Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4051
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,379
  • Înscris: 08.01.2009

View Postblotunga, on 23 aprilie 2018 - 17:21, said:

Siteul e varză. Cică 3 euro reducere la abonamente azi, dacă dai click, crapă appletul.
Altă chestie enervantă, netul din roaming se consumă prima (țeapă dacă te duci afară la sfârșit de perioadă de facturare). Cică la Orange nu e așa. Cred că cer ceva ofertă de portare.

De curiozitate poti posta poza cu traficul facut si contorizat aiurea ; sincer nu inteleg ce spui prin faptul ca se consuma primul .
In mod normal la un ab. ai o alocare de trafic de date mai mare din care o parte e disponibila si pentru consum in spatiul SEE in functie de valoarea abonamentului si formula de calul aferenta; in principiu nu sunt alocari diferite ( gen 5 GB national si inca 3 GB disponibili national si roaming SEE ; alocarea e de 8GB din care 3 GB disponibili si in spatiul SEE ) . Daca nu ai vreun bonus valabil e normal ca resursele sa fie contorizate din traficul din abonament.
De asemenea daca ai vreun bonus si intr-adevar operatorul ti-a spus ca asa e corect iti sugerez sa ii recomanzi sa isi mai rasfoiasca site-ul propriu ; mentiunea
"Ordine de consum: beneficiile incluse în opțiuni promoționale sau bonusuri se vor consuma înaintea beneficiilor incluse în abonament."
este in descrierea tuturor abonamentelor . (singura problema la care ma pot gandi ar fi ca un bonus existent nu se consuma inainte de resursele din abonament ) .

#4052
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008
În final am fost sunat din nou. Cică e eroare de afișare și o să fie reparat cât de repede posibil. Și voi fi sunat și cu ceva ofertă de retenție. Deci copilul care nu plânge nu primește nimic.

#4053
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,017
  • Înscris: 09.12.2015
Nu a fost prea bine, nu mai este prea bine la '' 'Vodafone' te răsplătește '' , începând cu data de 12 aprilie nu am mai putut activa

și prin urmare nici utiliza absolut nici unul din premiile câștigate în campania/concursul ''Vodafone te sărbătorește! Vodafone te răsplătește!'',

unele deja au dispărut complet în data de 17 iunie 2018. Deja acest lucru devine jenant, de ce păcăliți oamenii?

View PostVodafone, on 27 aprilie 2018 - 07:21, said:

Buna, ...
Acestea sunt premiile din promoția de până în 16 aprilie 2018, pe care nu am putut să le activez :

1) nu am putut să mai activez unul din premiile tip ''extraoptiune cu minute naționale si mesaje naționale nelimitate - timp de 30 de zile'',

2) nu am putut să mai activez  un premiu tip ''extraopțiune de internet nelimitat valabilă 3 zile'',

3) nu am putut să mai activez un premiu de ''internet nelimitat 1 zi'',

4) nu am putut să mai activez un premiu ''video Pass'' ,

5) nu am putut să mai  activez  un premiu ''Social  Pass'',

6) nu am putut să mai  activez  un premiu ''Maps Pass'',

7) nu am putut să mai  activez  un premiu '' 20.000 MB internet, valabili 7 zile'',

8) nu am putut sa mai activez trei premii ''1000 MB internet'',

9) nu am putut sa mai utilizez trei vouchere de 10 euro.

Premiile respective au dispărut înainte de expirarea termenului de activare sau nu se puteau activa, apărând mesajul '' există'', deja Posted Image este bine știut faptul că aplicația ''My Vodafone'' a functionat

și funcționează în continuare  cu mare dificultate, având foarte multe întreruperi,și diverse blocaje multiple

(astfel că de foarte multe ori un blocaj a durat peste 12 ore) ori altă dată erau foarte multe ''bug''-uri care nu permiteau sub nici o formă accesarea și activarea premiilor în timp util, înainte de expirarea lor.

#4054
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
Premii din campania anterioară. Am constant mesajul "Nu există acest bonus". Nu că mă interesează așa mult acele bonusuri, dar ca principiu. Știu că aș putea să contactez Vodafone, dar pur și simplu, efortul mi se pare mai mare decât premiile (cel puțin din punctul meu de vedere).
Poate își vor rezolva într-o zi incidentele tehnice cu aplicația și vor mai diminua din nemulțumire.
Până atunci, să avem succes la premii din campania actuală pe care să putem să le activăm!

Attached Files



#4055
`Giovanni

`Giovanni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 22.12.2006
Se mai poate scoate recupera un numar de vodafone prepay intrat in carantina? Fie pe abonament fie pe cartela?

#4056
I_am_RunninG

I_am_RunninG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 08.02.2018
Cum adica in carantina? E bolnav?

#4057
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View Post`Giovanni, on 02 mai 2018 - 13:22, said:

Se mai poate scoate recupera un numar de vodafone prepay intrat in carantina? Fie pe abonament fie pe cartela?

Da, cu conditia sa nu fi trecut 30 de zile de la inchidere.

C.I si titular  numar la Reprezentanta Vodafone.

#4058
Catalinr

Catalinr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 04.05.2004
asta e si scopul carantinei, sa existe posibilitatea sa fie realocat. pe abonament, evident ;-)

#4059
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View PostCatalinr, on 02 mai 2018 - 17:13, said:

asta e si scopul carantinei, sa existe posibilitatea sa fie realocat. pe abonament, evident ;-)

Realocare se poate face si in momentul cand numarul nu mai este activ.(realocare aleatorie la client nou).

Giovanni vrea sa-l reactiveze asa cum a fost pe cartela sau abonament, nu sa-l realoce.

Edited by paxdedi, 02 May 2018 - 18:14.


#4060
Catalinr

Catalinr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 04.05.2004
da, dar atunci e cu taxa. se considera numar preferential (alocare a unui anumit numar, nealeatoriu)
in perioada de carantina se realoca fara taxa. iar cel din store o va face doar daca accepti abonament.

Edited by Catalinr, 02 May 2018 - 18:40.


#4061
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Platesti 5 euro si nr va fi reactivat tot pe cartela.  Conditia sa nu fi trecut msi mult de 30zile de la dezactivare

#4062
Catalinr

Catalinr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 04.05.2004
pai numarul nu mai e activ, catre ce nr platesti 5e?

#4063
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
@vodafone, de ce atunci cand se porteaza un numar pe cartela reincarcabila in reteaua vodafone se retin toate datele persoanale inregistrate pe numar ? Vreau sa le sterg cum procedez?

#4064
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View Postillegal_operations, on 02 mai 2018 - 22:00, said:

@vodafone, de ce atunci cand se porteaza un numar pe cartela reincarcabila in reteaua vodafone se retin toate datele persoanale inregistrate pe numar ? Vreau sa le sterg cum procedez?

Faci o cerere catre Vodafone in baza legii 677/2001 privind datele personale si sunt obligati sa le stearga pentru acel numar.

View PostCatalinr, on 02 mai 2018 - 20:43, said:

pai numarul nu mai e activ, catre ce nr platesti 5e?

il reactiveaza ei si nu ti-l da pana nu reincarci de fata cu reprezentantul, adica iti ia banii,ca tot el reincarca.

#4065
purdicam

purdicam

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 25.10.2017
buna ziua
imi poate spune cineva va rog daca mai exista helper Vodafone aici pe forum?
multumesc

#4066
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Are treaba helper-ul Vodafone! - https://forum.softpe...l-tau-vodafone/ :D :P

#4067
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View Postpurdicam, on 04 mai 2018 - 10:04, said:

buna ziua
imi poate spune cineva va rog daca mai exista helper Vodafone aici pe forum?
multumesc
da, exista.Poti trimite , daca doresti, si mesaj privat aici:Vodafone helper.

#4068
carasanu

carasanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 19.03.2011
Neața! Întrebare : o cistigat cineva de pe forum sau cunoaște pe cineva care sa fi cistigat s9 la concursul Vodafone?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate