Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4051
Posted 25 April 2018 - 10:46
blotunga, on 23 aprilie 2018 - 17:21, said:
Siteul e varză. Cică 3 euro reducere la abonamente azi, dacă dai click, crapă appletul. Altă chestie enervantă, netul din roaming se consumă prima (țeapă dacă te duci afară la sfârșit de perioadă de facturare). Cică la Orange nu e așa. Cred că cer ceva ofertă de portare. De curiozitate poti posta poza cu traficul facut si contorizat aiurea ; sincer nu inteleg ce spui prin faptul ca se consuma primul . In mod normal la un ab. ai o alocare de trafic de date mai mare din care o parte e disponibila si pentru consum in spatiul SEE in functie de valoarea abonamentului si formula de calul aferenta; in principiu nu sunt alocari diferite ( gen 5 GB national si inca 3 GB disponibili national si roaming SEE ; alocarea e de 8GB din care 3 GB disponibili si in spatiul SEE ) . Daca nu ai vreun bonus valabil e normal ca resursele sa fie contorizate din traficul din abonament. De asemenea daca ai vreun bonus si intr-adevar operatorul ti-a spus ca asa e corect iti sugerez sa ii recomanzi sa isi mai rasfoiasca site-ul propriu ; mentiunea "Ordine de consum: beneficiile incluse în opțiuni promoționale sau bonusuri se vor consuma înaintea beneficiilor incluse în abonament." este in descrierea tuturor abonamentelor . (singura problema la care ma pot gandi ar fi ca un bonus existent nu se consuma inainte de resursele din abonament ) . |
#4052
Posted 25 April 2018 - 15:42
În final am fost sunat din nou. Cică e eroare de afișare și o să fie reparat cât de repede posibil. Și voi fi sunat și cu ceva ofertă de retenție. Deci copilul care nu plânge nu primește nimic.
|
#4053
Posted 27 April 2018 - 16:58
Nu a fost prea bine, nu mai este prea bine la '' 'Vodafone' te răsplătește '' , începând cu data de 12 aprilie nu am mai putut activa
și prin urmare nici utiliza absolut nici unul din premiile câștigate în campania/concursul ''Vodafone te sărbătorește! Vodafone te răsplătește!'', unele deja au dispărut complet în data de 17 iunie 2018. Deja acest lucru devine jenant, de ce păcăliți oamenii? Vodafone, on 27 aprilie 2018 - 07:21, said: Buna, ... 1) nu am putut să mai activez unul din premiile tip ''extraoptiune cu minute naționale si mesaje naționale nelimitate - timp de 30 de zile'', 2) nu am putut să mai activez un premiu tip ''extraopțiune de internet nelimitat valabilă 3 zile'', 3) nu am putut să mai activez un premiu de ''internet nelimitat 1 zi'', 4) nu am putut să mai activez un premiu ''video Pass'' , 5) nu am putut să mai activez un premiu ''Social Pass'', 6) nu am putut să mai activez un premiu ''Maps Pass'', 7) nu am putut să mai activez un premiu '' 20.000 MB internet, valabili 7 zile'', 8) nu am putut sa mai activez trei premii ''1000 MB internet'', 9) nu am putut sa mai utilizez trei vouchere de 10 euro. Premiile respective au dispărut înainte de expirarea termenului de activare sau nu se puteau activa, apărând mesajul '' există'', deja este bine știut faptul că aplicația ''My Vodafone'' a functionat și funcționează în continuare cu mare dificultate, având foarte multe întreruperi,și diverse blocaje multiple (astfel că de foarte multe ori un blocaj a durat peste 12 ore) ori altă dată erau foarte multe ''bug''-uri care nu permiteau sub nici o formă accesarea și activarea premiilor în timp util, înainte de expirarea lor. |
#4054
Posted 28 April 2018 - 16:56
Premii din campania anterioară. Am constant mesajul "Nu există acest bonus". Nu că mă interesează așa mult acele bonusuri, dar ca principiu. Știu că aș putea să contactez Vodafone, dar pur și simplu, efortul mi se pare mai mare decât premiile (cel puțin din punctul meu de vedere).
Poate își vor rezolva într-o zi incidentele tehnice cu aplicația și vor mai diminua din nemulțumire. Până atunci, să avem succes la premii din campania actuală pe care să putem să le activăm! Attached Files |
#4055
Posted 02 May 2018 - 13:22
Se mai poate scoate recupera un numar de vodafone prepay intrat in carantina? Fie pe abonament fie pe cartela?
|
#4057
Posted 02 May 2018 - 16:03
#4058
Posted 02 May 2018 - 17:13
asta e si scopul carantinei, sa existe posibilitatea sa fie realocat. pe abonament, evident ;-)
|
#4059
Posted 02 May 2018 - 18:14
Catalinr, on 02 mai 2018 - 17:13, said:
asta e si scopul carantinei, sa existe posibilitatea sa fie realocat. pe abonament, evident ;-) Realocare se poate face si in momentul cand numarul nu mai este activ.(realocare aleatorie la client nou). Giovanni vrea sa-l reactiveze asa cum a fost pe cartela sau abonament, nu sa-l realoce. Edited by paxdedi, 02 May 2018 - 18:14. |
#4060
Posted 02 May 2018 - 18:36
da, dar atunci e cu taxa. se considera numar preferential (alocare a unui anumit numar, nealeatoriu)
in perioada de carantina se realoca fara taxa. iar cel din store o va face doar daca accepti abonament. Edited by Catalinr, 02 May 2018 - 18:40. |
|
#4061
Posted 02 May 2018 - 19:28
Platesti 5 euro si nr va fi reactivat tot pe cartela. Conditia sa nu fi trecut msi mult de 30zile de la dezactivare
|
#4063
Posted 02 May 2018 - 22:00
@vodafone, de ce atunci cand se porteaza un numar pe cartela reincarcabila in reteaua vodafone se retin toate datele persoanale inregistrate pe numar ? Vreau sa le sterg cum procedez?
|
#4064
Posted 03 May 2018 - 05:56
illegal_operations, on 02 mai 2018 - 22:00, said:
@vodafone, de ce atunci cand se porteaza un numar pe cartela reincarcabila in reteaua vodafone se retin toate datele persoanale inregistrate pe numar ? Vreau sa le sterg cum procedez? Faci o cerere catre Vodafone in baza legii 677/2001 privind datele personale si sunt obligati sa le stearga pentru acel numar. Catalinr, on 02 mai 2018 - 20:43, said:
pai numarul nu mai e activ, catre ce nr platesti 5e? il reactiveaza ei si nu ti-l da pana nu reincarci de fata cu reprezentantul, adica iti ia banii,ca tot el reincarca. |
#4065
Posted 04 May 2018 - 10:04
buna ziua
imi poate spune cineva va rog daca mai exista helper Vodafone aici pe forum? multumesc |
|
#4066
Posted 04 May 2018 - 18:18
Are treaba helper-ul Vodafone! - https://forum.softpe...l-tau-vodafone/
|
#4067
Posted 04 May 2018 - 20:55
purdicam, on 04 mai 2018 - 10:04, said:
buna ziua imi poate spune cineva va rog daca mai exista helper Vodafone aici pe forum? multumesc |
#4068
Posted 06 May 2018 - 06:44
Neața! Întrebare : o cistigat cineva de pe forum sau cunoaște pe cineva care sa fi cistigat s9 la concursul Vodafone?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users