Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4123
Posted 16 June 2018 - 17:06
Ares14, on 16 iunie 2018 - 14:08, said:
Banuiesc, ca aici era sugestia dumitale sa ma adresez, dar rezonabil este prima data operatorul de notificat. Daca exista alta cale mai usoara, rog spuneti-mi. Solicitare ferma de renuntare la taxa de reziliere. Fara explicatii pentru ca le stiu ei mai bine ca tine. In caz de raspuns negativ, il atasezi frumos unei reclamatii la ANPC. Apoi astepti factura de stornare. |
#4124
Posted 17 June 2018 - 15:57
@Ares14
Asa mi-au facut si mie la un abonament trecut reziliat cu 6 luni mai devreme fara terminal achizitionat. Am tot povestit patania, nu o mai reiau, dar m-am trezit cu recuperatorii pe cap dupa 3 luni desi eu vroiam sa le platesc cacatul ala de taxa si tot imi spuneau ca nu figurez cu vreo datorie la ei. Deci ori is prosti bata ori am avut eu 'bafta' atunci ca sa fiu prins in schema asta tampa celor care se ocupa de rezilieri care au luat la buricat toate abonamentele inchise inainte de termen cu o perioada de 6 luni in urma si s-or fi aprins becurile la unu' din ei cum de 'm-au scapat' fara sa ma execute. Macar nu m-au bagat si in Preventel sau cum dreq s-o mai numi zilele astea. Edited by emanu900, 17 June 2018 - 15:58. |
#4125
Posted 21 June 2018 - 13:03
Salutare. M-am uitat azi pe site-ul vodafone la pass-uri si am constatat ca s-a scos (cel putin eu nu am mai gasit-o) limitarea la 100 GB. In schimb am gasit urmatorul text la Video Pass: "Opțiunea este disponiblă pentru abonamentele de internet mobil. La consumarea traficului inițial lunar inclus în abonamentele de internet mobil, vei continua să utilizezi internetul la viteză scazută, inclusiv pentru aplicațiile incluse în opțiunea video".
Eu inteleg ca intai iti comsuni cati GB de trafic pe internet ai, fie ca navigezi pe unde iti place, fie ca folosesti aplicatiile incluse in Video Pass. Dupa ce si te termina GB inclusi, vei continua sa folosesti aplicatiile din Video Pass fara sa platesti dar ce se intampla cu traficul facut in afara aplicatiilor din Video Pass? Te taxeaza suplimentar pentru ca ti-ai depasit GB inclusi in abonament ? Daca e asa, nu mi se pare corect. Normal ar fi GB inclusi sa fie contorizati separat de traficul facut de aplicatiile din Video Pass, Sper ca cineva de la Vodafone sau vreun coleg sa ma lamureasca. Multumesc mult. |
#4126
Posted 26 June 2018 - 07:31
emanu900, on 17 iunie 2018 - 15:57, said:
@Ares14 Asa mi-au facut si mie la un abonament trecut reziliat cu 6 luni mai devreme fara terminal achizitionat. Am tot povestit patania, nu o mai reiau, dar m-am trezit cu recuperatorii pe cap dupa 3 luni desi eu vroiam sa le platesc cacatul ala de taxa si tot imi spuneau ca nu figurez cu vreo datorie la ei. Deci ori is prosti bata ori am avut eu 'bafta' atunci ca sa fiu prins in schema asta tampa celor care se ocupa de rezilieri care au luat la buricat toate abonamentele inchise inainte de termen cu o perioada de 6 luni in urma si s-or fi aprins becurile la unu' din ei cum de 'm-au scapat' fara sa ma execute. Macar nu m-au bagat si in Preventel sau cum dreq s-o mai numi zilele astea. Ora 23 nu a scapat nici ea nederanjata de mesaje. Am facut o sesizare spre VDF in care le-am cerut explicatii de ce nu mi-au trimis factura prin nici un mijloc de informare(posta, sms, e-mail, MyVdf etc.) si peste trei zile mi-au trimis direct mesajul de la COFACE. Inca nici un raspuns. Cuvintele sunt de prisos. O zi buna! |
#4128
Posted 30 June 2018 - 07:19
Intrebare: Cum pot sa obtin o amanare a platii facturii curente? Calendarul din contul VDF ori e blocat, ori e prost implementat, ori nu-stiu-ce...
"Poți amâna data scadentă a facturii cu până la 14 zile. " Astea 14 zile sunt exact zilele ramase pana la scadenta. La Orange apasam "Amana plata" si automat primeam doua saptamani sau mai bine peste data scadenta. |
#4129
Posted 30 June 2018 - 10:01
Aici functioneaza ok serviciul respectiv in MyVodafone(daca ai probleme in aplicatie, comunica eroarea respectiva alaturi de nr.de telefon,daca doresti).
Poti suna gratuit,daca doresti, la departamentul plati, *224. Ce se intampla cu aplicatia Vodafone Meteo?Nu se actualizeaza,e blocata.Renuntati la aceasta?Daca nu,va rog trageti un ochi p-acolo. Edited by gump4, 30 June 2018 - 10:22. |
#4130
Posted 30 June 2018 - 10:59
Poate nu m-am exprimat bine.
Factura se emite in data de 23. Termen de plata: 8. Daca solicit o amanare de plata, apare calendarul si pot selecta doar intervalul 23-8, adica 0 zile amanare. |
#4131
Posted 30 June 2018 - 11:07
Poate si eu m-am exprimat mai greu.Daca doresti, reciteste mesajul meu ori asteapta un coleg/helper ce te va lamuri mai bine.
|
#4132
Posted 03 July 2018 - 15:31
|
#4133
Posted 09 July 2018 - 09:16
Salutare tuturor! Sunt client Vodafone de circa 14 ani și până acum nu am avut probleme deosebite cu ei cu excepția sesizărilor pe care le fac referitoare la calitatea semnalului. Dar se pare că până la urmă îi vine rândul fiecăruia să își facă nervi cu ei: în cursul lunii trecute am trimis 1 (unul!) SMS către un număr de telefon din Slovenia, număr care conținea un cont IBAN. Din întâmplare am observat (nu prea obișnuiesc să parcurg paginile din contul My Vodafone) că am fost taxat cu 2 SMS-uri. Le-am scris un mesaj de pe site, la care mi s-a răspuns că „... din punct de vedere al serviciului SMS oferit de Vodafone si al serverului SMSC Vodafone, un SMS nu va fi trimis de mai multe ori catre o destinatie cat timp telefonul destinatar transmite notificarea de livrare a SMS-ului pe care l-a receptionat. Prin urmare, situatia descrisa reprezinta o problema a telefonului destinatar.”. Și acum îl întreb pe Vodafone Helper: nu vi se pare că acest răspuns are un înalt nivel tehnic, nepotrivit pentru a-l da unui abonat?! Abonatul apasă „Trimitere”, el știe că mai departe operatorul căruia îi plătește serviciile TREBUIE să se ocupe ca totul să funcționeze normal. Deci să înțeleg că există riscul ca pe viitor, un alt „telefon-destinatar” să „aspire” 2 sau mai multe SMS-uri?! Este grija abonatului că interconectarea între doi operatori generează astfel de erori?!
|
#4134
Posted 09 July 2018 - 09:23
Daca ai 14 ani de relatie fidela cu Vodafone, nu vad cum un SMS buclucas ar putea afecta in vreun fel fidelitatea ta.
Edited by danutz1, 09 July 2018 - 09:25. |
#4135
Posted 09 July 2018 - 09:31
danutz1, on 09 iulie 2018 - 09:23, said:
Daca ai 14 ani de relatie fidela cu Vodafone, nu vad cum un SMS buclucas ar putea afecta in vreun fel fidelitatea ta. Nu despre asta e vorba... Ci despre faptul ca NU mi se pare normal sa platesc ce nu am consumat! Si ca sa va raspund in acelasi ton: si ei ar putea proceda in maniera asta. |
#4136
Posted 09 July 2018 - 10:36
brumic, on 09 iulie 2018 - 09:16, said:
Este grija abonatului că interconectarea între doi operatori generează astfel de erori?! Da. In functie de lungimea si carcaterele din sms lungimea lui se schimba. In timp ce scrii esti informat cu lungimea sa, astfel ca, inainte de a trimite vezi ca vei trimite 1 2 3 7 9 sms. Asta se intampla si la orice pocnitoare de telefon, de ex Nokia 1100 |
#4137
Posted 09 July 2018 - 10:39
Un IBAN n-are cum sa aiba peste 160 caractere.
Alta a fost problema. Si anume ca Vodafone a trimis de 2 ori acelasi SMS catre reteaua din strainatate, pe motiv ca prima data a dat eroare la interconectare. Si a taxat de 2 ori clientul pentru ceva ce nu trebuia taxat decat o data. Edited by lexis1, 09 July 2018 - 10:41. |
|
#4138
Posted 09 July 2018 - 10:54
@pupama: Au fost doar caracterele care formeaza un IBAN. Nimic altceva.
|
#4139
Posted 20 July 2018 - 13:35
Bună ziua!
Am activat în aceasta dimineața din România, oferta de roaming 4 EUR. Eu aveam deja activata o oferta națională de 5 EUR. Asa cum e specificat în My Vodafone oferta nationala trebuia oprita automat la activarea ofertei de roaming. In mesajul primit imediat după activare, apar ca active ambele... In my Vodafone apar ambele active. Acum sunt în vacanta în afara tarii și roamingul NU ESTE ACTIV, deși mi s au luat 4 euro din cont. Menționez ca am restartat telefonul de 2 ori, am cautat manual și automat rețeaua de roaming, fără succes. Va rog sa ma ajutați sa am roamingul activ conform ofertei de 4 EUR. Va multumesc! |
#4140
Posted 20 July 2018 - 22:04
Nu cred ca te poate ajuta cineva de pe aici, poate doar Helperu'.
Ai incercat sa suni la ei de pe alt telefon?...+40372022222. Sau sa intri in contul myvodafone si folosesti chat-ul sau sa faci o sesizare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users