Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4015
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Helperul s-o fi plictisit de mistourile voastre, ceea ce inseamna ca eu nu mi-am facut treaba. Nu e treaba, aplicam de acum regulamentul respectand exact articolul, litera si punctele aferente.

#4016
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De doua ori am comandat pachet cu SIM si am platit online, cu cardul si tot de atatea ori mi s-a anulat comanda fara motiv. De ce?

#4017
CatalinHonda

CatalinHonda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 14.09.2009

View PostCatalinHonda, on 17 aprilie 2018 - 14:12, said:

https://www.vodafone...-plus/index.htm

Vodafone Semnal Plus mai e de actualitate? Cum se poate optine?

O sa raspund tot eu, in caz ca va mai interesa pe cineva in viitor.
Echipamentul e disponibil doar pentru clientii business.

Pentru persoane fizice nu au nicio solutie de imbunatatire a semnalului, VoWiFi nu se stie cand va fi, daca va fi implementat, mi s-a sugerat sa cumpar un amplificator de semnal din hypermarket.

Orange, here I come!

#4018
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Nu faci nimic cu Orange, ca Orange si Vodafone au colocare de antene, deci semnalul e practic acelasi la ambii ca sunt in acelasi loc.
Am fost si eu in situatia asta. Pana la urma castigator a fost Telekom, care acoperea mult mai bine, avand amplasate antenele mai bine/aproape.

#4019
CatalinHonda

CatalinHonda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 14.09.2009
Sper la VoWiFi.

#4020
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010
Vezi sa ai si telefon pe care sa mearga ...

#4021
CatalinHonda

CatalinHonda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 14.09.2009
Mulțumesc, am.

#4022
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,017
  • Înscris: 09.12.2015

View PostVodafone, on 15 martie 2018 - 08:40, said:

Nu mai pot activa nici unul din premiile câștigate în campania/concursul ''Vodafone te sărbătorește! Vodafone te răsplătește!'', unele deja au dispărut complet. Deja acest lucru devine jenant, de ce păcăliți oamenii?

P.S. Nu am reusit să activez unul din premiile tip ''extraoptiunile cu minute naționale si mesaje naționale nelimitate'', nu am reusit să activez  un premiu tip ''extraopțiune de internet nelimitat valabilă 3 zile'', un premiu de ''internet nelimitat 1 zi'', un premiu ''video Pass'' , un premiu ''Social  Pass'', doua premii ''1000 MB internet'', două vouchere de 10 euro. Premiile respective au dispărut înainte de expirarea termenului de activare, aplicația ''My Vodafone'' a functionat cu mare dificultate, având foarte multe întreruperi, blocaje multiple (de foarte multe blocajul a durat peste 12 ore) ori altă dată erau foarte multe ''bug''-uri care nu permiteau accesarea și activarea premiilor în timp util.
Am avut , spre dezamăgirea mea, într-una din rundele de ''ruletă'' un șoc atunci când după ce ''ruleta'' premiilor a stat oprită vreo 3 sau chiar 4 secunde în dreptul premiului ''Samsung Galaxy S 8'' , eu deja credeam că l-am câștigat și când colo ... a sărit la ''ai câștigat șanse suplimentare la tragerea la sorți'' și acolo s-a blocat. Am mai avut o astfel de pățanie si când s-a oprit ruleta vreo 2 sau 3 secunde  la ''Baterie externă Cellara 5000 MAh'' după care a sărit la ceva premiu : reducere de la operatorul turistic ''TUI''.

#4023
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Premiile din campania anterioara le-au declarat nule in momentul inceperii campaniei noi.
Nu s-au gandit sa isi respecte angajamentul si sa le lase active pana la data la care era afisat ca sunt eigibile pentru activare.

#4024
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Vodafone poti sa ma ajuti cu un raspuns?

Exista un abonament pe numele unei persoane decedate. Fata decedatei il plateste la zi si acum.

Are doua optiuni.
Il treace pe numele ei sau il inchide.

Am inteles ca totusi doreste sa il pastreze dar pe numele ei.

Cum sa procedeze?

De inchis banuiesc ca este simplu.
Dar daca il trece pe numele ei se considera un contract nou cu perioada contractuala noua?

Multumesc

#4025
Catalinr

Catalinr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 04.05.2004
Evident ca este un contract nou cu o perioada minima de 1 an

#4026
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View Postromangx, on 21 aprilie 2018 - 09:31, said:

Premiile din campania anterioara le-au declarat nule in momentul inceperii campaniei noi.
Nu s-au gandit sa isi respecte angajamentul si sa le lase active pana la data la care era afisat ca sunt eigibile pentru activare.
Azi tocmai ce am activat pe o cartela (ce nu-mi apartine) un premiu de 1000MB din vechea promotie.Daca ai probleme pe un anumit numar in activarea premiilor din vechea campanie, poti sa-i contactezi daca doresti.Numai bine!

#4027
adrloc

adrloc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 09.04.2006
Eu vroiam sa ma reîntorc la vodafone însă văd ca sunt atâtea probleme încât stau in dubii . Rețeaua la care sunt e excelenta însă vroiam sa revin in vodafone pt ca de acolo e numărul . O sa mai aștept

#4028
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Incerc sa activez casuta vocala pe o cartela si degeaba.  Se activeaza redirectionarile toate bune insa cand apelez 333 zice ca nu am casuta...
Helper poti ajuta cu ceva?

#4029
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostM0sGerila, on 21 aprilie 2018 - 20:53, said:

..
pentru a activa redirectionarile formeaza codul  **004*332# urmat de tasta de apel.Dupa , suna la 333 sau 334 sa-ti personalizezi casuta9parola, mesaj,etc).

later edit:scuze ca ma intervenit pe topicul helperului Vodafone, am dorit doar sa te ajut,am citit acum postare ta de aici

Edited by gump4, 21 April 2018 - 21:18.


#4030
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008

View PostCatalinr, on 21 aprilie 2018 - 16:51, said:

Evident ca este un contract nou cu o perioada minima de 1 an
De ce este asa evident ca este cu perioada minima? Se schimba doar titularul.

#4031
CatalinHonda

CatalinHonda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 14.09.2009
Asa este, si daca nu mai are vreun alt abonament noul titular, i se poate cere și o plata in avans drept garanție.

#4032
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postgump4, on 21 aprilie 2018 - 20:55, said:


pentru a activa redirectionarile formeaza codul  **004*332# urmat de tasta de apel.Dupa , suna la 333 sau 334 sa-ti personalizezi casuta9parola, mesaj,etc).

later edit:scuze ca ma intervenit pe topicul helperului Vodafone, am dorit doar sa te ajut,am citit acum postare ta de aici
Fix asta am facut insa cand sun la 333 sau 334 imi zice ca nu am casuta vocala.
Se cam stie de problema si se rezolva cu telefon la ei sau vizita.
Merci!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate