Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4141
Posted 20 July 2018 - 22:09
Vezi in "My vodafone" la sectiunea Roaming sa nu fie dezactivat.
|
#4142
Posted 20 July 2018 - 22:17
Vezi ca telefoanele cu Android mai recent mai au un "switch" pentru "data in roaming".. L-ai activat? La Setări /Retele mobile/etc..
Dacă nu e pornit de acolo no sa meargă netul in roaming, chiar daca ai optiune activa. |
#4143
Posted 21 July 2018 - 09:00
Mulțumesc pentru sfaturi, le am analizat pe rand. Problema era din "My Vodafone", nu aveam activat roamingul.
|
#4144
Posted 23 July 2018 - 12:53
Dețin o cartela prepay de aproximativ 2 ani pe care o încarc la termen de 35 zile cu 7 euro, nu am întîrziat niciodată, mereu bag cu 2-4 zile înainte și opțiunea de 7 euro se prelungește automat. Azi am avut neplăcuta surpriză să constat că nu mai pot da telefoane, nu mai am acces la net deși nu e consumat. Vreau să știu ce s-a întîmplat cu creditul meu dar nu reușesc că sun la relați clienți în sensul că nu găsesc în hățișul de meniuri nicio opțiune de a contacta un angajat vodafone.
Mă puteți ajuta cu ce va info, eventual un sfat cum intru în legătură la relații cu clienții ? Recunosc că ma enervat situația asta. |
#4145
Posted 23 July 2018 - 14:18
XAN, on 23 iulie 2018 - 12:53, said:
Dețin o cartela prepay de aproximativ 2 ani pe care o Ă®ncarc la termen de 35 zile cu 7 euro, nu am Ă®ntĂ®rziat niciodată, mereu bag cu 2-4 zile Ă®nainte și opțiunea de 7 euro se prelungește automat. Azi am avut neplăcuta surpriză să constat că nu mai pot da telefoane, nu mai am acces la net deși nu e consumat. Vreau să știu ce s-a Ă®ntĂ®mplat cu creditul meu dar nu reușesc că sun la relați clienți Ă®n sensul că nu găsesc Ă®n hățișul de meniuri nicio opțiune de a contacta un angajat vodafone. Mă puteți ajuta cu ce va info, eventual un sfat cum intru Ă®n legătură la relații cu clienții ? Recunosc că ma enervat situația asta. 130303 - pentru servicii de Internet si Date 130301 - pentru servicii de telefonie mobila 130302 - pentru MMS-ul de care nu se mai foloseste nimeni Sa imi spui daca functioneaza. Edited by Emaanuel, 23 July 2018 - 14:22. |
#4146
Posted 23 July 2018 - 16:25
Salut.
Cum este posibil ca dupa ce am platit abonamentul pe luna trecuta in data de 11.07 sa ma sune de la operator sa ma intrebe daca "facem amanare de plata" , la care ii spun ca am confirmarea platii pe email. Primesc raspuns ca o sa verifice, si daca e o neregula ma suna a doua zi. Nu au sunat, a trecut o saptamana (se considera ca e totul ok) si astazi au suspendat abonamentul. Mi se pare ireal! |
#4147
Posted 23 July 2018 - 17:47
Au sistemele varză!
Azi am primit de câteva ori SMS-uri că mi se va activa bonusul de Internet pe familie, intercalate cu alte SMS-uri că azi voi primi bonusul. Pentru unul din abonamente, am acceptat o prelungire pe 12 luni și am acceptat de N-ori oferta din MyVodafone, că mai apoi să primesc SMS că expiră oferta. Am sunat , au zis că au reglat iar azi primesc SMS că nu am acceptat încă oferta din MyVodafone! Dezastru și penibil, Vodafone! |
#4148
Posted 24 July 2018 - 10:02
Am fost client VDF din 1997... perioada mai slaba ca acum nu cred sa fii avut.
La terminarea contractului pe PJ am cerut oferta de retentie... de 3 ori...si de 3 ori raspunsul a fost mult in afara preturilor competitorilor directi. Per total noua oferta era cu 40% mai ieftina si cu 200% in plus mai bogata la net. Si m-am portat dupa 21 de ani.. I-am spus ultimului reprezentant care ma ruga sa-l ascult, ca au customer service-ul mai prost ca al rcs-rds-ului de acum 15 ani.. Am pierdut o factura de care am nevoie in contabilitate si le-am scris pe e-mail-ul companiei. Nu am raspuns nici dupa 1 saptamana. Cam asta este Vodafone azi. |
#4149
Posted 25 July 2018 - 09:24
@Vodafone : ti-am lasat un mesaj privat pe data de 21,acum 4 zile,ai de gand sa-mi dai un raspuns?
|
#4150
Posted 26 July 2018 - 07:13
Salut, SnakeEye! Am verificat inbox-ul si nu avem vreun mesaj privat din partea ta. Raspundem in circa 24 de ore la toate mesajele pe care le primim.
|
|
#4151
Posted 26 July 2018 - 07:18
Vodafone, on 26 iulie 2018 - 07:13, said:
Salut, SnakeEye! Am verificat inbox-ul si nu avem vreun mesaj privat din partea ta. Raspundem in circa 24 de ore la toate mesajele pe care le primim. |
#4152
Posted 31 July 2018 - 08:02
NHT, on 24 iulie 2018 - 10:02, said:
Am fost client VDF din 1997... perioada mai slaba ca acum nu cred sa fii avut. La terminarea contractului pe PJ am cerut oferta de retentie... de 3 ori...si de 3 ori raspunsul a fost mult in afara preturilor competitorilor directi. Per total noua oferta era cu 40% mai ieftina si cu 200% in plus mai bogata la net. Si m-am portat dupa 21 de ani.. I-am spus ultimului reprezentant care ma ruga sa-l ascult, ca au customer service-ul mai prost ca al rcs-rds-ului de acum 15 ani.. Am pierdut o factura de care am nevoie in contabilitate si le-am scris pe e-mail-ul companiei. Nu am raspuns nici dupa 1 saptamana. Cam asta este Vodafone azi. Exact! Și eu mai am de îndurat 10 zile. Am primit un răspuns scris la o reclamație, însă explicațiile sunt halucinante și haioase în același timp. Se spune că „este imposibil ca sistemele lor să producă erori” deși orice utilizator vede și constată pe propria piele că nu reușesc nici măcar să pună la punct un banal de site și/sau aplicația de mobil! Și încă una care ne arată cât de „perfect” funcționează sistemele lor: alalăieri am încercat să activez bonusul de 10GB din aplicația „Net Primești” însă un mesaj pop-up îmi spunea că nu am un număr valid Vodafone (atenție, numărul este pe abonament din anul 2005!). Deci? Edited by brumic, 31 July 2018 - 08:07. |
#4153
Posted 01 August 2018 - 15:54
Buna ziua. Se poate face ceva cu semnalul vodafone 2g? intr-o zona nu foarte departe de un municipiu ~ 6km. De fiecare data dupa 5 minute sau mai mult, alteori si mai repede, cine e in acea zona trebuie sa sune iar, pentru ca nu mai aude nimic in telefon, iar semnalul tot cade.
E chiar enervant si neplacut. Edited by Adriano2010, 01 August 2018 - 15:56. |
#4154
Posted 02 August 2018 - 17:04
Client vechi pe Vodafone abonament. Din neatentie am facut costuri suplimentare dupa ce am consumat minutele nationale alocate . Am cerut detalii privind costul suplimentar ieri si am primit azi mesaj ca numai maine ma poate lamurii vodafonul.
Ma coiesc de juma de ora pe site-ul voda sa aflu cu cat se taxeaza minutele extra abonament si e secret mare , nu apare nimic.... Poate aflu de aici |
#4155
Posted 02 August 2018 - 17:09
Mai exista cazuri in care sa consumi toate minutele si sa faci cost suplimentar? La fel si cu datele.
Daca in 2018 operatorii reusesc sa faca incasari de pe urma costurilor suplimentare e trist... Iar faptul ca operatorului ii trebuie 3 zile te informeze despre costuri e de-a dreptul tragic. Edited by danutz21, 02 August 2018 - 17:12. |
|
#4156
Posted 02 August 2018 - 17:30
@sailor62: Vezi pe site in paginile care descriu abonamentele, la ‘Informatii complete’ (clic pe titlu sa se deschida sectiunea).
|
#4158
Posted 02 August 2018 - 19:15
Nu, nu [mai] e de 18centi/min.
Quote Tarife la depășire și ordinea de consum Tarife aplicabile pentru serviciile care nu sunt incluse în abonamente sau la depășirea beneficiilor incluse sunt următoarele:
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users