare "handicap" treaba asta ?

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 14:20, said:

decat un Rapid 1.2 TSI
Eu intrebasem de 1.4 TSI daca are "bube" ...



#53
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Un 1.4 TSI cu DSG din cate am vazut este peste 16000 de euro si e posibil ca pentru om sa fie prea mult.
Cat despre faptul ca platforma nu este MQB, evident ca se poate trai si cu una mai veche. Dar mi se pare cam aiurea sa dai peste 15000 de euro pe o masina ceva mai rasarita decat Logan. Defapt cam asta e Skoda Rapid. Cred ca nu se merita sa dai mai mult de 13000-13500 de euro pe asa ceva. Iar faptul ca motoarele, cutiile si dotarile sunt mai variate fata de ce ofera Dacia tine de alte rationamente.
Pana in 15000 de euro gasesti un Hyundai sau o Kia clar peste Skoda Rapid. Iar de la 15-16000 de euro te poti uita spre o compacta care in acest moment poate fi considerata una dintre cele mai bune, gen Golf VII, Focus, Astra sau Peugeot 308.

#54
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 15:24, said:

Un 1.4 TSI cu DSG din cate am vazut este peste 16000 de euro

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 15:24, said:

nu se merita sa dai mai mult de 13000-13500 de euro pe asa ceva

Rapid Active 1.4 TSI DSG e "EUR 14.827 Preţ cu TVA"  ... probabil daca n-ar fi cu DSG ci cu cutie manuala ar fi cum zici tu vreo "13000-13500 de euro"

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 15:24, said:

te poti uita spre o compacta care in acest moment poate fi considerata una dintre cele mai bune, gen Golf VII, Focus, Astra sau Peugeot 308.
Strict dpdv al ampatamentului Rapid poate fi pus in aceeasi oala cu compactele de care zici tu:
- Rapid - 2,602 mm
- Golf VII - 2,637 mm
- Focus - 2,648 mm
- Astra - 2,685 mm
- 308 - 2,610 mm

... si oarecum departe de Fabia (2,460 mm) cu care ziceai ca imparte platforma.

 LauCalin, on 11 ianuarie 2015 - 15:24, said:

Pana in 15000 de euro gasesti un Hyundai sau o Kia clar peste Skoda Rapid.
Aici se poate sa fie cum zici tu ;)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate