Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4015
Posted 17 April 2018 - 21:52
Helperul s-o fi plictisit de mistourile voastre, ceea ce inseamna ca eu nu mi-am facut treaba. Nu e treaba, aplicam de acum regulamentul respectand exact articolul, litera si punctele aferente.
|
#4016
Posted 18 April 2018 - 12:27
De doua ori am comandat pachet cu SIM si am platit online, cu cardul si tot de atatea ori mi s-a anulat comanda fara motiv. De ce?
|
#4017
Posted 20 April 2018 - 18:51
CatalinHonda, on 17 aprilie 2018 - 14:12, said:
https://www.vodafone...-plus/index.htm Vodafone Semnal Plus mai e de actualitate? Cum se poate optine? O sa raspund tot eu, in caz ca va mai interesa pe cineva in viitor. Echipamentul e disponibil doar pentru clientii business. Pentru persoane fizice nu au nicio solutie de imbunatatire a semnalului, VoWiFi nu se stie cand va fi, daca va fi implementat, mi s-a sugerat sa cumpar un amplificator de semnal din hypermarket. Orange, here I come! |
#4018
Posted 20 April 2018 - 19:37
Nu faci nimic cu Orange, ca Orange si Vodafone au colocare de antene, deci semnalul e practic acelasi la ambii ca sunt in acelasi loc.
Am fost si eu in situatia asta. Pana la urma castigator a fost Telekom, care acoperea mult mai bine, avand amplasate antenele mai bine/aproape. |
#4022
Posted 21 April 2018 - 08:11
Vodafone, on 15 martie 2018 - 08:40, said: Nu mai pot activa nici unul din premiile câștigate în campania/concursul ''Vodafone te sărbătorește! Vodafone te răsplătește!'', unele deja au dispărut complet. Deja acest lucru devine jenant, de ce păcăliți oamenii? P.S. Nu am reusit să activez unul din premiile tip ''extraoptiunile cu minute naționale si mesaje naționale nelimitate'', nu am reusit să activez un premiu tip ''extraopțiune de internet nelimitat valabilă 3 zile'', un premiu de ''internet nelimitat 1 zi'', un premiu ''video Pass'' , un premiu ''Social Pass'', doua premii ''1000 MB internet'', două vouchere de 10 euro. Premiile respective au dispărut înainte de expirarea termenului de activare, aplicația ''My Vodafone'' a functionat cu mare dificultate, având foarte multe întreruperi, blocaje multiple (de foarte multe blocajul a durat peste 12 ore) ori altă dată erau foarte multe ''bug''-uri care nu permiteau accesarea și activarea premiilor în timp util. Am avut , spre dezamăgirea mea, într-una din rundele de ''ruletă'' un șoc atunci când după ce ''ruleta'' premiilor a stat oprită vreo 3 sau chiar 4 secunde în dreptul premiului ''Samsung Galaxy S 8'' , eu deja credeam că l-am câștigat și când colo ... a sărit la ''ai câștigat șanse suplimentare la tragerea la sorți'' și acolo s-a blocat. Am mai avut o astfel de pățanie si când s-a oprit ruleta vreo 2 sau 3 secunde la ''Baterie externă Cellara 5000 MAh'' după care a sărit la ceva premiu : reducere de la operatorul turistic ''TUI''. |
#4023
Posted 21 April 2018 - 09:31
Premiile din campania anterioara le-au declarat nule in momentul inceperii campaniei noi.
Nu s-au gandit sa isi respecte angajamentul si sa le lase active pana la data la care era afisat ca sunt eigibile pentru activare. |
#4024
Posted 21 April 2018 - 11:46
Vodafone poti sa ma ajuti cu un raspuns?
Exista un abonament pe numele unei persoane decedate. Fata decedatei il plateste la zi si acum. Are doua optiuni. Il treace pe numele ei sau il inchide. Am inteles ca totusi doreste sa il pastreze dar pe numele ei. Cum sa procedeze? De inchis banuiesc ca este simplu. Dar daca il trece pe numele ei se considera un contract nou cu perioada contractuala noua? Multumesc |
|
#4025
Posted 21 April 2018 - 16:51
Evident ca este un contract nou cu o perioada minima de 1 an
|
#4026
Posted 21 April 2018 - 20:10
romangx, on 21 aprilie 2018 - 09:31, said:
Premiile din campania anterioara le-au declarat nule in momentul inceperii campaniei noi. Nu s-au gandit sa isi respecte angajamentul si sa le lase active pana la data la care era afisat ca sunt eigibile pentru activare. |
#4027
Posted 21 April 2018 - 20:45
Eu vroiam sa ma reîntorc la vodafone însă văd ca sunt atâtea probleme încât stau in dubii . Rețeaua la care sunt e excelenta însă vroiam sa revin in vodafone pt ca de acolo e numărul . O sa mai aștept
|
#4028
Posted 21 April 2018 - 20:53
Incerc sa activez casuta vocala pe o cartela si degeaba. Se activeaza redirectionarile toate bune insa cand apelez 333 zice ca nu am casuta...
Helper poti ajuta cu ceva? |
#4029
Posted 21 April 2018 - 20:55
M0sGerila, on 21 aprilie 2018 - 20:53, said:
.. later edit:scuze ca ma intervenit pe topicul helperului Vodafone, am dorit doar sa te ajut,am citit acum postare ta de aici Edited by gump4, 21 April 2018 - 21:18. |
|
#4030
Posted 21 April 2018 - 21:33
#4031
Posted 21 April 2018 - 22:21
Asa este, si daca nu mai are vreun alt abonament noul titular, i se poate cere și o plata in avans drept garanție.
|
#4032
Posted 22 April 2018 - 08:15
gump4, on 21 aprilie 2018 - 20:55, said: pentru a activa redirectionarile formeaza codul **004*332# urmat de tasta de apel.Dupa , suna la 333 sau 334 sa-ti personalizezi casuta9parola, mesaj,etc). later edit:scuze ca ma intervenit pe topicul helperului Vodafone, am dorit doar sa te ajut,am citit acum postare ta de aici Se cam stie de problema si se rezolva cu telefon la ei sau vizita. Merci! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users